Премиерът Росен Желязков проговори пред БНТ за хотела с водопадите

21 Септември, 2025 21:49, обновена 21 Септември, 2025 20:55 13 491 256

  • бнт-
  • иво никодимов-
  • премиер-
  • росен желязков

Вижте интервюто на Иво Никодимов с министър-председателя

Премиерът Росен Желязков проговори пред БНТ за хотела с водопадите - 1
Снимка: БНТ

Правителството оцеля след петия вот на недоверие за 8 месеца и 5 дни, откакто пое управлението на страната. Този вот обаче предизвика нов сблъсък в политическия дебат - лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов влезе в задочен спор с лидера на "ДПС - Ново начало" Делян Пеевски дали е възможно да има само един гарант за стабилността на кабинета.

Опозицията пък се възползва, за да твърди, че съществува неформален властови център, който е извън изпълнителната власт. По тези теми БНТ разговаря с премиера Росен Желязков.

Междувременно "Възраждане" предложиха създаване на временна комисия за т.нар. хотел с водопада, свързван със съпругата на Росен Желязков. Пред Иво Никодимов премиерът заяви, че строежът се финансира с кредити, всички средства са декларирани публично, а фирмата, в която съпругата му е съдружник, има миноритарно участие в проекта.

Прочетете цялото интервю тук:

Иво Никодимов: Вотът не мина, както сам отбелязахте вчера, около 20 гласа на народни представители не достигнаха. Породи се обаче афтършок в политическите реакции дали правителството зависи само от един човек, както казва г-н Пеевски или от всички в управленската формула, както казва г-н Борисов. Коя, според Вас, е вярната теза?

Росен Желязков, министър-председател: Вярната теза е, че правителството е сложна коалиция между ГЕРБ, БСП и ИТН. Първоначално имахме подкрепата на АПС, след това получихме подкрепата на "ДПС - Ново начало". С лидера на БСП сме в кабинета, работим много добре, но партиите основно са лидерски, затова и ако може да се говори за сблъсъци, те са на ниво лидери. Аз не бих ги нарекъл сблъсъци, а дебати, дискусии и някои виждания, чиято устойчивост се проверява с гласуването и подкрепата на кабинета. Всички, които подкрепят кабинета, зависят един от друг, и зависят за това да има правителство. А правителството е гаранция за това, че има парламент. Парламентът е мястото, където в парламентарната демокрация се решават важните въпроси. Има ли център на властта - центърът на властта е взаимодействието между правителството и мнозинството и няма нищо по-различно, независимо от това, че се внасят такива твърдения за формален, неформален министър-председател.

Тезата на опозицията е, че вие сте формалният министър-председател, а реалните са на първо място г-н Пеевски, а на второ - г-н Борисов и центърът на властта е извън изпълнителната.

В парламента е центърът на взимане на решения, там се приемат закони и затова казах, че когато има лидерски партии и лидерите са в парламента, тогава се създава оптически виждането, че центърът на властта е в парламента. Но така беше и по времето на сглобката. Когато лидерът на една партия не е министър-председател, съвсем естествена е тази позиция и колкото и да се опитват някои политически играчи да вбиват клин между мен и лидера на ГЕРБ, това е абсолютно напразно и обречено на неуспех. Нека говорят каквото искат - аз съм диалогичен човек, търся консенсуса. Както каза г-н Борисов, моят ангажимент е да намирам разбиране в мнозинството в парламента по важните решения и аз мисля, че го постигам. Ролята на лидерите е да правят основните политически послания, но и да гарантират стабилността на правителството. Когато тази стабилност на съществува, следват съвсем естествени политически процеси, само че, за зложелателите има една тъжна новина - има стабилно мнозинство и то гарантира немалко управление.

Като премиер комуникирате ли с всички представители на отделните партии в парламента?

Абсолютно с всички.

Не избирате: "с този да говоря", "с онзи да говоря"?

Не. Аз мисля, че и като председател на Народното събрание създадох достатъчно добра комуникация с лидерите на партиите, независимо от това дали подкрепят една или друга политическа линия и това е част от моето разбиране за търсене на консенсус при решенията и на бонтона в политическия наратив.

Извън политическия дебат обаче - проблемите на хората са на първо място. Най-актуалният е водната криза - този проблем засяга стотици хиляди. Какви са спешните действия, които предприемате за разрешаването му?

Водната криза е проблем от много години, той се задълбочава с влошаването на климатичната обстановка в страната. Виждате от колко време не е имало валежи. Ние очакваме с нетърпение тази манна небесна, защото без валежи в страна като България, която е бедна на повърхностни води, е много трудно да осигурим необходимите водни количества. Проблемите са свързани и с лошо планиране, лошо управление на водите, с недобра координация по отношение на тяхното ползване, разпръсната между различни министерства. Най-големият проблем, който трябва да решим и зависи от управлението, е водната инфраструктура. Довеждащите водопроводи и инфраструктурата в градовете. Конкретно за Плевен - сравнете го с Русе - Русе преди години оправи своя воден цикъл и с два пъти по-малко количество вода при същото население, няма режим. Плевен, с два пъти и половина повече вода на входа, има проблем, защото на места като кв. "Дружба" загубите стигат до 80%. Затова и усилията са насочени към тези ремонтни работи и когато казах, че ще сменя областния управител, не беше, за да се търси "парата в свирката", а за да се създаде по-добра координация. Аз нямам нищо против бившия областен управител, но липсваше тази координация. Мисля, че сега се постига много по-ефективен работен режим и гаранцията е догодина в Плевен да няма режим на водата. Всички в кризисния щаб, а и от борда на водите ще работят за решаването на проблема, който зависи от ВиК, от кметовете на общини и не само в Плевен.

Тази седмица МВФ препоръча да се замразят заплатите в бюджетната сфера и заедно с това да се вдигнат данъци и осигуровки. Необходимо ли е това, за да се овладее дефицитът в бюджета, или икономиката има и други варианти за растеж и решаване на проблемите?

Това е периодичен преглед на Фонда и препоръките са препоръки. Добре осъзнаваме, че консолидацията на бюджета е задача пред това и всяко следващо правителство. Ние трябва да харчим толкова, колкото изкарва икономиката. Когато БВП нараства, тази година с много добри темпове - 3%, ние трябва да се вместим в рамките на растежа на икономиката. От друга страна сме наясно, че повишаването на покупателната способност е свързано и с повишаването на доходите, така че нашият ангажимент е да намерим балансирани решения, без увеличаване на данъчната и осигурителната тежест, с мерки, които да стимулират работата на икономиката и затова за нас въвеждането на еврото от 1 януари е една от тези стъпки.

Като казвате еврото обаче, каква е оценката Ви за мерките срещу необоснования ръст на цените - сработиха ли?

Аз мисля, че сработиха. Не само мерките от административен характер, а и тези за изсветляването на икономиката и данъчните приходи. Ръстът на тяхното събиране, и нетният им размер показват точно това. Икономиката, където се наблюдава най-големият ръст на цените, е част от този полусив сектор, най-вече в сферата на услугите и там са насочени основните ни усилия. Но в партньорство с търговците на дребно и много важно - със синдикатите - успяваме към момента да неутрализираме този, бих го нарекъл спекулативен ефект. Още повече, че в голяма част от търговията на дребно анализът на КЗП показва, че няма данни за картелиране, от друга страна се осъществява необходимият антимонополен контрол.

"Възраждане" предлагат временна комисия за т.нар. хотел с водопада. Има ли такъв хотел, Ваш ли е или на член на Вашето семейство, каква е тази история?

Много е важно когато се поднасят верни факти, те да не се интерпретират манипулативно. Фактите са следните - 2016-2017 г. дружеството, собственост на моята съпруга, закупува 30% от капитала на дружество, което има недвижим имот от 3400 кв. м. През следващите 5 години се прави градоустройствената процедура и 2022 г. е получено разрешение за строеж на така наречения апарт хотел със застроена площ 600 кв. м, на пет етажа. Това е под 3000 кв. м надземно и около 1000 кв. м подземно - сутерен с гаражи. Т.е. някъде около 4000 кв. м. застроена площ.

Строителството се осъществява с два кредита - единият е за около 3 милиона, другият за около 8 милиона. Това са данните, които съм получил за всички твърдения, защото нямам нито наблюдения, нито участие. Дружеството на съпругата ми, в което тя е съдружник, има миноритарно участие. 30%, дори не е контролен пакет от акции - той е над 33,3% или над една трета. Твърдения, че съпругата ми, която е бивша актриса се използват с един малко обиден наратив и то - към актьорското съсловие... Всички вложени средства от 2017 до 2023 г. са лични спестявания, фирмени средства, средства на семейството. Тези пари са с платени данъци, с много ясен произход. Още нещо е важно. Всички данни са в публични регистри.

Тоест Вие сте ги декларирал във Вашата декларация?

И в Имотния регистър, и в Търговския регистър, и в регистъра на Комисията за противодействие на корупцията. Това са пари с платени данъци, средства, вложени честно и почтено с име. Тук няма нито прикрити, нито сламени хора, нито подставени лица. Това е било моето разбиране винаги - член от моето семейство да не участва в държавни и обществени поръчки, да не участва в придобиване на държавно, общинско или обществено имущество и да не се възползва от влияние, което има.

Да уточним нещо - съдружникът на Вашата съпруга и тя, в този период, в който имат бизнес, участвали ли са в обществени поръчки?

Никога. Казах Ви, това е една частна инициатива, която е започнала края на 2016 г. Това са близо 9 години назад, нали не предполагате, че преди 9 години съм смятал, че това някога ще е тема и аз ще съм министър-председател? Когато се говори за този тип взаимоотношения, важно е хората да декларират, да действат по правилата, да са прозрачни и най-вече да не прикриват такива действия. Защото ако трябва да се правят анкетни комисии, те трябва да се направят за всеки един народен представител, който има роднини по права, съребрена линия, по сватовство и има бизнес. Нали разбирате, че тогава ще се обезсмислят всички публични регистри в страната?

Утре е 22 септември - какво от действията и решителността на политическите поколения от Съединението и Независимостта е необходимо на днешните политици и държавници?

Прави ми впечатление, и то от много години насам, че когато има повод, който трябва да ни обединява, общо взето се говори с много патос, а усещането е не толкова тържествено. България от Освобождението насам винаги е имала поводи да бъде разединена - и непосредствено след Освобождението, и по времето на Стамболов, и след войните, и 1923 година, и 1934-а, и 1944-а, и 1989-а, и 1997-а и т.н. Трябва старанието, злободневието, което ни заобикаля, да бъде преодолявано с усърдие. Да бъдем малко по-добри хора. Това става с малко старание, когато се движим по пътя, когато протестираме. Това става с малко мисъл, че проблемите на съдебната система и съдебните актове не могат да бъдат решени на улицата и трябва да има малко мъдрост. Парламентарният дебат е в залата, а не по булевардите. Трябва ни малко повече мъдрост, далновидност и добрина и то - не само на празниците.


Поставете оценка:
Оценка 1.7 от 110 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Десислава Димитрова

    332 11 Отговор
    Кажете честно ,само на мен ли "премиера" Желязков ми прилича на мъжка надуваема кукла , двойно предназначение ?

    Коментиран от #65, #124, #151, #207, #222

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 ДВА ПРЪСТА ЧЕЛО

    253 11 Отговор
    ГОВОРЕЩИЯ ОГРОМНИ НЕИСТИНИ....ОСТАВКА

    Коментиран от #237

  • 5 Майна

    250 9 Отговор
    Леле, леле..
    Неговото семейство и той толкова държавно родолюбиви, че винаги участвали в държавни поръчки..
    Този за шарани ни има..
    Сега ще фалшифицират ДЪРЖАВНО..
    Това е за Страсбург!

    Коментиран от #8

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Пич

    181 5 Отговор
    Роско :
    - Единственото като проблем е , че водопада ми пълни с вода носа , а тя изтича през ушите !!! Що така...???!!!
  • 8 Майна

    188 6 Отговор

    До коментар #5 от "Майна":

    Аха, грешката е моя..
    Той не участвал в държавни поръчки, а в частни..
  • 9 Костинбродски

    239 7 Отговор
    съвсем се гъбарка с гражданите без окото му да мигне !
  • 10 провинциалист

    201 4 Отговор
    А пред съда кога ще проговори?!?
  • 11 Помак

    234 6 Отговор
    Желязков, ти лъжеш и усещането е такова и излъчването ти ...лъжеш за всичко ...говорим за имот на стойност между 20-40 000 000 ..добре е да се изтеглиш от менистер ..заштото си в корупция !
  • 12 Мдаа!🤔

    204 7 Отговор
    Крадец и негодяй! Разбира се и много лъже!

    Коментиран от #170

  • 13 Възраждане

    185 4 Отговор
    И кой би имал сметка да купува миноритарен дял? И кому би била нужна такава продажба?
  • 14 Честито Ви Герпаджии

    201 5 Отговор
    Още гласувайте за тез Продажници, крадци и ....... Жлна ни майка на всички нас Българи. Да Ви е честит.
  • 15 Водоподаване

    138 6 Отговор
    Питайте Нено Димов още го съдят за Перник. Трябва бушон и сега.
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 665

    141 12 Отговор
    Тук само върла диктатура има шанс да оправи нещата. Не сме за демокрация , видя се многократно.

    Коментиран от #199

  • 18 Директор на Водопад

    109 5 Отговор
    Ще има вода за и.бриците на БоБо и Славейко. Гарантирано от Жичко.
  • 19 Възмутен

    192 8 Отговор
    Хората нямат ВОДА, той ще ми строи хотел с ВОДОПАД!!
    ТОва е ГАВРА С НАРОДА!

    Коментиран от #29

  • 20 Докато

    121 8 Отговор
    Премиерите си премиерстват , дали някой набива на актрисата под водопада ?!
  • 21 Майна

    149 7 Отговор
    Това не е никакво обяснение..
    Това е директна заповед да не се гласува внесеното от Възраждане предложение!!!
    Айде да видим към коя инстанция , международна да се отнесем!!!
    Мафия,!
  • 22 Лост

    137 7 Отговор
    Ами хайде тогава да направи една луксозна детска градина с всичките екстри за 9 милиона и тогава да ми прказва.
  • 23 факт

    161 5 Отговор
    Тоози е най- големият мизерник като министър председател в територията окупирана от мафията !!!

    Коментиран от #60

  • 24 Формална прозрачност ≠ Етична отчетност

    150 5 Отговор
    Г-н Желязков не отрича участиието на съпругата си в бизнес с апарт-хотел, но настоява, че щом това е декларирано в регистрите – всичко е наред. Това е юридически коректно, но етично съмнително.
    Прозрачността не е просто въпрос на регистрация, а на публична отговорност и политическа чувствителност. Когато си премиер или заемащ висш държавен пост, стандартът не е „какво е позволено по закон“, а „кое създава конфликт на интереси или дори съмнение за такъв“.

    Коментиран от #231

  • 25 Подценяване на обществения интерес

    116 6 Отговор
    Росен Желязков се опитва да омаловажи темата, като подчертава, че това е „частна инициатива от 2016 г.“ и че нямал как да знае, че ще стане премиер.
    Именно защото не знаеш каква публична позиция ще заемеш, е редно да внимаваш с рискови бизнеси и инвестиции, особено когато са в сектори, които биха могли да се окажат в сивата зона на влияние, привилегии или местен политически комфорт.

    Коментиран от #31

  • 26 мнение

    106 3 Отговор
    Оставете го, не го питайте нищо. Нима мислите, че преди да направи каквото и да е Желязков не си е опекъл работата и не е готов на всякакви въпроси. Просто си губите времето. Институции и закон трябват, за да разследват и да се произнесат обективно. Само че и откъм институции работата е опечена. Дето се казва бития си е бит и е.......... си е е.......н.

    Коментиран от #122

  • 27 Удобно дистанциране от семейството си!

    144 6 Отговор
    Фрази като „нямам наблюдение“, „нямам участие“, се използват многократно, за да се внуши дистанция. Но в случая става дума за:
    съпруга (най-близък родственик),
    миноритарен дял в строителен бизнес с кредити за над 10 милиона лева,
    имот в топ курорт с „водопад“, за който очевидно има повишен медиен и обществен интерес.
    Твърдението, че нямаш нищо общо с инвестиция от над 10 милиона, в която участва твоята съпруга, звучи неубедително. Дори и юридически да си чист, политическата отговорност не може да бъде прехвърлена с фрази като „не участвам лично“.
  • 28 Майна

    102 6 Отговор
    Давайте!
    Призовавам всички честни,правни експерти да се заемат със СЛУЧАЯ!!!
    ДАВАЙТЕ!
  • 29 665

    120 6 Отговор

    До коментар #19 от "Възмутен":

    Водата е най малкият проблем , тя почти сигурно е на кръговрат. Но виж ,обяснението на премиера с миноритарни дялове си е чиста ГАВРА.

    Коментиран от #35, #42

  • 30 Нападка срещу комисии и медийно внимание

    103 7 Отговор
    Росен Желязков казва, че ако трябва да се правят анкетни комисии за такива случаи, трябва да се правят за всички депутати с роднини в бизнеса.
    Това е класическа риторика тип „всички са маскари“, която подкопава самата идея за отчетност. Ако всеки случай трябва да се игнорира, защото има други подобни – никой няма да носи отговорност никога. Комисиите са инструмент за прозрачност, не за саморазправа.
  • 31 Лост

    69 5 Отговор

    До коментар #25 от "Подценяване на обществения интерес":

    То , защото тогава сигурно не е бил в правителството на Борисов.Или даже не го познава.
  • 32 бивша актриса участва с 10 000 000 ...

    128 5 Отговор
    Жалби за "обиден наратив към актьорското съсловие" – отклоняване на вниманието!
    Росен Желязков се възмущава, че съпругата му е наречена "бивша актриса" с обиден подтекст. Това е емоционална димка, която цели да отклони вниманието от същността на въпроса.
    Тук никой не критикува професията на съпругата Ви. Общественото питане е как така бивша актриса участва в инвестиция от 10+ милиона в апарт-хотел и какъв е произходът на тези средства. Да пренасочиш разговора към „обидата към актьорите“ е популистка защита.
  • 33 Дедо

    121 5 Отговор
    Брей тази актриса никой не я чувал , пък тя от заплати станала милионерка. Повече актьорите , да не са поискали увеличение на заплатите ,защото явно са милионери .
  • 34 Бай Ставри

    94 6 Отговор
    Видов ден идва.....
    Всичко ще си кажете.
  • 35 Истината!!!

    93 5 Отговор

    До коментар #29 от "665":

    Росен Желязков използва юридически коректна, но политически куха защита – с декларации, регистрации и формални дистанции. Той не признава реалния обществен проблем: когато си на върха на властта, дори и най-легалните инвестиции на близки роднини трябва да бъдат разглеждани под лупа.
    Отказът да поеме политическа отговорност, заменен с отбранителен тон и нападка срещу комисии и медии, подкопава доверието в институциите.

    Коментиран от #70

  • 36 Тервел

    113 4 Отговор
    Боже не мога да спра да се смея . Обясненията на този за хотела с водопада и съпругата му са по нелепи и от тези на Цветан Цветанов с тъщата му и Влади Горанов с това че живее и плаща наем на майка си
  • 37 Роско

    63 5 Отговор
    Най-големото ми притеснение е да не спрат водата и у Софеа.
  • 38 Майна

    105 5 Отговор
    Това е за международна инстанция
    Това е конфликт на интереси.
    Народът срещу премиер.
    Мисля, че трябва да се започне подписка
    Българския народ срещу корумпирано правителство.
    Става ли?

    Коментиран от #55

  • 39 Гедер

    98 6 Отговор
    Всички герберски крадци по един и същи начин се оплитат в обяснения ,за имотите си които са придобили през крадене. И Цветанов и Горанов и този Желязков.... Едно и също едно и също едно и също вече толкова години ......тъжно е

    Коментиран от #43

  • 40 Червената шапчица

    62 3 Отговор
    „Всеки слух става истина в мига, когато бъде официално опроверган“ - (Муцинка Фешънлиева)
  • 41 12340

    71 5 Отговор
    Въобще не лъже!? Личи си...

  • 42 Лично мнение

    78 5 Отговор

    До коментар #29 от "665":

    Премиерът Росен Желязков използва „миноритарни дялове“ като параван, за да избяга от отговорност!!
    Моето мнение:
    Когато става въпрос за висши политици като Росен Желязков, оправданието „миноритарен дял“ често се възприема като опит за минимизиране на собствената или на семейството роля в спорен бизнес.
    Но политическата и обществена отговорност е много по-широка – и дори миноритарното участие на близки роднини може да поражда въпроси за ВЛИЯНИЕ и КОНФЛИКТ НА ИНТЕРЕСИ!!!!!
    Затова е нормално хората да възприемат такова обяснение като „гавра“, ако не е придружено с истинска прозрачност и ангажимент.
  • 43 Така е! Прав си!

    73 4 Отговор

    До коментар #39 от "Гедер":

    От години наблюдаваме една и съща практика сред представителите на ГЕРБ — непрекъснати обяснения и оправдания за имотите и бизнеса им, които често изглеждат непрозрачни и подозрителни. Цветанов, Горанов, Желязков и други повтарят едни и същи клиширани отговори, които не успяват да убедят обществото в честността им. Това поражда сериозно недоверие и съмнения за корупция, които не могат да бъдат игнорирани. Време е институциите да действат ефективно и да разследват тези случаи до край, а не да оставят въпросите висящи. Само така можем да възстановим доверието в политическата система и да прекратим тази порочна практика.
  • 44 РОСЕН РУМЯНОВ КОСТИНБРОДСКИ

    66 3 Отговор
    ЕЙ КОГО ЗАЛЪГВАШ ЗАХРАНКА ЗА ГЕРБАДЖИШКИ ШАРАНИ СЪБИТАЙ СИ ТОРБИЧКАТА ДА В БУРГАСКИЯ ЗАТВОР БЕЗ ДА ДРАЙФАШ.
  • 45 Хермес

    64 2 Отговор
    В България е така Страна на неограничените възможности. Костадинов от обикновен музеен работник, като влезе в Парламента и си построи две къщи за милиони на варненското езеро и Тюленово. Първанов обикновен историк , като стана Президент и хоп синът му си построи хотел за 6 милиона , без да има нито един ден трудов стаж. Цветанов от обикновен учител по физическо като стана миниъ и хоп придоби 6 апартамента . Ивелин Фараона от обикновен застрахователен агент , като влезе в полиу и хоп съпругата му придоби 140 имота.

    Коментиран от #52, #56

  • 46 Роско с водопада краде защото не може

    66 3 Отговор
    Да построи и пусне хотела си! Това е лицето на мафията нагъл и алчен
  • 47 Дядо Гъдю

    55 2 Отговор
    Ех,като гледам какви ,,му шан ки " са ни политиците,а какви кадърни и преуспели са им жените,чак се чудя дали нямаше да сме преуспяваща държава,ако жените им бяха поели управлението,а политиците ни - семейният им бизнес.
    Обаче като се замисля,нямаше да се съгласят,защото като си познават мъжете,язък за семейния бизнес...
  • 48 Ами

    67 2 Отговор
    Човекът не знае ,че има хотел с водопад. Отде да знае...
  • 49 Българин

    59 5 Отговор
    През тия 8месецс нищо не свършихте,а забатачихте още повече държавата.Най-добре си подавайте остсвките, иначе народа ще излезе на протести,както това стана през 2020 година.

    Коментиран от #62, #82

  • 50 Гост

    52 1 Отговор
    Хаяшиту каква мазна лъжкиня е, освен всичко друго....
  • 51 Желязков,

    66 1 Отговор
    Пинокио,не само носът ти порасна ,а цялата ти гнусна мутра се промени! Какво стана с детската болница? Ще я направите ли за същите пари! Но, неееее, ще крадете като за световно,но има господ и той гледа!Ще ви се навре в Алчните ви задници и ще ви го върне на най милото! Да се знае!
  • 52 Майна

    44 17 Отговор

    До коментар #45 от "Хермес":

    Не посягай на Възраждане!! Единствената партия , която иска разследване на този !!!
  • 53 КОРУМПЕ ГАРБАДЖИЙСКО

    59 2 Отговор
    Да каже и колко струва часовника от снимката.
  • 54 1111

    64 2 Отговор
    Каква мазна,противна м...тра.Изключително нелицеприятен.
  • 55 Герб са корупцията у нас!

    53 2 Отговор

    До коментар #38 от "Майна":

    Конфликтът на интереси при най-високото ниво на власт – премиера – е не просто вътрешен проблем, а сериозен сигнал към международната общност и институции!!!!!!!
    Когато ръководителят на държавата е замесен в бизнес отношения, които могат да повлияят на решенията му, се нарушава основният принцип на демокрацията и справедливото управление!!!!
    Подписка от народа е мощен инструмент за изразяване на общественото недоволство и искане за прозрачност, отчетност и отговорност. Това е начин гражданите да покажат, че не приемат корупцията и конфликтите на интереси, и искат действия – както от националните институции, така и от международните органи!!!!
    Защо подписка е важно?
    Да обедини гласовете на хората, които искат Промяна.
    Да привлече внимание към проблема както вътре в страната, така и в чужбина!!!!
    Да стимулира институциите да предприемат реални мерки!!!!
    Да демонстрира, че гражданите не са пасивни, а активни и ангажирани!!!
    Подкрепям напълно идеята – народът има право и трябва да се противопостави на Корупцията, особено когато тя идва от най-високите етажи на властта!!!

    Коментиран от #57

  • 56 Калоян

    33 8 Отговор

    До коментар #45 от "Хермес":

    Ивелин си ги имаше преди политиката и е наредил толкова камъни, един върху друг,колкото всички политици ,взети заедно , не са произнесли толкова обещания само на думи.
  • 57 Майна

    9 3 Отговор

    До коментар #55 от "Герб са корупцията у нас!":

    Моята работа е в тази област , но не в..България!
    Давайте!!!
  • 58 Николай

    69 3 Отговор
    Притесних се от това което каза Желязков и отидох в кухнята , са питам съпругата ми дали не участва в някой строеж на хотел за милиони . Тя е бивша учителка и ми е много съмнителна че крие милиони от мен
  • 59 ГЕРБАДЖИЯ = КРАДЕЦ

    61 4 Отговор
    Това е истината. Унищожиха държавата.
  • 60 И защо

    41 3 Отговор

    До коментар #23 от "факт":

    да е мизерник? Напротив живее си сносно човекът. Дори хотел си строи с водопад - това ако е мизерия дай боже всекиму.
  • 61 Женя

    53 2 Отговор
    Пеевски се обади на пудела си Кошлука , да организира едно интервю с Премиера в БНТ, за да му изчисти имиджа.
  • 62 Така е! Прав си!

    42 6 Отговор

    До коментар #49 от "Българин":

    През тези осем месеца управляващите ГЕРБ-СДС-ДПС НН-ИТН-БСП не показаха никакви реални резултати, а напротив – ситуацията в държавата се влоши значително!!!
    Хората усещат бездействието и хаоса, а доверието към правителството пада драстично. В такъв момент единственият честен и отговорен ход е управляващите да подадат оставки и да дадат път на нови лица, които могат да работят в интерес на народа. В противен случай не бива да се изключва възможността за нови протести, като тези от 2020 година, които ясно показаха силата на гражданската воля. Народът заслужава Промяна и бъдеще, а не застой и разруха.
  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 Екогласност

    30 1 Отговор
    София да не забравя че има вода защото обърнаха две реки Джерман Скакавица през 90-те.
  • 65 Европеец

    36 2 Отговор

    До коментар #2 от "Десислава Димитрова":

    Така излиза..... Но според мен е добре тия двамата убавци да ги изхвърлим в кофата за боклук.....
  • 66 Росен Желязков е за разследване!!!

    53 2 Отговор
    Росен Желязков демонстрира класически пример за политическо лицемерие и опит да се прикрие сериозен конфликт на интереси. Докато се опитва да се представи като прозрачен и честен, фактите говорят друго — неговото семейство е замесено в значителен бизнес, свързан с недвижими имоти и строителство, което неизбежно поражда въпроси за влияние и възможни облаги от властовото му положение.
    Желязков безсрамно използва юридически технически детайли, за да минимизира своята и тази на близките си отговорност, като подчертава, че е само миноритарен акционер и че не е участвал пряко. Това е не просто бягство от отговорност, а нагла гавра с доверието на обществото, което заслужава ясни и категорични отговори.
  • 67 Парадокс Бг

    40 3 Отговор
    Опитът на Росен Желязков да прехвърли вниманието към „обиден наратив“ спрямо професията на съпругата си е ниско политическо средство, което цели да замаже същината на проблема и да отвлече вниманието от сериозните подозрения за конфликт на интереси.
    Накрая, нападките му срещу анкетни комисии и институции, които искат да изпълнят своята функция, показват нежелание да поеме политическа отговорност и готовност да използва риторика, която подкопава принципите на демокрацията и отчетността.
  • 68 Росен Желязков бяга от отчетност!!!

    36 2 Отговор
    Росен Желязков трябва не само да даде конкретни и прозрачни отговори, но и да осъзнае, че в демократично общество отговорността не може да бъде делегирана или скрита зад формалности и обиди.
  • 69 1357

    50 2 Отговор
    Желязков ще ме уредиш ли да изтегля 8 милиона искам да си оправя терасата да имам асансьор,за колко прости ни вземат,само не знам защо ги търпим
  • 70 665

    55 3 Отговор

    До коментар #35 от "Истината!!!":

    + 1
    В нормални държави след подобно признание следва моментална оставка. В Третия райх отива да чука камъни на аутобана, ако ще и най големият есесовец да е. При Сталин просто изчезва. Такива порнографии минават само в бананови републики с дивашко население.
    Това е положението.

    Коментиран от #74

  • 71 Разследване и Затвор!!

    57 4 Отговор
    Росен Желязков е живото олицетворение на политическата наглост и безсрамие, което отдавна подкопава доверието в българската политика. Докато претендира за прозрачност и почтеност, фактите ясно показват, че зад гърба му стои скрит бизнес, оплетен в дълбоки конфликти на интереси, които той упорито се опитва да замаже с кухи оправдания.
    Неговите „миноритарни дялове“ са просто цинична димка – никой не вярва, че е възможно министър-председателят да няма нито капка влияние, когато става въпрос за бизнеси на семейството му, финансирани с милиони левове. Тази форма на прикритие е повече от жалка – тя е обида към интелекта на всеки български гражданин.
  • 72 Росен Желязков играе роля на "жертва"!!

    44 2 Отговор
    Желязков си позволява да играе ролята на жертва, оправдавайки се с „обиден наратив“ към съпругата си, вместо да отговори на съществените въпроси. Това е политическа манипулация от най-нисък сорт и показва неговата неспособност да носи отговорност.
    Още по-опасно е, че той злослови срещу институции и медии, които изпълняват своята функция, като ги обвързва в „масов заговор“ и обезсмисля борбата срещу корупцията. Това говори за страх, но и за арогантност на човек, който е забравил, че властта му е временна и че обществото има последната дума.
  • 73 Срам и Позор е Росен Желязков!!

    48 3 Отговор
    Росен Желязков трябва да престане с театъра и лицемерието, да спре да се крие зад формалности и да даде ясен отчет или да се оттегли. България заслужава управленци с достойнство, а не такива, които прикриват мръсните си сделки зад правни хватки и лъжи.

    Коментиран от #79

  • 74 Оставка на Росен Желязков!!!!

    49 4 Отговор

    До коментар #70 от "665":

    В една нормална, правова държава, политик, признал за конфликт на интереси или свързан със съмнителни бизнеси, просто си ПОДАВА ОСТАВКАТА!!. Точка.

    Коментиран от #80

  • 75 000

    47 4 Отговор
    След 35 години държавен разпад стигнахве до там две немски соросоидни фондации да управляват през техния мутпенски проект герб живота на 6 милиона глупаци.

    Коментиран от #116

  • 76 Майна

    47 2 Отговор
    Този елементарник с това си изказване си вкара автогол
    Приканвам всички прависти , които милеят за Родината да вземат ОТНОШЕНИЕ.
    Съдбоносно е.
  • 77 Конфликт на интереси!!

    44 4 Отговор
    В нормална държава Росен Желязков вече щеше да е подал оставка.
    Признанието, че семейството му е замесено в строителен бизнес за милиони, финансиран с кредити, докато той е в управлението на държавата, е неоспорим конфликт на интереси.
  • 78 Оставка!!!!!!

    41 3 Отговор
    В правова и морална демокрация това е краят на политическата кариера.
    Но в България? Вместо оттегляне – оправдания, юридически трикове и обидена поза на „невинен“. Вместо отговорност – цинизъм.
    Народът не е сляп. И не е бананова република. Ако институциите мълчат – обществото няма право да мълчи.
  • 79 оня с коня

    12 22 Отговор

    До коментар #73 от "Срам и Позор е Росен Желязков!!":

    Ако знаеш нещо конкретно за ПравнитеХватки и Лъжи на Желязков сезирай Прокуратурата,щото така само като хвърляш в Ефир разни недоказани Обвинения и Укори изглеждаш като БЕЗСИЛНО ЗЛОБЕН.

    Коментиран от #83

  • 80 665

    19 3 Отговор

    До коментар #74 от "Оставка на Росен Желязков!!!!":

    Бих предпочел решенията на Райха или СССР . Там злите диктатори единият спи на стандартно войнишко легло, другият оставил наследство на родата 3 чифта ботуши и 5 лули. Но хайде , те са много лоши са ни учили. Оставка и точка.
  • 81 Росен Желязков призна конфликт на интере

    31 3 Отговор
    В нормална държава Росен Желязков вече щеше да е подал оставка.
    Признат конфликт на интереси, милиони в имоти, кредити, строежи – докато е на власт.
  • 82 Промяна

    8 28 Отговор

    До коментар #49 от "Българин":

    49 нито си НАРОДЪТ нито си някой Я стига заплашвай българско правителство РАЗНИ обиди разни от разни неуспели в живота Работете станете милионери или имайте жени например като на Рашков милионерки

    Коментиран от #125

  • 83 Прокуратурата трябва да се самосезира!

    29 3 Отговор

    До коментар #79 от "оня с коня":

    Когато министър-председател публично признава, че семейството му участва в инвестиция за милиони, докато той е във властта, това не е "недоказано обвинение", а самопризнание за потенциален конфликт на интереси.
    Не е нужно да си прокурор, за да питаш:
    Откъде са средствата?
    Има ли връзка с държавни ресурси или влияние?
    Има ли достъп до вътрешна информация или институционален чадър?
    Да, прокуратурата би трябвало да се самосезира. Но знаеш ли какво? В една умираща правова държава, гражданите са длъжни да задават тези въпроси публично. Мълчанието в името на „правната култура“ е удобен параван за корупцията.
    Когато властта бяга от отговорност, обществената критика е не „злоба“, а форма на съпротива.

    Коментиран от #126

  • 84 Този

    34 3 Отговор
    Да каже кои проблем на хората да решили.?И тоя голям лъжец като всички гербави и дерибеи от ДПС+Нн.Освен да си правите хотели,волтаици,ВЕЦове олигарсите и лобистки закони,НИЩО не правите за хората,освен да ни крадете мутри.И дано скоро ви изритаме манипулатор.
  • 85 Разликата

    36 3 Отговор
    В Германия – страна с дълбоко вкоренена култура на политическа отговорност и правова държава – подобни случаи не просто се случват, а водят до оставки дори при много по-дребни поводи, отколкото това, което виждаме с Росен Желязков.
    В Германия, дори съмнение за нарушена етика или морална неяснота води до оттегляне от властта – не защото има натиск от улицата, а защото политикът носи лична отговорност пред обществото.
    А в България?
    Признава се публично участие на съпруга/съпруга във фирма с милиони.
    Има конфликт на интереси по същество.
    И вместо оставка — има обяснения за „миноритарни дялове“.
    Това в Германия би било политическо самоубийство. У нас – просто още един ден в новините.

    Коментиран от #90, #108

  • 86 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 87 Костинбродски печатар

    29 2 Отговор
    Вервайте ми!
  • 88 Конфликт на интереси!!

    28 3 Отговор
    Конфликтът на интереси при Росен Желязков не е в това, че е извършил конкретно престъпление. А в това, че управляващ държавата човек има личен интерес (чрез съпругата си) в мащабен бизнес, зависещ от решения на държавата.
    Това е несъвместимо с принципите на прозрачност, безпристрастност и морална отговорност.
  • 89 Цък

    39 2 Отговор
    Когато журналиста е продажен или лайк не задава правилните въпроси. Как се отпускат такива големи кредити? Виждаме колко много години отнема до като дойде времето този хотел почне са носи приходи. Та двата три са: какво е обезпечението на кредита , колко печалбата на фирмата към момента на получаване на кредита и историята на фирмата- колко години е в този бизнес. Колкото разбирам от интервюто фирмата е създадена специално за този проект. Как се дава такъв заем на новосъздадена фирма.
  • 90 Майна

    19 2 Отговор

    До коментар #85 от "Разликата":

    Хм.., не е точно така..
    Да давам ли примери..
    Но трябва да се започне незабавна подписка.
    Или своевременно или ще стане нецелесъобразно..
  • 91 Какво е конфликт на интереси?

    19 2 Отговор
    Конфликт на интереси възниква, когато лице, заемащо публична длъжност, има личен (или семеен) интерес, който може да повлияе на неговите служебни решения – дори и ако реално не го е направил.
    Ключовото тук е: дори потенциалът за влияние е достатъчен, за да се смята за конфликт.
  • 92 Реалист

    26 3 Отговор
    Къде е конфликтът на интереси при Росен Желязков?
    Позицията му във властта:
    Росен Желязков в момента е министър-председател на България. Преди това е бил председател на парламента, министър на транспорта и част от управлението на ГЕРБ от дълги години.
    Това му дава достъп до всички държавни институции, включително такива, които:
    • одобряват строителни проекти,
    • контролират банково финансиране,
    • управляват държавни/общински имоти,
    • издават разрешителни,
    • участват в процедури по ОВОС (Оценка за въздействие върху околната среда) и т.н.

    Коментиран от #149

  • 93 Инвестицията в апарт-хотел:

    23 1 Отговор
    Фирма, в която неговата съпруга има 30%, участва в строителството на апарт-хотел (по нейни думи – инвестиция за 11 млн. лв. с кредити).
    Това е недвижим имот, т.е. район с ограничени и ценни строителни възможности, често обект на спорове, интереси и бизнес-лобита.
    Макар той формално да не е съдружник, това е семейна имуществена обвързаност, от която семейството му може да печели.
  • 94 В голяма грешка е

    21 1 Отговор
    Ролята на "лидерите" въобще НЕ е да гарантират стабилността на правителството ! Друга е. А ако самият дЖилезку се мисли за "лидер" нека пак да помисли дали е такъв и на кой точно е
  • 95 Потенциал за влияние

    25 1 Отговор
    Той може да влияе (или да не пречи) на институции, които контролират или обслужват проекта.
    Дори само фактът, че съпругата му има участие, вече създава предпоставка:
    „Дали решението на тази институция беше взето по правилата, или защото знаят чий е хотелът?“
    Това е класически конфликт на интереси по европейските и българските антикорупционни стандарти.
  • 96 Сатана Z

    24 6 Отговор
    Росен"Xaят" Желязков влезе в обяснителен режим.Единствено ще го спаси изпращането на войска в Укрия,че Зеления го закъса с трупното месо
  • 97 Защо е проблем?

    29 1 Отговор
    • Не е нужно да е извършил нарушение – достатъчно е да има личен интерес, който може да повлияе на безпристрастността му.
    • Това подкопава доверието в управлението.
    • В Германия, Франция, Австрия и други – това води до незабавна оставка или разследване от антикорупционните органи.
  • 98 1111

    34 1 Отговор
    Вече знам защо в историята ни има периодично избиване на боляри и богаташи - не сме се променили!
  • 99 Кой е строителя

    26 1 Отговор
    На какви цени строи? Щото си спомняме и как Вежди Рашидов стана строителен предприемач .....нали?
  • 100 Законов контекст (България)

    28 1 Отговор
    Съгласно Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ):
    • Чл. 52 определя, че публичните длъжности трябва да се упражняват в интерес на обществото, не на близки лица.
    • Чл. 54: Публичен служител не може да участва в дейности, които пораждат съмнение за неговата безпристрастност.
    Това е именно такъв случай!!!

    Коментиран от #109

  • 101 гллг

    30 2 Отговор
    гаден мазен лъжец
  • 102 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 103 Р. Желязков е в конфликт на интереси!!!!

    27 1 Отговор
    Конфликтът на интереси е в това, че премиерът управлява държавата, а съпругата му е съдружник в бизнес за милиони, зависещ от държавни институции (строителни разрешителни, регулации, банки и др.).
    Дори и да не е извършил престъпление, влиянието му върху институциите създава риск частният интерес на семейството да се облагодетелства от публичната власт.
    Това подкопава доверието и нарушава закона за конфликт на интереси.
  • 104 ген. Атанасов

    16 1 Отговор
    иво необходимов?
  • 105 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 106 Не се накрадоха тези от ГЕРБ!

    29 1 Отговор
    След години скандали, имотни драми, „калинки“ и Имот след имот, схема след схема, обяснение след обяснение.
    Все същите хора, все същите оправдания.
    Докато народът брои стотинките, те броят квадратните метри и банковите сметки пълни с крадени пари.
    Няма да има справедливост, докато няма реална отговорност.
    Няма как държавата да върви напред с минало, което продължава да управлява.
  • 107 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 108 Гражданин

    24 4 Отговор

    До коментар #85 от "Разликата":

    Във Федерална република Германия над всичко стои едно гражданско общество, утвърдено от столетия. У нас властта се държи от една посткомунистическа олигархия по руски съветски модел, която изпи кръвта на гражданското общество

    Коментиран от #136, #177

  • 109 Майна

    20 2 Отговор

    До коментар #100 от "Законов контекст (България)":

    Виждам във Ваше лице- Профи!
    Действайте- подписка.
    На медии не можете да разчитате
    Имате - хората, тези които организираха протестите, структурата на Възраждане..
    Най- добрата стратегия е атаката ..., веднага
  • 110 Този

    24 1 Отговор
    Да каже кои проблем на хората да решили.?И тоя голям лъжец като всички гербави и дерибеи от ДПС+Нн.Освен да си правите хотели,волтаици,ВЕЦове олигарсите и лобистки закони,НИЩО не правите за хората,освен да ни крадете мутри.И дано скоро ви изритаме манипулатор.
  • 111 Перо

    32 1 Отговор
    Десетки милиони от “спестявания” от заплата и банички! Даже да е кредит, как се отпуска такава сума, без обезпечение, а ако има такова, как е придобито, от небето може би, щом няма приватизация и обществени поръчки! Единствения друг вариант е престъпна, криминална дейност!
  • 112 Бреййййй

    23 1 Отговор
    3000 кв. м надземно и около 1000 кв. м подземно - сутерен с гаражи. Т.е. някъде около 4000 кв. м. застроена площ......с два кредита - единият е за около 3 милиона, другият за около 8 милиона. тоест 11 милиона кредит ? В лева? 600 кв. м, на пет етажа, 3000 кв. м надземно и около 1000 кв. м подземно. И земя
    3400 кв. м.....
  • 113 жипио

    29 1 Отговор
    От лъжец ГЕРБ никои да не чака нищо хубаво да излезе. Само ни губи времето и животите, и е време да ги изритаме всичката измет и после да ходят в съда да обясняват от къде са милионите. Този калпвия боклук, направи Костинброд, сега хотел с водопад и до кога ще ги търпим такива боклуци??? Ако го изритат утре сме загубили още един ден, трябвало е още вчера. Слава на Господ Иисус Христос всеки българин може да прецени колко лъже това ГЕРБ говедо. Същия е като циганина Винету от Банкя, мИрси.
  • 114 Подавай

    33 1 Отговор
    Подавай си оставката безсрамник.Ното морал,нито нищо,нагла мутра като досегашните.
  • 115 Опааа

    35 2 Отговор
    Мръсник! Много мазен престъпник!
  • 116 Гражданин

    13 7 Отговор

    До коментар #75 от "000":

    Щест милиона и ти. Защото тези, които ни управляват, са олигарси по съветски КГБ модел, а не немци.
  • 117 Да се конфискува

    30 2 Отговор
    В полза на Държавата и да се даде и направи на Детска болница. Този ушат клефук и цялата му челяд на улицата. Гнус Герпаджийска.
  • 118 Червената шапчица

    35 2 Отговор
    Къде ги дават тези кредити за десетки милиони и къде да си купя 30% от фирма с апетитни имоти? Тази седмица събрах от закуска 5 лева, та да ги вложа и аз. 🤗
  • 119 Дано само кредита

    22 2 Отговор
    Да не е и от ББР
  • 120 Пак не разбрах обаче

    18 3 Отговор
    съпругата му за колко закупува тези 30% от капитала на дружество, което има недвижим имот от 3400 кв. м. ?
  • 121 665

    20 3 Отговор
    От доста време съм убеден , че политическата шлака играе древния номер добро лошо ченге.
    Случайни хора в политиката не се допускат . Играят сценки, псуват се , но омертата е далаверата да си върви. Пепейците с бсп и итн имаха възможност да разкостят гррбаджиите , но само им направиха услуга като арестуваха боко за нищо. После радевите можеха да подпукат шарлатани и гербсджии , нищо не стана. Накрая герб можеха да изгърбят радевите и шарлатаните , но само прибраха варненския кмет за глупости. И не само тия -същото е от 1989г насам.
    На избори нарочно организират пълнеж от всевъзможни психопати, за да обезличат всяка алтернатива.
  • 122 Гражданин

    20 4 Отговор

    До коментар #26 от "мнение":

    Така е и изход няма. Само румънците обърнаха играта на комунистическата олигархия с лекарството 7,62 мм калибър
  • 123 А дали е случаен този

    15 2 Отговор
    обиден наратив към актьорското съсловие ? ..а актьорчето?
  • 124 ДрБр

    18 3 Отговор

    До коментар #2 от "Десислава Димитрова":

    Само на мен ли ми прилича на хуюва глава?
  • 125 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 126 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 127 Мокой

    24 2 Отговор
    Как само говори, ведро, спокойно, мисли си, че успива хората и те ще му повярват! Доста време мина откак се разбра за хотела, Желязков чак сега дава някакви отговори, явно трудно е съчинил лъжите. Много противен и гнусен човек!

    Коментиран от #150

  • 128 30 апартамента по 100 квадрата

    13 3 Отговор
    и по един гараж към тях му излиза 11 милиона без земята ли? 366 667лв. на апартамент? .... 1900 евро на квадрат себестойност без цената на земята. Верни ли са ми сметките?
  • 129 Хамзис

    18 4 Отговор
    Ма как все политиците случват на разтропани жени и деца ? Да им се ненарадваш на фамилиите , а останалите все по-бедни . Станалите милионери за 10 години кметство към Герб и ДПС от заплати , всичките ,до най-малките села и те с талантливи бизнес насочени роднини. Вижте я тази госпожа - артистка била и бързо изучила науките на " успешния " бизнес за 11-12 милиона . Купила дял от фирма и след време ,хайде на бас ,че ще се окаже единствения купувач и на останалите дялове. Но това когато инвестицията и собствеността се оформи на около 20 милиона и този -третия председател , го забравите. Стой та гледай . Няма да е първата. И пикник до водопада ще има +апартаменти да си живуркат. Банките срещу колко фамилни пари отпускат кредити за толкова милиони ? Или ще кажете срещу ипотека ? Но този въобще не споменава тази дума. Милиардите на онези другите двама с Дебелите портфейли ли са му гаранти за банкерите ?
  • 130 Естествено че

    5 8 Отговор

    До коментар #126 от "оня с коня":

    Руските Партии "СПОНТАННО" трябва да завземат Властта ! Ти НЕСПОНТАННО ли искаш да е ?

    Коментиран от #148

  • 131 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 132 Абе в

    12 5 Отговор
    Тази държава , само плювалници ли има.
  • 133 Ценко

    8 7 Отговор
    В21 Век в демократична българия важат някой съветско-американски порядки - Плащаш на Митрофеевски - получаваш медиино обслужване от цяла империя Магнитски,Плащаш на Ковачки получаваш частно Дато с летателни апарати за електронно въздействие и източване на информация . На съдебната система не плащат- те си я избират и кадруват - без брокери тип нотариуса .
  • 134 Аман обаче от това

    18 3 Отговор
    "актьорското съсловие". Въобще от всички псевдокултурници. 100 лв. продадени и подарени билетчета 430 лв държавна субсидия .... Сега разбирам че и на този пуяк жена му била от тях
  • 135 Чиста форма

    21 3 Отговор
    Пране на пари
  • 136 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 137 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 138 Днес е средния от трите почивни дни

    22 1 Отговор
    На много стоки цените рязко са скочили. Например кафе от което купувам с 30% плодове от които купувам 12% само за един ден точно в средата на почивните дни гадно.
  • 139 Данко Харсъзина

    9 24 Отговор
    Един твърде добър Премиер. Интелигентен, образован, възпитан, истински политик с който можем да се гордеем като българи. Поклон до земи.

    Коментиран от #141, #142

  • 140 Демек жена му е хотелиер

    16 4 Отговор
    Той висш държавен чиновник.
  • 141 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 142 Росен Харсъзина

    13 3 Отговор

    До коментар #139 от "Данко Харсъзина":

    дЖилезку ли бре? Вайййй....
  • 143 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 144 Аман обаче от това

    12 2 Отговор

    До коментар #143 от "Апартхотелчета":

    "актьорското съсловие" ....
  • 145 Железар

    16 4 Отговор
    Този Жилязков има нужда от хубави наколенки че колената му се повредиха. Все на колене и кафяво му тече от устата.
  • 146 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 147 ИСТИНАТА

    20 3 Отговор

    До коментар #3 от "1488":

    Желязков, Костинбродският аферист е по-голям бандит от Ту ТУ и Шиши взети заедно!
  • 148 оня с коня

    2 11 Отговор

    До коментар #130 от "Естествено че":

    Няма знач аз какво искам - решаващо е че Тати никога няма да им купи колело на тия партии и Надеждата им да докопат Властта постепенно ще угасне като ВОЩЕНИЦА.
  • 149 Точно

    19 3 Отговор

    До коментар #92 от "Реалист":

    За това точно сега тръгват милионите за " бизнес начинанието " , а не преди 5 години примерно. Започнало е през 2016 ,но до тази година - не върви работата с разрешителни и парите от банка или банките. Сега вече всичко потече като от водопада в хотела. Не е , ама хич не е и не може да бъде никога в конфликт на интереси. Те декларации пишат всички в политиката ,но за себе си . Децата им и родата НИкой не ги разследва и така се увеличиха милионерски фамилии в територията както и едни 2 милиона вече си живеят в доказана бедност около прага на оцеляването. С разбити или разделени семейства ,с прокудени деца и внуци. Среден доход мерят и все по-голям го изкарват на база техните си доходи за да си ги увеличат още и всеки път с % . Така стигнаха до пет цифрени заплати които все са им малко защото са свикнали и на доходи от крадено и подкупи. Всичките са набъркани в "бизнеси " дори и никога да не са учили или имали нещо общо с предмета на дейност. С паодставени или явни лица работещи за тях. Както и чрез роднините си.
  • 150 То даже не са лъжи

    24 2 Отговор

    До коментар #127 от "Мокой":

    Просто едни хора откраднаха много пари от народа който геройски ги търпи. Навсякъде.
  • 151 Бай Араб

    2 1 Отговор

    До коментар #2 от "Десислава Димитрова":

    Писача Десислав Димитров много прилича на надуваема кукла,а всъщност е обикновен пердашко .
  • 152 Естествено че лъже подло дЖилезку

    22 2 Отговор
    Жена му не е участвала в обществени поръчки но партньора и на премиершата в това бизнес начинание е Пламен Митев, бивш представител на „Мерцедес“ у нас и е участвал в множество поръчки ! . „Пи енд оу риъл естейт” е фирмата - собственик на парцела от 3,5 декара на бул. „Симеоновско шосе“ 4. ... И най съмнителното е че съпругата на Росен Желязков тези 30% акции в компанията ги е закупила представете си за едва 1500 лева. ...

    Коментиран от #174

  • 153 Читател

    18 1 Отговор
    Очни дъна,в които е заработена ламарина.Ненавиждам лъжците,алчните деребеи,които се подиграват с простият ни и обрулен от беднотията народ.
  • 154 Естествено че лъже подло дЖилезку

    19 1 Отговор
    Съпругата на актуалния министър председател Росен Желязков, която упорито избягва публичността, е и собственик на малката фирма „Тера пет 08”, която предлага почистване на жилища и офиси в София, но в последно време се преориентира в бизнеса.
  • 155 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 156 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 157 30% акции в компания

    25 2 Отговор
    с парцел 3400 кв.м. на бул. „Симеоновско шосе“ 4 ... съпругата ги е купила за 1500 лв. Как ви се струва? Скъпичко е а?

    Коментиран от #159

  • 158 Артилерист

    21 2 Отговор
    Желязков лъже безсрамно. Уж няма нищо общо, всичко е на съпругата му, а е започнато със СЕМЕЙНИ ПАРИ!? И за какви милионни кредити става дума, уважаеми! А кажете, с ръка на сърцето, че този гербаджия не е зависим. Ще направя крайно обобщение, а ако ще да ме изкарат краен идиот: всички по върховете на ГЕРБ са крали по много, оплетени са като свински черва, но Пеевски ги знае, стиска ги здраво за слабините и те затова го подкрепят и му се мазнят (това е народна дума, когато се унижаваш, лакейничиш, натягаш се, омилкваш си и прочие)...
  • 159 купила е земята

    21 1 Отговор

    До коментар #157 от "30% акции в компания":

    На цената на декар нива в някое село в Димитровградско. Даже и два пъти по евтино. Ама то е, щото са велики брокери естествено ... И как подло тази малка подробност дЖилезку я пропуска а?

    Коментиран от #160

  • 160 1- 1,2 милиона евро струва

    19 1 Отговор

    До коментар #159 от "купила е земята":

    Най малко декар там на бул. „Симеоновско шосе“ 4 ..... и да го купиш за 1500 лв. си е баш за прокурор

    Коментиран от #164, #166

  • 161 Желязков

    15 1 Отговор
    българи този водопад го построих за вас а не за моя изгода реално се прецаках за да сте добре вие!
  • 162 Снежанка Димитрова

    16 2 Отговор
    Хубаво е да замълчи като му изтече времето тогава си има компетентни органи,които ще разгледат тази сделка. Иначе върви по пътя на Цецо и Цецка.
  • 163 Айдук от

    16 1 Отговор
    ОПГ Гроб е невъзможно да не краде! Просто не може да се запре!
  • 164 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 165 Герберски айдуци крадливи

    17 1 Отговор
    С кредити вика бе ...
  • 166 665

    17 1 Отговор

    До коментар #160 от "1- 1,2 милиона евро струва":

    аааа за 1500 лв ли е взела декара там !? Това съм го пропуснал. Някой ако ми предложи декари там, на цена с една 0 повече отзад , още в други ден, първият работен, ще платя за 10 декара в кеш, банка ,злато , как му душа
    иска .
    Тия майтап си правят, дори не си правят труд да се крият.

    Коментиран от #169, #180

  • 167 Емигрант

    15 0 Отговор
    Бреййй, че този екземпляр на измамата за какво живее заедно с жена си, като нищо не знае за нейния бизнес ? Да не би за се е оженил заради традициите в живота за мъжът и жената ? Елементарен лъжец, но с такива овце като българите то и не трябва да се напряга много човек за да ги измами ! Нищо не знаел костинбодския режисьор на измамите ха ха ?
  • 168 Мисли хората за тъпи

    16 0 Отговор
    и се държи изключително нагло. А преди това дъщеря му е отвори тузарския ресторант "Папус" в идеалния център на ул. "Гладстон"..А другата му дъщеря върти търговия с луксозни облекла, парфюми и бутици в Абу Даби и Дубай...
  • 169 665

    11 0 Отговор

    До коментар #166 от "665":

    Всъщност и на две нули след цената на премиершата съм петимен. 150 000лв декар. Вторник плашам за 3 , ако ми дадат отсрочка седмица - взимам 10 ! Няма ли желаещи , давам 100 пъти повече от госпожа Желязкова ?
  • 170 мдаа ама

    13 0 Отговор

    До коментар #12 от "Мдаа!🤔":

    той ако не лъже няма да е там. Това е необходимо условие за всички "слуги на народа", да ви лъжат хубаво, пък дори и да не е толкова умно, а "електората"(по Сл.Тр) да им слугува и дори да не вярва, все да се надява(обаче"Надежда всяка тука оставете"-Данте Ал.)

    Коментиран от #175

  • 171 Айде де

    7 0 Отговор
    Леле, плечо о плечо,може да не го искаме бе!
  • 172 Отава

    13 0 Отговор
    Един германски министър не беше декларирал къща в Канада за 500000 DM.Малко преди еврото..Направи нещо достойно.Но тук такива хора нема.
  • 173 Доктор

    14 1 Отговор
    Нагъл долен боклук.
  • 174 Тези 30% от дяловете

    12 0 Отговор

    До коментар #152 от "Естествено че лъже подло дЖилезку":

    Или е рекет или комисион за нещо. Друг вариант няма
  • 175 665

    11 0 Отговор

    До коментар #170 от "мдаа ама":

    +1
    Нагоре писах , че случайни в политиката не се допускат. Честен и умен, такъв който не се отдава на корупция и не може да бъде воден за носа ще го размажат още на долните нива.
    Ако лично не му намерят пробойна , ще натиснат роднините. Евентуално ако се окаже някакъв титан на мисълта и морала и без роднини, което е почти невъзможно- е тогава просто ще го ликвидират .
  • 176 Емигрант

    15 1 Отговор
    Запитване към всички българи населяващи тази територия на мутри, бандити, мафиоти и "индийци" - КАКЪВ ВИ Е ТАВАНЪТ В ГОДИНИ НА ТЪРПИМОСТ КЪМ МУТРИТЕ ДА ВИ ПРАВЯТ НА МАЙМУНИ, БАЛАМИ И БАЛАМУРНИЦИ ИЗОБЩО ИМАТЕ ЛИ НЯКАКЪВ ТАВАН ИЛИ СТЕ СЪГЛАСНИ ЦЕЛИЯТ ВИ ЖИВОТ ДА БЪДЕ ЕДИН КОШМАР, ЧЕ И НА ВАШИТЕ НАСЛЕДНИЦИ ? Тук да коментирате и охрачвате мутрите не постигате НИЩО, само доказвате, че търпението ви е безгранично !

    Коментиран от #181

  • 177 хаха

    7 0 Отговор

    До коментар #108 от "Гражданин":

    кой ти ги разказа тия смешки, та сега ни ги пробутваш и на нас?
    "Гражданско общество"-хаха...
  • 178 С Вежди Рашидов

    11 0 Отговор
    Великият строителен предприемач нещо случи ли се?
  • 179 665

    12 1 Отговор
    Между другото очрвидно Боко се е спихнал и изпуснал юздата. Цветанов отхввърча за много по малко.
  • 180 ПИ ЕНД ОУ РИЪЛ ЕСТЕЙТ ООД

    14 1 Отговор

    До коментар #166 от "665":

    13.04.2017
    Промяна легална форма
    Легалната форма се сменя от ЕООД на ООД
    Съдружник
    "ТЕРА ПЕТ 08" ЕООД  1 500 лв - 30,00% дял
     РОСИЦА ТОДОРОВА НЕШКОВА  3 500 лв - 70,00% дял
    Заличаване Едноличен собственик на капитала
    Росица Тодорова Нешкова

    Коментиран от #191

  • 181 665

    7 3 Отговор

    До коментар #176 от "Емигрант":

    И какви са алтернативите ? Шарлатаните на радев , до един наследници на висшата комунистическа номенклатура , понастоящем ревностни атлантици и русофоби. Възраждане с носталгията по кирливия соц. Итн шматки, Бсп остатъци от праволинейната номенклатура. Дпстата ясни . Герб вече безконтролни бандити. Е ми то няма, не се допуска избор.
    Няколко клана с общ корен . Последните години гласувам за разни маргинали, като Расате, за майтап и протестно.

    Коментиран от #238

  • 182 Оставка веднага

    10 0 Отговор
    И прокуратурата да си свърши работата.
  • 183 И сега пак се сетих

    11 0 Отговор
    За тоя списъка с имотите с "отпаднала необходимост".....Не се накрадоха ей
  • 184 Никой

    13 0 Отговор
    Или си бизнесмен - или политик - ето - Ангела Меркел си живее в нормален апартамент. Говорителя на Парламента в Англия - се разхожда пеша - по нормален пуловер. Уинстън Чърчил е аристократ със замък - но влиза в метрото на Лондон. Примери - безкрайни.

    Само тук са - безкрайни - хотели и ресторанти - с миноритарно участие. Кой пък е дал милионен кредит, както и да е - сигурно са чисти и като сълза. Изпипана работа - не е забранено да си милионер.

    Ама на фона на всичко - Хелмут Кол - велик политик - обединител на Германия - го хванаха с "черна каса". Друг политик от Запада - с някаква мижава екскурзия си направил.

    Коментиран от #190

  • 185 Ох божкееее.....

    8 0 Отговор
    През 1994 г. започва работа като юрисконсулт в район „Средец“ на Столична община, където последователно е старши юрисконсулт, секретар и кметски наместник.

    От 1995 г. е адвокат по гражданско и търговско право.

    Между 1998 и 1999 г. е заместник-кмет по „Законност и контрол“ на район „Лозенец“, Столична община.

    В периода 2003 – 2009 г. е секретар на Столична община.

    Между 2009 и 2013 г. е главен секретар на Министерския съвет.

    От 2011 до 2013 г. е председател на Управителния съвет на Института по публична администрация и представител на Република България в Европейския институт по публична администрация (ЕИПА) в Маастрихт, Кралство Нидерландия.

    От 2014 до 2016 г. съветник на министър-председателя по въпросите на държавната администрация и електронното управление.

    Коментиран от #188

  • 186 Подлият измамник е и нагъл

    9 1 Отговор
    ..(една тъжна новина - има стабилно мнозинство и то гарантира немалко управление.)...
  • 187 Подлият измамник е и нагъл

    11 1 Отговор
    ..(Всички, които подкрепят кабинета, зависят един от друг, и зависят за това да има правителство)..
  • 188 665

    11 1 Отговор

    До коментар #185 от "Ох божкееее.....":

    Типична кариера на хитър нищоправец, слуга на олигархията. И понеже е прозд и нефелен един английски не е научил. Синът ми на 9г го шпреха далееч по добре. Между другото е и доста шавлив. С жена му са фиктивно от много отдавна.
    То бива да те мамят, но поне да са хора с класа.
  • 189 Остап Бендер

    12 1 Отговор
    Парите на Росен Ж. и семейството му вложени в хотела, ресторанта в центъра на София и бутиците в Дубай са чисти като сълза - наследени са от украинеца Александър Иванович Корейко, описан в "Златния телец". Не случайно Росен Ж. владее украински. Научил го е, боравейки с документите за наследството на Корейко. Документът е заверен от нотаруис Илф и помощник-нотаруис Петров.

    Коментиран от #192

  • 190 665

    7 1 Отговор

    До коментар #184 от "Никой":

    Не съм съгласен. Кол и Меркел са същите миди безропотни и алчни , но просто германската действителност не им позволява да се разпищолят.
  • 191 665

    10 1 Отговор

    До коментар #180 от "ПИ ЕНД ОУ РИЪЛ ЕСТЕЙТ ООД":

    Не се крият бе , това най бруталното. По цял свят се краде, в пъти повече от тук . Обаче там следите се заличават , че само професионалисти може го набарат. В България с 3 клика в гугъл всичко излиза наяве и нищо не става. И така е от десетилетия.

    Коментиран от #197

  • 192 Никой

    6 0 Отговор

    До коментар #189 от "Остап Бендер":

    Направо ги хваща "треска за злато", малко да станат по-напред в материала - но това е така. Разбира се - не можем да сме в миналото - но пък могат да се държат малко по-прилично - да си в най-бедната държава и - да правиш Хотели е нагло. Тодор Живков имаше "къщичка" - в сравнение със сегашните.


    Крайните квартали на София и - особено малките населени места - се нуждаят от внимание. Вика - ние си имаме пари. Не става въпрос да ги раздава на някого.

    Коментиран от #193, #195

  • 193 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 194 Баш Балък

    10 1 Отговор
    Разбира се, колко е стаята в хотела че да се връщат тия кредити?!? И коя банка ги дава да си взема и аз?!?
  • 195 665

    9 1 Отговор

    До коментар #192 от "Никой":

    Цялата перестройка стана заради това че младите комунистичета не се задоволяваха с вили и волги. Искаха да живеят като западните пичове. Разбраха се с американските другари да бутнат строя, а те да не ги закачат. В ссср/русия , румъния и при нас мина. по мед и масло. В доц държавите от централна европа не им се получи на 100 процента но и там намазаха. Тук специално си организираха опозицията, прошнурована от агенти, пълнеж от контролирани измамници и шепа баламурници . До ден днешен нямаме едър и среден бизнес без корени във висшата соц номенклатура. Естествено още в началото се разделиха на. кланове, фамилии , отдели които се трепаха за плячката като чакали. Народът нефелен, интелигенцията на хранилка . Знаеш ли че великият дисидент Герги минчев , след като е репресиран , бива изпратен с държавна стипендия да учи в Брюксел. Там съсвдем случайнс работи почасово пиколо в хотела където отсядат нато делегатите. Брюксел нали е централата на нато. Точно в тоя хотел великият дисидент успява да срещне и разговори Джон Ленън и Йоко. След 4 години се връща в България и разбира се - продължава да дисиденства. Не е единствен, 100ци такива примери има. Отвратително.
  • 196 Подавай

    10 1 Отговор
    Подавай си оставката безсрамник.Ното морал,нито нищо,нагла мутра като досегашните.
  • 197 Ами тоя

    14 1 Отговор

    До коментар #191 от "665":

    партньора на премиершата Пламен Митев, ама хич не е участвал в стотици обществени поръчки. Само НСО разполага с 60 лимузини, основно "Мерцедес" последно гледах една обществена поръчка за 2.5 млн. лв. за две нови коли.....Фирма "Балкан Стар Аутомотив" ЕООД гр. София е генерален дистрибутор на продуктите на Мерцедес - Бенц за България с адрес на управление, гр.София 1510, р-н Подуяне, ул."Резбарска"№5 и МОЛ:Пламен Димитров Митев, същият тоя партньора на премиершата.... Ама иначе дЖилезко вика не беее, жена ми не е участвала....ама за Митев мълчи ..... после с кредити уж бил хотела нали .....
  • 198 Защо

    10 1 Отговор
    Си мислиш,че някой ти вярва и те взема насериозно.Лъжеш себе си и се себеУНИЖАВАШ.Минахте всякакви граници на приличие отдавна ти и двата шопара.Само сте за тюпек.
  • 199 Честито

    3 2 Отговор

    До коментар #17 от "665":

    Върла диктатура от корумпета. Нещо като Рассия. Например Пеевски диктатор и да почне едно СВО в Македония и вместо тия мъдрости да ги пишеш от дивана с чашка, да си в окопа из Шар планина.

    Коментиран от #200, #204

  • 200 Нещо като Рассия

    7 1 Отговор

    До коментар #199 от "Честито":

    Ама не е като във Рассия щото там ги ловят за разлика от България и ги мятат от прозорците. Ей миналият месец нали хванаха оня генерал от тила и още двама.... двамата скочиха от високо а генерала у Сибир в колония. Сега не ми се търсят имената .....
  • 201 Данко Харсъзина

    3 16 Отговор
    Г-н Росен Желязков е българинът вкарал България в Шенгенското пространство и Еврозоната, осигурил на Родината достойно място в центъра на Европа. Поклон до земи. Името му ще бъде записано със златни букви в Историята на България, наравно с имената на другите Строители на Съвременна България. Това никой трол не може да му го отнеме. Още веднъж, поклон до земи.

    Коментиран от #203, #206, #250

  • 202 Удобни въпроси

    12 1 Отговор
    И предварително подготвени отговори по БНТ. Ама яка сценка. Кошлуков пак се надупи ей

    Коментиран от #212

  • 203 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 204 665

    3 2 Отговор

    До коментар #199 от "Честито":

    Аз бате съм карал казарма сериозна в 24260 , не съм участвал в битки разбира се, но съм придобил бегла предства какво представлява съвременен механизиран
    бой . Не се притеснявай за мен, никога няма да участвам в такова нещо. Диктатура не означава че ще води войни , напротив. Либералната демокрация е по вероятно да се хлъзне натам.
  • 205 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 206 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 207 Поро

    11 1 Отговор

    До коментар #2 от "Десислава Димитрова":

    Не само на теб. Цялото интервю е пълно с противоречиви твърдения. Тая държава не заслужава да съществува, казваше майка ми. Добавям: защото абдикира от задълженията си към обикновените хора и обслужва само мафията и корупцията. законите дискриминират обикновените хора, а не ги защитават. дошло е време да се сложи край на системата. улицата, както в Непал, трябва да реши проблемите дефинитивно и веднъж в годината. спрете да се страхувате, спрете да протестирате само в извън работно време и събота и неделя. Вдигаме се, и както във Франция, блокираме всичко. докато свинята, тиквата и техните подлоги не отидат където им е мястото.

    Коментиран от #208, #209, #241

  • 208 Никой

    7 1 Отговор

    До коментар #207 от "Поро":

    Напълно ще ни пребият - вдигнаха има затова заплатите - за да се укрепят. Властта е така - първо са изедалисти - като митинг на СДС 1990 - после става ето това - хотелче, това-онова.
  • 209 665

    5 1 Отговор

    До коментар #207 от "Поро":

    Представяш си народа , като върхушка от изедници и маса онеправдани и отрудени честни хора ? Някъде на 15 години си и не много умен. Ако греша в възрастта, толкова по зле за теб.

    Коментиран от #243

  • 210 Незнаещ

    5 2 Отговор
    Сега последно кой е премиер? Този нещо не ме вдъхновява много много
  • 211 Данко Харсъзина

    5 10 Отговор
    За 30 години, от 1878 до 1908г държавните мъже на България изградиха ДЪРЖАВА. Държава със своя Коституция, Институции, Армия, Полиция, Образование, Наука и прочие. И на 22 септември 1908г. ДЪРЖАВАТА България обяви независимост.
    За 30 години държавните мъже и жени и най-вече великия български държавник и патриот, Бойко Борисов, възкресиха България от пепелищата на комунизма, и изградиха съвременна, модерна и просперираща България.
    Образованият и възпитан български Премиер Росен Желязков, вкара България в Шенгенското пространство и Еврозоната и осигури на Родината достойно място в сърцето на Европа.
    Имената на всички български държавници ще бъдат записани със златни букви в Историята на България за вечни времена.
    Дълбок поклон пред СТРОИТЕЛИТЕ НА СЪВРЕМЕННА БЪЛГАРИЯ.
    Днес е 22ри септември.

    Коментиран от #215, #217, #242, #244

  • 212 665

    4 5 Отговор

    До коментар #202 от "Удобни въпроси":

    БНТ добре се справи . Не. може очакваш остри въпроси от обществена телевизия, но единствено тя дафе гласност и съответно тук сме напраскали
    над 200 коментари. По частните ТВ е пълно мъртвило.
  • 213 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 214 От всякъде вони

    12 1 Отговор
    Тая украинска подлога. Еврозони, простотии и пееедерастии. Схемаджии жалки повярвали си че са значими а са кръгла нула. Кокошкари на промяната и жалкият им чепеларски ген. Учил не доучил и като всяко нищожество още от началото на професионалният си път се набухал в административният коптор.
  • 215 665

    9 0 Отговор

    До коментар #211 от "Данко Харсъзина":

    За 30 години от робство затънало в кал до Царство, незаобиколим фактор на балканите , с неазависима външна политика изградена култура и армия от която всеки съсед трепери. Сега за 35 години останахме васал,
    само сменихме господаря, псевдо култура ( с изключение класическа музика), оперетна армия , бандитска съдебна система
    Извинявм се, но сме просто непотребни въшки , сравнение с предците ни..

    Коментиран от #225

  • 216 Гледат те в очите и

    9 0 Отговор
    казват - знам, че знаеш, че те лъжа, но това е положението. Скъсах 20 чифта панталони и обувки, получих изкривяване на гръбначния от това да пълзя и се навеждам. Длъжен си да приемеш моята лъжа за истината, защото "няма лабаво", шеф съм на дъжавата, а ти мой поданик.
  • 217 Добре че руснаците са били

    7 4 Отговор

    До коментар #211 от "Данко Харсъзина":

    Щото иначе у Търново тея дето "държавните мъже на България" ги пишеш са били яка пасмина селташка дето две думи на кръст кратуните им кухи не е можело да вържат ....другите пък у Румелия още по зле завалиите са били но едно е било общото, все крадливи са били и брутално нагли .

    Коментиран от #220

  • 218 оня с коня

    4 4 Отговор
    БГ-то Ще се оправи само и единственно
    Като гръмне AEЦ-а и унищожи тоя ко-фтиГЕH
  • 219 оня с коня

    8 2 Отговор
    Като се събудиш е добре да се сетиш кой управлява кочината и да гоЗаплюеш ,което е добро начало за деня.
  • 220 665

    3 3 Отговор

    До коментар #217 от "Добре че руснаците са били":

    Тия в Търново, първо. че повечото са били с пушки из чукарите преди освобождението, второ са били много по образовани от теб и мен. Трето , те са създали
    модерна , силна държава от нищото, а ти освен да се лигавиш анонимно из интернет, с друго не можеш се похвалиш.
  • 221 И тоя мозък няма 2 и 2 да събере

    13 2 Отговор
    Как бе байно да те питам загубата на вода ще стигне до 80%.? У реката като тече може ли дори 80% да се загуби? Че то тогава тез реки ще са максимум по километър а пък Дунав и до Виена щеше да е пресъхнала... от загубите смотаняко ....губи ви се мозъка на вас ...

    Коментиран от #252

  • 222 Уса

    11 2 Отговор

    До коментар #2 от "Десислава Димитрова":

    И на мен ми прилича на балон пълен със спрма
  • 223 създали са те дедовият....

    6 4 Отговор
    руската имперска администрация тогава, в която участват и много българи поставя институционалната основа на бъдещата българска държава и българската войска и министерства .... княз Александър Дондуков-Корсаков и прочие... за ръчичка са ги водили и от А до Я на държавност са ги учили и конституция даже са им написали ..

    Коментиран от #227

  • 224 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 225 Данко Харсъзина

    6 12 Отговор

    До коментар #215 от "665":

    България днес е част е ЕС и НАТО, учасва пълноправно в управлението на съюза и блока, от нея зависи вземането на важни решения. Българинът от крепостен селянин на Тодор Живков, който не може свободно да отиде до Петрич и Гоце Делчев, се превърна в свободен гражданин на Европа, който може да пътува по целия свят и да живее и работи в цяла Европа. Българинът е гражданин на Европа, а България де факто, не е на три морета, а на 7 морета и два океана. И всичко това е благодарение на българския държавен и политически елит, на българските държавници. Със всичките им слабости и недостатъци, те изградиха СЪВРЕМЕННА, ПРОСПЕРИРАЩА И МОДЕРНА БЪЛГАРИЯ, достоен член на голямото европейско семейство.
    От мен още веднъж, дълбок поклон пред СТРОИТЕЛИТЕ НА СЪВРЕМЕННА БЪЛГАРИЯ!
    ДНЕС Е 22ри СЕПТЕМВРИ!
  • 226 Жана

    7 2 Отговор
    Какво падение .....
  • 227 Данко Харсъзина

    6 5 Отговор

    До коментар #223 от "създали са те дедовият....":

    Учредителното събрание създава най-демократичната за времето си Конституция, като за основа ползва белгийската Конституция.
    Ако българските държавници сляпо се бяха подчинявали на руската администрация, сега тук щеше да е руска губерния, с губернатор княз Иванушка и военен министър генерал Куроедoв и да пъшкаме под миризливия руски ботуш, който скоро ще затъне дълбоко в рядката и леплива кал на Украйна, давайки стотици хиляди безсмислени човешки жертви.
    Днес е 22ри септември. Нека се поклоним пред хората изградили съвременна България.
  • 228 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 229 Жоро

    5 2 Отговор
    Дъра бъра два чадъра! Гласувайте
  • 230 Станчо

    11 2 Отговор
    Изключително несериозно, от един Привидно сериозен човек! Поднесено под формата на оправдание, като за баламурници. Но, гладния на сития няма как да повярва и в този ред на мисли, къде са хотелите на всички други от средния държавен ешелон.
  • 231 Жоро

    12 2 Отговор

    До коментар #24 от "Формална прозрачност ≠ Етична отчетност":

    ГЕРБ гарантирано ще ви покаже каксе става богат с личен пример.
  • 232 Тодор

    7 2 Отговор
    Затвор! Само некадърници и корумпета управляват тази държава! Защо обикновения човек не строи хотел?

    Коментиран от #239

  • 233 Абе те парите са с платени данъци,

    12 2 Отговор
    но как са натрупани тези пари в чекмеджетата!? Всичко е от гърба на народа, а той търпи като роб!?
  • 234 Ние

    5 2 Отговор
    Много мило интервю се получи!
  • 235 Баба Йоца гледа

    11 1 Отговор
    ЖИЛЯЗКО КАКВИ СПЕСТЯВАНИЯ КАКВИ ЗАЕМИ ОТ МИЛИОНИ ОТ НИЗНАЙНАТА АКТРИСА ?Е ТОВА ГО ОБЯСНЯВАЙ НА ДЕЦАТА В ЯСЛИТЕ !ЩЕ ДОЙДЕ ВИДОВ ДЕН КРАДЦИ МАФИОТИ!!!
  • 236 37.51т

    5 1 Отговор
    Парите били честни и почтенни.......нов принос за епитети....а и не "миришат" нали...7232
  • 237 Мафията си има държава

    8 1 Отговор

    До коментар #4 от "ДВА ПРЪСТА ЧЕЛО":

    ОЦЕНЯВАТ ХОТЕЛА НА 50 МИЛИОНА. НАП ЗАЩО НЕ ПРАВИ ПРОВЕРКА ТОЯ ШАЙКАДЖИЯ ОТ ГЕП ТО КЪДЕ ИМА НАД 50 милиона??? Много е крал сламения надуваем КОСТИБРОДСКИЯ мошеник.
  • 238 Емигрант

    5 0 Отговор

    До коментар #181 от "665":

    А да си чувал или прочитам, че като няма за кого да гласуваш защото всичко е комунист или коръпционер какво направи белгийският народ ? 3.5 години белгийците отказаха да гласуват точно заради корупционери в политиката и успяха, защото да не гласуваш е най-успешния протестен вот и го доказаха белгийците, защото знаят и са умни и интелигентни, че с единство се постига резултатът който се желае ! А вие какво правите в България защитавате интересите на мутрите по партии и се разделяте каквато е в същност целта на мафиотите и се питате тук за кого да гласувате, ами нали демокрацията е това да не те задължава да гласуваш като не харесваш никого ? Вие в България нищо не възприемате от интелигентния свят, живеете с мисълта, че сте умни, ами не сте умни и животът ви го доказва !
  • 239 Емигрант

    4 0 Отговор

    До коментар #232 от "Тодор":

    Обикновения човек не строи хотел, защото той е направил изборът кой да строи хотел ! Просто е за разбиране, за жалост не си го разбрал !
  • 240 Ицо Багера

    6 0 Отговор
    Росен Желязков заставайки пред хотела си с усмивка казва:
    " Слава Украине"
  • 241 ганю

    5 1 Отговор

    До коментар #207 от "Поро":

    Правилно разсъждавате
    а и Ванга казва народът ще се вдигне като един
    и ще учуди света и тогава всички ще се чудят и маят
    а престъпниците ще влязат в затвора.
    Време е
    Стани стани Юнак Балкански имаше такава песничка
    помните ли я?
  • 242 Никой

    3 0 Отговор

    До коментар #211 от "Данко Харсъзина":

    Но в същото време - изтезават Петко войвода, на майката на Левски не дават 1 грош пенсия, Венета Ботева мизерства, много са такива примери.

    Убиват - макар и по погрешка - Алеко Константинов. Развихрят се люти балкански страсти - пред които и сегашният ГЕРБ бледнее. Стефан Стамболов се превръща от революционер - в нещо като Моамар Кадафи и Саддам Юсеин заедно.

    Но прогресът е забележителен.
  • 243 Поро

    2 0 Отговор

    До коментар #209 от "665":

    изключително ти е трудно да се представиш какво мисля, след като не си чел... поне Джон Лок виж кой какво е писал. Държавата и обществото се състоят от елит, стража и роби. днес на робите им викат метафорично "граждани". А държавата е организация за събиране на пари и налагане на правила с насилие срещу тези, които са против да плащат. изисква спазването на правила, които сама не спазва. Така че, преди да даваш оценки вземи попрочети малко - започни с политология, социология. Направо ще се изумиш, че днешното общество и принципите на неговото развитие, упадък и унищожаване, не са формулирани днес, нито преди 100-200 г.
  • 244 Иво

    5 0 Отговор

    До коментар #211 от "Данко Харсъзина":

    Тъкмо ми харесса първото изречение, но само това. Всичко след него е невярно, пропаганда и демагогия. А по-точно : в момента България икономически е на последно място в ЕС; благодарение на великия ти държавник и строител, откакто е на власт населението намаля с близо 1 млн. души. ГЕРБ е синоним на престъпност, корупция и кражби.
  • 245 Наглецо

    4 0 Отговор
    Който и да отиде в банка, повече от 100 хил. лв не отпускат за кредит. Тоя му дали милиони!?!
  • 246 тиквенсониада

    2 0 Отговор
    Лични спестявания ! На актриса , която Росен почти и едва ли не НЕ ПОЗНАВА ДАЖЕ !
    Голяма гавра с интелекта на хората !
  • 247 сидероДРОМОС

    3 0 Отговор
    ИИззббииййттее ггии ввссииччккии !
  • 248 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 249 Зайо Байо

    2 0 Отговор
    ГЕРБЕРче да се наричам - ПЪРВА радост е за мене !„
    Така излиза по думите на Росен !
  • 250 Тоя па

    1 0 Отговор

    До коментар #201 от "Данко Харсъзина":

    Надявам се това да е някаква зле прикрита форма на сарказъм. Ако не е , когато му се кланяш доземи, гледай да не си с гръб към него, че да не ти изхвръкнат очите. Сега поне виртуално ни го набиват с цените в магазините, кръчмите, бръснарниците и т.н. Ама и ако не си с гръб към него, пак внимавай да няма някой от неговите ортаци зад тебе, че същата работа ще стане - мимолетна болка и срам за цял живот.
  • 251 мнение

    3 0 Отговор
    А г-н Желязков защо не е казал на съпругата си " Виж сега аз съм министър председател и ти трябва да продадеш активите си в подобни участия за да не спекулират медиите с моето име". Германският премиер преди време (Шрьодер) подаде оставка именно заради оповестяването на подобно отпуснат кредит от банка. Ясно е, че когато си министър председател, ще ти отпуснат подобен кредит. И не НАП или КПКОМПИ, а банковата агенция трябва да се заеме с подобен казус.
  • 252 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 253 1234

    4 0 Отговор
    Не са читави хора, ясно е и за децата.Жалко че някой българи гласуват за такива мижитурки, а други пък с негласуването си ги доизбират.
  • 254 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 255 Пийпинг ТОМ

    1 0 Отговор
    МЕТАЛИКА през 1983 година изкараха албум с името "КИЛ ЕМ Ол" !
    Звучи чудесно , ако е насочено към гмежта на Борисовските БОЙКОВЦИ !
  • 256 Ровя В явоР

    0 0 Отговор
    Започвам да си мечтая за НАЦИОНАЛИЗАЦИЯ !
    А защо не и за събаряне на сградата ? Нищо , че е с изрядни документи /направени по специална поръчка / !
    Засега са само мечти , но пък защо сухите хора от Плевен и Ловеч да не се разбунтуват и да пометат охолния наглец ? Полицията ли ще ги спре ? Или Тиквата ? А Дидко свинята ?
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове