Във връзка с поискана сума от 2 лева за услугата "Желание на клиента" в механа в Кранево председателят на комисия за защита на потребителите Димитър Маргаритов заяви пред БНТ, че в момента се извършва проверка и ако се установи, че е начислена такава такса "Желание на клиента", това е нарушение.
Санкцията в този конкретен случай от 500 - 3000 лева. Маргаритов каза още, че тези случаи са спорадични, но е хубаво, че хората обръщат внимание и такива случаи получават гласност.
"Въпреки интереса към туризма, може да кажем, че в последните години се наблюдава повишаване на културата на търговците на туристически услуги и изискванията на потребителите, което е една добра тенденция, но трябва да контролираме процесите, за да позволяваме да се развиват нормално", коментира председателят на КЗП.
Той съобщи още, че най-често постъпващите сигнали във виртуалните приеми са свързани с немарливост от страна на търговците и несъвпадане на това, което се предлага. Над 100 сигнала са пристигнали до момента това лято, като Маргаритов напомни , че телефонните обаждания са безплатни за потребителите.
Добре е, че хората реагират. Най-важно е да приемаме нормално, че при такова голямо предлагане, е нормално да има нарушения със систематична и да е ясно, че правилата трябва да се спазват.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 onq s konq
11:06 22.08.2017
2 Различен
Този човек имали изобщо представа, какво е търговия и какво е Пазаруване и ПАЗАР???
Разбира се, че ще има такава такса, ако клиента е пожелал нещо различно от това, което има в менюто! Всяко нещо се заплаща!
И аз, като отида на кръчма и искам салата, която я няма в менюто, не се сърдя, ако са ми я начислили по друг начин, за да се остойности правилно!
Или този смята, че всичко извън менюто, трябва да е подарък???
12:45 22.08.2017
3 Абе затворете заведението какво се услуш
08:45 24.08.2017