Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

Повече катастрофи край Своге след ремонта на пътя

МВР е засилило контрола върху спазването на ограниченията на скоростта

Публикувана: 22 Октомври, 2018 20:01
14 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3485
Повече катастрофи край Своге след ремонта на пътя
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Катастрофите в Своге са повече след ремонта на пътя, отколкото преди него. Това заяви началникът на „Пътна полиция“ към Главна дирекция „Национална полиция“ Росен Рапчев по време на работна среща, свикана от омбудсмана Мая Манолова във връзка с подписката на повече от 100 граждани от града. Те настояват за гаранции за безопасността на отсечката Нови Искър – Ребърково, където на 25 август при катастрофа с автобус загинаха 20 души.

МВР повече от година преди инцидента е уведомило компетентните органи, посочи зам.-министърът на вътрешните работи Красимир Ципов.

С инж. Михаил Рашков от Агенция „Пътна инфраструктура“ и зам.-кмета на Своге Валентин Михайлов възникна гореща дискусия, а омбудсманът предложи нова среща.

МВР е засилило контрола върху спазването на ограниченията на скоростта по пътя, минаващ през Своге, тъй като данните на пътната агенция показват, че те често се превишават, каза Росен Рапчев. Ще се направят и предписания за изграждане на повдигнати пешеходни пътеки, разкрива радио „Дарик“.

Да бъде сменена мантинелата на мястото на катастрофата, да се поставят обезопасителни мрежи срещу падащи камъни, да се подобри отводняването, да се почистят храстите и тревите, които затрудняват видимостта, да се изградят пешеходни мостове. Това са част от исканията на жителите на Своге, насочени към представителя на АПИ инж. Михаил Рашков, който е бивш кмет на града. Въпросите обаче се оказаха повече от отговорите и диалогът се превърна в разгорещена дискусия. Рашков обясни, че пътят е почистен.

Възникна и спор за това за коя част от пътя отговоря АПИ и за коя община Своге. Оказа се, че мантинелата в участъка на катастрофата не може да бъде сменена без разрешение на следствените органи, при което Мая Манолова се ангажира да отправи официално запитване до следствието. Голяма част от отговорите пък ще станат ясни след приключването на пътния одит, затова омубдсманът предложи нова среща.

Пътят Своге – София попадна във фокуса на общественото внимание, след като на 25 август при катастрофа с автобус загинаха 20 души.


България

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
ехааааа
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Вие не разбрахте ли ,че катастрофите ги правят хората,а не пътищата. Аз още не съм чул ,един автомобил ,както си вървял нормално по пътя и той взел че го ударил,а? Или едно дърво излязо на пътя и ударило колата.Празните български глави са в основата на всички злини. Който не го е прозрял- трябва да е сляп и глух.

Коментиран от #3


Оценка:
-14 +33

Кольо
(гост)

Неутрално
2 Отговор
Неграмотни и некадърни хора управляват АВТОМОБИЛИ, това е проблема, а не ПЪТИЩАТА !

Коментиран от #5, #6


Оценка:
-15 +21

ТОЧКАТА
(гост)

Неутрално
3 Отговор

До коментар #1 от "ехааааа":


Охааа,значи ДОЛНОКАЧЕСТВЕНАТА РАБОТА ,КОРУПЦИЯТА,ДАЛАВЕРИТЕ ,РЕМОНТА НА РЕМОНТА НА РЕМОНТА са нещо НОРМАЛНО за производствено политическия процес......Нищо чудно че с такова мислене,,САМИ СМЕ СИ ВИНОВНИ,, сме точно тук....колювасерсемска работа на наблюдателя.

Оценка:
-4 +17

вехт каскет
(гост)

Неутрално
4 Отговор
В момента правят ремонт на пътя за Монтана през Петрохан и вместо да го разширяват, са го стеснили доста, особено на опасните завои. Нито един завой не е изправен. Колите се разминават на една педя разстояние. Мантинелата е декоративна, като тази на Своге. Ама нали геноцидът върху тези от Северозапада трябва да е тотален, което е целта на ГЕРБ и техните покровители -козяшките мръсници.

Оценка:
-8 +17

ямкс
(гост)

Неутрално
5 Отговор

До коментар #2 от "Кольо":


И кво? Като става аквапланинг или е омазано с кал с коефициент на сцепление по-малък от лед пътят не е виновен? Тури му знак и да се трепят, викаш...

Коментиран от #10


Оценка:
-4 +16

Жор
(гост)

Неутрално
6 Отговор

До коментар #2 от "Кольо":


Абе ганьа ти дефилето карал ли си го идиотски старчащи мантинели белязани с червен спрей.

Коментиран от #9


Оценка:
-3 +11

Зорлем
(гост)

Неутрално
7 Отговор
Аз пък миналата седмица минах от там отново (с мотора) и на пътя му няма нищо според мен. Може би катастрофите са повече, защото народът като види хубав "хасфалт" и си мисли, че е състезател във Формула 1. А там въпреки всичко си е тесен планински път. Дефиле е, което се суче и вие заедно с реката да му се невиди! Колко широк, прав и равен да то направят?

Оценка:
-1 +7

Шаран БГ
(гост)

Неутрално
8 Отговор
Чета, чета горенаписаното и единствено разбирам, че държавната администрация е като тумор в тази държава. И е многобройна, и е бюрократична, и е некадърна в крайна сметка. Щом един елементарен въпрос се премята и разрешава по-вече от две- три ведомства и всяко така е нагласило работата, че да се гонят няколко нива в нейните чиновнически дебри - ясно е защо затъваме. Абстрахирам се от корупция и кражби - те са за десерт ....... Естествено, че катастрофите ги правят единствено и само хората, но и контролът върху поведението на "хората" трябва да се извършва от човеци !!!

Оценка:
-1 +4

А БЕ
(гост)

Неутрално
9 Отговор

До коментар #6 от "Жор":


Льольо на заден ход километрите ми нямаш , пътя Русе- Свиленград беше паваж , да не мислиш, че паважа е с по добро СЦЕПЛЕНИЕ И ОТ НАЙ ЛОШИЯТ АСФАЛТ ! Мушмурок акъл се иска да прецениш пътната обстановка и да се съобразяваш с нея , а не да натискаш , като малоумен педала на газта !

Оценка:
-0 +5

Кольо
(гост)

Неутрално
10 Отговор

До коментар #5 от "ямкс":


Точно за ето такива , като теб съм го написал , трябва и акъл !

Коментиран от #14


Оценка:
-1 +1

ТОДОР ДЖУГАНА
(гост)

Неутрално
11 Отговор
ПРОСТИЯТ ЧОВЕК И СИЛНИЯТ ВЯТЪР НИЩО НЕ ГИ СПИРА ! Има знаци и маркировка, които трябва да се спазват , но Ганьовците се качили на някой таралясник, бърка си в носа , настъпва газта и блей и мисли , че е хванал ГОСПОД за ........! За шофирането се иска да знаеш правелника за движение по и АКЪЛ ДА МОЖЕШ ДА ПРЕЦЕНЯВАШ ПЪТНАТА ОБСТАНОВКА, А НЕ ДА ТЕ ИЗНЕНАДВА С АСФАЛТЪТ БЕШЕ ТАКЪВ , МАНТИНЕЛАТА МЕКА ,ПОЛЕДИЦА И ТЕМПОДОБНИ ГЛУПАВИ ОПРАВДАНИЯ !!!

Оценка:
-3 +2

Гост
(гост)

Неутрално
12 Отговор
Това не е магистрала, а е път през дефиле със завои, няма накъде да се разширява и поради тези особености си има своите ограничения от чисто физична гледна точка. И това трябва да се знае и да се съобразява, когато се кара по такъв тип път, а и за всеки друг тип по принцип!Съобразяване с пътните условия и обстановка! А не само газ до ламарината и после - пътя ли крив беше или дървото криво растеше! Ама те хората са казали: "Шофирането е проста работа, НО НЕ Е ЗА ПРОСТИ ХОРА"!

Оценка:
-0 +3

13
Този коментар е премахнат от модератор
ямкс
(гост)

Неутрално
14 Отговор

До коментар #10 от "Кольо":


Също и ясновидски способности! Пътищата се проектират да са безопасни, ако има кал и стояща вода на платното, то пътят е проектиран или изпълнен неправилно. Не можеш да караш шофьорите да гадаят сцеплението във всеки завой, дори пилотите във Формула 1 не го могат това, виждали сме грешки и от най-добрите.

Оценка:
-0 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.