ФАКТИ.БГ

Експерт: На завоя при Своге е допусната грешка при проектирането

Публикувана: 8 Септември, 2018 19:50
10 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2062
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Новият асфалт, положен в участъка от пътя София-Своге, където стана тежката автобусна катастрофа, е много по-добър. Това обаче не е единственото нещо, което трябва да бъде променено, за да стане отсечката безопасна.

Това казаха пред Нова тв инж. Михаил Рашков от АПИ и Йонко Иванов, председател на Съюза на преподавателите по авто-мото подготовка.

„Рецептите за старата и новата асфалтова смес са различни. Новата категорично е по-добра”, каза инж. Рашков.

Според Йонко Иванов ремонтът на пътя не трябва да приключва със смяната на асфалта и поставянето на шумяща маркировка.

„Допусната е грешка при проектирането на кривата на самия завой. Това създава предпоставки за ПТП-та и ще се случват още тежки катастрофи. Задължително трябва да се изчисти и зеленината по пътното платно”, коментира експертът.

България

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Пурчо
1 Отговор
Добре де,подмениха асфалтовото покритие на отсечката ,а останалата част от дефилето...кога?!"Вързаха" си ръцете и вече всичко е приключило?

Оценка:
-0 +16

ИВАН КОСТОВ
2 Отговор
СПРЕТЕ ДА КРАДЕТЕ ...... НАРОДЪТ ИЗНЕМОГВА ...

Оценка:
-0 +19

ХЕЙ
3 Отговор
КОГАТО КОЛАТА СЕ ОБЪРНЕ, МНОГО ЕКСПЕРТИ МНОГО НЕЩО, ГЪМЖИ ОТ БЪРБОРКОВЦИ !

Оценка:
-0 +7

Мони
4 Отговор
Има в АПИ една дърта стара мома Захариева.Тя е виновна за лошите проекти.

Оценка:
-0 +7

БУДНАТА СЪВЕСТ
5 Отговор
"ТРЕЙС" са най некадърната пътно-строителна фирма.Само елате да видите рехабилитацията на отсечката с.Микре -гр.Ловеч извършена от тях.Асфалтовото покритие има пукнатини дълги по няколко метра по цялото протежение на отсечката.Отделно има пропаднали участъци.И то само една година след приключване на ремонта.Да влиза прокуратурата и да ги разследват.

Коментиран от #10


Оценка:
-1 +12

Трънчев
6 Отговор
Можело значи.
И ако има грешка на фаза проект, кой е позволил завършване на пътя по този начин?! Навъдиха се експерти, ама след дъжд качулка :(

Оценка:
-0 +4

Гоуст
7 Отговор
Хахаха, всеки проект преминава през "експертен съвет" в АПИ преди да бъде приет... кифладжии

Оценка:
-0 +1

Тоягата
8 Отговор
Сега излиза че проектантите виновни, но пък те взели че изменяли преди има няма 50г. ...та ето ви виновни, ама фанете ги за кесийте. А истинските престъпници и некадърници управляват и са на хонорар+ заплатка

Оценка:
-0 +3

dsdsads
9 Отговор
Поредния експерт на който работата му се състой в това да дава интервюта по телевизията.

Оценка:
-1 +1

Коментар
10 Отговор

До коментар #5 от "БУДНАТА СЪВЕСТ":


Ехо, ти да не си паднал от Марс? Тука става дума, че обектът е със сбъркано планиране още на ниво техническа спецификация, което е отговорност на държавата в лицето на компетентните и органи. Няма вина конкретният изпълнител. Това важи абсолютно и за останалите пътни проекти в страната, както показват множество инциденти по пътищата.

Оценка:
-1 +3

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
Даниел Кадик
Коментар на Даниел Кадик от фондацията „Фридрих Науман“
Правителство на Бойко Борисов не успя да реализира нито една съществена реформа"

Още бисери