Катастрофите в Своге са повече след ремонта на пътя, отколкото преди него. Това заяви началникът на „Пътна полиция“ към Главна дирекция „Национална полиция“ Росен Рапчев по време на работна среща, свикана от омбудсмана Мая Манолова във връзка с подписката на повече от 100 граждани от града. Те настояват за гаранции за безопасността на отсечката Нови Искър – Ребърково, където на 25 август при катастрофа с автобус загинаха 20 души.
МВР повече от година преди инцидента е уведомило компетентните органи, посочи зам.-министърът на вътрешните работи Красимир Ципов.
С инж. Михаил Рашков от Агенция „Пътна инфраструктура“ и зам.-кмета на Своге Валентин Михайлов възникна гореща дискусия, а омбудсманът предложи нова среща.
МВР е засилило контрола върху спазването на ограниченията на скоростта по пътя, минаващ през Своге, тъй като данните на пътната агенция показват, че те често се превишават, каза Росен Рапчев. Ще се направят и предписания за изграждане на повдигнати пешеходни пътеки, разкрива радио „Дарик“.
Да бъде сменена мантинелата на мястото на катастрофата, да се поставят обезопасителни мрежи срещу падащи камъни, да се подобри отводняването, да се почистят храстите и тревите, които затрудняват видимостта, да се изградят пешеходни мостове. Това са част от исканията на жителите на Своге, насочени към представителя на АПИ инж. Михаил Рашков, който е бивш кмет на града. Въпросите обаче се оказаха повече от отговорите и диалогът се превърна в разгорещена дискусия. Рашков обясни, че пътят е почистен.
Възникна и спор за това за коя част от пътя отговоря АПИ и за коя община Своге. Оказа се, че мантинелата в участъка на катастрофата не може да бъде сменена без разрешение на следствените органи, при което Мая Манолова се ангажира да отправи официално запитване до следствието. Голяма част от отговорите пък ще станат ясни след приключването на пътния одит, затова омубдсманът предложи нова среща.
Пътят Своге – София попадна във фокуса на общественото внимание, след като на 25 август при катастрофа с автобус загинаха 20 души.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ехааааа
Коментиран от #3
20:25 22.10.2018
2 Кольо
Коментиран от #5, #6
20:36 22.10.2018
3 ТОЧКАТА
До коментар #1 от "ехааааа":
Охааа,значи ДОЛНОКАЧЕСТВЕНАТА РАБОТА ,КОРУПЦИЯТА,ДАЛАВЕРИТЕ ,РЕМОНТА НА РЕМОНТА НА РЕМОНТА са нещо НОРМАЛНО за производствено политическия процес......Нищо чудно че с такова мислене,,САМИ СМЕ СИ ВИНОВНИ,, сме точно тук....колювасерсемска работа на наблюдателя.21:08 22.10.2018
4 вехт каскет
21:15 22.10.2018
5 ямкс
До коментар #2 от "Кольо":
И кво? Като става аквапланинг или е омазано с кал с коефициент на сцепление по-малък от лед пътят не е виновен? Тури му знак и да се трепят, викаш...Коментиран от #10
21:16 22.10.2018
6 Жор
До коментар #2 от "Кольо":
Абе ганьа ти дефилето карал ли си го идиотски старчащи мантинели белязани с червен спрей.Коментиран от #9
21:18 22.10.2018
7 Зорлем
08:00 23.10.2018
8 Шаран БГ
08:07 23.10.2018
9 А БЕ
До коментар #6 от "Жор":
Льольо на заден ход километрите ми нямаш , пътя Русе- Свиленград беше паваж , да не мислиш, че паважа е с по добро СЦЕПЛЕНИЕ И ОТ НАЙ ЛОШИЯТ АСФАЛТ ! Мушмурок акъл се иска да прецениш пътната обстановка и да се съобразяваш с нея , а не да натискаш , като малоумен педала на газта !08:08 23.10.2018
10 Кольо
До коментар #5 от "ямкс":
Точно за ето такива , като теб съм го написал , трябва и акъл !Коментиран от #14
08:11 23.10.2018
11 ТОДОР ДЖУГАНА
08:36 23.10.2018
12 Гост
12:25 23.10.2018
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 ямкс
До коментар #10 от "Кольо":
Също и ясновидски способности! Пътищата се проектират да са безопасни, ако има кал и стояща вода на платното, то пътят е проектиран или изпълнен неправилно. Не можеш да караш шофьорите да гадаят сцеплението във всеки завой, дори пилотите във Формула 1 не го могат това, виждали сме грешки и от най-добрите.22:38 24.10.2018