Европейският депутат от ВМРО Ангел Джамбазки публикува гневен коментар за българските цигани, заподозрени в изнасилването на млада жена в Германия.
Войводата публикува във "Фейсбук" и снимка със заподозрените, която е поместена във вестник "Билд".
"Тези "хубавци" на снимката, очевиден образец за грантова "интеграция", са част от пет-членна банда подобни на тях, арестувани и обвинени за брутално изнасилване на осемнадесет годишно момиче в град Мюлхайм, Германия. В бандата има и четиринадесет годишни извършители. Четиринадесет годишни. Можете ли да познаете, какъв е техният произход?", пита Джамбазки в поста си.
"Да, прави сте. Древно индийски. Сега, може би според новговора на розовите брюкселски фашаги ще трябва да ги наричаме "индо-германци". Или "индо-европейци"", продължава той.
По думите му проблемът е, че заподозрените са с български паспорти.
"Същите, които в България кресливо твърдят, че НЕ са българи, а са нещо различно, в Германия вече са "българи". Прочее, подобно нечовешко деяние не е първо в Германия, извършено от представители на този етнос. Подобно изнасилване имаше само преди месеци, преди това беше нечовешкият ритник в метрото, както и много други.
Днес Германия се сблъсква с резултатите от сбърканата и противоречива розова политика на фалшивата "интеграция". Както се казва - да се оправят. Сега ще могат да ни покажат нагледно как се прави...", коментира Джамбазки.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 aaa
Коментиран от #30
08:33 10.07.2019
2 Hhhhhhhh
08:34 10.07.2019
3 978
Коментиран от #11, #12, #76
08:36 10.07.2019
4 Хойо
08:37 10.07.2019
5 Будалата
08:37 10.07.2019
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Бойко тиквата
08:41 10.07.2019
8 Гостилничаря
08:42 10.07.2019
9 Димов
Коментиран от #71
08:56 10.07.2019
10 Там поне
08:57 10.07.2019
11 Поручик Балканец
До коментар #3 от "978":
Ами защо тогава не им дават визи американците?08:57 10.07.2019
12 ТАС
До коментар #3 от "978":
Никой не може да бъде на сила интегриран.Махалите, където успяват протестанските пастори да въздействат са махали с образовани цигани. Такива, където циганите са карани насила да учат и да работят навремето с помощ от полицията. Те карат децата си да учат.
Няма ли положена основа нищо не става.
На днешно време превърнаха училищата в място, където събират циганите да не се пречкат по улиците и раздават дипломи на килограм. Виждал съм го завършило 7 клас и посочват името му на дипломата и то не може да си прочете собственото име. Реално това циганче ходеше на училище да си изяде безплатната закуска и след това дим да го няма.
Коментиран от #15
09:05 10.07.2019
13 Българската
09:05 10.07.2019
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Димов
До коментар #12 от "ТАС":
Затова: Нямаш средно - нямаш право да гласуваш. Нямаш 80% трудов стаж - нямаш право да гласуваш. Не плащаш данъци - нямаш право на социални. Трябва да протестираме с тези искания, докато бъдат въведени като законови разпоредби и норми. Тогава вече никое правителство няма да си отглежда електорат. Циганите ще увиснат негалени и сами ще се преместят към държави, които са по-толерантни към тях.Коментиран от #22, #25, #26, #28, #29, #31, #33
09:10 10.07.2019
16 Антон
09:12 10.07.2019
17 КЛЮКАР
09:14 10.07.2019
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Ужас
09:24 10.07.2019
20 Олимпийска надежда
09:28 10.07.2019
21 Йозеф
09:30 10.07.2019
22 стоян
До коментар #15 от "Димов":
До 15 ком=Браво за коментара =Толкова е точен че не знам какво да се добавиКоментиран от #24
09:37 10.07.2019
23 дрън
09:38 10.07.2019
24 Hhhhhhh
До коментар #22 от "стоян":
Така е09:39 10.07.2019
25 ТАС
До коментар #15 от "Димов":
За образователния ценз за гласуване си абсолютно прав. Отдавна му е времето. Нещо, което се дава даром(правото да гласуваш) не се цени.Най-важното е проверката за всяка получаване на диплома за ниво да е истинска, а не да се раздават дипломи на килограм.
За мен образувателния ценз трябва да е сито и за социалните помощи. Колко помощи вземаш за дете примерно. Ако нямаш образование първото и от там нататък намаляваща ставка.
За трудовия стаж и данъците на днешно време е много субективно. И ще доведе до много изключения и злоупотреби.
Примерно има хора, които нямат реално трудов стаж, но имат стабилен доход от аренда на земеделска земя. А за нея няма данъци.
09:39 10.07.2019
26 Балканец
До коментар #15 от "Димов":
Ето я и новата ни стратегия към по-добра политика за България.09:41 10.07.2019
27 Ели
09:42 10.07.2019
28 ванката
До коментар #15 от "Димов":
прав си колега но докато са ГРОБ на власт никога няма да се изберат закони ощетяващи сегашния живот на манговците...09:54 10.07.2019
29 Какво е 80%трудов стаж
До коментар #15 от "Димов":
Обясни конкретноКоментиран от #32
09:56 10.07.2019
30 Мръсни примати
До коментар #1 от "aaa":
А аз като видя кюмюр и ми идва да го утрепам за кеф, лошото че ще го лежа като за човек което е огромна грешка:-)10:05 10.07.2019
31 не е толкова просто
До коментар #15 от "Димов":
Преди това да стане обаче, трябва да има закон и полиция. В случая предвид популацията на индо-европейците ще е необходимо да мобилизираме и армията. Иначе по селата където числеността е в тяхна полза, не ми се мисли какво ще правят малкото останали българи, когато ги заградят няколко стотин гладни, със спрени помощи ци*анории. За момента ги хрантутим за да не настане гражданска война, но напрежението се трупа с всеки отложен ден. И това е защото са нагли и неконтролируеми, покриваме им всички сметки и пак нападат пенсионерите и своеволничат. За такива само сопата и в резерват.10:13 10.07.2019
32 Димов
До коментар #29 от "Какво е 80%трудов стаж":
80% от трудоспособните ти години. Примерно: Завършил си висше на 23г, а сега си на 38г. Би трябвало 15г да си работил. Допуска се макс 20% от тях (макс 3г) да НЕ си бил зает, поради трудности с намирането на работа и други уважителни причини. Ще поясня защо 20%, а не повече. Защото, при сега действашият закон, с 15г стаж можеш да работиш 3г, след което отиваш за 1г на борсата, да си почиваш на държавна издръжка. Ако някой тарикат вземе, че реши системно да редува схема, на всеки 3г бачкане, а после 1г лефтунене на народен гръб, и така отново и отново, то така ще има 75% заетост на трудоспособните си години, и ще е паразитствал 25% от тях. За да не се допуска такова паразитско използване на закона, трябва поне 80% от тия 15г да си работил. Казвам поне, защото може изискването да е и за повече, примерно за 85%, но не чак 100%. Хората със 100% са ужасно малко. Човек все има някоя друга годинка на незаетост, поради редица причини, особено в ония кризисни времена, когато просто нямаше работа дори за кадърните хора.10:15 10.07.2019
33 Гост
До коментар #15 от "Димов":
Абсолютно популистко изказване! Да не ти плаща Каракачанов или Дамбазки, та ръсиш такива идеи?! Ще се обоснова:1. Това, че имаш диплома, не те прави образован и още по-малко човек! Има висшисти, които не са хора и са простаци! Отделно, баба ти има ли средно образование? Ще й отнемеш ли правото на глас?!
2. Какво означава 80% трудов стаж?!
3. Като не плащаш социални, лишаваш хора от елементарни средства за живот, т.е. увеличаваш престъпленията!
А идеята да се репресират хората, с цел да ги изгониш в друга държава - оставам без коментар!
За друго трябва да се борим - ефективна съдебна система! Оттам - нататък всичко ще си дойде на място!
Коментиран от #40, #41, #42, #45
10:18 10.07.2019
34 Българин
Коментиран от #37, #43
10:20 10.07.2019
35 Косе Босе
10:42 10.07.2019
36 Циганин
10:51 10.07.2019
37 Гост
До коментар #34 от "Българин":
В Западна Европа на какъв език искаш да ти говорят, на български ли? В Европа се говори на който език ти е лесно да комуникираш, понякога и с ръкомахания. Ако искаш само българска реч да чуваш, стой в къщи.11:03 10.07.2019
38 Бай Уй
11:05 10.07.2019
39 сгур
11:13 10.07.2019
40 САП
До коментар #33 от "Гост":
При положение, че образованието до 18 години е задължително и се осигурява от държавата, за мен е напълно резонно държавата да иска да докажеш, че изпълнил изискванията и.Закон не се въвежда със задна дата. Това значи да важи за всички от момента на въвеждането му.
За всички в момента влизането му навършили пълнолетие задължителен 8 клас.
За съжаление циганите превърнаха получаването на помощи в свое основно занятие. Това трябва да се пресече.
Варианта е помощи според образованието.
А това кой, какъв човек е няма нищо общо с правото на глас. Има много хора, които е били добре да ги удушат още в люлките им.
На днешно време нямаш ли средно образование, къде може да си намериш работа? Не казвай земеделието защото и там навлязоха много машини и трябва образования.
Циганите без образование са вечните чакащи на помощи. Този клон на, който седят трябва да се отсече и да се принудят да учат.
11:34 10.07.2019
41 Димов
До коментар #33 от "Гост":
Абсолютно паразитско изказване. Да не ти плаща цар Киро, или някое НПО, че защитаваш основните паразити, прояждащи нацията ни? Ще отговоря: 1. Много по-добре е да гласуват хора с дипломи, отколкото такива без образование, както е сега. 2. Обяснено е в #32. 3. Да плащаме социални на всеки, който тармъчи системата, само и само да не почне да върши престъпления, е все едно, че плащаме на рекетьорите да не ни бият и обират. По-клекнало малодушие не бях виждал. Я си ги прибери тия при тебе и си ги храни, че да не те закачат. А българите не са ли репресирани вече 30г, до изгонване от страната им? Трябва да се борим срещу такива, като тебе. От там нататък всичко ще си дойде на мястото.Коментиран от #46
11:42 10.07.2019
42 Димов
До коментар #33 от "Гост":
И в допълнение: ДА! Бих отнел правото на глас на баба ми. Особено като й слушам политическите възгледи и подобието на "логика", в тяхна подкрепа.Коментиран от #44
11:47 10.07.2019
43 Димов
До коментар #34 от "Българин":
Знам само, че по Тошово време са импортирани около 100 хил цигани от Румъния, с цел увеличаване на населението. Поредната малоумщина на някой тогавашен.11:50 10.07.2019
44 Гостилничаря
До коментар #42 от "Димов":
Подкрепям с две ръце! Не трябва да се позволява на хора без интелект, с недоразвото шаблонно мислене, без елементарно образование и възпитание да ми определят съдбата!!!! Ппради простата причина, че на тези хора някой друг им диктува какво да правят, тенямат и не могат да имат собствена трезва оценка върху реалната ситуация, както и логично мнение какъв да е следващият правилен ход!!! Не може човек с трето отделение, прост, подчертавам дебело, ПРОСТ, като гъбено семе да ми определя съдбата!!! Такива хора са законова електорална маша на онези, които вият, че се нарушавали избирателни закони, конституции и прочее плява, измислена от същите тях за нас!!! Законите, включително и основният в тази държава обслужват интересите само и единствено на тесен кръг хора, нямащи грам интерес от моето, твоето, неговото благополучие!!! Същите тези хора отдавна са разбрали, че начинът легално да се използват нелегални средства за контрол върху масите е този....!!!!Коментиран от #49
12:02 10.07.2019
45 Балканец
До коментар #33 от "Гост":
Аве ей, мишко! Плащай им ти на кафевите, че да не те биели. Как може да си такава мишка? Че и нас искаш да накараш да им мишкуваме. Заради такива пъзльовци и дупедавци като тебе си вирнаха главите толкова и неможем вече да ги спрем да мародерстват. Марш и ти от страната ни, барабар с целият им катун!Коментиран от #47
12:03 10.07.2019
46 Гост
До коментар #41 от "Димов":
Човек, ти видял ли си някоя нормална, европейска държава, да е въвела подобни изисквания за гласоподавателите си?! Дипломи се раздават на килограм. Как това ще промени сегашното положение?! А колкото до това да отнечеш правото на глас на политическите си опоненти - трябвало е да се родиш по друго време и в други държави! Другият вариант е, ако толкова ти харесва този начин - да емигрираш в държава, в която не се допускат политически опоненти и управлението на държавата отговаря на възгледите ти.Коментиран от #48, #50
12:10 10.07.2019
47 Гост
До коментар #45 от "Балканец":
Че ти и сега им плащаш! И тока, и водата, и помощите! И ще продължаваш, защото трябва да има минимален социален праг. И на германци, и на французи, и на англичани и на всички останали това е ясно! Поради тази причина НАВСЯКЪДЕ има такива помощи! Независимо дали на теб ти харесва или не, защото си НИКОЙ!!Коментиран от #51, #57
12:14 10.07.2019
48 Димов
До коментар #46 от "Гост":
Писнало ми е от твоите "нормални" европейски държави, от нормалните им гей двойки, нормалните им джендъри, интеграции на нормални малолетни изнасилвачи и прочие толерантни глупости. Карат ни да интегрираме приматите точно за да не нахлуват при тях, а да си останат вечно наш проблем. Аман! Дипломи се раздават на килограм, но трудов стаж не се. Имено за това трябва да има и 80% трудов ценз. Да ги видя циганските фамилии, как ще водят някой манго на работа, без да работи. Нали трябва да му внасят осигуровките. Това е мн по-трудно за фалшифициране от дипломата, ама на НПОтата като тебе не им изнася, щото ще ви секне хранилката. Нали бе, българоубиецо!Коментиран от #52
12:20 10.07.2019
49 Гост
До коментар #44 от "Гостилничаря":
Подкрепял бил.... А ти ли си еквивалента за ЕнтелЕгентност?! Защо не предложиш направо тест преди да се влиза в урните и хората с IQ под 85 да нямат право да гласуват?! Дали ще влезеш в тази група, а?!Коментиран от #53
12:20 10.07.2019
50 Гостилничаря
До коментар #46 от "Гост":
Човек, на базата на какво сравняваш Булгаристанският разграден двор с нормалните държави!!!??? Нали именно това, което казва Димов е на базата именно на трезвата оценка на състоянието ТУК, какви нормални държави, к'ви пет лева, к'ъв скъсан чорапогащник! Слез на земята, моля те......!!!Коментиран от #54
12:20 10.07.2019
51 Димов
До коментар #47 от "Гост":
Трябва да има мин соц праг, но трябва и да си го заработиш. Ако не си намериш работа, бюрото по труда ще те ангажира с 4ч на ден садене на маргаритки, косене на тревни площи и събиране на боклуци, че да си заслужиш социалните. А не както досега - манго и Айшето праят 5 чавета, взимат 1000лв помощи, и по цял ден щракат с пръсти и прескачат чужди довари. Това трябва да се спре отведнъж и завинаги!12:23 10.07.2019
52 Гост
До коментар #48 от "Димов":
Публикувано във факти.бг: "Дипломи се раздават на килограм, но трудов стаж не се." Хаххахахаххааа... Ама ти сериозно ли го мислиш това?! Много си далече от истината! Още утре мога да те "закача" към някоя фирма, за стаж. Е, заплата няма да има, но стаж - да!Коментиран от #55, #58
12:23 10.07.2019
53 Гостилничаря
До коментар #49 от "Гост":
Приятелче заблудено, именно заради образи като теб, с изпразнен от съдържание поглед и без представа за реалната ситуация, сме на такова дередже!!! Живей си в утопичния свят и вярвай на политиците!!! А най-лошото е, че с такива като теб е пълно, за съжаление!!!12:24 10.07.2019
54 Гост
До коментар #50 от "Гостилничаря":
Не правя сравнение! Казвам към какво трябва да се стремим, за да имаме развитие! Нали все тях гледаме, към техният ред и благополучие се целим?! Но това не може да става с популистки мерки и в ущърб на хората, както предлага Димов! Със сила не става! Със сила може в други държави, които не смятам, че са ни еталон за развитие! Трябва да се намери подхода, така че хората да разберат и изберат правилната позиция! Едва тогава може да има реален резултат!Коментиран от #56, #59
12:28 10.07.2019
55 Димов
До коментар #52 от "Гост":
А как ще ми платиш осигуровките? Има договири, при които не се плащат осигуровки, но тогава не върви и стажа. За да имаш право на глас, трябва да имаш стаж, значи трябва да плащаш и осигуровките.12:30 10.07.2019
56 Димов
До коментар #54 от "Гост":
Не е със сила, а със справедливост. Прави разлика! Правата се заслужават, не се даряват. Ако беше със сила, до сега да са дошли танковете...... или багерите. Стига рева! Ще си намериш работа в друго НПО. Някое, защитаващо азалиите от изсичане, например.12:32 10.07.2019
57 Балканец
До коментар #47 от "Гост":
Аз съм някой! Аз съм образован! Аз съм работещ! Аз съм данъкоплатец! Аз съм потребител и клиент! Аз съм съвестен гражданин! Аз съм си заслужил правата! Виж, ти, вече, си никой. Ти си паразит. Ти си притурка. Ти си използвач. Ти си антибългарин. Ти си проблем. Ти трябва да си ходиш! Аз казах!Коментиран от #63
12:39 10.07.2019
58 Икономист
До коментар #52 от "Гост":
Я ми обясни, как няма да има заплата, но ще трупа стаж, че ми стана много интересно???Коментиран от #62
12:41 10.07.2019
59 Гостилничаря
До коментар #54 от "Гост":
Сега, нека направим някои уточнения! Какво значи "към тях гледаме"!? В светлината на медийните изяви на националните предатели от жълтите павета, сравняването с Европа се прави чисто лицемерно и праволинейно с цел "ама видите ли, цените там са еди какви си, а тук са ниски, равняваме се по техните"!!! И дотам!!! Голо, подсъдно-лицемерно оправдание за да увеличи цената на нещо си, затова, че е опоскал боджет, здравна каса, пенсии, заплати, еврофондове и прочие!!! Такива сравнения да правят пред някой друг, аз също не ги правя в този аспект! Няма нормален човек в тази държава, които да мислят за благополучието ти, освен родните ти майка и баща! Реалният резултат идва тогава, когато реалните действия с добрата не дават резултат и се налага по-консервативно отношение, звучиш ми като брюкселски чиновник! Когато си опитал всичко друго, остава само железният юмрук! Кои държави не са ти еталон!? Финлсндия, която за едно счупено дръвче ти шибва хиляди евра глоба и 3 години затвор!!?? Или Италия, която изхвърля обратно доплувалите маймуни от джунглата в Третия свят!? И ти на кои би искал да приличаш, с ръка на сърцето, ммм!????Коментиран от #60, #64
12:41 10.07.2019
60 Гост
До коментар #59 от "Гостилничаря":
Не забравяй и Норвегия, която за едно петно на дрешката на детето ти го отнемат и повече не го виждаш. Дали ще им харесат на тукашните цигуни подобни закони? Дали тоя чифут пак ще реве, да сме се учели от запада?12:47 10.07.2019
61 ники
13:20 10.07.2019
62 Гост
До коментар #58 от "Икономист":
Осигуровките ще ти ги плаща фирмата, а ти ще подпишеш един документ. Ето така! Сега изясни ли ти се?! Този отговор е и към #55Коментиран от #65, #66
13:29 10.07.2019
63 Гост
До коментар #57 от "Балканец":
А защо реши, че си уникат?! Че си единственият образован, работещ данъкоплатец?!Коментиран от #70
13:31 10.07.2019
64 Гост
До коментар #59 от "Гостилничаря":
Към "тях" се има предвид развитите европейски държави, в които има ред и законност, има работещи институции, които следят за спазването на законите и прилагатенито им, както и санкции за нарушителите. Също така хората имат права, за които същите тези институции също следят много строго. Надявам се бях ясен. Ако ли не - има добра статия в този сайт, с интервю от господин живеещ в Германия. Той също много добре го е обяснил. От мен - толкова.13:36 10.07.2019
65 Димов
До коментар #62 от "Гост":
Ега ти и смешника с хлапашки разбирания!!!! Ти ще ми плащаш ли осигуровки без да ти работя бе, наивник? Комунизмът си отиде, моето момче. Сега вече фирмата е частна и за всеки лев, който ти плаща, гледа да й изкараш поне 3 насреща.Коментиран от #68
13:41 10.07.2019
66 Коя е тая фирма
До коментар #62 от "Гост":
дето ще ми плаща осигуровки и ще ми води стаж, докато си клатя краката у дома? Казвай, че да подавам СВ там? Вашата фирма ли? Я първо вземи питай баща си дали е навит, че май говориш от негово име без да си наясно. След мен ще искат още 3000000 работници да постъпят у вашата фирма щом сте толкова щедри, по-точно наивни.Коментиран от #67
13:47 10.07.2019
67 Гост
До коментар #66 от "Коя е тая фирма":
Нямаш проблеми! Дай си мейл, за да ти изпратя бланковият договор, който ще подпишеш заедно с трудовият си договор! Повярвай ми, срещу всеки 1 лев, който съм платил за теб като осигуровки /здравни и пенсионни/, които са грубо около 120 лв. на месец, ще изкарам не 3 , а поне 5 лева!Коментиран от #73, #74
14:18 10.07.2019
68 Гост
До коментар #65 от "Димов":
Твоят ум-ствен капацитет го разбрахме, достатъчно си го афиширал.14:20 10.07.2019
69 Този коментар е премахнат от модератор.
70 Балканец
До коментар #63 от "Гост":
Не съм решил, че съм уникат бе Груьо. Всички, които работят и плащат данъци ще имат тези права. А тези, които не работят а само скубят от моите данъци не бива да имат права. Както и тези, дето толерират развъждането на такива паразити. Ся вдяна ли, паразит?14:47 10.07.2019
71 Този коментар е премахнат от модератор.
72 Чорабле ченгене
14:54 10.07.2019
73 Икономист
До коментар #67 от "Гост":
Тия ги разправяй на съучениците си. 120лв осигуровки са за непълен работен ден, на 4ч. Стаж няма да имаш. От 2013г при непълен работен ден не се броят за стаж почивните дни и празниците. Кога един 30г циганин ще натрупа нужният 80% стаж, че да има право на глас? Май ще му трябват години на фалшифицирана заетост. И това е за един, а за половин милион цигани? Дали няма да лъсне схемаджийската ти простотия? И тук следва проверка от икономическа полиция, да обясниш кога си бачкал, какво си правил и т.н., а нещастника, който се е навил на тая схема ще изгори за кратко време, но пък ефективно. Няма как да фалшифицираш 80% стаж. То и за 8 е трудно и много рисковано, да не говорим за 80. Не мисли хората за будали.Коментиран от #75
15:02 10.07.2019
74 Димов
До коментар #67 от "Гост":
Това може да стане само, ако някое соросоидно НПО плаща на някоя мангалска фирма, да води някой на работа. Ама едно е да купуваш цигански гласове за по 30лв и две кебапчета, веднъж на 4г, друго е да им внасяш по 120лв всеки месец. Купените гласове ще излязат 200 пъти по-скъпи. Отделно, че цялата работа ще лъсне още на петият ден пред ЕС. Как така изведнъж в тая държава всичко живо бачка и печели? Ще запалят на премиера телефона, а той ще насъска де що има НАП, ГАП, КАТ, МАТ, ДАНС, че и оркестър без име по тебе, да ти разгонят фамилията, дето се мъчиш да тарикатееш, само и само да не му дуднат на главата ония, от Брюксел. Няма ли какво друго да правите през ваканцията, ами се лъжете един-друг със съучениците си? Че май си и вярвате.15:11 10.07.2019
75 Димов
До коментар #73 от "Икономист":
30 годишният циганин няма как да навакса 80% стаж, пък ако ще и в 5 фалшиви фирми да го водят и 10 НПОта да му плащат осигуровките. Единствено може да почнат да прилагат тази схема за младите, току-що завършили средно образование циганета. Знаеш ли колко са? По-малко от едно родопско село. И кога ще чакат НПОтата на тях, да ни мътят водата - никога. Ето за това, трябва да се въведе образователен и трудов ценз за гласуване.15:35 10.07.2019
76 Диетолог
До коментар #3 от "978":
Лайн0m0, като го прекръстим на "паста", няма да стане по-сладко. Съответно - циганинът, "дестилиран" до коняк/бърбън/ром, НЯМА да прави по-малко цuraнии! Тогава?!?!?18:25 10.07.2019
77 Цирк Бугарски
19:03 10.07.2019
78 Този коментар е премахнат от модератор.
79 цар Крум
23:39 12.07.2019