6 Юли, 2018 14:29 3 384 8

Магистралите ни се превръщат в пътища на смъртта

  • магистрала-
  • магистрали-
  • тракия-
  • хемус-
  • струма-
  • марица-
  • богдан милчев-
  • войната на пътя

Контролът по пътищата е статичен, а трябва да стане динамичен, категоричен е бившият шеф на КАТ Богдан Милчев

Магистралите ни се превръщат в пътища на смъртта - 1

Мнението на бившия шеф на КАТ Богдан Милчев е, че магистралите у нас се превръщат в пътища на смъртта.

„Магистралите са измислени преди много години, а целта им е била хората, които ги ползват, да пътуват бързо и безопасно. За съжаление магистралите в България се превръщат в пътища на смъртта въпреки милиардите, които инвестираме в тях”, сподели експертът в сутрешния блок на "Нова телевизия".

По думите му сред причините е необходимостта някой да анализира произшествията.

„България е единствената страна в ЕС, в която се слагат знаци за концентрация на пътнотранспортни произшествия или за опасност”, допълни Милчев.

Според него от 10 години не са издадени наредби, по които да се анализират тежките катастрофи.

„Информирали сме премиера, че тези две наредби, които още от 2007 г. министърът на вътрешните работи и министърът на транспорта трябваше да са издали, за да могат да се правят тези анализи, все още не са издадени. Отговорът им е, че си обменяли информация и анализирали”, обясни Милчев.

По думите му контролът по пътищата е статичен, а трябва да стане динамичен.

„В самото движение трябва да се движат полицейските автомобили”, поясни Милчев.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Има напредък

    31 1 Отговор
    Най-накрая открихме топлата вода. Трябва да се патрулира нон-стоп, а не да се крият зад храсти и знаци.

    Коментиран от #5

  • 2 Западните Балкани

    16 2 Отговор
    Идва Борисов, говорини глупости за бомби и войни, но не погледна нашите магистрали. А разковничето е в качеството. Вие строите два пъти по-скъпо и четири пъти по-некачесвено. Вашето МВР е организация за сожиално слаби и се вълнува само от заплатата и пенсията, а не и да свърши някаква работа. Борисов искаше да си купи остров от Черна гора, но ние на мафиоти с малко пари не продаваме.
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Голям прос

    10 0 Отговор
    Ами как ще крадат ако не се работи три пъти по-скъпо и четири пъти по-некачествено?
  • 5 очевидно

    3 5 Отговор

    До коментар #1 от "Има напредък":

    А, какво би помогнало повечето патрулиране по магистралата? Шофьорите и сега не са слепи и глухи, виждат знаците, маркировката. А, че не се съобразяват с възможностите си и на колите е отделен съпрос.
  • 6 ТОЧКАТА

    4 0 Отговор
    Демек ---още пари...А то си естествен ,български резултат/вземаме нещо добро и го осираме/.....А като сложим и ТИР/ТРАФИКА , и ЗАДКОРМИЛНИТЕ УСТРОИСТВА гювечът си е естествен резултат....ВСИЧКО ЗАВИСИ ОТ ВСИЧКО.....не само от 1 или 2 фактора.
  • 7 гост

    15 1 Отговор
    Патрулките трябва да сноват, да спират и да глобяват. А те висят и само снимат. В Германия, страната с неограничена скорост по магистралите, обикалят немаркирани патрулни автомобили и снимат какво се прави в колата: говори по телефона, пуши трева, не спазва дистанция, кара с превишена скорост, всичко се хваща в движение. Ама никой не иска да пусне нашите патрулки така.
  • 8 Ммм даааа

    0 0 Отговор
    Аз отдавна съм ЗА динамичното патрулиране. Значи, за отсечката Бургас - София, при положение, че гледам да поддържам макс разрешената скорост, ще се намерят едни 20 - 30 човека, които ще ме натискат, ще ми святкат и т.н. докато изпреварвам, защото те със 140 не могат да карат. Нужни са едни 4 - 5 патрулни коли, немаркирани естествено, които да ги излавят тези джигити и да ги санкционират на място. За 2 - 3 месеца джигитите ще намалеят рязко, защото никой няма да знае коя от колите е полицейска и кога ще го захапе. Отделно, че в първите няколко месеца приходите към бюджета ще скочат драстично.
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове