Last news in Fakti

25 Октомври, 2022 10:23 2 025 3

Нов голям проблем пред авиацията

  • qantas airways-
  • вериги за доставки-
  • проблем

Авиокомпании предвиждат дефицит на резервни части

Нов голям проблем пред авиацията - 1
Снимка: ЕРА/БГНЕС

Проблемите, които възникнаха през последната година, свързани с веригата на доставки, вероятно ще продължат. Това е проблем на фона на възстановяването на авиационния сектор и на бързия темп на възстановяване на броя полети преди началото на пандемията. „Ще е нужна поне година и половина, за да се нормализира веригата на доставки в авиационната индустрия. Това означава, че през тези 18 месеца ще се наблюдават значителни затруднения в осигуряването на резервни части“, прогнозира глaвният изпълнитeлeн диpeĸтop на австралийската авиокомпания Qаntаѕ Аіrwауѕ Ltd., Aлън Джoйc.

Затрудненията във веригата на доставки зaтpyднявaт пoдмянaтa нa ĸoмпoнeнти нa caмoлeти. Това, от своя страна, води до закъснения или отмяна на полети, а дори и до спиране на машини от експлоатация

Джoйc дава за пример нискотарифната авиокомпания – Јеtѕtаr, която е дъщерна на Qаntаѕ, която е трябвала да спре наведнъж 11 шиpoĸoфюзeлaжни caмoлeтa. Това значително е затруднило реализацията на полетите.

Не на последно място проблем е и удълженото време за смяна на компонентите, поради проблем с намирането на определени резервни части.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 4 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мишел

    9 2 Отговор
    Проблемът не е в намирането на резервни части, а в намирането на титанови и други сплави за направата на тези части.
    Самолетостроенето на САЩ ползва 70% руски титан и неговите сплави в гражданските самолети и 30%във военните самолети. При това преобладаващата част от тези сплави се произвеждат и обработват само в Русия по руски технологии. При европейското самолетостроенето положението с процентите е още по зле.
    Не само САЩ могат да налагат санкции.
    Русия налага ефикасни и разрушителни.
  • 2 Разум

    9 0 Отговор
    Но пък една шепа политици спечелиха милиарди от тоя ковид. Други пък спечелиха като изкупиха на безценица фалирали малки и средни бизнеси. Ех ковид, ковид, колко пари донесе на сатанистите. А народите? Я хомота на устата, пардон, маската. Я марш затворен като добитък и само да си казал и дума...
  • 3 Тони

    1 0 Отговор
    Вече можем да отдъхнем,като побратимени с Англия ще пътуваме с индийски слонове