След катастрофата край Своге - Столичната община поиска от Пътната агенция да инспектира асфалтовите бази, които снабдяват строителните фирми с материали за ремонтите на пътищата.
В същото време граждански организации поискаха проверка на работата на „Трейс груп” и в София.
Според данните на платформата за обществени поръчки на Столичната община, след 1 октомври 2014-та година фирмите, които работят по най-скъпите обществени поръчки, са три.
"Трейс Груп" води в класацията с проекти на стойност от близо 63 млн. лева. Тя е следвана от "Джи Пи Груп", които оперират с почти 27 млн. На трето място е "Калистратов груп" с малко над 17,5 милиона.
През последните три години компанията „Трейс Груп холд“ АД е спечелила обществените поръчки за изпълнението на 7 обекта от общо 91 инфраструктурни проекта на общината. Сред които част от ремонта на пешеходната част на бул. „Витоша”, реконструкцията на бул. „Цариградско шосе” и работа по бул. „Дондуков”. И на трите обекта гражданската инициатива „Спаси София” намира недостатъци.
Един от най-критикуваните ремонти на "Трейс" в София е този на бул. "Дондуков", който закъсня с пускането си в експлоатация. За всеки ден закъснение общината обеща да глоби фирмата с 80 хиляди лева на ден. Глоба обаче не е наложена, защото надзорът преценил, че фирмата изчаквала решението дали да се сложат павета или асфалт. Останалите дни от близо двумесеченото закъснение на обекта от надзора отчели като дъждовни. Въпреки проблемите с ремонта на „Дондуков”, договорът с фирмата не е прекратен. Така общината не може да изключи „Трейс” от участие в други обществени поръчки, както позволява законът.
"Трейс" е компанията, на която съм налагала най-високата глоба от близо 500 хиляди. По всички останали обекти проверки се правят непрекъснато", коментира кметът на София Йорданка Фандъкова.
В момента фирмата работи по ремонта на бул. „България” и предстои да започне дългоочаквания пробив на ринговия бул. „Тодор Каблешков”.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Факт
09:23 30.08.2018
2 sadisty
Коментиран от #4
09:24 30.08.2018
3 Ryty
09:27 30.08.2018
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 sadisty
До коментар #4 от "Ти си малоумен":
дали съм малоумен е мой проблем не мислиш ли? А ти хапчетата си пиеш ли ги, злобно герберастче? Стига сте се оправдава ли с ти миналите градци, сега сте вие от 9 години сте вие мършo09:31 30.08.2018
6 Мишо Бирата
09:34 30.08.2018
7 Ryty
До коментар #4 от "Ти си малоумен":
Герберски космат мъфин, няма да те удрям просто за вратлето и в земята, на новия асфалт на борисов да го тествам ей тай09:35 30.08.2018
8 Огнеборчу
До коментар #4 от "Ти си малоумен":
Трейс ги набута плевнята доста преди 4 години. Имаче май е време малко по малко да почваме да ги поочукваме тия разни герберчета кметчета, депутатчета , разни началничета крадливиКоментиран от #10, #13
09:39 30.08.2018
9 от Сараите
09:46 30.08.2018
10 sadisty
До коментар #8 от "Огнеборчу":
Да тогава джендара беше министърче на мррб, от там се захлеби, да има сега десито да щрака с пръсти09:50 30.08.2018
11 трейсавището
Коментиран от #14
09:52 30.08.2018
12 Ристе
09:56 30.08.2018
13 гост
До коментар #8 от "Огнеборчу":
Айде като се правите на разбирачи малко да ви припомним ИСТИНАТА !!!!! Николайчо Михайлов , когато още си беше прост инженер и шеф на пътното в Стара Загора , "хвръкна " в големия бизнес с първия мандат на Първанката !!! Тогава с височайшо разрешение приватизира набързо всички бивши пътни предприятия в Старозагорско и околията , след което му беше дадено не какво да е , а магистрала Тракия от Пловдив до Стара Загора !!! По това време Първанката редовно ходеше на лов в Старозагорските ловни стопанства , уж държавни , ама затворени за "простосмъртни" , да не съсипват дивеча на богоизбраните !!! След двата мандата на Първанов , Михайлов вече беше доцент в УАСГ , центалата на Трейс преместена в София и борда на директорите пълен с дърти комунистически номенклатури !!! И да ви обясня некои нещица , за всички големи обекти се изисква кандидатите да докажат съответните обороти и изпълнени обекти от тоя сорт , а такива в България са 3-4 фирми които ги натрупаха в периода 2001 , 2008 г !!!! Сега вече други не могат и да кандидатстват за такива обекти !!!09:57 30.08.2018
14 гост
До коментар #11 от "трейсавището":
Тия 63 милиона за 4 години Трейс ги взима по три за ЕДНА година от други обекти , проблема е , че вече няма реална конкуренция от други български фирми , а на чуждите им се намира цаката да загубят !10:00 30.08.2018
15 greqg
11:04 30.08.2018
16 Гост
12:13 30.08.2018