4 Януари, 2020 21:27 11 128 59

Спасихме тираджиите от Макрон, за да ги ударим ние

  • тир-
  • тол система-
  • винетка

Тол системата е въплъщение на модела Борисов - претенциозна фасада, зад която се крие корист и неумение

Спасихме тираджиите от Макрон, за да ги ударим ние - 1
Снимка: БГНЕС
ФАКТИ публикува мнения с широк спектър от гледни точки, за да насърчава конструктивни дебати.

Подгответе се към водните проблеми да се добавят и кризата с тол системата и протестите.

Докато бранеха българските транспортни фирми от "лошия" Макрон, тук им нанасят ядрен удар.

Това коментира във „Фейсбук“ Илиян Василев.

Само вижте за какво става реч. Сега товарните превозвачи плащат 1700 лева годишна винетка в най-лошия случай. Но масовата е 1300 лева. Сега ще трябва да плащат над 4000 лева - средно, Някои ще плащат 7-8 пъти повече.Това е прогнозата на АПИ.

Знаете ли каква е огромната глупост, която е подплатена от корист?

Първо, имаше много по-коректно решение през повишаване на акцизите върху горивата, защото това първо щеше да освободи екологичните автомобили. След това щеше да бъде решено без допълнителна адмнистрация, която сега струва 180 милиона на година. И последно какво пречеше транзитния трафик през страната да плаща по високи тарифи на принципи граница граница. Отново без допълнителни разходи.

Второ ,каква е сметката по прогнозите - 290 милиона лева приходи от автомобили и 400 милиона лева от тежките МПС. Ами като махнете допълнителните разходи по администрацията, по договорите с посредниците знаете ли какво ще лъсне като истина - че нетните средства, които остават за пътната мрежа няма да се повишат., напротив. Нито ще можем да финансираме поддържането, още по-малко изграждането на пътната ни мрежа.

Трето, това е квази данък защото кой накрая плаща масрафа - това са гражданите и компаниите. Тоест ние с вас..

И тогава както ви предупреждавам от години - на принципа на бавното нагряване ще разширяват обхвата на тол система и ще включат всички автомобили. Защото Тол Системата ще трябва да се издържа. Сега я крепят със субсидии от бюджета. Ще стане като с АЕЦ "Белене" огромните средства са хвърлени, няма да искат да ги губят и тогава трябва всички да покриваме щетите на непремерените и откровено непрофесионални средства.

Тол системата е въплощение на модела Борисов - претенционза фасада, зад която се крие корист и неумение.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 54 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 😂😅😂 КОр за ТоЛ ТаКсИтЕ

    83 19 Отговор
    Мани тираджийте ами хората?! Тях не ги ли ощетява тола. Плащяш данъци винетки граждански и са тол защо?!

    Коментиран от #4, #31, #51

  • 2 Ханко от село Осеня

    86 42 Отговор
    Не няма да стане таака както си го нахвърлил тука. Напротив , чеждите камиони които разбиват нашите пътища най накрая ще почнат да плащат , и на българския гражданин ще му олекне , или най малкото няма да е принуден той да плаща за това което разбиват чуждите камиони. И все пак ако фирмаджията с 10те камиона мачка ноно стоп улиците и си докарва по милион на година , щото все пак се плаща на километър , нали , за да плати трябва да ги е навъртял , така де , не е ли честно той да плаща повечко от мен с опела. Винаги ще има ревлювци , но трябва да сме коректни , който чупи купи , нали така

    Коментиран от #15, #21

  • 3 Анонимен

    58 18 Отговор
    Овцете трябва да се стрижат без значение дали е ефективно или не.
  • 4 Ханко от село Осеня

    25 56 Отговор

    До коментар #1 от "😂😅😂 КОр за ТоЛ ТаКсИтЕ":

    Глупости , тол ще замени винетките , няма да се плащат двете. Простия пример е , два ръти ти е трябвало винеткаа през годината , за по ден , 20лв. с тол системата може и да е 2лв , зависи от разтоянието. Не говорете глупости.

    Коментиран от #37

  • 5 гост

    63 10 Отговор
    не е далеч от акъла,че това ще отрази на цените на стоките,които се превозват разбира се ще трябва да платим отделно и цените на автобусните превози ще се увеличат

    Коментиран от #8

  • 6 Гост

    19 4 Отговор
    Класика
  • 7 Тръмп

    53 15 Отговор
    Този жалък "експерт" знае ли колко турски тира преминават на ден в България,та ръси простотии???:):):)
  • 8 Ханко от село Осеня

    17 21 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Не , не е така , когато станат само коректните и легални превозвачи и се премахнат всички които подбиват цената им , би могло да се очаква даже и намаление на билетите. Сега всечки пищят , но то е превантивно , опипват почвата за натоварване , но едва ли ще се случи , конкуренцията е голяма.
  • 9 TIR

    44 8 Отговор
    Този пък акциза иска да вдига? Аз имам косачка, оторница и. ензинов трион. Ще ми вдигне разходите за да може турските камиони да мачкатнза без пари? Наглец!
  • 10 613

    46 4 Отговор
    Една камара чужди тирове пътува с цел печалба, демек комерсиално.. да плащат както в цяла Европа.
  • 11 TIR

    40 4 Отговор
    И защо толкова реват, като най-накрая не камионджиите ще платят тол-а, а потребителите на стоката която превозват. Може би са се загрижили за нас, едва ли? И да не ми ги разправят че сега БГ международни TIR превозвачи си купуват годишна винетка! ЛЪЖЦИ!
  • 12 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    25 13 Отговор
    стританетопочна повишиха водата вода няма вдигнаха данъците ППГЕРБ НИ води към дъното

    Коментиран от #17

  • 13 Да да

    22 2 Отговор
    Много е лошо да се плаща за изминато разстояние! Сега тези дето карат много,ще плащат повече от тези дето карат малко! Не е честно! Във всички пропаднали страни от ЕС се плаща на километър! Само Дания,Холандия и Румъния (най-развитите и с най-голяма територия) са с винетка за камиони! В Сърбия плащат и леките коли! Добре ,че не са в ЕС,че щях да се чудя към свръхбогатите или направо към топ технологичните страни ,като С.Корея да ги причисли!🤣🤣🤣
  • 14 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    19 9 Отговор
    помните ли филма по соц влеме ОКТОПОДс КОРАДО КАТАНИ който го е гледал е забелязал че МАФИЯТА еДЪРЖАВАв ДЪРЖАВАТА

    Коментиран от #18

  • 15 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    7 3 Отговор

    До коментар #2 от "Ханко от село Осеня":

    ЗЛАТНИЯ ВЕК
  • 16 Юда

    23 9 Отговор
    Ако тоя е експерт,аз съм трамвай.

    Коментиран от #36

  • 17 До Козлудуй

    10 4 Отговор

    До коментар #12 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":

    Не води те да седнеш на моя х. й. Тъпанар.

    Коментиран от #19

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 ДО ЗАГУБЕНЯКА

    16 4 Отговор

    До коментар #17 от "До Козлудуй":

    завиждаш на КОЗЛОДУЕЦА щото си ГЕРБАДЖИЯ ГАДЕН
  • 20 долно мекере соросово

    8 14 Отговор
    Русофоба си е русофоб навсякъде и във всичко. Този е за Белене, прасетата да го ядат.
  • 21 гост

    37 3 Отговор

    До коментар #2 от "Ханко от село Осеня":

    Чуждите камиони са от граница до граница. Много лесно се събират парите от тях. Не разбирам само какво правят тези 5-6 хрантутници с два автомобила на изхода на Стара Загора между града и Агробиохим, който си е индустриална зона на града? Със сигурност всички ние плащаме за намаляване на безработицата в региона, няма никаква полза от тях. Нещо като платените паркинги във Велико Търново- площадче с пет паркоместа осигурява поминъка на един човек, сложен да събира такси...
  • 22 Кой68

    8 2 Отговор
    Вълка козината си мени,но нрава не.........
  • 23 Toni

    12 8 Отговор
    Ще плащат и повече.Те са ,които разбиват пътищата ни.Смешен плач...
  • 24 Роко

    19 22 Отговор
    Статията цели да се настроят глупавите и прости хора които правят около 90% от електората на БСП срещу властта. Въобще няма нищо общо с реалността.

    Коментиран от #34

  • 25 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    11 7 Отговор

    До коментар #18 от "До Козлудуй":

    ти си много умен бе ГЕРБАДЖИЙО
  • 26 Опа

    27 7 Отговор
    В бялите страни е така, тол система. А храните им са по евтини и по качествени от нашите. Да питам( този) да кога ще си мисли че ядем доматите с коловете. Много хора пътуват в Европа и знаят как стоят нещата
  • 27 СтарТИРаджия

    55 6 Отговор
    Едно в статията е вярно: цялото моткане показва, че наистина по държавните служби са натикани само некадърници! Но системата с портални рамки и таксуване на автомобилите над 3.5 тона си е много читава за събиране на средства за поддръжка на пътната мрежа! Проблемът е, че "превозвачите" яхнаха недъга на недоучилите хора от АПИ, пуснаха и лобитата подплатяващи отдолу с лапаница и работата е перманентно спечена! Щото що не ги интервюирате? Да, Вие журналистите! ПИМК, АИТ, Юроспийд, Дискордия, БИОМЕТ и др. Как плащат перманентно навън м/у 20 и 50 ЕВРОцента на км, пък за България се правят на много подтиснати! Питайте ги. Австрия 350 км, евро 5 = 150 ЕВРО, а? Можело. Да обяснят "що така бе Миме". БИОМЕТ, Евротранспорт, Н&Н, ПИМК, карат хранителните вериги в страната. Сигурно са общо 300 - 400 камиона. Всеки ден пътуват. Що да не плащат здраво на км?! Колко ще оскапят 20 - 24 тона товар 200 лв/500км? Колко?! 1 стотинка, да една на кг стока! Така ще имаме очи да отръскаме и турчина 150 лв. от Кап. Андреево до Русе или 200 до Видин! Аз съм тотално "за" ТОЛ-а: м/у 20 и 40 ст./км според категорията път и емисионния клас трябва да е в България, но!!! Винетката за под 3.5 тона трябва да е само за магистрали и транзитни пътища - да си имаме уважението!

    Коментиран от #30, #52

  • 28 Чарлс Дарвин

    32 4 Отговор
    Нагли клошари. Щом минат границата със Сърбия си плащат на километър, но в България, не иска, а покрай тях и турците да не го правят 😋
  • 29 Трън

    3 13 Отговор
    Факти, от тъпи коментари полза няма. Спрете ги.
    Демокрацията в общество на дебили ражда милиционерско-олигархична диктатура.
  • 30 Луд Кмионджия

    10 0 Отговор

    До коментар #27 от "СтарТИРаджия":

    Прав си. А какво ще речеш за предложението на Макрон. Питам те като човек с с разбиране в шофорлъка. Имаш+от мен.

    Коментиран от #43

  • 31 Joya

    1 2 Отговор

    До коментар #1 от "😂😅😂 КОр за ТоЛ ТаКсИтЕ":

    Бойко като чуя е греда няма измиване ако няма Левски всичко е режисирано
  • 32 Българина

    16 6 Отговор
    ТИКВАТА най-много се плаши от народа.'дигне ли се народа, ТИКВАТА ВЕДНАГА сваля гащичките.Това е.Само протестите са спасението за тоя тъпкан и смачкан народ.

    Коментиран от #39

  • 33 Гост от чужбина

    18 3 Отговор
    Хора много тъпи коментари има тук. Човека имаше в предвид, че цялата тази администрация е за нула. Трябваше да си останат винетките. За нашите камиони е ясно, че народът ще го плаща. За чуждите тирове и двойно може, но трябва и пътищата да са като чуждите.
  • 34 Бай Ганьо

    24 5 Отговор

    До коментар #24 от "Роко":

    Реалността е, че ГЕЙбератите крадете, бе френд.Това е реалността.Нали дебелата незаконно повиши цените на винетките, за да се инвестирало в пътища!!!!!Да,инвестира се в селския път до село Шума-селото на Цецо ПИПОНА.И друго.Откъде на къде селяните ще плащат за да се придвижват от едно село до друго по път целия в дупки? Защо ни крадат? Нека се плащат магистралите, а не разбитите селски пътища.Къде го има това безобразие, освен в кочината ни булгаристан?
  • 35 Лили

    25 9 Отговор
    От коментарите виждам колко са заблудени гражданите от телевизиите, та не могат да различат пладнешкия обир на т.нар. тол такси. Финансово необразовани!!!! Целта е да се взима комисион, ако може всяка година, да се пълни бюджета и тези пари да се издърпват от фирмите и от гражданите. Обещанието е за 130 млрд бюджет. Т.е. всички тия, дето защитават тиквата, да се приготвят да дадат с 30% повече през 2020 г. И пак да си го защитават. Неграмотни са, и такива ще си умрат, за съжаление. А ония ги яхат и си ближат пръстите през офшорки и други подобни, и така. Помнете ми думата - ще сключат договор с някоя фирма да обира парите от пътуващите, независимо дали ще са винетки или тол- такси или други, ще подпишат, че ако печалбите им не са достатъчни, ще им се доплаща от държавния бюджет , ще си вземат комисиона и вие ще плащате, че и внуците ви, да ви е ясно! Ще ви замаляват как договори не могло да се развалят, както с маришките централи и ще продължавате да плащате. А договори се развалят, особено такива, сключени в условията на престъпление, ама нейсе... Подобна сделка бяха приготвили от НДСВ ама не им стигна времето. Сега целта е същата, но к.... да влиза полека, че губернаторът не обича шум под прозорците си. Хайде Честита!
  • 36 Тираджия

    17 8 Отговор

    До коментар #16 от "Юда":

    Този не е експерт.Този е собственик на фирма PIMK,затова реве.Ще му падне печалбата.Подбива цените на всякъде включително и в чужбина
  • 37 Бачо Киро

    15 8 Отговор

    До коментар #4 от "Ханко от село Осеня":

    Тц, грешка си. Идеята беше и двете. ТОЛ система по извънградските и селските пътища няма, да не мислиш, че без пари ще минеш. Идеята беше точно освен винетки на нас, простаците, да ни набутат и ТОЛ система на определени участъци.... Точно така беше описано последния път. Един път данък, втори винетка (все едно данъка за мпс е само за ползване на градски улици), сега и тол система на определени места.... Само в България са възможни такива наглости.

    Коментиран от #44

  • 38 Моделът Борисов

    10 6 Отговор
    "Неврологично отделение във Видинската болница спира да работи заради липса на лекари." Малко встрани, но показателно. Бориосв бавно, но сигурно унищожава всичко по пътя с некомпетентност, свръхего и огромна алчност. Между другото как инспектира Хемус? Той не е специалист по строеж на магистрали. Има ли независим контрол? Ако има, то няма никаква причина Борисов да подтичва като ялов петел насам-натам и да вземе да си върши истинската работа или (което по-добре, т.к. не е подготвен за друго) да подаде оставка.

    Коментиран от #41

  • 39 Бостан

    6 5 Отговор

    До коментар #32 от "Българина":

    Като имаме опозиция от лъжкиня и каун- фатмак боико ще е велик да е жив и здрав
  • 40 Дългия

    9 5 Отговор
    Всички коментираме тук но накрая си плащаме като попове.Защо не се казва нищо за еко таксите.Парите се прибират от частна фирма а ги вдигнаха 3 пъти за бусове и камиони.
  • 41 Ново

    5 4 Отговор

    До коментар #38 от "Моделът Борисов":

    Нали борисов не е специалист по магистралите а ти искаш лекари да испектира за едно не задруго тои е виновен явно си с промит мозък

    Коментиран от #47

  • 42 Джейми Карагър

    17 0 Отговор
    От години се говори, че турските тирове преминават през България без да зареждат гориво, без да купуват каквото и да е, без да допринасят с нищо за нашата икономика, но рушат пътищата доста активно. В някои случаи даже винетка нямат. Тях ли да защитава човек или собствения си джоб? Ако се повиши акциза върху горивата, какво ще им направи на турците, те не зареждат тук? Логично е, щом шофираш много и да плащаш много. Да, сигурно е, че цените ще нараснат с някакъв процент, но в цивилизования свят всичко се плаща. Повишените разходи вследствие стандарта на живот пък ще рефлектират в повишаването на заплатите. Например, минималната заплата от 610 лв означава 600 лв годишно повече в джобовете, не е ли така? Догодина да очакваме 700... Разбира се, не е добре администрацията да се увеличава, напротив, трябва да се намали съществено и най-накрая електронното правителство да бъде въведено, за да се вадят необходимите документи без чакане. Само от това колко пари и нерви на гражданите могат да бъдат спестени - сядаш си пред компютъра и след 5 минути си си отпечатал необходимия формуляр...
  • 43 СтарТИРаджия

    13 0 Отговор

    До коментар #30 от "Луд Кмионджия":

    Значи предложението на Макрон е мн. добро за шофьора! Завоалираната му крайна цел е наистина да завлече българските, румънски, полски и др. шофьори нататък. Причината е, че западните колеги нещат да работят за 2000 - 2500 евра, а искат 3500 - 4000!!! Бачкал съм навън за техни фирми и твърдо заявявам, че това е факт!!! Нашите "работодатели" обаче наистина ги бърка връщането на камиона през 4-ри седмици. Тука вече смесваме тези, които бачкат "вътрешно" с тези, които са поели "правите" курсове: няма толкова стока за/от България - започва луда конкуренция м/у нашите фирми, нали се сещаш?! Щото на колегата му е идеално, няма какво да се лъжем: всеки месец се прибира за по седмица (ясно е, че няма да е 45 часа). Според мен, ако искат да спасят в повечето случаи празното прибиране на камиона, нашите трябва да се откажат от каботажите и да си дърпат само международно из Европа. Щото сега какво е? България - Франция (две седмици въртим из Франция, обиране техни вътрешни превози) - България. Същото е положението и да речем като линията е Германия - Испания - Германия! Има спогодби за каботажите, но тотално не се спазват! Германеца кара на м/у 1.2 - 2 евр/км, според характера на стоката, нашия го удря с 1 евр/км. Производители и търговци си гледат интереса: е.ем ти и разпоредбите, но им удряме логистичния бранш - факт, при това напълно видно, полулегално! Но шофьорите това, което им "извоюва" Макрон трябва да си го защитят - 45 часа на меко легло със санитарен възел,

    Коментиран от #46

  • 44 Byg

    5 1 Отговор

    До коментар #37 от "Бачо Киро":

    Никога не е била и двете , идеята е да се обхванат транзитно преминаващите най вече , а е и по справедлива , плащаш само за това което си навъртял , а не по дефаулт да вадиш 100лв. Колите никой не ги брои като финансов ресурс , това е за тежкотоварни , автобуси и такива които рушат пътищата . Може да се наложи да се плаща и за някои тунели , мостове но това си е по цял свят , удобството струва пари . Тол системата за мен си е по справедлива от това всички да плащаме еднакво независимо колко караме.
  • 45 АБРИВИАТУРА

    3 2 Отговор
    Джамбазки къде си ??? Самосезирай се,пусни докладна.Къде се скри при дънколюбеца каракачанкоф ли си ?Поркате си,браво.А ние бачкаме у студа,защото самолети имаме да изплащаме.И те така,кофти е да си българин у собствената си родина,мачкат те постоянно като започнеш от патриоти разни до .....
  • 46 СтарТИРаджия

    9 0 Отговор

    До коментар #43 от "СтарТИРаджия":

    ... разходки и т.н. За камиона и стоката да му мислят предприятията - не сме пазачи! Дълбоко се надявам в близко бъдеще и в България това да е закон, и да се спазва: 45 часовите почивки в нормални битови условия! Лобито на големите превозвачи у нас трябва да бъде накарано да се държи честно, достойно и по мъжки. Те са показател за голямата корупция по-високите нива в държавните структури! Смятай докъде очеизвадно сме го докарали: 600 лв. заплата и 4000 лв. командировачни!!! Значи за пенсионни и здравни фондове внасяме 200 лв. Знаеш ли, че в Германия 600 евро ми бяха осигуровките, върху подобни, но ОФИЦИАЛНИ суми?! Видима корупция от първо лице е това. Фирма с 500 шофьора да речем съвсем легално си ПЕЧЕЛИ допълнително м/у 400 000 и 500 000 лв. месечно и нехае за държава и социални структури!!! И хората, които могат да ги вкарат в правия път са точно шофьорите!!! Но по презумпция в големите фирми умни шофьори гледат да нямат, защото еле пък, като са повечко, системата разделяй и владей им отива на кино! Трябва ни синдикат. Истински. Шофьорски. От шофьори - за шофьори!!! Като на Димитър Общи девиза: "от народа - за народа"! Иначе ще сме си овце и за в бъдеще. Трябва ни синдикат, като шофьор го заявявам, а не като работодател (макар и дребен)!

    Коментиран от #53

  • 47 Борисов

    3 1 Отговор

    До коментар #41 от "Ново":

    Искаш да кажеш, че Борисов е специалист по магистралите повече от един средностатистически шофьор? Докторите напускат, т.к. трудът им е неоценен. А в същото време е Министерството на здравеопазването има специалисти с по 10000 лева заплата. Щом Борисов трябва да инспектира магистралите, то той трябва да инспектира и други неща. Например, да отиде да помага за някоя операция в Пирогов или в Пета градска или друга болница. След това да отиде в 102 и да седне като ученик в час да види как се преподава. И така на всяко място. Та вместо да се занимава с неща от които не разбира, а той наистина не разбира от тези неща, да види дали може да проследи какво е станало с парите (32 милиона) за Студена. Все пак те са дадени от неговото правителство и е в неговата власт да провери и да каже: не са изхарчени за водолази (това го знаят всички вече), а са ги изхарчели Пешо и Гошо за тези цели. Не е нужно да си прокурор, за да го провериш. Същото да нареди проверка защо Тракия е станала на бабуни и коловози. Защо не е качествено? Нали това може и д стане да каже: подвели са ме. След това да каже, защо тази ТОЛ система не е реализирана качествено? Защо правителството е отделило толкова пари, а няма да има ефект. Кой е сгрешил? При Борисов няма сгрешили, независимо, че нещата се скапват. Не знам дали ми е промит мозъка, но виждам, че държавата се скапва, а няма виновни от тези, които са призвани и им се плаща да вършат тази работа, да не се скапва държавата.
  • 48 Pesho

    4 0 Отговор
    като ходим в Турция и Европа си плащаме а тук не може а ?
  • 49 аде

    2 0 Отговор
    плащащия ще е БЪЛГАРСКИЯТ НАРОД.
  • 50 Асен Илиев

    2 2 Отговор
    булганите обичат да им е гадно :)
  • 51 Тираджия

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "😂😅😂 КОр за ТоЛ ТаКсИтЕ":

    Мани хората ебс ги, ами тираджиите дето сипват парички в таз държавичка!
  • 52 Водач

    0 1 Отговор

    До коментар #27 от "СтарТИРаджия":

    Пич,незнам колко си стар и изобщо колко си "тираджия" ама не впрягай така хората,защото ще ти повярват на глупостите.Обясни на хората Австриеца колко плаща по-национална.Според теб целият транспорт в България се извършва от назованите от Теб пет фирми така ли,други превозвачи няма?Така измислен ,Тол-а обрича малките превозвачи които карат евро 3 и 4.Точно това се опитваме да обясним.
  • 53 Опа

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "СтарТИРаджия":

    Който си знае истината си е знае, но къде са ви колегите и защо си мълчат?

    Коментиран от #54

  • 54 Водач

    0 0 Отговор

    До коментар #53 от "Опа":

    Коя истина? Някой знае ли закон ,в момента във Европа да е забранено спането в хотел,някой глобен ли е ,че е спал на хотел? Пет дни спиш в кабината,шестия и седмия нарамваш багажа и в хотела.Пет дни си спиш във Вас,уикенда забрана,спиш на хотел,според Вас това удобно ли е?Да каже някой къде,като натовариш и напуснеш фирмата,до приемане на стоката във фирмата за разтоварване, отговаря някой друг освен шофьора ?Когато се върнеш от хотела и камиона е празен ,какво правим?Всичко е популизъм и опит да се убие конкуренцията и наемат евтини и опитни работници.

    Коментиран от #56

  • 55 Водач

    0 2 Отговор
    Никой не оспорва Тол таксите, но навсякъде в Европа за местния транспорт национала е безплатен.Така хората имат алтернатива,а тук такава няма,плащаш навсякъде (необложените са забранени за тежкотоварните автомобили ).И медиите да не пишат,че масовият транспорт бил до 12т.и поскъпването от тола било малко ,масовият е над 12т.

    Коментиран от #57

  • 56 Опа

    0 0 Отговор

    До коментар #54 от "Водач":

    Коя истина ли? Тази че вашите началници се правят на ударини с мокър парцал. В закона на Макрон има и други точки като уеднаквяване на заплащането на шофьорите за това какво ще кажеш? Това че нашите идиоти една нормална тол система не могат да направят е друг разговор, но не ми казвай че е нормално турските шофьори да си предават винетките по митниците и тировете да се движат с 100км, нали знаеш как е в А, Н, DE, FR

    Коментиран от #59

  • 57 СтарТИРаджия

    0 0 Отговор

    До коментар #55 от "Водач":

    Айде бе! От коя от големите фирми си изпълзял и тролиш?! Я кажи, ама честно; къде в нормална Европа "национала" е въобще разрешен за тежкотоварен транзит и то най-често над 3.5 т, тук-там над 7.5! Няма наши, няма ваши - лъжеш безочливо! Щото освен за някъде из Испания и Англия, другаде не се сещам!!! Алтернатива има, но за леките и товарни до 3.5 т - точно, за което нашето АПИ се прави на ощипано относно винетките.
  • 58 Водач

    0 0 Отговор
    Кой говори за транзит? Говорим за немския шофьор ,който пътува вътрешно в Германия или френския във Франция.
  • 59 Водач

    0 0 Отговор

    До коментар #56 от "Опа":

    Приятелю,ние искаме във всички професии в България да оеднаквят заплатите с техните,но нъцки,не дават.За турските тирове никой не е против да плащат Тол и съм съгласен че контрола върху тях е смешен,но тук говорим за Българските превозвачи каращи във България.