Новини

Два огромни астероида се движат към Земята

Публикувана: 2 Септември, 2019 18:44
Два огромни астероида се движат към Земята
Снимки: shutterstock

Още два огромни астероида ще преминат много близо край Земята през септември, съобщиха от НАСА в края на миналия месец.

След като на 1 септември покрай планетата ни прелетя доста голям астероид, на 14 септември край нас ще профучат още два.

Според изчисленията на НАСА, астероид 2000 QW7 има диаметър между 290 и 650 метра или казано по друг начин - много по-голям от някои от най-високите сгради на планетата.

Най-високата сграда в света - Бурдж Халифа в Дубай, е висока 828 метра. Втората най-висока сграда в света е Шанхайската кула, издигаща се на 632 метра.

Астероидът, който скоро ще мине край Земята ще се движи със скорост от 14,361 мили в час, когато ще премине на разстояние от 5,3 милиона километра от Земята.

Астрономите не вярват, че астероидът представлява каквато и да е опасност за нас, но въпреки това той е следен зорко от служителите на Центъра за изследване на близки до Земята обекти към НАСА.

През юни астрономите показаха, че телескопите на центъра са достатъчно мощни и могат да засекат евентуална заплаха достатъчно рано, за да бъдат евакуирани жителите на Земята.

В същия ден, друг астероид, 2010CO1, ще се приближи към Земята на приблизително същото разстояние. Диаметърът на това небесно тяло обаче, е доста по-малък - между 120 и 260 метра.

Всеки обект, който преминава на по-малко от 150 милиона километра от Земята, се счита за близко преминаващ и се следи от НАСА.

САЩ

Хатабич
Двигарелите на астероида хамерикански ли са ?

Кузмов
Бас давам че единият е Американско производство на Локхийд Мартин а другият е Руско изделие от новите стратигически попълнения :)

Само да кажа
Прeз юни acтрoнoмитe пoкaзaхa, чe тeлecкoпитe нa цeнтърa ca дocтaтъчнo мoщни и мoгaт дa зaceкaт eвeнтуaлнa зaплaхa дocтaтъчнo рaнo, зa дa бъдaт eвaкуирaни житeлитe нa Зeмятa.Прeз юни acтрoнoмитe пoкaзaхa, чe тeлecкoпитe нa цeнтърa ca дocтaтъчнo мoщни и мoгaт дa зaceкaт eвeнтуaлнa зaплaхa дocтaтъчнo рaнo, зa дa бъдaт eвaкуирaни житeлитe нa Зeмятa.
Ай, Ай, Ай

Само да го преместя
Предполагам че на Човечеството му предстои Евакуация на най доброто мястно от Вселената,-”РАЯТ” ! Много удобно за най богатите .

Орлов
Само да отбележа че Българите вече са евакуирани една част в гробищата друга по чужбина , оказа се че пак сме напред с важните неща .

Радвам се
Това е една добра новина 👍.

7
7372727272
Щом е камък нема се удари у Земята, първия мина, най-лошите са тия дето са от лед и кал щото Слънцето ги кара да се разпърдяват и попчват да имат хаотична орбита.

оня
Евакуация на земята. Ахахахахахаха тия журналя се наакаха

Един астероид
Да се отклони и да тресне милена по тъпата кратуна ако може

ХахА
Евакуация на хората от Земята ли?! Сигурно на Мелмак...... Ха ха

Кълвач

До коментар #10 от "Един астероид":

Взе ми думата от устата! Точно в главата, където и е слабото място.

13
Гости
Гости са

Брус Уилис
Ние с моята дружина сме на линия и ще сондираме.

16
Грую
И къде ако смея да попитам ще бъдат ъъъъъъъъъъъъ евакуирани жителите на Земята?

Цецо
Ей, да не вземе да кривнат, ей... :))

kiko
съсипахая таз държава със тез астероиди

???
Добре де, телескопите са мощни и заличат рано опасност, обаче как и къде ще евакуират жителите на земята? На Марс или на луната ще ни закарат?

незнайко
Защо не ги разпилеят когато минават покрай земята за тренировка ??? Все едно ни нападат космически кораби !!! Може да са "хвърлени" по нас от друга цивилизация, но са объркали траекторията .

Хосе Мария Гутиерес - Гути
Легендата на Реал се гаври с Меси въпреки загубата на любимия отбор
Дали начинът, по който Меси отпразнува гола си беше прекомерен? Не! Аз също бих празнувал така, ако вкарам за пръв път от три години!"