7 Април, 2016 10:34 1 371 1

Режисьорът на последния клип на Armin van Buuren засне новата реклама на Загорка Ретро

  • загорка ретро-
  • рекламен клип-
  • борис боой

Специална техника бе доставена от Германия за снимките

Режисьорът на последния клип на Armin van Buuren засне новата реклама на Загорка Ретро - 1

Холандският режисьор Борис Боой (Boris Booij), който е автор на най-новия видеоклип на Armin van Buuren ‘Heading Up High’ (с участието на нашумялата инди рок бандата Kensington), засне новата реклама на Загорка Ретро. Снимките бяха организирани в София от продуцентска компания Filmmaker.

Изборът на талантливия млад режисьор не е случаен. Boris Booij има заснети редица музикални клипове и реклами, включително за марки като Porsche и Nike. Опитът му напълно отговаря на новата концепция на Загорка Ретро, а именно да пресъздаде никога не излизащото от мода забавление през различните епохи. Автор на криейтив идеята за комбинацията от ретро и модерен начин на забавление, предаден чрез танц, е рекламна агенция Saatchi&Saatchi Bulgaria.

Затова музиката в рекламата е модерен ремикс на емблематичния български евъргрийн „Нашият сигнал“ на Емил Димитров. Автори на новия аранжимент са Емил Димитров-син и Дани Милев, а съвременния прочит на песента е на колоритното хип-хоп дуо Young BB Young.

Режисьорът на последния клип на Armin van Buuren засне новата реклама на Загорка Ретро

Оператор на видеото е холандецът Кевин Кимман (Kevin Kimman), специализирал се в заснемането на филмова хореография. Танците в духа на двете времена - ретро и модерно, са дело на хореографите Ана Пампулова и работещият в Амстердам филипинец Marco Gerris.

Новият клип на Загорка Ретро е първата заснета у нас реклама със супер иновативната система Milo Motion Control, наета от Германия за снимките. Със супер модерната камера робот са снимани филми като „Аватар“, „Джеймс Бонд: Skyfall“, „Шерлок Холмс: Игра на сенки“, „Х-Мен: Дни на отминалото бъдеще“ и много други.

Режисьорът на последния клип на Armin van Buuren засне новата реклама на Загорка Ретро

Загорка Ретро бе пусната на българския пазар миналата година, предлагайки на консуматорите една от най-големите иновации през последните 10 години в бирената индустрия. Само за една година брандът е успял да заеме 4% дял по обем и 6% по стойност от целия бирен пазар у нас (по данни на AC Nielsen България за 2015). Благодарение на успешния продукт, Загорка Ретро е номинирана в топ 10 на най-иновативните продукти в семейството на Heineken по света за 2015 г.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Платена публикация


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ххх

    0 0 Отговор
    Хубава е рекламата, не е като останалите за прахове за пране, дамски превръзки, сапуни, веро и тем подобни, от които струи откровенна простотия.