„Нова Броудкастинг Груп” купи 70% от „Дарик Нет”

Обединението на дружествата ще доведе до по-бързото и качествено развитие на текущи продукти като abv.bg, vbox7.com, Dariknews, Gong.bg и други

Публикувана: 6 Август, 2013 10:17
0 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 1171
ШРИФТ ПЕЧАТ

"Нова Броудкастинг Груп” ще се превърне в лидер на дигиталния медиен пазар в България

“Нова Броудкастинг Груп” придоби 70 % от „Дарик Нет” АД и така, след финализиране на сделката, ще стане собственик на всички сайтове, част от „Дарик Уеб”, както и на най-голямата дигитална медийна компания в страната – „Нетинфо” АД, съобщиха от „Нова телевизия“.

След приключване на процеса по придобиване, „Нова Броудкастинг Груп” ще се превърне в лидер на дигиталния медиен пазар в България. Активите на компанията ще включват популярните платформи за видео обмен и видео съдържание VBOX 7 и Nova Play, имейл платформата abv.bg, сайтовете за новини Vesti.bg, DarikNews.bg, NovaNews.bg и сайтовете за спортни новини Sportni.bg и Gong.bg. Уебсайтовете на двете медийни групи са отбелязали над 750 милиона импресии средно месечно в периода април-юни 2013 г.

Това обединяване с изключително разнообразната гама от уебсайтове и мултимедийни платформи на „Дарик Уеб” и „Нетинфо” ще даде възможност на „Нова Броудкастинг Груп” да предложи на своите клиенти креативни и добре таргетирани рекламни решения.

Обединението на дружествата ще доведе до по-бързото и качествено развитие на текущи продукти като abv.bg, vbox7.com, Dariknews, Gong.bg и др. като в същото време ще осигури необходимия ресурс и опит за разработката на иновативни решения на българския и международен пазар на интернет услуги, коментират от Dariknews.bg.

„Искрено вярвам, че с тази стъпка Дарик уеб ще затвърди позицията си на онлайн пазара у нас като в същото време ще има възможността да навлезе на нови територии. Ще съчетаем опита на голяма международна компания като MTG с водещата позиция на Дарик на местния пазар”, заяви основателят на компанията Христо Христов, който ще бъде изпълнителен директор на новото обединение.

„Потребителите ще разполагат с най-добрия продукт на пазара, а рекламодателите с най-голямото портфолио от сайтове в страната, което ще позволи реализирането на решения, които до момента родният ни пазар не е виждал. Бъдещето на медиите е в синергията на съдържанието между различните платформи”, сподели собственикът на Дарик радио и Дарик уеб Радосвет Радев.

„Тази сделка променя изцяло „Нова Броудкастинг Груп”. С тази стъпка, която е част от стратегията ни, непрекъснато да предлагаме все по-иновативни решения на нашите клиенти, ние вече ще имаме и отлични възможности за достигане на аудиторията в дигиталното пространство, които да им предложим. Очаквам с нетърпение да започнем съвместна работа с екипа на „Дарик”, каза Дидие Щосел, главен изпълнителен директор и зам.-председател на Борда на директорите на „Нова Броудкастинг Груп”.

Сделката се очаква да бъде финализирана в края на септември и подлежи на одобрение от Комисията за защита на конкуренцията.

България

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
Бойко Борисов
Премиерът към здравния министър Петър Москов при откриването на Центъра за ранна диагностика на рак:
Москов, никога няма да намерят лекарство срещу рак при тая скъпа апаратура – милион и 800 хиляди за това... като космически кораб."

Още бисери