Оставете ги, те са слепи водачи на слепци; а ако слепец води слепеца, двамата ще паднат в ямата.
Матей 15:14
Така отговаря Христос на своите ученици, когато го питат за фарисеите.
Започнали като реформатори на юдаизма, фарисеите стават лидери на народното доверие.
С други думи, превръщат се в Еврейската народна партия.
Постепенно се появяват високомерие, надменност и гордост, които се превръщат в техен синоним.
Фарисеите налагат система от регулации, които те самите не спазват. Двойните стандарти – едни за тях, други за народа – предизвикват масово възмущение и растящо негодувание сред хората.
Реакцията на фарисеите се свежда до обиди – наричат народа „проклет“.
Не ни ли напомня това за днешния европейски елит?
Злоупотреба с власт и доверие, високомерие, лицемерие, безумни регулации, от които народите не се нуждаят, но трябва да изпълняват?
Христос нарече тези лицемери „слепи водачи“, водещи към пропаст всички, които ги следват.
Днешните еврофарисеи са същите.
И посоката е същата – пропаст.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Анти седераст
Седерасти, яжте фекален материал!
Коментиран от #5
13:07 17.03.2019
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Mорук
13:15 17.03.2019
4 Щайнер
13:15 17.03.2019
5 бл.134 в Зап. парк
До коментар #1 от "Анти седераст":
Забранете християнството и с потърсете помощ и утеха ИслямаКоментиран от #10
13:23 17.03.2019
6 Госあ
14:03 17.03.2019
7 noname noface nonumber
Коментиран от #8
14:07 17.03.2019
8 Госあ
До коментар #7 от "noname noface nonumber":
Ами никой не коментира климатичните промени,"бизнеса" в България,че и дори спортните или интелектуалните успехи на българите,та лично на мен тези теми са ми доста по интересни от руския и американския военнопромишлен комплекс или рубриката коври.14:13 17.03.2019
9 Batushka
Коментиран от #11, #25, #31, #39
14:49 17.03.2019
10 11ап
До коментар #5 от "бл.134 в Зап. парк":
Като в Япония!Коментиран от #12
15:04 17.03.2019
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Госあ
До коментар #10 от "11ап":
В Япония нито християнството,нито исляма е забранен. Просто няма ислямисти и чифути и няма нужда да се строят джамии и синагоги ;) За сметка на това, има християни и няма как да не се погрижат за гостите си. Там има друга религия, която е по добра по мое мнение,но мисля че няма как да бъде вкарана при нас, защото върви и с друг кодекс според който едно 80% от българите трябва да се самоубият ;)Коментиран от #13, #16
15:21 17.03.2019
13 Атеист
До коментар #12 от "Госあ":
В Япония 99% от населението е образовано , нямат религиозни мании и не спекулират с такива , резултата е налицеКоментиран от #14
15:30 17.03.2019
14 Госあ
До коментар #13 от "Атеист":
Всъщност, религиозни са. Има хора които посещават храмовете,пляскат три пъти с ръце и си тръгват. Но както казваш няма мании. Религията е съвсем лека и по скоро възпитанието играе основната роля. За съжаление и ние сме били във водещите позиции по образование,но с изчезването на много професии и то фундаментални от нашите земи и образованието се повлия и резултата е налице.Коментиран от #15
15:36 17.03.2019
15 п.п.
До коментар #14 от "Госあ":
И съм абсолютно наясно, че стълбовете на едно общество са наука (с всичко произтичащо) , култура и изкуство и спорт. За тези неща всяка държава полага грижа. Не можем да очакваме от религията да замени всичко това,но все пак във всеки човек трябва да има вяра и тя е по скоро индивидуална.15:44 17.03.2019
16 Академика
До коментар #12 от "Госあ":
Не си губи времето тук. Отивай да си пишеш дисертациите, че света на теб разчита...16:08 17.03.2019
17 Иванов
Коментиран от #18
18:05 17.03.2019
18 Не религиозен
До коментар #17 от "Иванов":
Казваш, че при неговия син Ирод Антипа те, са били БЕЗГЛАСНИ букви, щом се е наложило Йоан да излезе открито пред народа ЗА ДА ГОВОРИ на Антипа за ГРЕХА му...А нямаш ли усещането, че всичко се повтаря ?Коментиран от #19
21:04 17.03.2019
19 Иванов
До коментар #18 от "Не религиозен":
))) Вече съм свикнал.21:48 17.03.2019
20 Госあ
Коментиран от #21
01:35 18.03.2019
21 Иванов
До коментар #20 от "Госあ":
Ти по- добре се върни назад в Урумовиядата и прегледай старите коментари. Там между споровете са дадени много оперативни формули които вършат работа от Вътрешния Закон. Все нещо ще ти влезе в употреба, защото само промяна на точката не е достатъчна. Трябва да се научиш да работиш по "трите линии"* защото тогава може да се извърши определена "поправка".п.п.*Линията на разума, на вярата и на средната линия, която се получава автоматично при обединение на първите две.
Коментиран от #22
02:15 18.03.2019
22 Не религиозен
До коментар #21 от "Иванов":
Няма да може, нали виждаш, че академика го притиска. Разработва концепция за хибрид между източните религии и християнството.Коментиран от #23
02:24 18.03.2019
23 Иванов
До коментар #22 от "Не религиозен":
Подобен хибрид е невъзможен, защото не може да се смесва чисто с не чисто, Единният Бог с други богове. Затова и препоръчвам Месията да се възприема като Ангел от завета Господен и всичко си идва на мястото. Всичко!Коментиран от #32
02:30 18.03.2019
24 Госあ
Това са моите думи. Не гледайте блаженството, а се стремете да извисите духа си със знание и морал. Тогава няма да разчитате на царството небесно,а своето място в живота тук и сега. Променете дименсиите на битието си към добро и те ще бъдат запомнени за следващия цикъл.
Коментиран от #26
06:49 18.03.2019
25 Луцифер на колелца
До коментар #9 от "Batushka":
Дайте го дайте го на сам. Приготвил съм му дилдо и мехлемче.Коментиран от #27
10:36 18.03.2019
26 Иванов
До коментар #24 от "Госあ":
Директно вървиш към самообожествяване и ще си навлечеш неприятности като се сблъскаш със Висшето управление. - Да нямаш други богове освен Мен,... защото Аз съм ревнив Бог! Казва Светият Израилев.Коментиран от #56
10:52 18.03.2019
27 Ердоган на кон
До коментар #25 от "Луцифер на колелца":
Колега, изчакай малко, всичките ще ти ги пратя.10:57 18.03.2019
28 Абрахам Лонкалн
13:05 18.03.2019
29 Антивсичкорист
Коментиран от #30
13:25 18.03.2019
30 Далай Ламя
До коментар #29 от "Антивсичкорист":
И ти си прав!13:45 18.03.2019
31 Благия
До коментар #9 от "Batushka":
Ех, Батушка, Батушка. Наивна душа си. Всичките са за бой. Ама те си траят и си прибират вересиите, а ти напразно се хабиш.14:24 18.03.2019
32 Не религиозен
До коментар #23 от "Иванов":
Ех, Иванов, Чувство за хумор нямаш ли, та не схвана иронията ми? Момчето-"гост" или заработва стотинките си тук или има не конролируема нужда от слушатели и се беше притеснил, че "накрая само "Иванов и академика ще си коментират" и остава без спаринг партньори. Може ли сериозен човек като теб да се хваща на глупостите му. Не разбираш ли, че целта е дискусията да се "лумпенизира" и да се отклони вниманието от фокуса на темата.Коментиран от #33, #37
15:07 18.03.2019
33 СмотанРа
До коментар #32 от "Не религиозен":
Съсипваш всичко. Тъкмо го бяхме докарали до никъде!15:15 18.03.2019
34 СмотанРа
Публикувано във факти.бг: От Айше: Скоро ще се възнесат всички убийци на Българския народ ....да оставиш болен човек да живее с 170 лв пенсия и да очакваш от него да плаща 500 лв на държавата... да живеем под постоянен стрес и страх..... БОГ ВИЖДА ! ТАМ КЪДЕТО ЩЕ ОТИДАТ НЯМА ДА МОГАТ ДА СИ ПОХАРЧАТ МИЛИОНИТЕ !ВСИЧКИ ТЕЗИ ПРЕДАТЕЛИ И ТУРСКИ МЕКЕРЕТА ЩЕ СИ ПОЛУЧАТ ЗАСЛУЖЕНОТО !
Коментиран от #35
17:51 18.03.2019
35 Не религиозен
До коментар #34 от "СмотанРа":
Днес си много адекватен.Коментиран от #36
18:19 18.03.2019
36 СмотанРа
До коментар #35 от "Не религиозен":
Утре ще имаш разтройство цял ден!18:23 18.03.2019
37 Иванов
До коментар #32 от "Не религиозен":
Когато пиша за Твореца го правя с голям страх, защото Светият Израилев е като разярен Лъв и при Него няма лабаво.Коментиран от #38
19:52 18.03.2019
38 Не религиозен
До коментар #37 от "Иванов":
Така е ! Бог не е за подиграване. Но нали виждаш, че има и духовни водачи с прегоряла съвест.Коментиран от #40
20:09 18.03.2019
39 Луцофер
До коментар #9 от "Batushka":
Отиваме към ада шаля ля. Заедно ще си споделяме задниците не се притеснявай.09:00 19.03.2019
40 СмотанРа
До коментар #38 от "Не религиозен":
Не с прегоряли елементи, трябва ми SDM станция и made in god чипове и ще се оправим.09:02 19.03.2019
41 СмотанРа
Автомобилен гигант до Пловдив иска 5000 работници
В момента край Куклен се строи турско предприятие за задни фарове на известни немски автомобили --- Турско предприятие в България! в Пловдив! за български роби.... Благодаря ви господа управляващи прокълнати да сте до мозъка на костите си!!! Вие ненормални дехидратирани клозетни глави!!! Сега ми говорете за религия робовладелци тъпи. Религия всичко ви е пари.
10:33 19.03.2019
42 СмотанРа
10:34 19.03.2019
43 СмотанРа
10:35 19.03.2019
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 СмотанРа
До коментар #44 от "стоян георгиев":
Много ясно прави се на Ердоган. Където капе там е.11:38 19.03.2019
46 Госあ
До коментар #44 от "стоян георгиев":
Глей са, такива сте едно 80% от живеещите в България-въртиопашки. Няма значение религиозни ли сте или не сте. Няма значение комунисти ли сте или не сте. Т'ва е бе братчед. Да не дава Господ да ми се налага да съжителствам с вас. Не те знам тебе точно къв си, защото обикновено обикновено най големите въртиопашки скимтат най много.Коментиран от #109
11:47 19.03.2019
47 Иванов
Коментиран от #50, #52
12:38 19.03.2019
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 СмотанРа
До коментар #47 от "Иванов":
Той може да говори въпроса е какво съществено е казал.13:09 19.03.2019
51 СмотанРа
13:12 19.03.2019
52 Не религиозен
До коментар #47 от "Иванов":
Поздравления Иванов ! Да! Много точно казано! РЕЛИГИОЗНИТЕ първенци МЪЛЧАТ. Този народ има нужда от ДУХОВНИ ВОДАЧИ, А НЕ ОТ ПЪРВЕНЦИ Но и те МЪЛЧАТ. Пазят си кошарките...ТИШИНА! Да не събудим СЪВЕСТТА...Коментиран от #53
13:35 19.03.2019
53 СмотанРа
До коментар #52 от "Не религиозен":
Проблемно е да събудиш съвестта след като всеки иска да ти пие от черепа.13:40 19.03.2019
54 Не религиозен
666
(гост)
" Лесно е да спра да пиша тук -- достатъчно е материалите на г-н Урумов да не се публикуват в обща секция, както е в момента, а в някаква специфична, отделена само за религии. Или поне да не са толкова напоителни - веднъж месечно бих изтраял, но всеки ден вече ми идва до гуша." И ето, че условието му е ИЗПЪЛНЕНО...
Коментиран от #59
13:55 19.03.2019
55 Матей
14:12 19.03.2019
56 СмотанРа
До коментар #26 от "Иванов":
Точно тази негова ревност ни доведе до тук! Да не го забравя вашия израел. Сега на клона маймуните са много, а някой дори не трябваше да сеправят на маймуни, а вие ги сметнахте за маймуни. Троянския кон!!!14:24 19.03.2019
57 СмотанРа
14:32 19.03.2019
58 СмотанРа
14:44 19.03.2019
59 Иванов
До коментар #54 от "Не религиозен":
Какво е това пораженско мислене? Май Манолова бе казала, че дори да им легнеш да те тъпчат, пак ще остане някой недоволен. Само напред, ... към Константинопол!)Коментиран от #60, #61
14:51 19.03.2019
60 СмотанРа
До коментар #59 от "Иванов":
Еми да така е било винаги така и ще бъде не знам за какво се учудваш. Проблема е във постигнатото.15:02 19.03.2019
61 Не религиозен
До коментар #59 от "Иванов":
Да имаш обективна преценка, съвсем не означава, че имаш пораженско мислене. Иванов, тридесет години в пустинята не са достатъчни... Още трябват. А дотогава, който съхрани силата на Духа Божий в себе си ще продължи. Едно е сигурно - НИЩО не се случва без ЗНАНИЕТО на Бог. Затова ти казах думите на Давид срещу Голиат : Боят е на Бога!15:12 19.03.2019
62 Иванов
Коментиран от #63, #65
15:12 19.03.2019
63 Този коментар е премахнат от модератор.
64 Този коментар е премахнат от модератор.
65 Не религиозен
До коментар #62 от "Иванов":
Ами правоверните са заети с други дела...И аз това предложих преди седмица: ПОЛЕТО Е ШИРОКО, който иска да сее, ДА СЕЕ. Както се казва в една реклама:" Какво ще я делим тази къща. Има място за всички" Но се изисква ВРЕМЕ, ТРУД ,ПОСТОЯНСТВО и ПОСВЕЩЕНИЕ. Без труд се жъне само ЗАВИСТ и РЕВНОСТ. Забелязал ли си, че мързеливият е завистлив. Цял ден седи на пейката пред панелката , оплаква се, че е недооценен и завижда на онези, които се хранят от труда си. Сега очаквам оня "госТ" , дето е "PhD" да ме обвини в наглост.15:39 19.03.2019
66 Не религиозен
До коментар #64 от "Иванов":
Ами, той е дежурен. Останалите се "кротнаха"..., а трите 666, се успокои, че не се налага да ни обясни за '"ПСЕВДОВЯРАТА" ...15:44 19.03.2019
67 Този коментар е премахнат от модератор.
68 СмотанРа
Коментиран от #83
16:15 19.03.2019
69 СмотанРа
16:16 19.03.2019
70 Не религиозен
До коментар #67 от "СмотанРа":
Много си обидчив... Или не си оценил обективно великодушието, на което се "радваше" тук?... И щом някой те настъпи, губиш самообладание. Или само на теб е позволено ... НЯМА такова понятие "християнски ислямист". Успокой се, че си разваляш имиджа и излизаш от образ.Коментиран от #72
16:26 19.03.2019
71 СмотанРа
16:27 19.03.2019
72 СмотанРа
До коментар #70 от "Не религиозен":
За разлика от вас аз имидж нямам, но някой който до сега ми е мислил само как да ми прецака правилната посока да не мисли, че няма да показвам и рога.Коментиран от #73
16:32 19.03.2019
73 Този коментар е премахнат от модератор.
74 СмотанРа
17:09 19.03.2019
75 СмотанРа
Коментиран от #76
17:19 19.03.2019
76 Иванов
До коментар #75 от "СмотанРа":
Млъкни бе, идиот! Заради теб Урумов се отказа да пише боголюбиви съчинения. Цял месец ти изтърпяме глупостите, а ти си бил от кюпеците на лъжепророка и си целял да профанизираш дискусията с цел да спрат тези публикации!!!Коментиран от #79, #80
18:08 19.03.2019
77 Този коментар е премахнат от модератор.
78 666
Коментиран от #85
18:25 19.03.2019
79 666
До коментар #76 от "Иванов":
FYI: Г-н Урумов си има сайт, в който са публикувани материалите му. Виж рубриката 1000 думи. Там ще намериш и непубликувани тук неща.Коментиран от #88, #97
18:31 19.03.2019
80 Не религиозен
До коментар #76 от "Иванов":
Не съгрешавай, като използваш квалификации, които оскърбяват. Знаеш - "Волът рие, а пръстта пада на гърба му".Коментиран от #98
18:32 19.03.2019
81 СмотанРа
18:33 19.03.2019
82 Кака до бате
Коментиран от #87
18:39 19.03.2019
83 Иса
До коментар #68 от "СмотанРа":
Коо каза?18:41 19.03.2019
84 СмотанРа
Коментиран от #92
18:43 19.03.2019
85 Не религиозен
До коментар #78 от "666":
О, излезе из сенките и като патрона си (666) нагло и самодоволно се пъчиш.Не бързай да се радваш. Който се смее последен, най-добре се смее. А за "ПСЕВДОВЯРАТА"' отдавна никой не ти се връзва, само се забавляваме... Дано Бог ти покаже милост...защото Той ще съди и ще въздава всеки му .18:46 19.03.2019
86 СмотанРа
18:49 19.03.2019
87 Бате до кака
До коментар #82 от "Кака до бате":
Ето ти една парафраза на "Който вади нож, от нож умира" и който вади чук, пак е така...Коментиран от #89, #93
18:59 19.03.2019
88 Не религиозен
До коментар #79 от "666":
Благодаря за упътването. Сега вече мога и да не чета Факти.бг., както спрях да чета един друг преди време. Капка по капка - вир , а тук клик след клик - язовир( за рекламите).19:09 19.03.2019
89 Бате до бате
До коментар #87 от "Бате до кака":
Който бърза бавно стига!19:11 19.03.2019
90 СмотанРа
Коментиран от #94
19:24 19.03.2019
91 Не религиозен
19:43 19.03.2019
92 Кака до бате
До коментар #84 от "СмотанРа":
Спокойно, ще ти дам бомбонка! Да смучкаш.19:56 19.03.2019
93 Логопед
До коментар #87 от "Бате до кака":
Най- накрая я научи тази дума, адмирации!19:59 19.03.2019
94 Иса
До коментар #90 от "СмотанРа":
Коо каза?20:01 19.03.2019
95 СмотанРа
20:13 19.03.2019
96 СмотанРа
20:14 19.03.2019
97 Иванов
До коментар #79 от "666":
Благодаря за упътването, но онова там е частна територия, а и какво да му кажа, че ме изпраща 666. Неловко някак си.Коментиран от #100
20:22 19.03.2019
98 Иванов
До коментар #80 от "Не религиозен":
Не можеш да свършиш една работа, без да си изцапаш ръцете...Коментиран от #101
20:26 19.03.2019
99 Притча 8
20:31 19.03.2019
100 Не религиозен
До коментар #97 от "Иванов":
Иванов, не си струва да си цапаш ръцете … Казах ти думите на Давид и запомни ги - Боят е на Господа ! И Галилео беше изгорен заради чистата вяра, но ЗЕМЯТА СЕ ВЪРТИ, нали. Защото БОГ така я СЪТВОРИ! Сайта на Урумов е свободен и е достъпен за всеки. Това не е частна територия, а територия за всеки който търси духовната истина. Лесно ще го намериш. Който търси - намира.Коментиран от #102
20:45 19.03.2019
101 Не религиозен
До коментар #98 от "Иванов":
И знай, че нито една среща тук не е била случайна. И нито една дума не е изговорена случайно. Бог е допуснал, всичко това, за да се изяви нечестието и греха, за което хората ще бъдат осъдени, в деня, когато застанат пред престола на Съдията.20:55 19.03.2019
102 Иванов
До коментар #100 от "Не религиозен":
За мен си струва. И не, че обичам отходните места, но това също е работа. Когато времето спира, човек трябва да премине през предписанията и да анулира себе си, но да открие причината и да я анулира или подправи, така, че нещата да станат поносими за всички. Причината е ясна, ние просто трябва да подредим нещата в тяхната естествена последователност без да се опираме на чужди авторитети и колкото повече хора го направят, толкова повече ще го правят. Народът трябва да бъде единен, а Той е тук, а не в някакъв елитарен сайт за избранници. Ние сме тук...Коментиран от #103, #104
21:14 19.03.2019
103 Не религиозен
До коментар #102 от "Иванов":
Иванов, потърси мъдростта...Чети, Иванов. Знаеш какво е казал Шарл де Гол - Всеки народ си заслужава съдбата. Размисли върху думите ми без емоции. Всеки сам за себе си ще отговаря пред Бог. Бог намира начини да даде шанс на всеки човек да чуе и да избере, как ще живее и на кого ще служи. Няма популярен, няма елитарен сайт. Който търси -намира. Тук се срещнахме с хора, които също ще се изправят пред Съдията. И тогава ще се срамуват, нищо че сега се радват на пировата си победа.. Не сме ние, които ще съдим... Дошло е време, когато някои ще бъдат спасени като главня, извадена от огън...А онези, които уповават на Бог - няма да се посрамят. Мисли за най-близките си и за тях се моли. Нищо не се случва без знанието на Бог. И земята продължава да се върти..., защотоТой - така я сътвори. Нищо без Него не е станало... Погледни хоризонта.
Коментиран от #106
22:34 19.03.2019
104 СмотанРа
До коментар #102 от "Иванов":
Не ме разбирате погрешно, но един мъдрец го е казал или си с мен или си против мен. После лодкаря го е взел защото е платил този театър.Коментиран от #105
22:42 19.03.2019
105 Не религиозен
До коментар #104 от "СмотанРа":
Това са думи на Исус Христос към учениците - " Който не е с мен, той е против мен". Няма да ти изнасям проповед и да ти разяснявам смисъла им. Когато ти потрябва... ще го научиш.Коментиран от #138
23:26 19.03.2019
106 Иванов
До коментар #103 от "Не религиозен":
Виж, аз те обикнах и много ще ми липсваш. Бих искал да ти дам Вяра, колкото синапово зрънце, че заедно можем ВСИЧКО. Навремето Един Ангел ми разказа една притча- Хора вързали един кон и едно куче на едно дърво и влезли в гората да секат дърва. Станало нещастие и те загинали. Конят се смирил казвайки си, че това е Божия Воля и умрял от глад и жажда на въжето. Кучето обаче не било съгласно с тезата на коня, прегризало въжето и така си спасило живота.Коментиран от #107, #108
23:40 19.03.2019
107 Не религиозен
До коментар #106 от "Иванов":
Благодаря за откровението. Нашият престой тук не е бил случаен. Аз вяра имам и мога да кажа на много "планини" в живот си - Вдигни се хвърли се в морето. Така живея много, много години. Твоите болки, са били моите рани, но вече са заздравели, защото съм разбрала, че на човек можеш да вземеш насила, но не можеш да му дадеш. Затова ти казах, че тридесет години в пустинята не са достатъчни...Нещата се развиват според написаното от Бог и трябва да успокоиш емоциите. Всички ние, които сме избрали да следваме Бог, трябва да се приготвим за оня момент, когато ще застанем пред Него, за да не се срамуваме. Да се огледаме в Неговите заповеди, препоръки и да поискаме прошка, преди да застанем пред трона. После ще бъде късно... И нека не се сбогуваме.Пак ще се срещнем. Ако не тук,в сайта на Урумов … За духа граници и окови няма, приятелю.Коментиран от #118
00:40 20.03.2019
108 Не религиозен
До коментар #106 от "Иванов":
И преди да заспиш прочети Притча 8 - ЦЯЛАТА И РАЗМИШЛЯВАЙ. Тя е за онези, които търсят Бог, с цялото си сърце. Виж как ТИ се вписваш в нея и отговаряш ли на нейния стандарт? Погрижи се за себе си, като кучето, за което ми разказа...За това кучето ми беше моят най-добър приятел. Много научих от него.01:06 20.03.2019
109 Този коментар е премахнат от модератор.
110 Не религиозен
До коментар #109 от "стоян георгиев":
До преди два дни, този се определяше като последовател на източната шинто религия. После реши да развие концепция за хибрид между източните религии и християнството, сега врътна опашката и се моли на ГОСПОД, да не му дава да живее с вас... Объркана душа. Сигурно от науките на които е "PhD".Коментиран от #112, #114, #142
03:20 20.03.2019
111 Госあ
До коментар #109 от "стоян георгиев":
Хаха ще ти отговоря, или си лишен и от капка светлина в душата си и не можеш да проумееш нищо от мен написаното, или не си прочел нищо от мен написаното. А тази, която си мисли че представлява християнството,само го срами със своята жлъч и завист. С едно нещо съм съгласен с теб,урумката наистина много вещо използва християнството по неговото предназначение и се опитва да подкопава ЕС. И това съм писал към статията му за мултикултуралния Рим . Комсомолците тепърва идват приятелю,и търгашите ще трябва да видите какво точно може да правите, освен да мамите. Сигурен съм, че света ще бъде корпоративен, както е бил впрочем и както върви (представи си ТКЗС хахаха,да точно така). Малките търгаши просто ще бъдете смазани. Навсякъде,не само в определени страни. Света е социален и ще бъде социалистически ;)Коментиран от #125, #148
05:57 20.03.2019
112 Госあ
До коментар #110 от "Не религиозен":
Пак нищо не си разбрала 😂. Хубаво поне че си разбрала че земята се върти 😂 . Радвай се на блаженство и разчитай на царството небесно ;)Коментиран от #178
06:00 20.03.2019
113 Госあ
06:10 20.03.2019
114 Госあ
До коментар #110 от "Не религиозен":
Аз определено вярвам в Бог,а ти вярваш че земята е плоска защото евреите така са ти казали. Не е лошо. Лошо е да лепиш етикети на хората. Не прочете ли предните статии на Урумов ?06:18 20.03.2019
115 Госあ
До коментар #109 от "стоян георгиев":
И още нещо,господинчо,т.нар. седесари направихте всичко възможно да спрете прогреса в България,раздавайки всички пари на неуки предприемачи и затваряйки вратите за индустрията (от фармацевтичната до козметичната- всичко) сега скимтите и обвинявате ланския сняг,но това няма да отложи края ви. Или ще стъпят в България големите и ще ви смажат,или всички които могат да вършат нещо полезно ще се изнесат.п.п. не съм бил комсомолец,но ще бъда ;)
Коментиран от #143
06:34 20.03.2019
116 СмотанРа
Коментиран от #121
10:22 20.03.2019
117 СмотанРа
10:23 20.03.2019
118 Иванов
До коментар #107 от "Не религиозен":
Ти виж какво можеш да направиш за народа, а не мисли за Трона. Там трудно някой ще се оправдае, защото и най- малките недостатъци надигат ръст като великани и човек няма де да ги скрие под мантията на благовидността. А и Светият Израилев обича тези, които работят за Царството Му, дори и да грешат, отколкото тези дето нищо не правят за да избегнат от грешката и Съда Му. Знаеш от коя Любов по- голяма няма, от тази дето човек дава душата си за народа си!Коментиран от #162
10:27 20.03.2019
119 Архангел Михаил
Коментиран от #146
10:31 20.03.2019
120 Мини
Коментиран от #122, #123
10:38 20.03.2019
121 Госあ
До коментар #116 от "СмотанРа":
Вече сме двама,а "където са трима,там е църквата" . Има и друга,"където са три жени, става шумно"Коментиран от #127
10:39 20.03.2019
122 Госあ
До коментар #120 от "Мини":
О, принцесо Лея, добре че се появи,че бях тръгнал съвсем към тъмната страна...Коментиран от #129, #141
10:41 20.03.2019
123 Госあ
До коментар #120 от "Мини":
Там обаче няма да отида...в страницата на г-н Урумов. Но както виждаш,браня неговите статии.10:42 20.03.2019
124 Мини
10:47 20.03.2019
125 Мини
До коментар #111 от "Госあ":
Да подкопава ЕС???!! Малкия, не се гневи! На ЕС всъщност не му трябва никой да го подкопава, съюза сам си се подкопава. Ти си явно от тези заслепени ЕС фенове, които не виждат, че този съюз, в тази си форма е вече в предсмъртна агония. Виждаме всички до къде ни доведоха псевдохуманните социалистически идеологии. Виждаме и горчивите резултати от соц.управления на т.нар. водещи страни в Западна Европа. Виждаме и как им се "отблагодаряват" избирателите....! А ти си се качил на висок кон и гледаш на другите много отвисоко. Опасно е да си даваш толкова висока самооценка и да подценяваш другите. Това е семпло казано надменно. Както и света стана асоциален- ти сам писа в предишните си коментари за егоизма и слепотата на хората...?! Християнството с Божиите догми и заповеди е добро и не цели нищо друго(нито да държи някой гладен и пр.), освен да направи човека ИСТИНСКИ СВОБОДЕН, като ЕДИНСТВЕНАТА ГРАНИЦА, която му поставят е тази на ГРЕХА.Коментиран от #126, #131
10:51 20.03.2019
126 Госあ
До коментар #125 от "Мини":
Трябва да прочетеш тезата ми за това Бог ли създаде хората или хората Бог. При условието,че Бог се интересува единствено от хората. Мисля че е добре издържана.Коментиран от #159
10:56 20.03.2019
127 Мини
До коментар #121 от "Госあ":
"Защото, където двама или трима са събрани в Мое Име, там съм и Аз посред тях" (Матей 18:20) казва не църквата, а ХристосКоментиран от #132
10:56 20.03.2019
128 СмотанРа
11:00 20.03.2019
129 Мини
До коментар #122 от "Госあ":
Знам, че ти си от тези, които не се радват на присъствието ми тук, но няма да скрия, че за мен е интересно да влизам в двубой с такива "учени" хора като теб.11:01 20.03.2019
130 Последният От Съпротивата
11:02 20.03.2019
131 Госあ
До коментар #125 от "Мини":
Този съюз тепърва ще търпи възход, промяната ще тръгне от сърцето на Европа, защото френската школа е по силната и социалната. Моля се само за разбирателство между Франция и Германия. Това е най важното,социализма и истинската демокрация ще дойдат само от там. Не трябва само да забравят думите на Наполеон за болнавия китайски тигър, от който света ще затрепери ако се изправи на крака. Имам предвид,дипломация с Китай.Коментиран от #137
11:03 20.03.2019
132 Госあ
До коментар #127 от "Мини":
Напротив, радвам се, че си тук. Чаках... между другото, това е цитат на римски император,но не мога да се сетя кой...има го в националния исторически музей,от там съм го запомнил11:09 20.03.2019
133 СмотанРа
Коментиран от #134
11:10 20.03.2019
134 Госあ
До коментар #133 от "СмотанРа":
Ако някой е тежко болен от чума, трябва да мислим как да предпазим останалите и да се надяваме на божията милост да оздравее....Коментиран от #139, #170
11:13 20.03.2019
135 СмотанРа
11:20 20.03.2019
136 СмотанРа
11:34 20.03.2019
137 Мини
До коментар #131 от "Госあ":
Ти ме разсмиваш с твоята наивност. F & D са нагледен пример на декадентност и неспособност и да, промяната ще започне от тях- виждаш при тях ( и особено във F) вече започва да ври....11:36 20.03.2019
138 СмотанРа
До коментар #105 от "Не религиозен":
Интересна личност си и ти явно казваш ми да разбера нещо при положение, че съм го употребил би трябвало и да съм го разбрал. Брей.11:52 20.03.2019
139 Мини
До коментар #134 от "Госあ":
Но с радост установявам, че започваш да боравиш с изрази "Господ", "божията милост"...! Чаках....! Както и с радост установявам, че Иванов например се превръща от Саул в Павел...👍12:12 20.03.2019
140 Госあ
12:17 20.03.2019
141 Мини
До коментар #122 от "Госあ":
И за да не кривнеш съвсем в катранено- тъмната страна, на изпроводяк(щото май дискусията наистина отива към закриването си) ще си позволя да ти препоръчам още една книга "The Great Divorce" C.S.Lewis. Става дума за онова последно решение в живота на всеки от нас......, за да не бъдеш изгубен...., щото Бог иска всеки да спаси, но не всеки иска да бъде спасен....! Ти от кои искаш да бъдеш?!Коментиран от #144, #145
12:19 20.03.2019
142 стоян георгиев
До коментар #110 от "Не религиозен":
саита продължава да ми трие коментарите въпреки че не му нарушавам правилата.браво на факти!!!добре другари за да не ме триете сменям мнението си.писаниците на александър урумов са изключително стоиностни,може ли да публикувате не по една на дена а по три?моля ви !този възвишен български теолог и разобличител на истанбулската конвенция и западния морал е мехлем за душата и сетивата ни.моля ви факти публикуваите повече неща от урумов !!!!12:21 20.03.2019
143 стоян георгиев
До коментар #115 от "Госあ":
що ме слагаш мен в управлението бе красавец?аз дори един пост не мога да напиша тук!управляват ни такива като теб.псевдо!!!псевдохристияни,псевдоспециалисти,псевдодемократи...ето и саита е точното доказателство за това.трият ми постовете ,а твоите тъпотии ги публикуват всеки ден.ако запада доиде тук не аз ,а ти ще изчезнеш,щото там има конкуренция има свободен пазар има честна игра.та внимаваи кво си пожелаваш!Коментиран от #147
12:27 20.03.2019
144 СмотанРа
До коментар #141 от "Мини":
От тези които си отиват у дома!12:28 20.03.2019
145 Госあ
До коментар #141 от "Мини":
От социалистите 😘Коментиран от #166
12:28 20.03.2019
146 Иванов
До коментар #119 от "Архангел Михаил":
Къв си ти бе, галфон?Коментиран от #149
12:29 20.03.2019
147 Госあ
До коментар #143 от "стоян георгиев":
Тиии ...не си ми интересен, защото си елементарен гербер. Ако бех псевдоспециалист ,щех да съм от герб 😂Коментиран от #150
12:30 20.03.2019
148 стоян георгиев
До коментар #111 от "Госあ":
аз урумов ,не съм лишен от нищо,но ти не си пророк макар и тук да се опитват да ти изграят някакъв подобен имидж.ти си един плитък лъжец ,дето ползва недостоино свещенните текстове.въпроса е що те толерират?а във въпроса се съдържа и отговора!!!смях!12:30 20.03.2019
149 СмотанРа
До коментар #146 от "Иванов":
Ха ха мога да бъда много неща. Жалко, че не го разбираш.Коментиран от #151
12:31 20.03.2019
150 стоян георгиев
До коментар #147 от "Госあ":
не съм гербер,напротив герб са едни от наи-големите боклуци .те по нищо не се различават от бсп или дпс.крадци,некомпетентни нещастници и тъпанари.12:32 20.03.2019
151 Иванов
До коментар #149 от "СмотанРа":
Само присъствието на г-жа Урумова те спасява да не те направя на салата, зеленчук със зеленчук! Аре у лево!Коментиран от #152
12:40 20.03.2019
152 СмотанРа
До коментар #151 от "Иванов":
То много хора последно време ме правят на много неща няма да си първи нито последен. Свикнал съм на такива особи.13:01 20.03.2019
153 СмотанРа
Коментиран от #182
13:11 20.03.2019
154 анализатор
13:13 20.03.2019
155 СмотанРа
13:15 20.03.2019
156 СмотанРа
Коментиран от #157
13:23 20.03.2019
157 Не религиозен
До коментар #156 от "СмотанРа":
Виждам, че докато спах тук дискусията кипи. Това означава, че темите по които пише Александър Урумов, ВЪЛНУВАТ много ПОВЕЧЕ отколкото други. Аз също започнах да чета Факти.бг заради неговата рубрика. Неговите послания въздействат и предизвикват размисъл у читателя, независимо от личните убеждения на всеки. Освен вярата в Бог, която е изходна позиция за неговите размисли, той споделя и нормите на МОРАЛ и ДУХОВНА сила, които нашето общество, изглежда започва да губи. А тази нация има своите гениални духовни представители от векове …, още когато Европа е тънела още в мрак. За съжаление, някои от коментариите са определено тенденциозни и често изместват фокуса от стойностните неща, за които трябва да размишляваме в себе си. Свидетели сме на една кампания на полу осведомени, но "компетентни" мнения, които често ме карат да се срамувам от тях. Благодаря на Бог за Неговата верност. Знам, че НЯМА сила под небето, която може да се изправи срещу Него и която може да МУ, устои. Всички ще чуят Неговия призив, но НЕ всички ще изберат да го следват, да живеят според Неговите закони. Това е техния избор и право.Коментиран от #158, #168
14:12 20.03.2019
158 СмотанРа
До коментар #157 от "Не религиозен":
Прав си за какво да се пеня.14:18 20.03.2019
159 Не религиозен
До коментар #126 от "Госあ":
Мисля, че ОПРЕДЕЛЕНО се нуждаеш от медицинска експертиза, за да разбереш дали си ГЕНИАЛЕН или обикновен мегаломан...Коментиран от #161, #167
14:20 20.03.2019
160 СмотанРа
14:27 20.03.2019
161 Госあ
До коментар #159 от "Не религиозен":
Експертизите ги давам аз ;)Коментиран от #163
14:31 20.03.2019
162 Не религиозен
До коментар #118 от "Иванов":
Иванов, Любовта дълго търпи и е милостива, любовта не завижда; любовта не се превъзнася; не се гордее; не безобразничи; не търси своето; не държи сметка за зло; не се радва на неправдата... (1Коринтяни 13:1) Имаме вяра, надежда и любовта, но от трите най-голяма е любовта. Затова Исус каза на учениците си: Вие не сте мои слуги, вие сте мои приятели. НЯМА ПО-ГОЛЯМА ЛЮБОВ от тази, ДА ДАДЕШ ЖИВОТА СИ ЗА ПРИЯТЕЛИТЕ СИ" Забележи - ЗА ПРИЯТЕЛИТЕ СИ ! НЕ за народа си, който нехае за думите на Спасителя. За ПРИЯТЕЛИТЕ, които както простите рибари, станали апостоли, са решили да го следват ( Евнг. Йоан 14,15, 16 глава). Чети, приятелю. Търси хоризонта.14:40 20.03.2019
163 Не религиозен
До коментар #161 от "Госあ":
Ясно. Не се нуждаеш от медицинска експертиза. Имаме потвърждение. Добре е все пак, че имаш чувствителност към моята "злъч". Значи все още не си в напреднала фаза...Коментиран от #164
14:43 20.03.2019
164 Госあ
До коментар #163 от "Не религиозен":
Съчиненията на Монтен се наричат "Експерименти" (чел съм двата тома) , та и аз днес експериментирах отново,както всеки ден. Пожънах много плюсове с Наполеоновата стратегия за християнството... всички са готови да тръгнат към Константинопол ....да спасяват Света София14:51 20.03.2019
165 Госあ
Коментиран от #169
14:53 20.03.2019
166 Мини
До коментар #145 от "Госあ":
Жалко, но изглежда си бетонирал сърцето и разума си и не допускаш нищо, което би могло да те насочи в ИСТИНСКАТА посока. Страхуваш се да не би да изгубиш идентичността си, ако попрочетеш нещо "християнско"?! Няма! С дадения ти от Бог талант(който както изглежда си развил добре) и с потенциала ти, можеш да я доведеш до истински разцвет. Така, че заставайки някога пред Бог да не се срамуваш.15:01 20.03.2019
167 Мини
До коментар #159 от "Не религиозен":
По- скоро мегаломания е. Всички младежи на около 25-30 са такива. И брат ми беше така....Трябва още житейски опит😃Коментиран от #172
15:04 20.03.2019
168 Мини
До коментар #157 от "Не религиозен":
"А тази нация има своите гениални духовни представители от векове …, още когато Европа е тънела още в мрак."- и това е още един пример как, когато една нация се стреми към светлината на Христос, бива изведена от мрака и достига разцвет.15:12 20.03.2019
169 Не религиозен
До коментар #165 от "Госあ":
Затова ли ГО ПРАВИШ, защото е лесно?Коментиран от #171
15:30 20.03.2019
170 Не религиозен
До коментар #134 от "Госあ":
Виждам, че за няколко дена вече си ИЗОСТАВИЛ шинтото и си завил към християнството, след като разчиташ на Божията (с главно Б се пише) милост... Кажи сега, какво да правим с "леко" болните от чума? Или не знаеш, че чумата няма "лека" и "тежка" форма. Или не се досещаш защо Бог е допуснал чумата?Коментиран от #173, #179
15:41 20.03.2019
171 Госあ
До коментар #169 от "Не религиозен":
Не за да се убедя колко лесно може да се насажда омраза с религията. Разбира се примери много от света и у нас,но когато проведеш собствен експеримент е по сладко.15:53 20.03.2019
172 Госあ
До коментар #167 от "Мини":
За съжаление съм на малко повечко от 30. Но не ги усещам ;) Здрав дух здраво тяло, почти свръхчовек...фаза на дете ;)Коментиран от #175
15:55 20.03.2019
173 Госあ
До коментар #170 от "Не религиозен":
Леката е в началото тежката е пред умирачка. Продължавам да харесвам Шинто, което върви с Бушидо. Както казах вече, човек обаче трябва да намери златната среда между изтока и запада,а това изисква времеКоментиран от #181
15:59 20.03.2019
174 666
Коментиран от #177, #180, #187
16:12 20.03.2019
175 Не религиозен
До коментар #172 от "Госあ":
Това е притеснително... Може би все пак ще потърсиш професионална консултация. Притеснително е и да експериментираш с верската омраза. Някой може и да се хване...Така че, по-внимателно с тях. Освен, ако не се измъкваш...Слава Богу, България е пример за етническа и верска толерантност. И не само по отношение на съжителството между хората. България единствена спаси своите евреи от камерите. Та и досега това се помни и компенсира други неща.Коментиран от #176, #183
16:17 20.03.2019
176 Госあ
До коментар #175 от "Не религиозен":
Камила бях определено,сами ме обвинявате в лъвска надменност, така че съм на път да бъда отново с детската си чистота16:23 20.03.2019
177 Госあ
До коментар #174 от "666":
Мисля че все пак вярата трябва да бъде колективна,да ни учи да упражняваме своите добри качества заложени в нас,за да променим дименсиите на битието си. Нашето и на нашите деца. Да променим дименсиите към по добро за следващият цикъл, който се "учи" от предния. За това обаче, множеството от обекти трябва да натежи с положителните си качества. Би могло да бъде и обратното.16:28 20.03.2019
178 Не религиозен
До коментар #112 от "Госあ":
А на какво да разчитам ? На глупавите брътвежи на объркани хора ли ...16:29 20.03.2019
179 Иванов
До коментар #170 от "Не религиозен":
Чумата уважаема се е разпространявала навремето с мишките и плъховете, след като много компетентната католическа църква е избила всички котки в Европа заради съмнение за връзки със силите на мрака... Други още по- компетентни са горили бедни девици, по обвинения във вещерство. Остава загадка защо вещиците не са яхали метлите, ами са се предавали без бой? Вероятно заради компетентността на инквизиторите. Такива ми ти истории.Коментиран от #186
16:36 20.03.2019
180 СмотанРа
До коментар #174 от "666":
Честно казано напълно съм съгласен с тебе, но и на мене ми е време за пенсия.16:37 20.03.2019
181 Не религиозен
До коментар #173 от "Госあ":
"Никой не може да служи на двама господари, защото единият ще обикне, а другият ще намрази" - думите са на Исус Христос. Когато си направиш труда като "християнин", като току-що заяви, тогава ще вникнеш в смисъла им. Сега ще направя парафраза - "Не можеш да седиш на два стол", който седи на два стола пада на земята. Затова внимава с разкрачения стоеж...Що се отнася за чумата и "леката" и "тежката" завършват еднакво. Мислех, че си по интелигентен...Коментиран от #189, #192, #194
16:46 20.03.2019
182 Иванов
До коментар #153 от "СмотанРа":
Уважаема, забравила си да си смениш ника, но съдържанието е същото. Не ми пука за имиджа, но когато ме обиждат си отвръщам подобаващо. Имаш се за много умна, но тук това не пролича по никакъв начин. След като загубихте в диспута, започнахте с обидите, нещо с което съм свикнал отдавна.Коментиран от #184, #185
16:46 20.03.2019
183 СмотанРа
До коментар #175 от "Не религиозен":
Ето ти един пример за толерантност и баланс на два различни полюса. Петър Дънов според повечето християни не се приема със добро там. Цар Борис който тогава когато е бил на власт така символизиращ наш водач по време на времената които не са били никак лесни. Е казал на нашия водач, че ако не си спаси еврейте с нацията му е свършено. Нека малко да наблегнем на живота начина по който са го живяли и описали. Ако и това не ви хареса значи сте безнадежден случай.Коментиран от #190
16:47 20.03.2019
184 СмотанРа
До коментар #182 от "Иванов":
Уважаема.... харесва ми, че явно още сте далече. Адски далече.Коментиран от #203
16:51 20.03.2019
185 Иванов
До коментар #182 от "Иванов":
Време да му видя сметката на тоя смотаняк Урумов този е голям некадърник не знае къде се намира мъж ли е женали погледни го рога има за ангели говори.Коментиран от #199
16:57 20.03.2019
186 Не религиозен
До коментар #179 от "Иванов":
Иванов, приятелю, аз не коментирам КАК се е появила чумата. Направих забележка за прилагателното "тежка", което е безсмислено, защото краят е един и същ. И не противореча за грешките, които църквата е допускала през вековете на съществуването си... Тя се състои от хора - миряни и служители, а когато Словото на Бог се отдалечи от очите и сърцата, грешките са неминуеми и "цялото стадо" се завлича... Така е било, така е и сега. Затова няколко пъти те призовавам: ЧЕТИ !16:58 20.03.2019
187 Не религиозен
До коментар #174 от "666":
Ще ти отговоря, единствено, за да нямам грях за мълчанието си. Обяснението ти е смехотворно и се базира единствено на личното ти разбиране. А то не може да бъде фундамент за общото. А поради разбиранията на такива като теб, които нямат нужда от книга или духовен водач са се появили ереси, които и до днес водят много хора в Заблуда. Дано СРЕЩНЕШ Живия Бог подготвен...Коментиран от #188
17:10 20.03.2019
188 СмотанРа
До коментар #187 от "Не религиозен":
Ще го срещнем не се притеснявай рано или късно всички го срещаме!17:12 20.03.2019
189 Госあ
До коментар #181 от "Не религиозен":
При своевременно диагностицирани случаи се прилага тетрациклин. При спешни случаи може да се използват направо или в комбинация с тетрациклина, аминоглюкозидни антибиотици – гентамицин, канамицин или дори стрептомицин. Обикновено се работи с високи дози, поради голямата опасност за болния. В много напреднал стадий,как го бях написал "тежко болен" все още има смъртни случаи. Въпреки антибиотиците.Коментиран от #193
17:32 20.03.2019
190 Не религиозен
До коментар #183 от "СмотанРа":
Основните действащи лица за спасяването на българските евреи са Светия Синод на Българската православна църква, депутати, подписали писмото на подпредседателя на Народното събраниеДимитър Пешев до министър-председателя Богдан Филов, както и на синдикални лидери и обикновени граждани.Коментиран от #191, #195
17:35 20.03.2019
191 СмотанРа
До коментар #190 от "Не религиозен":
Все пак аз говорих за началото не за следствието!17:39 20.03.2019
192 Госあ
До коментар #181 от "Не религиозен":
Ако всички четяхме само библията, чумата наистина щеше да бъде само с летален край, което не пречи да има начална и напреднала фаза,в която хората са тежко болни.17:39 20.03.2019
193 Не религиозен
До коментар #189 от "Госあ":
А най-вече е в Гугъл...Коментиран от #198, #200
17:45 20.03.2019
194 Госあ
До коментар #181 от "Не религиозен":
Дам религиозните фанатици много лесно стигат до омраза,крайна омраза, дори да горят живи хора.... чудя се как може да е имало изобщо някаква любов при такава омраза...17:46 20.03.2019
195 СмотанРа
До коментар #190 от "Не религиозен":
Не забравяй какво употреби основни действащи лица. Между действащи лица и дадени първоначални идеи и заповеди има огромна разлика. Разликата между действия и мисъл е голяма както и първоначална заформяща се идея и изпълнителен план. Нека да не мислим малко по последователно.Коментиран от #196, #197
17:49 20.03.2019
196 СмотанРа
До коментар #195 от "СмотанРа":
ПП Исках да кажа последователно.17:51 20.03.2019
197 СмотанРа
До коментар #195 от "СмотанРа":
ПП Исках да кажа последователно.17:51 20.03.2019
198 Госあ
До коментар #193 от "Не религиозен":
Бате,доктор съм ,ама не лекар...очакваш да знам точно с какви антибиотици си лекува ? Аз за мойте бактерии си ползвам ампицилин или канамицин. Знам че доксациклина е широкоспектърен,ама виж че друго сме им казали на лекарите да дават.канамицинчето естествено си работи. Чума не съм гледал доса,само е.коли си отглеждам.Коментиран от #202
17:51 20.03.2019
199 Иванов
До коментар #185 от "Иванов":
Целта ми не е Урумов. Нека си пише, не ми пречи.Коментиран от #201
18:11 20.03.2019
200 Госあ
До коментар #193 от "Не религиозен":
Между другото, не е много християнско да предизвикваш хората с жлъчни забележки и наставления.Коментиран от #207
18:12 20.03.2019
201 Госあ
До коментар #199 от "Иванов":
Иванов, добре ли си ?Коментиран от #205
18:14 20.03.2019
202 Не религиозен
До коментар #198 от "Госあ":
Не бързай, преписвай правилно. ДоксИциклин, а не доксАциклин. "Специална" клавиатура ли ползваш ? На моята - А и И са на различен ред,докторе...Коментиран от #204, #206
18:16 20.03.2019
203 Иванов
До коментар #184 от "СмотанРа":
Като ти набутам рязания, ще ти хареса още повече. Ще виеш от удоволствие!Коментиран от #210
18:22 20.03.2019
204 Госあ
До коментар #202 от "Не религиозен":
Твойта да ни еврид ? Ако трябва да те префризирам . механична грешка във факти18:24 20.03.2019
205 Иванов
До коментар #201 от "Госあ":
Да, благодаря, чувствам се отлично! Това, че и други използват името Иванов не ме притеснява ни най- малко. Смисълът е всичко, не никът!!!Коментиран от #213
18:25 20.03.2019
206 Госあ
До коментар #202 от "Не религиозен":
На моята са едно под друго машинописке,но както казах има лакеи. И да добре и да започнеш с това обръщение. Да си знаем местата в йерархията. Специално за теб.Коментиран от #209
18:27 20.03.2019
207 Не религиозен
До коментар #200 от "Госあ":
Само това ли можеш да кажеш в своя "защита" ? Или ти отърва да си служиш с постулати, които сам ти тук пренебрегна много, много пъти. И забрави ли, че ти обясних преди време, че християните не са "овце" и не са "овчедушни", колкото и стари догми да ги представят така, с което отблъскват народа от вярата. Образованите християни и тези, които добре познават Словото на Бог, не са плява, която всеки може да тъпче.Коментиран от #208
18:31 20.03.2019
208 Госあ
До коментар #207 от "Не религиозен":
Префризирай си каквото искаш,на еврид или квото там. Мога да ползвам постулати, когато са на място,мога и да разсъждавам. Доксициклин мога да сгреша дори в бързината,но много по невежо е да мислиш че чумата не се лекува 😂 хайде че стана много късно при мен. Провери за още някоя правописна грешчица ;)18:40 20.03.2019
209 Не религиозен
До коментар #206 от "Госあ":
За протокола: аз съм академик, нямам лакеи. Много грозна дума - има нещо хлъзгаво в това да си заобиколен с лакей. Предпочитам - сътрудници, съработници, екип...Коментиран от #212
18:41 20.03.2019
210 СмотанРа
До коментар #203 от "Иванов":
Това мисля, че е......18:42 20.03.2019
211 Мини
Коментиран от #218
18:47 20.03.2019
212 Госあ
До коментар #209 от "Не религиозен":
Там където работя последните години академици няма,и големи доктори няма. Така че не очаквай някакво уважение към титла, която е само в България и Русия. Освен това,хуманитаристите не са ми колеги. Философията е друго,но както казах стана никое време и не мисля да си губя от съня в дребнавости18:48 20.03.2019
213 Не религиозен
До коментар #205 от "Иванов":
За онези, които са тук от самото начало, почеркът на всеки е ясен. Или както казва Библията - по плодовете им ще ги познаете. О, имаше и така тема преди седмица. И тъй като аргументите и изразните средства на "опозицията" се изчерпаха, прилагат този "номер" за втори път. А щом започнаха да се повтарят , значи ще затварят. Нещо като обявяване в несъстоятелност.Коментиран от #217
18:51 20.03.2019
214 СмотанРа
18:52 20.03.2019
215 СмотанРа
19:01 20.03.2019
216 Този коментар е премахнат от модератор.
217 Госあ
До коментар #213 от "Не религиозен":
академиците май ги прилагат тези номера най честичко ми се струва. Не може нещо да се изчерпи като е останало без отговори. Или за отговори смяташ поправчиците в правописа ? Които впрочем са били или плод на техническа грешка или твърде спорни. Видяхме,че когато се захващаш дори с полемични поправчици като "тежко болен"-което в крайна сметка отразява тежкото състояние на пациент следствие на болест,се вижда доста солиден времеви гап19:05 20.03.2019
218 Не религиозен
До коментар #211 от "Мини":
Дискусията наистина загрубя и изгуби първоначалния си смисъл. Тук останаха единствено деструктивните , чиято мисия беше да наложат мнението и волята си за прекратяване публикациите на Урумов. Практиката показа, че "тези врати" нямат панти, така, че отварянето тук с "благи думи" е невъзможно за сега. Затова и аз реших да прекратя участието си засега, за да не подхранвам илюзиите им на победители. Бог е ПОБЕДИТЕЛ във всяка ситуация. А за всяка хула против Него и християните, ще отговарят. Разбира се, имат шанс да се покаят и да изпросят милостта Му. Но още веднъж ще кажа, че рубриката е полезна за ония, които не се противят на здравия разуми и Факти.бг не трябва да ощетява хората, които търсят надежда.Коментиран от #224
19:35 20.03.2019
219 СмотанРа
20:42 20.03.2019
220 СмотанРа
20:45 20.03.2019
221 СмотанРа
20:48 20.03.2019
222 Този коментар е премахнат от модератор.
223 СмотанРа
21:05 20.03.2019
224 Мини
До коментар #218 от "Не религиозен":
Немога да повярвам, че тази е причината за спирането на публикациите!! Както каза Иванов, нивото на дискусията тук като цяло беше прилично. Права си, че засега при някой от коментиращите е трудно и почти невъзможно само с "благи думи", но с тях може най-ефикасно да се стигне до сърцето и разума. И "благата дума" не се забравя, затова и кога тя ще "покълне" и ще започне да дава плодове в другия е Божие дело. И аз ще последвам примера ти и ще приключа с коментарите и присъствието си. Желая на теб, както и на другите господа Иванов и ГосТ(sorry, но нямам такова завинтено Т) Божията богата благословия и всичко най-добро. 🤝 p.s: ГосТ, междудругото тук, където живея има дори Бал на академиците(под академик се разбира всеки, който е завършил университет или някакво висше уч.заведение). И пред Бог се явяваме без титла, само с делата, думите и помислите си...Коментиран от #244, #258
21:42 20.03.2019
225 СмотанРа
21:42 20.03.2019
226 СмотанРа
21:45 20.03.2019
227 СмотанРа
21:49 20.03.2019
228 СмотанРа
21:55 20.03.2019
229 СмотанРа
21:58 20.03.2019
230 СмотанРа
22:01 20.03.2019
231 СмотанРа
22:05 20.03.2019
232 СмотанРа
22:43 20.03.2019
233 Иванов
22:56 20.03.2019
234 Смотан 33
22:58 20.03.2019
235 Ислямиста Иванов
22:59 20.03.2019
236 Този коментар е премахнат от модератор.
237 Иванов е на нещо тежко
23:08 20.03.2019
238 СмотанРа
23:08 20.03.2019
239 Сссссмотан 33
23:13 20.03.2019
240 Този коментар е премахнат от модератор.
241 Смотан 33
23:23 20.03.2019
242 Този коментар е премахнат от модератор.
243 Този коментар е премахнат от модератор.
244 Не религиозен
До коментар #224 от "Мини":
Факти.бг. и сега е територия за свободно представяне на различни мнения по всички въпроси. Очевидно публикациите на Ал. Урумов засягат лични интереси, а нашите опоненти в тази дискусия са тук с определена задача...да създават объркване и хаос и агресивно да се противопоставят на всяко мнение. На каква награда се надяват, само те си знаят... Моята награда е на небето ! Надявам се да се окажа одобрена за нея. Винаги подлагам на преглед думите си и постъпките си и намирам, че в тази последна дискусия положих старание да проявя търпение и добронамереност. Но отдавна беше ясно, че агресията и подигравките на т.н. гост и СмотанРа са преднамерени и те са "глухи" за "благата дума". Така, че трябваше да ползвам мъдростта в Притчи 26 : 5 " Отговаряй на безумния според безумието му, да не би да се има за мъдър в своите си очи". Бих искала да се надявам, все пак, че Факти.бг. ще ревизира решението си и ще продължи да дава трибуна за духовни и морални възгледи и мнения. Не само заради, онези читатели, които се надяват, но и заради баланса. Свидетели сме на ежедневни "новини" в рубриката "Крими" и както каза Иванов движим се в спирала надолу...Би било жалко за една нация дала на света славянската писменост и култура, световни образци и майстори в изкуството да изгуби своята идентичност. Накрая, моля , който се е почувствал засегнат да ме извини, но всеки, който оскърбява моята вяра е подложил на изпитание търпението ми... Останалото е между мен и Бог. БожиятаКоментиран от #245
23:31 20.03.2019
245 Не религиозен
До коментар #244 от "Не религиозен":
P.P. Божията милост да бъде с всички вас. Светло Възкресение Христово!23:35 20.03.2019
246 СмотанРа
23:38 20.03.2019
247 СмотанРа
23:50 20.03.2019
248 СмотанРа
00:00 21.03.2019
249 СмотанРа
00:04 21.03.2019
250 СмотанРа
00:07 21.03.2019
251 СмотанРа
00:18 21.03.2019
252 Този коментар е премахнат от модератор.
253 СмотанРа
00:22 21.03.2019
254 СмотанРа
Коментиран от #255, #257
00:23 21.03.2019
255 Иванов
До коментар #254 от "СмотанРа":
Ти са заласна бе, пини молко водица! )))))00:34 21.03.2019
256 Иванов
00:37 21.03.2019
257 Иванов
До коментар #254 от "СмотанРа":
Ей, момко, дано не си се гътнал, ще бъде голяма загуба за сайта. А адреса ти от Урумов няма да търся, така и така по цял ден се занимавам с идиоти и да ви ходя на гости е прекалено. Има си лекари специалисти за тази цел.01:08 21.03.2019
258 Госあ
До коментар #224 от "Мини":
Благодаря ти за участието,за мен то беше много важно, защото като вярващ но не религиозен човек, мнението ми за религиозните християни щеше да бъде затвърдено. Все пак виждам,че дори християнските одежди биха запазили човека,ако той иска. Всичко добро !02:11 21.03.2019
259 СмотанРа
09:04 21.03.2019
260 Иванов
09:07 21.03.2019
261 коментатор
09:57 21.03.2019
262 Просто Човек
10:06 21.03.2019
263 Този коментар е премахнат от модератор.
264 Иванов
До коментар #263 от "СмотанРа":
Само това ти липсваше! Хората са такива без да са го искали, едни бели, други черни. Не цветът е важен, а манталитетът и обичаите. Търсиш помощ, а си изкарваш боя, защото не можеш да насилваш никого да ти помогне насила. Насила хубост не става. Иди си при Урумов, защото тук ти повече нищо няма да научиш. Като не знаеш да целуващ ръка, ще целуваш задник!13:35 21.03.2019
265 Иванов
До коментар #263 от "СмотанРа":
Само това ти липсваше! Хората са такива без да са го искали, едни бели, други черни. Не цветът е важен, а манталитетът и обичаите. Търсиш помощ, а си изкарваш боя, защото не можеш да насилваш никого да ти помогне насила. Насила хубост не става. Иди си при Урумов, защото тук ти повече нищо няма да научиш. Като не знаеш да целуващ ръка, ще целуваш задник!13:35 21.03.2019
266 СмотанРа
13:47 21.03.2019
267 СмотанРа
13:49 21.03.2019
268 СмотанРа
13:51 21.03.2019
269 СмотанРа
13:55 21.03.2019
270 СмотанРа
13:58 21.03.2019
271 СмотанРа
14:00 21.03.2019
272 СмотанРа
14:07 21.03.2019
273 СмотанРа
14:10 21.03.2019
274 Смотан
14:12 21.03.2019
275 СмотанРа
14:16 21.03.2019
276 СмотанРа
14:17 21.03.2019
277 СмотанРа
14:19 21.03.2019
278 СмотанРа
14:30 21.03.2019
279 СмотанРа
14:34 21.03.2019
280 СмотанРа
14:35 21.03.2019
281 СмотанРа
14:41 21.03.2019
282 СмотанРа
14:44 21.03.2019
283 СмотанРа
14:48 21.03.2019
284 СмотанРа
15:02 21.03.2019
285 СмотанРа
15:03 21.03.2019
286 СмотанРа
Коментиран от #287
15:07 21.03.2019
287 Иванов
До коментар #286 от "СмотанРа":
Аре бегай си, защото по Здрач освирепявам и този път не мога да ти дам никакви гаранции.17:27 21.03.2019
288 СмотанРа
18:34 21.03.2019
289 СмотанРа
18:59 21.03.2019