17 Юни, 2017 18:42 5 234 11

Строят ударно АМ "Хемус"

  • николай нанков-
  • хемус-
  • магистрала
Строят ударно АМ "Хемус" - 1
Снимка: АПИ

Длъжници сме на Северна България и в този мандат ще реализираме важни инфраструктурни проекти, най-вече автомагистрала "Хемус".

Това каза министърът на регионалното развитие и благоустройството Николай Нанков на днешната церемония за първа копка на ремонта на пътя Търговище - Разград в близост до село Трапище.

На събитието присъстваха председателят на Управителния съвет на Агенция "Пътна инфраструктура" инж. Дончо Атанасов, областните управители на Разград и Търговище Гюнай Хюсмен и Митко Стайков, кметовете на общините Разград и Търговище д-р Валентин Василев и д-р Дарин Димитров, народният представител Десислава Атанасова и др.

Министър Нанков подчерта, че процедурата за строителството на 16.3 км от автомагистрала "Хемус" - участъкът от пътен възел "Белокопитово" до пътен възел "Буховци" в посока Търговище е на етап класиране на участниците.

По думите му преди дни са отворени ценовите оферти, като се очаква скоро комисията да излезе с решение.

За другия участък - на близо 10 км от автомагистрала "Хемус" - между Ябланица и Боаза вече сме пред сключване на договор, допълни министър Нанков.

Той съобщи още, че се планира с постановление на правителството да се осигурят средства за ремонта на пътя Разград - Кубрат и Кубрат - Тутракан. От понеделник започва и ремонт на участъка в най-тежко състояние на пътя от Лозница до връзката с пътя Русе-Варна.

Николай Нанков пожела успех на строителите, ангажирани с рехабилитацията на близо 21 км второкласен път Търговище - Разград и да изпълняват качествено и в срок дейностите.

Той подчерта, че ремонтът на пътя се финансира от Оперативна програма "Региони в растеж". Стойността на инвестицията е над 15 млн. лв., а срокът на приключване на строителните дейности е 15 месеца.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Недоучила Селскапръчка

    29 3 Отговор
    Северна България е цакана толкова явно,че и децата чак го разбират.
    Но хората от Севера не забрявят!
  • 3 Светльо Чернев

    38 3 Отговор
    Как гръмко звучи - 16,3 км, 10 км магистрала. Ако не беше тъжно, щеше да е смешно.
  • 4 Скорпион29

    25 3 Отговор
    Да ударно ще се краде щото не се знае до кога ще държът кокала за това вече им вярвам. Влезте им в положението имат деца и вече внуци трябва да ги подсигурът с парички до живот а какво им дреме че българския народ се топи от мизерия те и децата им нали са си добре.За 7 г.са ни заборчили 25-30 милиярда долара външен дълг те ше ги харчат ние ще ги връщаме.И после ще ни делят на умните богати и глупавите бедни
  • 5 Иван

    15 3 Отговор
    Да,строят я от 1968 година.Ако не се лъжа.
  • 6 Гого

    17 2 Отговор
    По скоро ударно ще се крадат кинти за качеството няма да говорим едвам изкарват и една година!
  • 7 Лапачев

    8 2 Отговор
    Т-ва да не е нещо като магистралата тракия.
    В заданието е включено да се построи така аче да се ремонтира на всеки две години.
  • 8 строител

    10 9 Отговор
    Ако в България се строеше така здраво, както се плюе всяко добро начинание, щяхме да сме най-развитата държава в света.
    Но, това което сами си го правим ...
  • 9 Варна

    15 4 Отговор
    Много ударно! - 16км. + 10км ...
    Това е някаква шега ми се струва!
    - 26км. хората ги строят максимум за месец...
  • 10 antimediator

    5 19 Отговор
    На който не му харесва какво предлага ?
    Да дойдат другарите и те да ги строят ?!Видяхме ги какви строители са , също като тяхния учител - правешкия цървул.
  • 11 СтарТИРаджия

    10 8 Отговор
    Като редовно пътуващ смятам, че е много по-наложителен многолентов път от Ябланица до Русе и от Ботевград до Видин, отколкото до Белокопитово! Трафикът София-Русе и Видин е в пъти плюс на София-Варна! Особено тежкотоварният и международния. Изграждането на Хемус в така зададената част ще са хвърлени за нечия слава пари! Участъкът няма трафик за магистрала! Дублиране на съществуващият път - да. Изнасянето му от населени места - да. Но магистрала... пълна "хаинбоазка" работа! Народа иска хляб и зрелища ама не прави сметка, че масрафа му се връща!