От часове има срив в мрежата за 4G на „Макс телеком“ в цяла България. За това се оплакаха читатели на Факти.бг.
В цяла София клиентите на "Макс телеком" нямат интернет. Положението е същото в останалите големи градове.
Журналист от Факти.бг се опита да се свърже с чат опцията от сайта на оператора, но отговор нямаше.
При набиране на телефона за контакт излизаше съобщение, че има срив в мрежата на „Макс телеком“. На няколко пъти не успяхме да се свържем и с оператор.
Читатели на Факти.бг припомнят, че миналата седмица е имало срив в мрежата на оператора в Бургаско, който е продължил няколко дни.
„Макс телеком“ предлага мобилен интернет със скорост до 75 Mbps и гласова предплатена услга Voicer, базирана на VOIP и работеща с всички мрежи.
„Макс Телеком“ има подписани договори за доставка на оборудване по стандарт IEEE 802.16d-2004-WiMAX (фиксиран WiMAX) с Proxim Wireless Corporation и по стандарт 802.16e (мобилен WiMAX) с Navini Networks и Modacom.
Към момента 4G LTE оборудването и мобилните модеми се доставят от Huawei, ZTE, Alcatel.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пред Фалит
И ако погледните затворените и ОПРАЗНЕНИ ОФИСИ ИЗ ЦЯЛАТА СТРАНА, няма да си мислите, че е само срив...
МАКС шибнаха балтията на всички останали с тея пакети за 5 лева и си намериха бая врагове...
Не знам как са ги оставили живи!
09:50 24.02.2017
2 МинТелеком
Коментиран от #4
10:16 24.02.2017
3 misli posle govori
10:38 24.02.2017
4 във фалит
До коментар #2 от "МинТелеком":
Прав си не е срив, просто дължат много пари. Всеки знае че ако не си плати му спират тока, е при тях може и да не е само тока... Макс телеком е красноречив пример как се прави нещо без ясна финансова визия за бъдещето.10:59 24.02.2017
5 Макс фалит финиш
12:08 24.02.2017
6 Иванушка
12:59 24.02.2017
7 Бивш Служител
13:45 01.03.2017
8 Макс Нетуърк
17:02 06.03.2017
9 Богур
Здравейте!
Ваш клиент съм с втори двугодишен договор
Вместо подобряване на качеството услугата си наблюдавам точно обратното.
1. Закрихте всички представителства и офиси, където можеше да се получи що годе компетентна информация.
2. На обявения от вас национален телефон никой не ми отговаря вече от няколко дни.
3. Информацията в сайта ви относно магазинна мрежа и покритие е стара и неактуална и не е в помощ на клиентите ви.
4. Обещанията услугата да се подобри в стил "след Нова година" и "след лятото" се повтарят вече от повече от 2 години.
5. Услугата "Voicer", която си плащам и желая да ползвам е неактивна от месеци.
6. Получавам тревожни сигнали за вашето бъдеще и съчувствие, че съм ви клиент от всякъде, където съобщя "Max telecom", съответно сайтът ви "мълчи".
Дайте ми основателно уверение, че си струва да остана ваш клиент.
Ще бъда в София на 16.03. и имам желание да ви посетя в главния офис на бул. "Хр. Колумб". Очаквам да получа насочваш отговор преди това.
С уважение: Милен Минков
15:43 13.03.2017
10 Абонат
12:57 03.04.2017
11 Parata
18:36 06.04.2017