България би могла да разполага с F-16 преди лятната ваканция. Това каза за обзорното предаване „Метроном“ на радио „Фокус“ министърът на отбраната в служебното правителство на Георги Близнашки и член на Атлантическия съвет на България Велизар Шаламанов.
Той обясни, че след ваканцията, с приближаването на предстоящите местни избори, парламентът може да има проблеми с вземането на решения в срок.
"България трябва максимално бързо да изпрати писмо заявка за придобиване на F-16 до САЩ. В рамките на 3-4 месеца след това САЩ трябва да изпрати до България писмо с приемане на предложението. Това е и договорът, който страната ни трябва да подпише и ратифицира. Следващата критична стъпка е да бъде платена цялата сума по договора, за да започнат първите стъпки на изпълнението", обясни той.
Велизар Шаламанов обясни, че този проект за превъоръжаване е сложен и за доброто му решение е необходимо създаване на силен програмен офис, който да води преговорите със САЩ и след подписването на договора да стане съвместен офис за цялостна трансформация на ВВС и армията.
"F-16 е най-добрият самолет във военно-технически и стратегически план. Предстои подготовка на пилотите ни за управлението на такъв самолет", каза още той.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Тъп
Коментиран от #27
08:14 20.01.2019
2 Borislav Popov
Коментиран от #21, #22, #51, #59, #78
08:22 20.01.2019
3 Генералът
08:24 20.01.2019
4 mom4eto
Коментиран от #161
08:27 20.01.2019
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Само питам
Коментиран от #9, #19, #87, #133, #156
08:37 20.01.2019
7 Крумови Закони
Ако е със самолета, коя лятна ваканция ще да е това - 2025? 2026? щото да припомним, че още няма завод, няма направен един, повтарям един самолет; Ама ние да си ги предплатим, да не ни превари нямкой батка. Сега между другото и поляците са на кантара..
08:38 20.01.2019
8 Чудомир
08:39 20.01.2019
9 гошо
До коментар #6 от "Само питам":
защото за това им се плаща на дребните душици...08:40 20.01.2019
10 Факт
08:40 20.01.2019
11 Гост
08:45 20.01.2019
12 Олрайт
Коментиран от #13
08:55 20.01.2019
13 Ладно
До коментар #12 от "Олрайт":
Мозъка ви е на хартия. Това си е базовия F-16 с нов радар и други подобрения, като устройство за предпазване на удар със земята, ако пилота загуби съзнание и други подобрения в авиониката. Но задачата на русофирите е да тролите и да дезинформирате, нали?Коментиран от #25, #28
09:02 20.01.2019
14 Боко
09:08 20.01.2019
15 BФ 22
09:15 20.01.2019
16 Трън
09:16 20.01.2019
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Ще си останеш с питането
До коментар #6 от "Само питам":
Я кажи кой управлява последните 10 години и по каква причина не ги е купил? - Имаше и пълно мнозинство още първият път! Какво му пречеше на селянина от Банкя и физкултурника? Май само руски чепове сънуваш наврени в ауспуха ти.Коментиран от #26, #32
09:18 20.01.2019
20 САЩисан
09:19 20.01.2019
21 ДЕДО ГОШО
До коментар #2 от "Borislav Popov":
ТИ ЩЕ ЯХНЕШ .....КРИВАТА РАКЕТА !!!09:19 20.01.2019
22 Хи их хи
До коментар #2 от "Borislav Popov":
На баба ти метлата с дръжката яхай!09:20 20.01.2019
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Марица- Матрица
09:20 20.01.2019
25 ГосТ
До коментар #13 от "Ладно":
Еееее гига яката авионика !!! Значи пилота мое си спи и самолета нема се удари в земята при кацане или близки маневри 😂😂😂09:22 20.01.2019
26 ГосТ
До коментар #19 от "Ще си останеш с питането":
Комисионната не е била достатъчна тогава. Това е поредното национално и европейско предателство. Не чакайте нищо добро,нито от ЕС нито от Русия повече. Янкитата ще продължат да минават евтинджос с подкупи и брилянтни сделки като мариците,ф16, спиране на Белене и Южен потокКоментиран от #33
09:26 20.01.2019
27 ХА ХА ХА
До коментар #1 от "Тъп":
ГЛУПАЦИТЕ на КОМУНИЗМА ИЗПЪЛЗЯВАТ !09:26 20.01.2019
28 Олрайт
До коментар #13 от "Ладно":
Ти какъв си, шегаджия? Няма продажните лобита като тоя и ББ да закупят руски системи, а са добри и по-евтини. Значи остават F, Grippen, Eurifighter ... За нашите летци и цели Грипоена е по-практичен, с по-евтина поддръжка. С толкова врагове начело на държавата ние сме разгромени от 1990 г насам.И 1000 F35 да имаме пак сме губещи. Врага е начело на всички институции, как ще се защитиш??? Поне Грипен са по-непретенциозни и евтина поддръжка. Ф16 не ги превъзхождат особенно. А и Ф16 е по-капризен. Завода, който щял да ги прави за нас не бил изграден......09:26 20.01.2019
29 е как
09:30 20.01.2019
30 Киро - факиро
09:31 20.01.2019
31 Гурбетчия
До коментар #18 от "москвич-ГОЛЯМА БРАКМА":
Смотан09:31 20.01.2019
32 Само питам
До коментар #19 от "Ще си останеш с питането":
Управляваха Баце, БСП и ДПС и служебния кабинет на руската подлога Радев. БСП си е проруска партия, за която руския интерес е но първо място, Баце след като веднъж руснаците го свалиха от власт гледа "да не ядосаме Путин", а служебния кабинет назначен от Радев направо стопира избирането на самолета за две години. А колкото до руските чипове русофилите ги обслужвате толкова усърдно, че никой не може да се вреди от вас.Коментиран от #38
09:31 20.01.2019
33 Ще си останеш с питането
До коментар #26 от "ГосТ":
Съгласен09:32 20.01.2019
34 ГосТ
Коментиран от #37
09:33 20.01.2019
35 Животновъд
09:35 20.01.2019
36 Бай Уй
09:35 20.01.2019
37 Българин
До коментар #34 от "ГосТ":
Русофилите сте най-големите българофоби и национални предатели.Коментиран от #44
09:36 20.01.2019
38 Ще си останеш с питането
До коментар #32 от "Само питам":
Я дай статистиката по години да видим кой колко и кога? - Не ми говори неща от типа "звездите ми говорят".Коментиран от #46
09:37 20.01.2019
39 Borislav Popov
Коментиран от #64
09:38 20.01.2019
40 само
Коментиран от #42
09:40 20.01.2019
41 дерзайте соросоиди
09:44 20.01.2019
42 Само питам
До коментар #40 от "само":
Единствено руска подлога може да се прави на загрижен за българската бойна авиация и за българския интерес. За Руските подлоги винаги руския интерес е над всичко, а в случая руския интерес е : Програма максимум-протакане във времето на избора на боен самолет., програма минимум-не допускането в никакъв случай избор на американски самолет съвместим с тези на съседите от НАТО.Коментиран от #45
09:45 20.01.2019
43 цоле
09:45 20.01.2019
44 ГосТ
До коментар #37 от "Българин":
Въпреки че не съм русофил,аз пък си мислех, че Тея които обявиха война на всички наши съседи едновременно и се включиха на страната на нацистите (вместо да подпишат бърза капитулация) и тези които унищожиха цялата енергетика, индустрия, образование и наука са национални предатели. Или има некво по модерно схващане за предател? И на всичкото отгоре,предадоха и нацистите в края на войната,като си мислеха че ще бъдат от страната на победителите ааааХАХАХА. Каи са,тва къде го има и кой друг напраи така ? 😂Коментиран от #47
09:48 20.01.2019
45 точно
До коментар #42 от "Само питам":
избора на американският таралясник ще остави България без бойна авиация....грипенище ще започнат да изват след 2 години а за американските трябва да се построи завода за се изпълнят заявките на две страни преди нас и после идваме ние ....та поне 5 години чакане не ни мърда !! за съвместимост с нато то има натовски държави в сгрипен и те са НАПЪЛНО СЪВМЕСТИМИ !! а най добре е нато да се разпадне и да имаме европейска армия с европейско въоръжение !! не ни трябва за съюзник турция...разбра ли бе еничарКоментиран от #48
09:50 20.01.2019
46 Само питам
До коментар #38 от "Ще си останеш с питането":
И сам можеш да си направиш статистиката, бе путлераст. А, че Баце винаги е шикалкавил по въпросите на превъоръжаване на армията "за да не ядоса Путин", то знае всеки. И в момента тупа топката около тъч линията и протака, та белким не ядоса джуджето.Коментиран от #60
09:50 20.01.2019
47 Българин
До коментар #44 от "ГосТ":
Русофил =българофоб =национален предател.Коментиран от #52
09:52 20.01.2019
48 Само питам
До коментар #45 от "точно":
Ако има еничари, то сте вие руските еничари, които вече 140 години вредите на България. И самолетите ще дойдат навреме, не се кахъри. Ти да не си Румен Грипена, та те е яд да изпустатата комисиона?Коментиран от #50
09:55 20.01.2019
49 Психиатър
Коментиран от #114
09:58 20.01.2019
50 айде
До коментар #48 от "Само питам":
посочи кога навреме ще дойда американските ....то едно е да тролиш друго са фактите !! а точно комисионните са за американските самолети....да платиш повече за стара технология над 30 години която никой нормален вече не иска но заради няколко продажника наново ще строят завода който са били закрили поради морално амортизиране.Коментиран от #53
10:00 20.01.2019
51 Този коментар е премахнат от модератор.
52 ГосТ
До коментар #47 от "Българин":
Кой не скача е червен 😂😂😂 още тогава трябваше да ни светне ЧЕРВЕНАТА лампа какви са се устремили към държавата власт....все умници 😂10:05 20.01.2019
53 Само питам
До коментар #50 от "айде":
Досега няма инфо за комисиони с американски самолети, защото преговорите се водят не с Локхийд Мартин а с американското правителство и сделката трябва да бъде одобрена от Конгреса. И на двете места имат нулева толерантност към корупцията. А ако напишеш в Гугъл "Грипен корупция", ще видиш какво ще излезе. В Чуфия и Унгария със сигурност е имало комисиони а и у нас се плаща по медии и "експерти" за лобиране.Коментиран от #58
10:08 20.01.2019
54 Borislav Popov
До коментар #51 от "Кире от северозападо":
Ти си го яхнал руския още от раждането си, стой си на него.10:09 20.01.2019
55 баба ванга
10:12 20.01.2019
56 Луди хора
10:13 20.01.2019
57 СТЕПАН
10:14 20.01.2019
58 Питай
До коментар #53 от "Само питам":
Щото там се води лобизъм,а на всички други места подкуп.Коментиран от #61
10:18 20.01.2019
59 Воrislav Ророv
До коментар #2 от "Borislav Popov":
Ти гледай да не яхнеш Моя, че голямо хвърчене ще падне- напред, назад и нагоре, надолу!Коментиран от #147
10:22 20.01.2019
60 Ще си останеш с питането
До коментар #46 от "Само питам":
Аз отдавна съм я направил, само че исках да видя колко си наясно. Да та в трол-а. Защото най- лесният начин да заковеш някого е като го накараш сам да извади фактите и после го "ушиеш" със собствената му теза. Самият факт, че отказа да прегледаме годините, кой и кога управлава и за колко време, говори ясно, че вече си наясно с погрешността на тезата си. - Усети чепа на задникът си и започна с типичното поведение на Миндил. Никой не харесва битирмишите. Щом вече си започнал да правиш свирки, всички ще те чукат на общо основание, просто защото знаят че даваш не особено трудноКоментиран от #62
10:22 20.01.2019
61 Само питам
До коментар #58 от "Питай":
Много по прозрачно е когато преговорите се водят между правителства и се ратифицират от парламентите, не си ли съгласен?Коментиран от #79
10:23 20.01.2019
62 Само питам
До коментар #60 от "Ще си останеш с питането":
Сега успокои ли се?10:24 20.01.2019
63 Next
(10 Обурудвани изтребителя) много ми чудно чичо Фестър-цвъки какви лъжи ще съчини.
10:24 20.01.2019
64 Кире от северозападо
До коментар #39 от "Borislav Popov":
А до 51 ?10:26 20.01.2019
65 Воrislav Ророv
10:29 20.01.2019
66 АНТИгерб
крадливите гербери.
Коментиран от #69
10:32 20.01.2019
67 Bahti
10:35 20.01.2019
68 мнение
Коментиран от #72
10:37 20.01.2019
69 Воrislav Ророv
До коментар #66 от "АНТИгерб":
Разбира се, но крадливите гербери трябва да са сигурни, че ще бъдат обесени преди да похарчат и долар от тези комисионни. Съд Народен за тези изменници и предатели и смъртни присъди, това ще им е наградата!!!!!10:37 20.01.2019
70 Воrislav Ророv
10:43 20.01.2019
71 Тъжно русофобчи
Коментиран от #73
11:04 20.01.2019
72 Органите
До коментар #68 от "мнение":
Отправяш косвена заплаха за физическа ликвидация на българския премиер. Като се има пред вид, че през последните два века руския куршум, нож, бомба и т. н. е използван от русофилска ръка, очаквай скоро да те профилактираме.Коментиран от #89, #137
11:06 20.01.2019
73 Българин
До коментар #71 от "Тъжно русофобчи":
Род и Родина я предавани единствено руските подметки.11:07 20.01.2019
74 Деам
11:11 20.01.2019
75 бат танас
11:12 20.01.2019
76 тоя с катъра
И тия пари от къде ще ги вземем??? Аман от платени подложки!!!
11:12 20.01.2019
77 Н Х Г Честно казано
Стига да иска бай Дони може по най бързия начин може да ни снабди,
Това не са българи , а са американци , БЪРЗИ И ШУМНИ И ЯРОСТНИ, И МОЖЕЩИ , И УСПЕШНИ.
Те не ползват албански рептани и български мързел и балкански мантилитет.
Наистина е най масова и успешна машина е F -16 .
ЛОШОТО Е ЧЕ С ЕДИН ДВИГАТЕЛ, но и грипенът е също с един двигател.
Аз бих избрал F - 18 хорнет , подобрения вариант с оборудване на F - 16 .
Успех на комисионери и лобисти .
ДА ВИДИМ КОЙ ЩЕ ПОБЕДИ В ТОЗИ КАЗУС,: а именно една бедна държава купува бутикови и не належащи точно сега от тези хвърчила .
При положение че има по трудни задачи за решаване като беднотия, мизерия, демогравски проблем.
За чий .ур са ми тези самолети като няма хора в държавата ни???
11:14 20.01.2019
78 Този коментар е премахнат от модератор.
79 Първо виж
До коментар #61 от "Само питам":
какво е доверието към парламента и правителството и тогава пиши глупостите си.11:22 20.01.2019
80 Явор
11:35 20.01.2019
81 Gost
11:45 20.01.2019
82 ТОЧКАТА
11:48 20.01.2019
83 ТОЧКАТА
11:51 20.01.2019
84 Киро
11:55 20.01.2019
85 Бай Мангау
11:56 20.01.2019
86 ТОЧКАТА
11:58 20.01.2019
87 333
До коментар #6 от "Само питам":
Можем да платим F-16 изцяло. Комплекса ще бъде доставен доста по-късно, след 3 години и половина най-рано. И междувременно, ще плащаме издръжката на скъпия МИГ, който е близо два пъти по-скъп на час полет от F-16. За тия пари ще ни доставят 16 Gripen. Първата оферта беше за под милиард за F-16 не стигат 1.8 милиарда. Цената не се увеличава пропорционално, защото наземната инфраструктура в известна част си е еднаква за 8 и за 16 самолета. И ще ни ги доставят по-бързо. Грипен се справя повече от прекрасно на учения на НАТО срещу F-22 дори, по-добре от много други уж по-добри самолети, и то по-старата версия от този, който ни предлагат. Няма никакво значение кой е по-добър на хартия. И стария F-16 block 50/60 е по-добър на хартия. Във въздуха на симулация на бойни действия 5 F-16 срещу 3 Грипен правят резултат 5-0, 5-0, 5-1 в три рунда на най-голямото учение на НАТО.12:04 20.01.2019
88 Той
До коментар #23 от "се се се ре УМРЕ урааааааааааааа":
Те и самолетите са западни, ама защо най скъпия и все още несъществуващ искат да купят. Явно така ще има най много на джоб.12:05 20.01.2019
89 Този коментар е премахнат от модератор.
90 Доктор Охболи
Коментиран от #93
12:18 20.01.2019
91 Ами как да има -
До коментар #18 от "москвич-ГОЛЯМА БРАКМА":
- като Миг-ът го засича от двойно по-голямо разстояние и го държи на мишка,а F-a като стигне половината че и 1/3 от обхвата на радара и му изписва на дисплея че вече е свален... :)12:20 20.01.2019
92 Гост
12:24 20.01.2019
93 onq s konq
До коментар #90 от "Доктор Охболи":
Докторе,докторе...Май не разбираш че ПОВЕЧЕ МОТОРИ НА БОРДА ЗНАЧИ И ПОВЕЧЕ ДЕФЕКТИ?И тр да ти е ясно,че Ф-16 е БМВ-ТО В САМОЛЕТОСТРОЕНЕТО!А да си виждал БМВ с 2 двигатела?/електрическите не се броят/Коментиран от #96, #97, #103
12:25 20.01.2019
94 Бачо Киро
12:27 20.01.2019
95 Витоша
12:29 20.01.2019
96 Бачо Киро
До коментар #93 от "onq s konq":
Страхотно сравнение... Що си не гледаш курника...12:29 20.01.2019
97 Този коментар е премахнат от модератор.
98 Органите
До коментар #89 от "Кой,заплашваш с т.н."органи"...":
Идваме путлерастка амебо!Коментиран от #102, #105
12:30 20.01.2019
99 Витоша
12:31 20.01.2019
100 Витоша
12:35 20.01.2019
101 Този коментар е премахнат от модератор.
102 ЧАКАМ ...
До коментар #98 от "Органите":
...виКоментиран от #106
12:37 20.01.2019
103 Доктор Охболи
До коментар #93 от "onq s konq":
Да спориш с глупав човек - себе си да не уважаваш. И понеже си върл фен и на Илона Мъскова вероятно, я кажи колко двигателя има Фалкън Хеви и защо са толкова много?12:38 20.01.2019
104 Рубладжийче
До коментар #101 от "Валери":
Прототип е Су 57, бе русофилче умно, непоръбено!12:39 20.01.2019
105 Айде...Бе ШМАТКО.....
До коментар #98 от "Органите":
...ЩЕ ИДВАТЕ ЛИ ? ИЛИ АЗ ДА ИДВАМ.....ШМАТКОООООООООООКоментиран от #107
12:40 20.01.2019
106 Органите
До коментар #102 от "ЧАКАМ ...":
Барикадира ли се вече? Защо руските гниди изпадане в истерия като усетите дебелия?Коментиран от #108
12:41 20.01.2019
107 Органите
До коментар #105 от "Айде...Бе ШМАТКО.....":
Чакам те на Позигано 20 русофренико!12:42 20.01.2019
108 Този коментар е премахнат от модератор.
109 Витоша
Какво има за ядене? - ф16!!!
Коментиран от #112
12:46 20.01.2019
110 Този коментар е премахнат от модератор.
111 Органите
До коментар #108 от "ХА ХА ХА...":
Наказателен кодекс:Чл. 144. (1) (Изм. - ДВ, бр. 28/82 г. и бр. 10 от 1993 г.) Който се закани на другиго с престъпление против неговата личност или имот или против личността или имота на неговите ближни и това заканване не би могло да възбуди основателен страх за осъществява нето му, се наказва с лишаване от свобода до шест месеца или с глоба до пет хиляди лева.
(2) (Изм. - ДВ, бр. 28/82 г. и бр. 10 от 1993 г.) За закана спрямо длъжностно лице или представител на обществеността при или по повод изпълнение на службата или функцията му, или спрямо лице, ползуващо се с международна защита, наказанието лишаване от свобода до една година или глоба до шест хиляди лева.
(3) Ако деецът се е заканил с убийство, наказанието е лишаване от свобода до три години или задължително заселване.
ЩЕ БЪДЕШ КРАЛИЦАТА НА ЦСЗ!
12:51 20.01.2019
112 Пирин
До коментар #109 от "Витоша":
На вас русофилите ядене не ви трябва, достатъчно ви е лизането на задника на Путин.12:55 20.01.2019
113 Този коментар е премахнат от модератор.
114 Лекар а не диагноза
До коментар #49 от "Психиатър":
Да си "фил", значи да обичаш. Обичта не влиза в определенията за психопатология за разлика от фобиите. И тъй като сте "фоб", то би следвало да се "погрижите" за здравето си.Коментиран от #115
13:05 20.01.2019
115 Психиатър
До коментар #114 от "Лекар а не диагноза":
Необходимо условие да си русофил е да се българофоб!Коментиран от #121
13:11 20.01.2019
116 Честен
Коментиран от #118
13:13 20.01.2019
117 onq s konq
Коментиран от #138
13:15 20.01.2019
118 Само питам
До коментар #116 от "Честен":
Ти ли ги произвеждаш или просто си тролиш?13:15 20.01.2019
119 Az be kaun
Коментиран от #120
13:19 20.01.2019
120 Този коментар е премахнат от модератор.
121 Лекар а не диагноза
До коментар #115 от "Психиатър":
Личи си, че и идея си нямате от психология и психопатология. "Филът" на нещо, не го прави "фоб" на друго нещо. Русофилът може да е едновременно с това и американофил дори. Това, че от "камбанарийката" на русофобията, не разбирате мотивите на останалите, не прави от не споделящите "убедеността" ви "българофоби", тъй като не сте представител на масово споделяният в обществото възглед. Изхождайки от от тази гледна точка и от "склонността" ви да мразите, спокойно може да определим вас и подобните ви като "българофоби".Коментиран от #122, #123, #124, #127
13:35 20.01.2019
122 Психиатър
До коментар #121 от "Лекар а не диагноза":
Необходимо и достатъчно условие да си русофил е да бъдеш българофоб!13:41 20.01.2019
123 Не съм сигурен
До коментар #121 от "Лекар а не диагноза":
Това с русофилите и русодобите е като с Левски-ЦСКА, няма как да си привърженик на единият отбор и да не мразиш другия. Между другото когато съм контактувал с руснаци и рускоговорящи украинци, не съм забелязал да изпитват омраза към запада, даже към америка. Бих казал даже имат положително отношение. По скоро съм чувал пренебрежителни коментари, но не и омраза. Мисля това си е наше родно явление, усилващо се с понижението на интелектуалният багаж13:46 20.01.2019
124 Доктор Охболи
До коментар #121 от "Лекар а не диагноза":
Не искам да се бъркам в спора ви, но "филията" също е психопатология. Да вземем например геронтофилията, педофилията, зоофилията, копрофилията...Не вярмвам това за Вас да са нормални неща.Коментиран от #130
13:50 20.01.2019
125 збдфнгдн
13:50 20.01.2019
126 fdnjdgjf
Коментиран от #129
13:51 20.01.2019
127 Българин
До коментар #121 от "Лекар а не диагноза":
Русофоб е термин, с който руските мерзавци наричат всеки, който се противопоставя на агресивните руски имперски интереси. Русофоб е всеки, който е против маниакалната идея, че руснаците са уникална и богоизбрана нация, имаща някаква особена мисия в света. Русофоб е всеки, който не споделя руското виждане, че света трябва да им се подчинява и да им лиже задниците. Така, че според руските примати целият свят, освен тях и техните слуги е русофобски.Коментиран от #131
13:54 20.01.2019
128 12345
14:01 20.01.2019
129 Анонимен
До коментар #126 от "fdnjdgjf":
Сигурно си чел за бъдещият Грипен JAS39 E/F ние такъв няма да купуваме нашият е C/D ,и е с доста скромни възможности, каквито впрочем са и нашите финансии Тези самолети са безсмислени без НАТО, идеята е че ще се ползват заедно с ВВС на останалите съседни страни, в противен случай са пари хвърлени на вятъра. 8 самолета са безсмислено малко.14:02 20.01.2019
130 Лекар а не диагноза
До коментар #124 от "Доктор Охболи":
В изброените случаи и други такива( некрофилия например) патологията се заключава в "обекта", към който е насочена "обичта". Не можеш да наречеш "некрофоб" този, който не желае да "спи" с умрели.Коментиран от #150
14:03 20.01.2019
131 Лекар а не диагноза
До коментар #127 от "Българин":
Познавам много руснаци, както и "представители" на други нации. Със сигурност руснаците са последните, които имат "Публикувано във факти.бг: маниакалната идея, че руснаците са уникална и богоизбрана нация, имаща някаква особена мисия в света" . Виж, в представители на други нации често съм забелязвал подобни "претенции".Коментиран от #134, #135
14:09 20.01.2019
132 Витоша
Коментиран от #136
14:13 20.01.2019
133 687
До коментар #6 от "Само питам":
И да питаш и да не питаш в следващите поне 5 години ще поддържаме Миг-29 понеже F-16 няма да са готови. Не знам на какво се радваш!14:16 20.01.2019
134 Абсолютно
До коментар #131 от "Лекар а не диагноза":
По скоро се изживяват като закрилници на народите от този регион, това съм го чувал с ушите си ,,те имат нужда от нас , не ние от тях,, Те са лултурата и цивилизацията, а ние сме недоразвити аборигени .14:17 20.01.2019
135 Българин
До коментар #131 от "Лекар а не диагноза":
Ти си диагноза, не лекар. Ограниченият ти личен опит не е основание да правиш фундаментални обобщения и изводи. А като прибавим и факта, че си руски ибрикчия излиза, че всичките ти писания са руска пропаганда.Коментиран от #141
14:18 20.01.2019
136 Анонимен
До коментар #132 от "Витоша":
Толкова се дъвче тая тема, как пък не разбра че не са втора употреба, а няма да бъдат произведени в следващите 5години, ми тя статията е за това, ти щом това не си разбрал, какво изобщо пишеш?Коментиран от #140
14:24 20.01.2019
137 мнение
До коментар #72 от "Органите":
Това е само едно частно неангажиращо никого мнение. Такова е и заглавието му. Никакъв друг смисъл, най-малкото заплашителен, не трябва да се вменява. Съжалявам, че предизвиках такива бурни емоционални реакции. Успокойте страстите и на трезв ум нека всеки разсъждава как е най-добре за държавата и за народа. Ние всички сме членове на това общество и всички зависим един от друг.14:27 20.01.2019
138 Олрайт
До коментар #117 от "onq s konq":
Господин, ездачи, язденето на магаре не е като анализа на процеси. Ние не сме демокрация и през НРБ и сега, защото управляват тоталитарни групировки, чужди слуги, които не ни питат нас българите. народ, а ни ограбват, предават и унищожават. От АТЛАНТИТЕ, ние българите сме видели само зло, а Атлантически клуб управлява България.... Как ще сме добре? Аннунаки не завещаха да слугуваме на Атлантическия и Юдеи, а да живеем справедливо и да си пазим суверенитета, който чужди лакеи и ГЕРБ в това число рушат и до днес. Редно е да мразим злото, като Костов, и други вътрешни и външни врагове, а не приятелите си, нали? Приятели ли са ни Дънди и други, ограждащи ни ресурсите и ББ и хиляди тук, които толерират това? Русия иска да продава газ, и ББ блокира по чужда заповед Южен поток, това не е ли враждебен акт на властта? Иран предложи евтини доставки, а властта блокира и това, но не блокира сондажите и грабежите на Монсанто и други? Русия ли е виновна за бедите ни или Атлантите и слугите им тук???Коментиран от #139
14:31 20.01.2019
139 Ладно
До коментар #138 от "Олрайт":
Защо лъжеш руска подлого? От Съединението до днес Русия е най-големия враг на България! Русофилите никога не сте били българи, а руски слуги и еничари и не бб спря потока а Орешарски. Не, че бб щеше да постъпи по-различно, но лъжата си е лъжа!Коментиран от #157
14:37 20.01.2019
140 Този коментар е премахнат от модератор.
141 Лекар а не диагноза
До коментар #135 от "Българин":
Високото самомнение е липсата на "възпитание" са типични симптоми за синдрома на Дънинг-Крюгер.Коментиран от #142
14:46 20.01.2019
142 Българин
До коментар #141 от "Лекар а не диагноза":
Българофобията, съчетана с русофилия е синдром на Димитров-Шаренкова-Сидеров.Коментиран от #143
14:49 20.01.2019
143 Лекар а не диагноза
До коментар #142 от "Българин":
Неуважаеми, търкалянето в кал може да е вашата дисциплина, но в нея не смятам да участвам. Даже не мисля дори да ви гледам, защото произвеждате пръски.Коментиран от #144, #146
14:55 20.01.2019
144 Този коментар е премахнат от модератор.
145 F-35
Коментиран от #155
15:18 20.01.2019
146 Този коментар е премахнат от модератор.
147 Този коментар е премахнат от модератор.
148 йьйь
16:34 20.01.2019
149 Димов
Коментиран от #154
16:54 20.01.2019
150 Доктор Охболи
До коментар #130 от "Лекар а не диагноза":
От такава гледна точка сте напълно прав.17:23 20.01.2019
151 МИХАЙЛОВ
ЕТО КАК ЩЕ БЪДАТ ПРОИЗВЕДЕНИ И ДОСТАВЕНИ НА БЪЛГАРИЯ
"НОВИТЕ" ОСЕМ БРОЯ "Ф-16 БЛОК 70"...
....ПЪРВО ПРЕДСТОИ ЗАВОД ДА СЕ СТРОИ В САЩ
КАТО В ТОЗИ ЗАВОД ЩЕ СТАВА СГЛОБЯВАНЕТО ИМ
....ВТОРО ТРЯБВА ДА БЪДАТ ИЗВАДЕНИ
ОСЕМ СТАРИ ЧЕТИРИДЕСЕТГОДИШНИ Ф-16
ОТ ПЯСЪЦИТЕ
НА ПУСТИНЯТА АРИЗОНА
ОТ МОРГАТА ЗА СТАРИ САМОЛЕТИ
КЪДЕТО СА РАЗФАСОВАНИ И КОНСЕРВИРАНИ
И ПРЕСТОЯВАТ ОТ ДЕСЕТКИ ГОДИНИ
ТРЕТО - ОТ ТЕЗИ СТАРИ Ф-16
ЩЕ СЕ ИЗПОЛЗВАТ КОРПУСИТЕ ИМ,
КОИТО ЩЕ БЪДАТ ШЛИФОВАНИ И ЛЪСНАТИ
ЧЕТВЪРТО - КЪМ ТИЯ СТАРИ БРАКМИ
ЩЕ БЪДАТ НАКИЧЕНИ НОВИ СИСТЕМИ,
РАДАРИ И ЕЛЕКТРОНИКА...
ПЕТО - КРИЛАТА ЩЕ БЪДАТ ПРОИЗВЕДЕНИ
ОТ ИНДИЯ ТОЧНО ТАКА - ИНДИЙСКИ ЗАВОД
В ДЪРЖАВАТА ИНДИЯ...,
...ИНДИЙЦИТЕ ЩЕ ТРЯБВА ДА БЪДАТ ОБУЧЕНИ
ЗА ТОВА ПРОИЗВОДСТВО И ДА ГО УСВОЯТ...АКО УСПЕЯТ...
...ШЕСТО - "НОВИЯТ" "Ф-16 БЛОК 70
ЩЕ ТРЯБВА ДА БЪДЕ ИЗПИТАН, ТЕСТВАН, ДОРАБОТВАН
....СЕДМО - САЩ ЩЕ ЗАПОЧНАТ ДОСТАВКИ,
СЛЕД ПЕТ ШЕСТ ГОДИНИ, ПО ДВА САМОЛЕТА ГОДИШНО,
НО ПЪРВО ЗА БАХРЕЙН И ДРУГИ
КОИТО СА ГО ПОРЪЧАЛИ ПРЕДИ БЪЛГАРИЯ
- ОСМО СЛЕД СЕДЕМ ОСЕМ ГОДИНИ
САЩ ЩЕ ДОСТАВЯТ ПЪРВИТЕ ДВА БРОЯ Ф-16 ЗА БЪЛГАРИЯ,
АКО ДО ТОГАВА БЪЛГАРСКИЯ НАРОД
НЕ СЕ Е РАЗБУНТУВАЛ И СВАЛИЛ ОТ ВЛАСТ
РЕЖИМА НА ФАШИСТКО-МАФИОТСКАТА ХУНТА - ГЕРБ...
17:40 20.01.2019
152 Витоша
19:34 20.01.2019
153 Вили
21:04 20.01.2019
154 Любопитно
До коментар #149 от "Димов":
С тези самолети ,каквито и да са, ще воюваме ли или ще се защитаваме?02:54 21.01.2019
155 Albert
До коментар #145 от "F-35":
И да дадеш 10 милиарда пак няма да ти дадат ф35 никога09:50 21.01.2019
156 jforfk
До коментар #6 от "Само питам":
Не мога да разбера как може да има толкова заблудени хора. Като Вас и г-н Шаламанов. Ами и бабите вече знаят, че Ф16 блок 70, за които се говори още са само на хартия. Няма НИТО ЕДИН произведен, приет на въоръжение и дори съществуващ самолет от тази модификация. Даже се появиха публикации че тепърва ще се строи завод за поизводството му. Колкото до "най-доброто за нас" защо САЩ ни предлагат самолет проектиран, като планер, преди поне 45 години е тайна, която само защитниците на този самолет знаят. А защо като е "най-добрия" след него са разработени Ф/А 18, Ф117, Ф22 и Ф35?! Ами като е най-добър няма нужда да се разработва нищо ново. Произвежда се и толкова. И на този въпрос никой не отговаря. И последно защо, като пазим южният фланг на НАТО и САЩ разчитат на нас не ни осигурят БЕЗПЛАТНО самолети. Нима за тях Южният фланг не е важен? А искат от нас да платим едни 2 млрд пък после, като вземат парите, "ще видим" ... Може би, другия век, ще ги доставим.10:59 21.01.2019
157 jforfk
До коментар #139 от "Ладно":
И кога сме видели добро от ангилчани и американци? За какво загина капитан Списаревски? Защо няма нито един паметник на достойните немски пилоти, под командването на хауптман Герхард Вагнер бранили и загинали над София против АНГЛОАМЕРИКАНСКАТА АВИАЦИЯ?! Значи моят дядо и баща, свидетели на бомбардировката и едва незагинали са видели само добро? От "прекрасните англоамерикански подаръци". Я пребройте колко англичани и французи са на ръководни длъжности като паши в армията на султана през освободителната война1877-8 година. /Не ме интересуват руските интереси тогава ... За България те тогава са били добри. Давали са ни независимост./ И от тези същите Вие виждате само добро? Вижте в историята плана на Чърчил за България след 1945. И кой се е противопоставил срещу накъсването на България и редаването на наши територии на гърци, сърби и турци.11:17 21.01.2019
158 Бай Благой
1. Морално остарели технологии;
2. Висока цена;
3. Чисто технически с този въздухозаборник отдолу ще има да си ремонтираме двигатели до второ пришествие.
Само че аз отдавна бях казал, че това ще е самолета който нашите измекяри ще закупят - именно заради комприматите, които американците имат за Винету и апартаментчика.
10:47 22.01.2019
159 Тоя
14:24 22.01.2019
160 Пламен
16:33 22.01.2019
161 Григор Колев
До коментар #4 от "mom4eto":
Избора е между F16 и грипенКакви русофили бълнуваш
Виж ако беше между F16 и Су35
Щях да съм русофил на 100%
16:19 28.01.2019
162 Григор Колев
Доста по вече работа ще свършат, ако си вдигнем и МиГ29
16:21 28.01.2019