Настина ли има криза на такситата в София и защо те настояват да се повишат минималните тарифи, на които да возят клиентите, след като се увеличиха и цените на билетите в София. По темата в студиото на Код 11-13 мнението си изразиха Вълчо Краев-ръководител транспортна дейност в „ОК Супертранс“, инж. Спас Атанасов- председател на браншовата камара на таксиметровите водачи и Христо Чернев- изпълнителен директор на TAXI ME- една от приложенията за поръчване на таксита.
Ето какво каза Вълчо Краев пред телевизия БиТ: „Кризата с такситата е обяснима с простата причина ,че изключително много нарасна трафика в София. И всяка година периода около Нова Година винаги се получава тази криза“.
Инж. Спас Атанасов обясни нещата така: „Както казаха и другите събеседници винаги по това време има голямо търсене на таксита. Но от 2016 година месец ноември има нещо ново, което не го споменават. И това е, че с въвеждането на т. нар. таксиметров данък се получи една промяна. Досега разрешителни се вадеха – ако шофьорът трябва да си извади разрешително на 30 март неговото разрешително ще важи до 30 март другата година.
Имаше разпределение и не ставаше натрупване. С въвеждането на таксиметрови данък стана така ,че всичките шофьори – за София са над 6000 таксита, те трябва да си извадят разрешителни в периода от първи ноември до 15 декември. В този период има едно 20 % на ден по-малко таксита, защото те обиколят по институциите“.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 юрист
Коментиран от #9
17:25 19.12.2017
2 Гост
18:02 19.12.2017
3 Дедо Юубер
Коментиран от #11
18:02 19.12.2017
4 Гост
18:04 19.12.2017
5 Къртев
18:09 19.12.2017
6 Бесен Язовец
Коментиран от #10
19:03 19.12.2017
7 Велосипедист
04:51 20.12.2017
8 ШИШО
05:01 20.12.2017
9 taxi
До коментар #1 от "юрист":
Е как да не са суппер като ти излиза по евтино от гр.транспорт айде стига глупости06:50 20.12.2017
10 Йелоу
До коментар #6 от "Бесен Язовец":
Ми колите на смяна са м/у 500—600 и да има само нощни смени през седмицата нищо не е намаляло във фирми като ОК,Йелоу,СВ,Мега транс само даваш парите в офиса и те ти вадят разрешителните никъде не ходиш само копърките се разхождат за това така че процента е далеч по малък и да цените трябва да се вдигнат в момента са смешни за тези дето казват че сме лакоми нещата стоят така всеки ден отделям 55лв. за колата 10 за ядене все пак се виси по 12ч на смяна гориво 20/25лв въртят се по 200/250 на смяна при дневен оборот 120/130лв. това е задължителният мин.без който неможе и сега всеки месец заверка пътна книжка и карта минаване през сервиз на фирмата 20 лв всеки ден мивка на 6 месеца ГТП и един път в годината данък разрешително валци фирма общо 1300лв и гражданска колко па да съм лаком бачкам 12 ч 365 дни забравих консумативи масло филтри на 35/40 дни накладки предни на 4м задни на 6 хихи дали са високи тарифите08:26 20.12.2017
11 такси
До коментар #3 от "Дедо Юубер":
Ти дедо наясно ли си бакшиш кога се използва хихи бакшиш е човек на заплата това са сервитьори,бармани,продавачи и т.н да не изброявам а такситата много,отдавна не са на заплата има няма 30г.хихи тъй че най малко разчитам на твойте 0.20ст дето се биеш в гърдите че оставяш ти си плати сметата за бакшиша остави аз да се притеснявам08:37 20.12.2017
12 smeh
Колко квалифицирани кадри има дето часовото заплащане им е в пъти по-ниско от на "заето" такси. Ама това сигурно щото е много труднодостъпно да си бакшиш - изискват се много познания и финанси да въртиш геврека.
Коментиран от #13, #15
09:18 20.12.2017
13 такси
До коментар #12 от "smeh":
4лв на час колко па по малко да взимат от мен за 12ч айде смятай де нали си квалифициран тези км. дето ти ги въртиш на год. аз ги правя на месец ти поне малко мислиш ли преди да се изцепиш кое е лесно и кое трудноКоментиран от #14
09:54 20.12.2017
14 ДДДДДД
До коментар #13 от "такси":
И затова на нова година ти казва 30лв до центъра. Нямам да ти върна. Много е къс курса. Ей затова хората предпочитат UBER и другите Когато нивото на колите и шофьорите се вдигне може да се вдигнат и цените.10:50 20.12.2017
15 Този коментар е премахнат от модератор.