19 Април, 2012 12:47 964 0

Кои са вашите купувачи?

  • купувачи-
  • интернет маркетингът-
  • семинар-
  • “интернет маркетинг с нулев бюджет”

Как Интернет маркетингът ви помага да срещнете вашите продукти с вашите клиенти с минимални средства

Преди да се отдадем на продаване, продаване и пак... продаване, трябва да разберем на кого точно ще продаваме, кои са клиентите за нашите продукти. Тук можем сериозно да се изненадаме и да се окаже, че хората, които очакваме да търсят нашите услуги, са малко по-разлини от представите ни.

С какво трябва да започнем?
● разделете вашите купувачи на групи
● направете максимално подробно описание на всичко, което знаете за тези групи
● създайте съдържание за всяка група
● изберете канала, по който да общувате със всяка група - сайт, блог, Facebook, Twitter и т.н.
● проучете какви думи и изрази използват представителите на отделните групи
● важно е и какви изображения предпочитат

Добре е да знаем на каква възраст са потребителите ни, къде обичат да ходят, какво обичат да правят през свободното си време, но и как говорят. Начинът на изразяване е изключително важен, защото ще покаже какви думи биха използвали хората, търсейки продукт или услуга като вашата в Интернет.

Представете си, че продавате дигитални табла. Дали хората обаче ги наричат така? За тях може те да са дигитални табели, дигитални знаци или дори просто светещи табели.

Трябва да разберете и къде в онлайн пространството можете да намерите вашите клиенти. Това може да са блогове, Facebook, Pinterest, Twitter, LinkedIn и т.н. Това ще ви помогне да се съсредоточите върху 1, 2 или максимум 3 канала, вместо да сте навсякъде, без това да доведе до реални резултати.

След като знаете всичко това, вече можете да говорите на езика на вашите потенциални купувачи и да отидете на техните места в Интернет. А за да получите цялата тази информация, можете да използвате различни методи за изследване - като интервюта или анкети.

Както казва Дейвид Миърман Скот (популярен американски маркетинг специалист): “За да реализирате успешна стратегия, трябва да мислите като издател... да идентифицирате и да дефинирате целевите публики и да обмислят какво съдържание ще отговори на техните нужди.”

Повече за възможностите за маркетинг в интернет можете да научите на семинар “Интернет маркетинг с нулев бюджет” 4.  Събитието ще се проведе на 7 юни 2012 година в Интер Експо Център, София.

За повече информация и регистрация, моля, посетете сайта на събитието - www.zero-marketing.com

Организатор на събитието е фирма Web and Events Ltd.


 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА