10 Януари, 2023 13:19 1 726 24

Зафир Зарков: Връщането на картата за една линия ще наруши изцяло разработения финансов модел

  • зафир зарков-
  • карта за една линия-
  • финансов модел

Целта ни беше да не се повишават цените на най-масовите превозни документи. Ако продажбата на билети, трябва да подсигури бюджета за транспорта до края на годината, то цените на превозните документи трябва да се повишат с 60-80%, поясни зам.-председателят на Комисията по транспорт на Столична община

Зафир Зарков: Връщането на картата за една линия ще наруши изцяло разработения финансов модел - 1
Снимка: БГНЕС

Целта ни беше да не се повишават цените на най-масовите превозни документи. Ако продажбата на билети, трябва да подсигури бюджета за транспорта до края на годината, то цените на превозните документи трябва да се повишат с 60-80%. Недоволството от страна на гражданите за новите превозни документи беше очаквано, когато има премахване на документи, които са с по-ниска цена. Това каза в сутрешния блок "Добро утро, България" на Радио "Фокус" зам.-председателят на Комисията по транспорт на Столична община Зафир Зарков.

По думите му, когато са взели решенията за новата тарифна политика, за да се възползват от новата електронна система за продажба на билети, основната цел е била да не повишават цените на най-масовите превозни документи.

"Връщането на картата за една линия ще наруши изцяло финансовия икономически модел, който е разработен. Валидирането към настоящия момент е задължително. Поставянето на глобата от 3 лева е само защото, ако няма санкция, няма да се спазва това задължение", каза още Зафир Зарков.


Поставете оценка:
Оценка 1.7 от 17 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Фандупкова

    41 0 Отговор
    Ще ми наруши модела за грабеж на софиянци.
  • 2 Боруна Лом

    24 1 Отговор
    ОДИ НА РЕЙСО БЕ!ЗМУЛЯК
  • 3 Абе "Моделисти"!

    40 0 Отговор
    Не знам какъв Ви е модела и от къде сте изкопали,но НЕ РАБОТИ ЗА ХОРАТА!Не е удачен и не струва!Вместо удобство,създава на огромна част от пътуващите НЕУДОБСТВО и ядове.Научете се,че първо трябва да РАБОТИТЕ ЗА ХОРАТА,а после за нечии ваши,или на "ваши" другари интереси!
  • 4 Икарус

    37 0 Отговор
    Тъпак, значи моделът ти не струва!

    Коментиран от #17

  • 5 Тъщата

    38 0 Отговор
    Крадци. Така скрито увеличихте цените. Нещастници долни!
  • 6 онуфри

    34 0 Отговор
    Г-н. Зарков, дайте да уточним нещо- финансовият модел се прави за хората, а не хората за финансовия модел.
  • 7 Така е

    25 0 Отговор
    Наистина ще се наруши баланса на финансиране. Спор няма. Ама бюджета за какво е !? Ще дотирате бе! Тия които ползват градския транспорт не могат да плащат по висока цена в момента. Или пазите парите да хрантутите кл@тикури с високи и незаслужени заплати и украинските туристи.
    Ще дойде Видовден. Рано или късно вси идва !!!
  • 8 Азз

    27 0 Отговор
    заМфирчо ти качвал ли си се в грАДския транпорт някога? Що не слезеш от служебната кола да го пробваш и тогава се изплесквай....
  • 9 Некой си

    31 0 Отговор
    Видяхте ли, драги деби.....л...ни сънародници?
    Целта е повишаване приходите!
    Никакви други аргументи няма.
    Ученик, който пътува САМО С МОЕТРОТО, сега ще си купува карта за ЦЯЛАТА ГРАДСКА МРЕЖА, на ДВОЙНА ЦЕНА!
    И пак ще използва само метрото!!!
  • 10 айдебе

    27 0 Отговор
    Щял да наруши финансовия модел. Ами защо изхарчихте 100 милиона (100 000 000) за новата скапана билетна система?
    Грешка беше затварянето на белене (лагера)
  • 11 600иЧакай

    15 0 Отговор
    Нема да ви се кача повече!
  • 12 Мнение

    24 0 Отговор
    В тази Столична община освен за пари, далавери и безхаберие за нищо друго не мислят. Толкова са ограничени завалиите, но не те са виновни, а ние, че търпим тази некадърност толкова много години. На една даскалица по руски език да повериш столицата??? Е, резултатът е на лице. Щяла да се наруши финансовата замисъл??? А хората! Грижа ли ги е изобщо какво се нарушава на хората? Алчни, безмозъчни същества.
  • 13 ГЛАВАНАК БАНКЯНСКИ

    14 0 Отговор
    ЗаМфирчо е от шайката на толупа и даскалицата от Самоков.
  • 14 ГЕРБ=ДПС=ВМРО=БСП

    18 0 Отговор
    Финансовият ви модел е сбъркан. Два вида билети 30+ и 60+ е недомислие, трябваше билета да е един и след 4 или 5 таксуване за 24 часа повече да не се таксува. Трябваше билета да е по-евтин за да се стимулират хората да пътуват с градски транспор вместо с автомобили. Общината трябва да печели от по-голям брой пътници, а не от по-скъпо пътувания. ГЕРБ икономистите сте некадърници като БСП икономистите. Резултатите ви го доказват.
  • 15 ГЕРБ=ДПС=ВМРО=БСП

    18 0 Отговор
    Как да ви стигнат парите, като назначаване на исоки заплати в градски транспорт и кметството всички безработни гербаджии, като бившия загубил избори гербаджийски кмет на община Студентска. Те хората в Студентска го уволниха от кметския стол, вие пак го назначихмешеф в градски транспорт и то на висока заплата.
  • 16 Тоест

    10 0 Отговор
    Требе ни жулат
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Буквоядец

    15 0 Отговор
    Първият въпрос е. В един автобус колко перфоратора има и колко от вашите нови устройства за валидиране?
    Вторият е. Когато си предплатил месечна карта, защо трябва да я валидиране? Можете така да помогнете на джебчиите.
    Третият въпрос. На това "хубаво" време опашки ли да се вият, за да ви угодят хората.
  • 19 бббббеее

    11 0 Отговор
    Какво ви пречеха билетчетата? Или се нагушихте с комисионни като за последно? Тази система от Хавана ли я видяхте?
  • 20 Софиянец

    4 0 Отговор
    Спрете да крадете и ще има пари за транспорта
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Ппп

    3 0 Отговор
    Господина Зарков се е загрижил за разчетите на крадливите институции но не му пука за разчетите на ползващите градски транспорт. Ами не всички получаваме вашите заплати господинчо, за да плащаме за ограбващите промени, които сте сътворили. Та чак и за това да плащаме за цялата градска мрежа без да ни се налага да я ползваме. Или да платиш авансово за цяла година. Хайде общината да ни плати нещо авансово за цяла година. Единствената дума е грабеж. И не се срамувате да опитвате да ни убеждавате колко по-добре е за нас това безумие. Измекя.ри долни.
  • 23 Този не е добре

    2 0 Отговор
    Как не вдигате цената на най-масовия превозен документ като махнахте талоните и предплатените билети? А, сетих се, най-масова е годишната карта...
    Имало глоба за НЕвалидиране, зящото то било задължително, но не се спазвало... ОК... Колко ще бъде намалена цината на годишната карта, като тя осигурява достъп до нощен транспорт, но той отпадна и не се осигурява, значи плащаме за тещо, което с решение на същия СОС не се предлага?
    Мога и още да питам, но няма смисъл. И не е вярно,.че хората сега разбрали,апредш нямало разяснителна кампания, просто на всички въпроси, които зядядох от юли насам отговорът и - годишната карта запазва цената си, има ученически и студентски намаления, изгодно ви е.
  • 24 А защо реши, че нашата сметка излиза

    2 0 Отговор
    За семействата с деца никой не помисли. И при "общественото обсъждане" и после след като приеха наредбата питах... Отговорът беше повече грубиянски и обиден - с годишни карти ще ви е изгодно... Уви, в къщи пътуваме пет човека - студентката и преди и сега си пътува с 20 лв на месец и около 2 месеца не е в София (200 лв и преди и сега), второто ми дете ползваше само метро за две спирки - 9 лв... За 10 месеца - 90, срещу 200 сега, сретото също с 9 лв пътува само за тренировки в три дни от седмшцата за по три спирки с един тролей - отново от 90 на 200... Живея в широк център. Плащам данъци и такси за широк център, ползваме и аз и съпруга ми изключително ГТ за ходене до работа - по една линия, за инцидентни пътувания имахме талони и метро пластика... По около 270-280 лева на човек... Е както и да го смятатм - увеличението в къщи ми е 440 лв... Ще кажете какво толкова, ами общо за транспорт стават 1340 лева годишно... 1000 от тях, ако не ги дам на ЦГМ правят 50 седмици по 25 лева за газ на колата правят 40 седмици, в които пътувам в използваните дестинации и разстояния в града без ограничения, народ, валидиране и т.н.
    Та не разбрах какъв е стимулът за моето семейство, което зя вас е частен случай, но за мен си е 100% от случаите.
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове