11 Януари, 2013 19:02 2 752 0

Как да създадем повече контакти

  • проинтервю-
  • драганова-
  • probook-
  • контакти

Основната цел на професионалните мрежи е да ви помогнат да се развиете кариерно. За да го направите по най-добрия начин не е достатъчно да попълните само данни за образование, ниво на владеене на езици и позиции, които сме заемали или заемате в момента. Важно е да привлечете колкото се може повече контакти, от една страна с HR специалисти на компании, които смятате, че биха били стъпка напред за вашето кариерно развитие и от друга – с колеги от същата област в други компании. Как обаче да го направите? На този въпрос отговаря в ПроИнтервю Маргарита Драганова, ръководител проект  Probook.

1. Необходимо е да напишете кой сте и какво можете – специалност, умения, езици, трудов опит, образование.
(За да ви виждат и свързват с вас хора, на които може да сте полезен).

2. Да се свържете с колеги, партньори, състуденти ...
(Така ще имате достъп до техните връзки. Това е силата на мрежата!).

3. Задавайте и отговаряйте на въпроси в секцията „Въпроси и Отговори”
(Така ще ви забележат останалите потребители. Освен имидж, може да намерите и нови клиенти).

4. Бъдете активни в групите. Може да си създадете собствена група.
(Така директно и лесно може да общувате с професионалисти, които не познавате в реалният живот).

5. Погрижете се и за профила в Probook на компанията, в която работиш.
(Имиджа на вашата компания влияе и на вашия имидж).

6. Следвайте компаниите, които ви интересуват.

7. При кандидатстване за работа проверявайте какви връзки имате вие и вашите приятели в компанията. Може да ви помогнат!

Професионалните мрежи и Facebook
са несъпоставими. Първите са тип социални мрежи предназначени, обаче само за бизнес комуникация, или казано по друг начин Probook е за работа, Facebook за удоволствие. Необходими са два профила, тъй като не можем само да работим или само да се развличаме, и целите на тези профили са съвсем различни. Професионалната мрежа не е място, в което да показвате снимки на децата си например, или от местата, които посещавате. Целта на профила Ви в Probook е да се изявите като специалист в областта, към която сте се насочил.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА