Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

Нанков: Саботажът срещу ТОЛ системата е огромен

В момента, в който се произнесе КЗК, минута след това пристига жалба

Публикувана: 26 Септември, 2017 15:35
2 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 1011
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Саботажът за ТОЛ системата е огромен, но значи сме на прав път, ще си я въведем и това е, заяви министърът на регионалното развитие Николай Нанков.

Той коментира темата пред журналисти, след като участва в Седмия дискусионен форум „Строителството през 2018 г. – перспективи и предизвикателства“.

„Фалшиви документи за решение на председателя на УС. Докладвали сме ги, на който трябва. Има независима комисия. Другата седмица АПИ ще отворят ценови оферти. Подведоха ви, че е излязло решение за класирани кандидати. Подписът беше хубаво фалшифициран. Участниците използваха и „ланския сняг“ да обжалват. Саботаж огромен. Има хора, които не искат да се случи. Нормално, значи сме си на прав път и ще си въведем ТОЛ системата и това e“, каза Нанков.

Той подчерта, че очаква обжалване на процедурата. Според него, ако има такова, стартирането може да отнеме време и до началото на 2018 г.

Още в началото на август премиерът Бойко Борисов алармира за проблема, като заяви, че по "най-елементарните сметки", от това, че нямаме ТОЛ система, държавата губи милион и половина на ден. Тогава той изчисли, че 25 хиляди ТИР-а са минали само за три дни и настоя да се подготвят законодателни промени, с които да се ограничи безкрайното обжалване на обществените поръчки.

"В момента, в който се произнесе КЗК, минута след това пристига жалба! Години наред! Обжалване, обжалване, обжалване, обжалване от „Суходолска“ №3. Проверихме жалбоподателя, той мете пред „Пирогов“, нали разбирате? Това е блокаж. Просто не можем да допускаме повече такива пари да се губят", каза тогава премиерът.

Междувременно днес Николай Нанков коментира и пътната инфраструктура, като призна, че малко се е забавила източната дъга на софийското околовръстно шосе.

„С Владая ще имаме проблеми относно организацията на трафика. Ще изнесем Перник през автомагистрала „Люлин“. Правят се ремонти и трябва да се съобразяваме и с технологичните срокове и възможностите на фирмите изпълнител. Трябва да поддържаме тази пътна инфраструктура поне в задоволително състояние. Така е и с АМ „Хемус“, ще ме критикувате защо има постоянни тапи там. Наистина балансът е много тежък и на нас не ни е лесно. Опасен е този, който сега затворихме на 33 км преди дясната тръба на тунел „Витиня“ в посока София, както и този участък до село Разлив, на Потоп. Затворени са в момента“, обясни регионалният министър.

По думите му от бюджета на АПИ има средства, които не са достатъчни, но са за подобни неотложни дейности.

България

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Грую
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Ако се възлага с обществена поръчка на частни изпълнители наистина ще има борба с всякакви средства за да се спечели изпълнението, а поне се чу за парите, че са достатъчно за да се развихри цялата азиатска ориенталщина пи организирането на подобен избор в България. Няма да се учудя ако накрая спечели някой, който всъщност има фирма за масажи или бръснарски салон, но сега вече ще въвежда тол системата и естествено няма да въведе нищо, а после ще се правят за него предавания на разследващи журналисти та тема 'Кой и как спечели търга и защо нищо пак не стана?"

Оценка:
-2 +0

Т.о.ш.и.б.и.я.н
(гост)

Неутрално
2 Отговор
Абсурдистан

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
Михаил Ходорковски
Старият враг на Путин с неочаквана оценка за ситуацията
Да се смени не президентът, а системата в Русия"

Още бисери