От началото на годината в сравнение със същия период на 2011 г., „Информационно обслужване“ повишава приходите си с 10% до 8 306 хиляди лева и реализира оперативна печалба преди данъци от 102 хиляди лева, съобщиха от компанията при представяне на финансовите си и оперативни резултати за първото шестмесечие на 2012 г..
В резултат на еднократно отписани разходи по дейности във връзка с §5 от Закона за търговския регистър от 875 хиляди лева, компанията реализира загуба след данъци от 723 хиляди лева. В периода 01-‐06 2012 г., Информационно обслужване повишава разходите си с 12%, основно като резултат от повишена балансова стойност на продадени активи.
Единствените други разходи, които се увеличават в номинално изражение, са 5% увеличение на разходите за персонал, дължащо се на разсрочени за следващи периоди разходи реализирани през първото полугодие на 2011 г. Без тази корекция през 2011, разходите за персонал ще отчетат намаление, като резултат от продължаващото преструктуриране на дружеството. Всички останали разходи на дружеството са редуцирани.
„Резултатите ни отразяват предизвикателствата на средата, в която оперираме - намаляващи маржове и продължаващо преструктуриране на организацията, чрез което ние успяваме да задържим разходите ни. Ще продължим да оптимизираме структурата на компанията чрез организационно преструктуриране и оптимизиране на процесите като настоящ приоритет е подобряване на оперативните резултати в клоновата ни мрежа и реорганизиране на неефективните дейности.
В Информационно обслужване ще продължим да инвестираме в подобряване на човешкия ни ресурс и създаване на основа за изграждане на единен системен интегратор на електронното управление в България ", коментира изпълнителният директор на компанията Александър Колев.
От началото на годината „Информационно обслужване“ е спечелило три големи проекта, финансовите резултати от които ще бъдат отразени в следващи периоди. Става дума за втората фаза на Информационната система за управление и наблюдение на структурните инструменти на ЕС за България (ИСУН), Поддръжка на Системата за управление на приходите (СУП) на НАП и Развитие и поддръжка на Информационната система на кадастъра и инфраструктурата на АГКК в страната.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА