Last news in Fakti

9 Юни, 2021 20:05 2 195 13

Транспортният министър заговори за нередности при две обществени поръчки в БДЖ

  • бдж-
  • георги тодоров-
  • неродности

Думата ревизия не е най-точна за Министерството на транспорта. Аз правя по-скоро проверки и одити, каза Георги Тодоров

Транспортният министър заговори за нередности при две обществени поръчки в БДЖ - 1

Думата ревизия не е най-точна за Министерството на транспорта. Аз правя по-скоро проверки и одити.

Това каза в предаването "Още от деня" по БНТ служебният транспортен министър Георги Тодоров.

"Възложил съм проверки на бюджета на министерството, как се изразходва той и на две обществени поръчки за БДЖ. Едната поръчка е за ремонт на вагони на стойност 27 млн. лева, а другата е за охрана на стойност 26 млн. лева. На мен тези суми ми се виждат завишени, но не искам да коментирам преди да приключат проверките. Ако се открият нередности, всеки ще понесе своята отговорност. В момента съм спрял всички търгове и поръчки за БДЖ, докато не се установи тяхната законосъобразност. Трябва да осигурим прозрачни процедури, за да има конкуренция. Аз съм убеден, че с моят екип може да приключим проверките и да организираме нови търгове. Категорично мога да обявя, че няма да загубим нито един лев по осигуреното европейско финансиране", заяви Тодоров.

"Инициативата "Три морета" е изключително важна за България. Транспортната свързаност ще ни даде много перспективи. Надявам се банките и частния сектор да финансират инфраструктурните проекти. Те са изключително важни за икономиката на държавата", разкри още министърът на транспорта.

"Пораженията от ковид кризата бяха повсеместни за транспортния сектор на всички нива. Не смятам, че пазарът на автобусните превози е бил изкривен с даването на голям кредит от страна на ББР на една транспортна фирма. Авиационният транспорт пострада най-много от пандемията. Самолетите са празни, няма туристи, но се надявам. Ситуацията не е фатална и се надявам, че заедно с министър Балтова ще успеем да преодолеем този проблем", обяви Георги Тодоров.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 12 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бацо

    8 2 Отговор
    Е позор тикай го в затвор
  • 2 К.В.

    8 0 Отговор
    Г-н Министър я вземете вижте, как аджеба се харчат по 6,000 лв всеки месец за един вагон дето разнася напитки от Септември до Добринище, а прихода е 150 лв за месец. Тези пари са на данъкоплатците, и те имат право да знаят къде ги харчи БДЖ то.

    Коментиран от #9, #10

  • 3 Фен

    5 12 Отговор
    Той не е открил нищо, но има някакво чувство, и е спрял всичко! Не човек, а комунист!

    Коментиран от #11

  • 4 Наблюдател

    12 2 Отговор
    Незнам какво сте проверявали, но преди година един човек (явно е имал бизнес в ремонтите в бдж) , приплака тук че фирма без опит, знания и ресурс е спечелила поръчка за ремонти в Бдж на стойност 700 000 000 лева .. Стряскаща сума.. Проверете

    Коментиран от #8, #12

  • 5 Нередности

    5 0 Отговор
    цял вагон ! Губещи - България и народа !
  • 6 Сатана

    6 1 Отговор
    Какво стана с Георг Харизанов—крадеца на тръби от “Напоителни системи”? Но и бившият министер Желязков може да му стане съкилийник.
  • 7 ХАРОН

    4 0 Отговор
    Където се пипне- кражби и грабежи. Сега вече ЯСНО ли е защо сме последни в ЕС по всички показатели на жизнен стандарт и просперитет. А обвиняваме ромите, че са окрали БДЖ за жълти стотинки от скрап. Е кои са клошарите- тарикати?
  • 8 Вълчан

    0 1 Отговор

    До коментар #4 от "Наблюдател":

    Тоя па,намерил къде да се жалва.Във Факти може само да си правиш бъзик.Вероятно е ставало дума за три нули е минус.
  • 9 Бай той

    5 0 Отговор

    До коментар #2 от "К.В.":

    Теснолинейката Септември- Добринище е ИНСТИТУЦИЯ, престанете всички да се правите на бюджетари.
  • 10 Тази

    5 0 Отговор

    До коментар #2 от "К.В.":

    теснолинейка е уникална - това не можа да го разбере царистът М.Велчев и добре, че го спряха в желанието му да я унищожи. Но пък Горна Оряховица - Елена /нормална/е спряна, от Червен бряг - Оряхово даже и следи няма на места, Старо Оряхово - Синдел - също, до Станянци няма пътническо движение... Въпрос на мениджъство и умение е да се върне животът по тези линии /по които може/ - но след престъпника Московски връщането е трудно. А днес - бусчето Елена - В.Търново пътува препълнено - а един шинобус ще върши същата, че и по-добра работа. Но... А Септември - Добринище се нуждае от малко реклама по Европа - и добър мениджмънт...
  • 11 Известно ли

    3 0 Отговор

    До коментар #3 от "Фен":

    ти е например, че по времето на комунистите имаше еталонни влакове, в които беше удоволствие да се пътува, че имаше "Чайка" и " Слънчев бряг" без спиране от София да Варна и Бургас, че София- Пловдив -нак без спиране - се пътуваше 1час и 59 минути, че в бързите влакове имаше непрекъсната информация и хигиенисти във влака, че... А днес влаковете се движат от машини - поколение преди 1980 година, мръсни вагони, некигурно и бавно разписание... И това - при наличието на вътрешни авиолинии - от София да Видин, Кърджали, Горна Оряховица, Русе, Бургас, Варнар Стара Загора... А днес, драги антикомунисте?
  • 12 Моряка

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "Наблюдател":

    Я се върни малко във времето ,бе господин Министър и виж как и защо тройната коалиция подари на Домусчиевите вечно печелившето Параходство БМФ,заедно със 120 мил.долара депозити в западни банки.И какъв беше келепира за Станишко,Царя и Ахмед.И защо Боко подари новата част на Бургското пристанище(80%от пристанището),пак на Домусчиеви за някави далечни 26 години,до тогава я камилата,я камилара.
  • 13 Васил

    1 0 Отговор
    Програмният период на БДЖ е 2021-2027 година.
    Голямо разследване предстои.
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове