Световно културно събитие рекламира България по света

Публикувана: 16 Юни, 2018 11:11
6 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4100
Световно културно събитие рекламира България по света
Снимки: М. Богданова ©
ШРИФТ ПЕЧАТ

За втора поредна година България ще е домакин на културно събитие от световен ранг - MTV Presents Varna Beach 2018. Концертът се провежда на огромна сцена на самия плаж, което от една страна привлича много зрители, а от друга е предизвикателство и за самите участници. Съчетанието плаж и концерт е печелившо и доказателство за това е, че тази година билетите за концерта се продават два пъти по-бързо, а също така и редица известни изпълнители вече са потвърдили участието си. Сред тях са Рита Ора, Years&Years и Redfoo, DJ-ите Rewire & Varski.

Концертът е отлична реклама за морската ни столица. При първото издание миналата година от MTV са направили едночасов филм, който се излъчва в 160 държави по цял свят. В момента се подготвя 2-минутен поздравителен клип от звездите, които ще вземат участие в тазгодишното шоу, към феновете. Рекламата на концерта се излъчва по 2000 телевизии.

Проектът е дългосрочен, което означава, че Варна и като цяла България, ще бъде рекламирана пред света по един по-различен, но и доста атрактивен начин. „За да се види позитивният ефект от такъв проект, той трябва да бъде по-дългосрочен и обикновено те се правят за не по-малко от 5 години”, каза за ФАКТИ организаторът на проекта Робърт Куърк.

Събитието се посещава и от много чужденци. Техният брой ще се увеличала, тъй като организаторите предлагат удобен и бърз достъп до Варна от всяка точка на света. Това става благодарение на сътрудничеството им с нискотарифната авиокомпания Sun Express. Тя е създадена през 1989 г. като джойнт венчър между германския и турския национални превозвачи и извършва редовни чартърни полети в Европа и Турция. Базирана е в Анталия.

От Варненското летище реализира по 19 полета на седмица до 9 германски града. Сред тях е и Франкфурт – най-голямото германско летище, от което се реализират полети до всяко кътче на планетата. „Целта ни е да издигнем бранда „Варна” и да превърнем морската столица на България в една страхотна дестинация”, каза Петер Гладе, търговски директор на авиокомпанията. Годишно Sun Express превозва 4 милиона германци до Варна.

Безспорно миксът култура, авиационен транспорт и почивка на морето е успешен за икономическото развитие на даден град. Варна е отличен пример за това. В тазгодишното организиране на събитието финансово се включва и Варна. Общината на морската ни столица е отпуснала 150 000 EUR.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
Иван Костов
Лидерът на ДСБ коментира от трибуната на Народното събрание искани поправки в Кодекса на труда, които да позволят на осиновители на деца до 5 години отпуск по майчинство:
Не стига, че сме най-бедната страна в Европа, но сме с най-много почивни дни в годината и с най-дълъг отпуск по майчинство."

Още бисери