ФАКТИ.БГ

Обходиха метър по метър пътя край Своге

Разследват автобусната катастрофа, при която загинаха 20 души

Публикувана: 27 Декември, 2018 18:39
9 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 1667
Обходиха метър по метър пътя край Своге
Снимка: БГНЕС
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Проведоха следствен експеримент на пътя край Своге, където през август при катастрофа загинаха 20 души. Близо два часа служители на Националната следствена служба и на пътната агенция обхождаха и измерваха трасето около мястото на инцидента. Докато траеше експеримента, пътят Своге-Нови Искър остана затворен.

Следственият експеримент започна малко след 11:00 часа днес със затварянето на отсечка от смъртоносното трасе. Той включи и оглед на точката на удара с мантинелата на пътя за Своге.

След като тя бе сменена с нова, а асфалтът във фаталния участък беше подменен, катастрофите в района са секнали. Или поне така смятат местните жители, цитирани от "Канал 3".

Следователи, полицаи и пътни експерти обходиха метър по метър целия завой, от който пътническият автобус излетя в близкото дере на 25 август. Екипи на "Пътна полиция" отклоняваха водачите по обходни маршрути и към автомагистрала „Хемус”.

Поредната експертиза е част от разследването за смъртта на 20 души. До момента обвиняем по случая е единствено шофьорът на автобуса.

България

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
1
Този коментар е премахнат от модератор
Генералът
2 Отговор
След дъжд качулка. Такива сме си ние. По цялата пътна инфраструктура е пълно с опасни участъци. Преди 2 г. подадох сигнал за участък м/у с.Варвара и Велинград. Дребни камъни се свлякаха и спукаха предното стъкло. И до днес участъкът остава опасен.

Оценка:
-0 +18

ИМПЕРИАЛИСТ
3 Отговор
Как да не е виновен шофьорът, та там непосредствено преди катастрофата са минали няколко стотин коли, а и доста след нея - докато КАТ се натутка и безсмислено спря движението. Другите шофьори да не са някакви богове в шофирането. Прав път, скорост около 40, път без дупки, а бай-григор се `фърлил у дерето...
Да, съдейки по всичко, шофьорът-собственик на транспортната фирма, бай григор е явно бившо ченге, устроило се в автобусния бранш.
Бившите са големи фуклюфци..., особено при шофирането в женска компания...

Оценка:
-11 +7

ИМПЕРИАЛИСТ
4 Отговор
Важното за опечалените е да се изкара виновна държавата, защото така обезщетенията ще са солидни, а ако виновен е бай Григор ще вземат малко повече от "на босия цървулите"....

Коментиран от #6


Оценка:
-8 +4

Hhhhhhh
5 Отговор
Така е в бг

Оценка:
-0 +1

Лошо е,
6 Отговор

До коментар #4 от "ИМПЕРИАЛИСТ":


че има и дребни и долни душици, като тебе по нашите земи.

Коментиран от #9


Оценка:
-1 +4

бббббб
7 Отговор
И как се прави следствен експеримент само с разходки и измерване ?!?!? За следствен експеримент трябва да се пресъздаде максимално точно ситуацията допринесла за катастрофата.Като наличие на такъв автобус ,с който да се пресъздаде /определи / скоростта,пътната обстановка и товара. Иначе всичко е загуба на време и прах в очите.

Оценка:
-0 +1

Миризлив пор
8 Отговор
Какъв следствен експеримент може фа е това, при положение че е сменена мантинелата с различна като височина и местоположение, асфалта е също е подменен, така ако е имало участък с лошо сцепление, обратен наклон или някаква неравност няма как да бъде взето под внимание. Отделно може и трасето и маркировката да са променени. Така, че при променени условия няма как да има реални изводи.

Оценка:
-0 +0

ИМПЕРИАЛИСТ
9 Отговор

До коментар #6 от "Лошо е,":


А тези като Вас вкарват по 20 души вгроба и после държавата им е виновна...

Оценка:
-2 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

-->
Ловци на бисери