"Медии и политици фанатично ни убеждават в надигаща се втора вълна от COVID-19. За целта се насажда паника, като се представят общ брой случаи на съмнително положителни PCR тестове, а не на действително болни хора", пише д-р Антония Първанова във фейсбук. Ето нейния анализ:
Нека погледнем как изглежда всичко това през фактите:
1. Колкото повече PCR тестове се правят на напълно здрави хора, толкова повече новооткрити се обявяват. Не се отчита факта, че този тест открива частици (секвенции) от вирус, които не са жизнеспособни и не могат да заразяват.
2. Над 50% са фалшиво положителните тестове, но те се обявяват като безсимптомни, вместо за грешни.
3. Диагнозата се поставя въз основа на клинични данни за заболяване + резултат от тест, а карантина може да се налага само заради позитивен тест. Това прилича на следния парадокс: за да си болен от Ковид-19, трябва да си и болен и позитивен, но ако си само позитивен си болен и без да си болен?!
4. Преживяемостта от вируса е 99,8%, което означава:
• за България при 767 починали, 382 733 са го преживели
• за света при близо 1 милион (976 644) починали, почти 490 милиона (487 345 356) са го преживели
5. Със строги мерки или без мерки, фактите показват, че те нямат въздействие върху смъртността, но имат съществен ефект върху живота на хората и върху икономиката. Ето какви са сравнителните данни за общия брой на починалите на 1 милион население:
• Испания - 661
• Великобритания - 615
• Италия - 591
• Швеция - 581
• В света - 125
• България - 111*
* Този резултат се дължи на редица фактори свързани с паметта на имунната ни система поради преболедуване от 4 предишни щама на коронавируси, а не на усилията на правителството, каквито заслуги си приписва премиерът.
6. На графиките по-долу ясно се вижда как смъртността след края на месец май рязко спада до 0,2% и остава непроменена до сега, а големият брой новооткрити е за сметка на безсимптомните случаи, дължащи се на фалшиво положителни PCR тестове. Интересни и много показателни са еднаквите криви за смъртността в света, във Великобритания и в Швеция, а много различните криви на новооткрити случаи въз основа на "позитивни" PCR тестове.
7. Обърнете специално внимание на графиките за броя заболели и починали в Швеция. След дълги спорове и спекулации, фактите показват с абсолютна категоричност, че мерките за социална изолация не са ефективни в борбата с Ковид-19. Те биха били безмислени за всеки вид въздушно-капкова инфекция. Те са принуда, те са злоупотреба с човешките права!!!
8. За България Коефициентът на смъртност** в промили (на 1000) е следният:
• Ковид-19 - 0,11
• сезонен грип - 0,30
• онкологочни заболявания - 2,64
• сърдечносъдови заболявания (инсулт, инфаркт) - 10,04
• обща смъртност - 15,58
Очевиден е делът на "страшния" Ковид-19!!! Той е по-нисък от този на сезонния грип.
** изчислява се като брой починали от дадено заболяване разделен на броя на населението, умножено по 1000
9. "Общата смъртност в страната спадна с над 10%, защото хората спряха да ходят на лекар и да се правят рискови операции" - член на НОЩ. Много интересно твърдение, което навежда на мисълта за качеството на здравеопазването в страната.
10. Броят на нуждаещите се от интензивни грижи спада, а броят на т.нар. безсимптомни расте. Доста очевиден факт. В същото време броят на хоспитализациите се увеличава (по данни на НЗОК, особено след увеличаване цената на клиничната пътека). Това е доказателство за едни действия различни от ДМП - добрата медицинска практика.
Защо пиша всичко това:
• Защото е манипулация и злоупотреба да се удължава извънредната епидемична обстановка при липса на доказани данни за съществен обществен риск;
• Защото е лишено от медицинска логика да се тестват здрави хора и да се карантинират цели класове в училищата заради положителен тест с компрометирана надеждност. Ако през седмица има по 1 дете в класа или учител с "положителен" PCR, всеки път ли ще карантинират целия клас?
• Няма такава епидемична мярка да се затварят едни здрави хора, за да не са в контакт с други здрави хора, за да не заразят трети здрави хора!!!
• Няма "нова нормалност", има нова форма на робство. Нарича се безкритичност!!!
• В среда на паника, стрес и системни манипулации хората могат да бъдат принудени да извършат действия и да приемат интервенции в ущърб на собственото си здраве и интерес.
• Много начални форми на онкологични заболявания останаха недиагностицирани, поради страха от посещение на лекар и поради блокиране на скрининговите програми. В следващите месеци и години рязко ще се увеличи броят на напредналите форми на рак. Ще загинат повече хора, отколкото от Ковид-19.
• Опитите за дебати бяха потушени и думата на вирусолози, имунолози, епидемиолози, инфекционисти и експерти по обществено здраве беше отнета, за да не излезе на бял свят научната истина.
• Лекари и пациенти започнаха да се държат така сякаш до вчера всички са били безсмъртни и от днес има само една заплаха за здравето и живота - и тя е Ковид-19.
• Най-голямото престъпление на това управление е настройването на хората едни срещу други с некоректни данни, медицински лъжи и злоупотреба с науката епидемиология. Сега всеки паникьосан коментатор във Фейсбук е готов да унищожи този, който се опитва да му представи различно мнение подкрепено с факти и данни. При това го прави с настървение, фанатизъм и омраза, без да разсъждава, без дори да разбира и грам от материята и терминологията на темата. Прави го сякаш е каузата на живота му и със самочувствието на избран да бъде терминатор на опитите за мислене. Ето така се ослепяват индивидите и се превръщат в подчинена маса, готова да прегази всяко препятствие пред собственото си ритуално самоубийство.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Въпрос
Коментиран от #5, #54
10:02 25.09.2020
2 русенец
Коментиран от #39, #59, #62
10:03 25.09.2020
3 др Гей Билтс
10:03 25.09.2020
4 SARS
10:03 25.09.2020
5 рецептата
До коментар #1 от "Въпрос":
Пиеш 750мл водка на екс и си готов.10:04 25.09.2020
6 Дедо Jo
Всичко е вярно, но кликата иска да ни държи и не подбира средства!
ОСТАВКА Борисов, НС, Гешев!
10:05 25.09.2020
7 Последния Софиянец
10:05 25.09.2020
8 И тази
10:05 25.09.2020
9 Браво
Коментиран от #126
10:07 25.09.2020
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 сила
10:08 25.09.2020
12 много е права
Отделно от това , една клинична пътека за коронавирус я направиха 1200 лева.
Производството на дезинфектанти и маски стигна рекордни висоти.
Всичко е само бизнес !
10:10 25.09.2020
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Трябва...
10:11 25.09.2020
15 Браво
10:15 25.09.2020
16 Мнение
10:15 25.09.2020
17 😡😡😡😡😡
10:15 25.09.2020
18 Мдаа
Ще слагаме децата в изолатори, карантини, месомелачката на "Тухла в стената" - в името на усвояване на милиарди в нечии джобове?
Да не говорим за неправилното взимане на проби за тестове, както и достоверността на тестовете.
Не позволявайте куцо, кьораво и сакато да ви бърка в "носа" и носоглътката.
Мийте ръцете редовно, ползвайте овлажнители,хидратирайте организма, промивайте синуси, сами, не е трудно.
Коментиран от #23
10:16 25.09.2020
19 един доблестен човек да каже истината
10:17 25.09.2020
20 Ташун Касапа
10:18 25.09.2020
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Добре написано
А за болния от обикновен грип обикновено се вика линейката когато вече прекалено късно.
Сега относно цялата паника за тоя ковид наистина и до днес не мога да я разбера.
Но да се сравняват различни условия на лечение и след това смъртността не ми се струва много правилно.
Коментиран от #57
10:19 25.09.2020
23 Глупости колко повече се миеш
До коментар #18 от "Мдаа":
Толко по болен ставаш виж ги диваците в махалите им живеят в кочината ама са здрави и не можеш им се противопоставишКоментиран от #95, #127
10:20 25.09.2020
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Covid 19
Коментиран от #28
10:20 25.09.2020
26 Въпрос
Коментиран от #51
10:24 25.09.2020
27 ПазарЖик
10:26 25.09.2020
28 Мдааа
До коментар #25 от "Covid 19":
Усвояване на милиарди и всяване на страх.Налагане на електронно обучение и работа.
Премахване на излишни професии.
Намаляване чрез нарочно изпуснати щамове в определен момент на населението.
И глобално управление на света, за да има ресурси за малцинството.
С две думи много сме, непослушни сме и протестираме, оспорваме богатството на ЕДИНИЯТ процент, което си е престъпление.
10:26 25.09.2020
29 covid19
Коментиран от #34, #45, #84, #91
10:28 25.09.2020
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Некомпетентно
Коментиран от #47, #50
10:30 25.09.2020
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 Бранислав Нушич
Коментиран от #67
10:31 25.09.2020
34 много си умен
До коментар #29 от "covid19":
За 2019 година в България има по вече починали без коронавирус , отколкото за същия период на 2020 година с коронавирус.Справка - Националния статистически институт !!!
Коментиран от #44
10:32 25.09.2020
35 Интересно
Интересен начин за сравнение.
10:33 25.09.2020
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 Поздрави от Северна Кореа
10:35 25.09.2020
38 Иво
10:37 25.09.2020
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 Густо майна
10:40 25.09.2020
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 Бългaрин
Коментиран от #46, #49
10:49 25.09.2020
43 8888
10:50 25.09.2020
44 Въпрос - продължение
До коментар #34 от "много си умен":
Замислял ли си се на колко от починалите хора, независимо от какво, се прави аутопсия за установяване на конкретната причина за смъртта? Водят се статистики за починалите от различни болести, но на колко от тях действително е правена аутопсия? Статистиката дава сведения само за това, при колко човека е ЗАПИСАНА дадена болест за причина, довела до смърт. И нищо повече.10:53 25.09.2020
45 Сульо
До коментар #29 от "covid19":
Откъде знаеш колко НАИСТИНА са умрели от Ковид в САЩ? Там всичко е пропаганда срещу Тръмп - повече жертви - повече вода в мелницата на демократите (медиите и академичните среди са техни, могат да ти докарат каквато си искат статистика).10:54 25.09.2020
46 Нямам нищо против
До коментар #42 от "Бългaрин":
Поздравления за госпожата. Коя от тези специализации точно я прави специалист в областта на коронавируса?Коментиран от #58, #76, #90
10:56 25.09.2020
47 Пешо
До коментар #31 от "Некомпетентно":
Лекар-ПОЛИТИК10:56 25.09.2020
48 Верно ли
11:03 25.09.2020
49 Въпрос - продължение
До коментар #42 от "Бългaрин":
Ще поставя въпроса си по друг, по-нагледен начин - ако имаш кариес например, при д-р Първанова ли ще ходиш да го лекуваш?11:04 25.09.2020
50 Мангърова
До коментар #31 от "Некомпетентно":
Някои докторки ги гони параноя. Може ли да попитаме , след като се вдигне броя на заразените, защо другите държави ни спират на границата и не ни искат.Защо унгарци и нидерландци имат ограничения за австрийци?Ако вирусът не е толкова убийствен, сигурно последиците и пораженията от него могат в бъдеще да са фатални.
Коментиран от #52
11:09 25.09.2020
51 Сульо
До коментар #26 от "Въпрос":
Не само, че не се правят аутопсии, но дори общата статистика за грипа е много съмнителна - никой не тества за грип, освен в началото на епидемиите за да определят от кой щам е вируса. Оттам нататък, никой не поставя диагноза "грип"... Смъртността се изчислява чак след година, като от общата смъртност през зимата се изважда общата смъртност през лятото - счита се, че разликата се дължи само на сезонния грип.11:10 25.09.2020
52 Сульо
До коментар #50 от "Мангърова":
Параноя е да поставяш под карантина здрави хора.Коментиран от #55, #56
11:13 25.09.2020
53 А помните ли
Къде отиде този "тероризъм", изчезна нещо, преборихме ли го?
Анти-ковид мерките са много по-ограничаващи от това да те пребъркват на летището и да ти следят компа.
Поздравления за авторката.
11:13 25.09.2020
54 Дълбоко Виждащ
До коментар #1 от "Въпрос":
За,какво Ви е????11:21 25.09.2020
55 Мангърова
До коментар #52 от "Сульо":
Никой не поставя под карантина здрави хора!!!Под карантина се поставят само заразените .
Ако имаш впредвид ограничения и забрана да се събирате на тумби по махалите, е друг въпрос.
Като е толкова сигурна докторката в думите си, предлагам да го докаже , като за 8 часа отиде и поработи с пациенти в ковид отделение .
Коментиран от #61, #63
11:24 25.09.2020
56 Мисля си,
До коментар #52 от "Сульо":
че целта на карантината е да се ограничи разпространението на вируса. От такава гледна точка, няма значение, дали човек е действително болен или просто заразен. Един вид, ако хората, в чиито организъм има вирус, бъдат отделени от другите, докато организмът им се изчисти от вируса, теоретично в един момент вирусът би трябвало да изчезне, т.е. да няма човек, който да го предаде на друг човек. Друг е въпросът, доколко тази идея е приложима на практика. В Нова Зеландия явно има ефект, но при тях географските особености позволяват един вид цялата страна да е под карантина. В световен мащаб може би е невъзможно, освен ако границите на всички държави не бъдат затворени, докато не остане нито един преносител на вирус.11:26 25.09.2020
57 Ти трева ли пасеш
До коментар #22 от "Добре написано":
срещу измислена болест НЯМА СеГА НиКАКВИ Лекарства.Пунтират ни с паника и изолация....11:26 25.09.2020
58 Сульо
До коментар #46 от "Нямам нищо против":
Тя е политик, а въпросът с коронавируса е политически - винаги е въпрос на политическо решение, когато трябва да се прецени какъв риск за живота и здравето на хората в едно общество е приемлив и какъв - не. Например, ясно е, че ако ограничим скоростта на движение по магистралите до 90 км в час, ще има по-малко жертви. Въпросът дали това е приемливо за обществото е политически и отговор трябва да дадат политиците, а не лекарите или инженерите, например.11:26 25.09.2020
59 Алоо
До коментар #2 от "русенец":
Русиииееее я се вземи в ръце и си иди да ти направят диагностика на мозъка, ама може и да не могат, като гледам май ти липсва....или са ти го промили11:35 25.09.2020
60 Обективно
Коментиран от #72, #128
11:36 25.09.2020
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 Този коментар е премахнат от модератор.
63 Този коментар е премахнат от модератор.
64 Аз съм
Коментиран от #69
11:41 25.09.2020
65 Този коментар е премахнат от модератор.
66 Сульо
Коментиран от #68, #71
11:42 25.09.2020
67 До Бр.Нушич
До коментар #33 от "Бранислав Нушич":
Ако ще хамалин да е написал статията тя е вярна.Вътре са фактите.А когато те говорят и боговете мълчат.Така,че замълчи "нощно" недоразумение.11:43 25.09.2020
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 Само питам
До коментар #64 от "Аз съм":
И Кой ги поръчва погрешните данни? Д-р Първанова или ЩаМът герберски?Коментиран от #79
11:45 25.09.2020
70 моля ви!
Моля ви не обръщайте внимание че е е Пик! Просто е страшно там където е са Истинските лекари! Пазете се ако се обичате вие и любимите ви хора.Приканвам Факти да препечатат това писмо вместо всеки ден да ни съобщават какво е изхрачил Х.Генов
Коментиран от #96
11:46 25.09.2020
71 Сульо
До коментар #66 от "Сульо":
Исках да дам линк към официалния сайт за коронавируса в България - и по-конкретно към разясненията за лица под карантина, но явно някаква автоматична модерация не ми позволява.От тези разяснения става ясно, че се карантинират всички "близки контактни" на потвърден случай на ковид, дори ако не са позитивни и нямат симптоми.
11:48 25.09.2020
72 Не си прав
До коментар #60 от "Обективно":
Путин е далновиден.Заради един грип не си струва да се конфликтира отново с Европа,Китай и САЩ.Просто веднага пусна ваксината и затвори много усти,лакоми за големи пари.11:48 25.09.2020
73 Този коментар е премахнат от модератор.
74 заеничарите
Х.Кисинджър пред римският клуб от 1974!Трябва и да се мисли,но трябва и да има с какво!Лъскачи едно въпросче-тези дни на маршалът на нощта във Варна във ВНВМУ бе удостоен с титлата Доктор хонориз кауза!Питайте за какво?Ще ви води през девет морета в десетото за курбан на вашингтонските античовеци!Лек път,той е еднопосочен!
11:53 25.09.2020
75 мнение
1. Има грипоподобен вирус, наречен Ковид 19. Той циркулира реално, а не е измислица.
2. Той не е естествен, а е вероятно разработка, чрез която реално съществуващ вирус е модифициран лабораторно с определени цели. Какви са те – лаборантите, които са го „сготвили” си знаят.
3. Малката смъртност на едни места, силната заразяемост и голямата смъртност на други, спирането на активността за месеци и после бързия бум, будят много подозрения. Това изобщо не е типично за обикновен вирус и за естествените пътища на заразяване и разпространение при грип. Или има различни разработени щамове, или пътищата на заразяване са различни, с цел да се атакуват определени точки по света в определени моменти /ако не и определи лица, носещи определени гени/. Явно някой „пуска” вируса когато си поиска и където си поиска.
4. Тестовете са абсурдни. Те реално показват не кой е болен и кой не, а кой е носител на определена хромозома в дадена база на ДНК-то. Изключително съмнително какво се тества тогава и с каква цел ?
5. Всичко прилича на много добре планирано и осъществено мероприятие, което си играе с живота на хората, за да постигне съвсем други цели – ограничаване свободите и правата на хората, създаване на някакъв нов икономически ред, въвеждане на тотален контрол и паника. Боледуването е тежко, реалните жертви на КОВИД 19 са много
Коментиран от #81
11:57 25.09.2020
76 Ха ха
До коментар #46 от "Нямам нищо против":
Специализациите са точно по темата-епидемии,пандемия и т.п.Не смяташ ли,че точно деца,ученици са най-контактни и именно от тях се започва с превенцията?Борбата с короната не би трябвало по нищо да се различава от борбата с Ебола,СПИН,сифилис или грип .Анадънму?Коментиран от #85, #87
11:58 25.09.2020
77 нашият
12:04 25.09.2020
78 Ццц
12:05 25.09.2020
79 Ами да попитам и аз
До коментар #69 от "Само питам":
А в другите държави кой ги поръчва?12:05 25.09.2020
80 Среден Пол
12:08 25.09.2020
81 Едно нещо не се връзва
До коментар #75 от "мнение":
в това, което казваш. Дори и да приемем, че другите неща, които си изброил, са факт. Това, че може да има контрол върху вируса, т.е. в коя държава, какъв щам и прочие. Не мисля, че това е възможно точно при разпространението на вирус.12:11 25.09.2020
82 Пешо Пора
Тази година. И колко през предходните години ?
Да не се окаже, че тази година няма пукнали от проста бронхопневмония , а?
12:11 25.09.2020
83 Съдията Дред
12:18 25.09.2020
84 Hoho Boho
До коментар #29 от "covid19":
Ти си от тази категория, описана в статията:"При тoвa гo прaви c нacтървeниe, фaнaтизъм и oмрaзa, бeз дa рaзcъждaвa, бeз дoри дa рaзбирa и грaм oт мaтeриятa и тeрминoлoгиятa нa тeмaтa. Прaви гo cякaш e кaузaтa нa живoтa му и cъc caмoчувcтвиeтo нa избрaн дa бъдe тeрминaтoр нa oпититe зa миcлeнe."
12:19 25.09.2020
85 Човек от щаба
До коментар #76 от "Ха ха":
А като правиш превенция на деца и ученици кой ги гледа в къщи? Не е ли най-рисковата група? Много се изговори за Швеция и модела й. Някои униформени със злоба натякваха цифрите от там. Е резултата е 5000 умрели, от които 2500 над 85 годишна възраст и останалите 2500 над 65 години. Днес обаче в Швеция не се говори за втора вълна, не се затварят граници, няма шум. Униформения се покри. Същото и с Беларус - и там стачки и там масови прояви, но драмата им е друга, много сходна с нашата. Много бих искал да видя какво ще стане ако махнат всякакви мерки. Според мен нищо. Но тогава фокусът ще остане само върху основния враг на България - управлението й. А сега се чака с нетърпение първите дъждове, за да ни залеят с измисления враг, който уви не ликвидира опозицията и протестиращите, макар прогнозата да беше, че яко ще се мре. Не вярвам в нито една статистика за починалите от К 19, в много от коментарите си тук съм посочил защо.12:20 25.09.2020
86 идетрибунал
12:21 25.09.2020
87 Смей се
До коментар #76 от "Ха ха":
Не намирам нито един сайт, на който да мог ада прочета нещо подробно за образованието ѝ! Гледам по какви теми е работела в Европарламента - насилие над жени, равнопоставеност между мъже и жени, медикаменти и храни. Нищо общо с епидемии. Ако знаеш къде мога да се информирам какво точно е специализирала, кажи!Коментиран от #89
12:32 25.09.2020
88 ВМОРО
Коментиран от #119
12:51 25.09.2020
89 ВМОРО
До коментар #87 от "Смей се":
Пробвай с коя да е интернет търсачка. Не е трудно, повярвай в себе сиКоментиран от #92
12:53 25.09.2020
90 Hoho Boho
До коментар #46 от "Нямам нищо против":
Зaщo рeши, чe трябвa дa e cпeциaлиcт в oблacттa нa кoрoнaвируca.В cтaтиятa имa caмo cтaтиcтичecки рeзултaти и aнaлизът им.
Мoжe дa прoвeриш пocoчeнитe oт нeя дaнни, и aкo имaш мaлкo aкъл щe cтигнeш дo cъщитe извoди
бeз дa e нeoбхoдимo дa cи мeдик.
Коментиран от #93
12:55 25.09.2020
91 до ковид19
До коментар #29 от "covid19":
По данни на проф. Джон Йоанидис от университета в Станфорд, Сан Франциско, грипната епидемия в Италия през 2016 г. е отнела живота на 24 000 души, но Италия не се сгромоляса тогава. По данни за заболеваемостта от грип в Италия за изминалите 4 сезона от 2013 до 2017 г., изложени в официална публикация на италиански колеги, както и в анализа на проф. Д. Йоанадис, през тези няколко сезона в Италия от грип са починали общо около 68 000 души, за които е доказана категорична причина грипен вирус. Искам да подчертая, че най-ниският брой починали от грип през тези 4 последователни сезона е 15 801 души през сезон 2015/2016 год., а най-високият брой е през сезон 2016/2017 – 24 981 души, цифра, съвсем близо до броя починали от COVID-19 в същата страна до този момент (27 682 души). Съпоставянето на тези цифри обърква дори и мен, който непрекъснато си задава въпроса: защо целият свят изпадна в този ужас, защо не бяхме подготвени за него, кое е различното от предишните години, когато в Европа за един сезон от грип умират не по-малко от 40 000 души, в света между 250-500 000 души, при всички резерви относно регистрацията на всички заболели, които са вероятно многократно повече от регистрираните, но здравните системи въпреки това са успели да се справят? В България сезонните заболявания от грип са съсредоточени основно в рамките на 3 – 4 седмици през зимния сезон. През тези седмици, в периода на епидемичния подем преболедуват не по-малко от 250 000 – 300 000 българи! Защ13:26 25.09.2020
92 Пробвах, не намирам
До коментар #89 от "ВМОРО":
Освен че е педиатър, че е посещавала курсове по "Здравен мениджмънт" в Маастрихт и "Здравна политика" в Англия. Погледнах и какво точно се изучава в "Здравен мениджмънт" в сайта на Маастрихския университет. Накратко казано - икономика на здравеопазването, т.е. тази ѝ специализация ѝ дава качества на икономист в сферата на здравеопазването - набавяне и разпределение на средства например. Не ѝ дава обаче квалификация за практикуващ медик. Освен тези, които са завършили медицина, тази магистърска програма може да бъде записана и от хора, завършили фармация, биотехнологии, Европейско право, бизнес-администрация и прочие., т.е. И специалности, в които не се изучава медицина.Коментиран от #99
13:28 25.09.2020
93 Абе пич,
До коментар #90 от "Hoho Boho":
тая жена обясняваше че за малко на два пъти не са изпуснали годеника на дъщеря ѝ (или зет ѝ, цитирам по памет), когато се е заразил. Отключили са му се и генетични заболявания. При 6-годишната племенница на член от семейството се е отключил Синдрома на Кавазаки, който би могъл да доведе до дълготрайни увреждания на сърцето, инфаркти, аритмии и др. Мисълта ми обаче е друга - Първанова не е практикуващ лекар, а по-скоро бюрократ - занимава се с цифри, а не с реални пациенти.Коментиран от #103
13:37 25.09.2020
94 Фактология
13:49 25.09.2020
95 Jeep
До коментар #23 от "Глупости колко повече се миеш":
Те са генетично пригодени. Ти и аз няма да оцелеем в тези условия.13:58 25.09.2020
96 Мога само да се присъединя
До коментар #70 от "моля ви!":
към този коментар. Прочетете написаното от д-р Елена Радева - с 30-годишна лекарска практика, 20 г. от тях във Франция и с 6 месечен практически опит с пациенти с Ковид. Тя също дава конкретна информация за протичането на заболяването, но не базирано на статистика, а на личния ѝ опит. И тогава преценете за опита и експертното мнение на Първанова.Коментиран от #97
14:03 25.09.2020
97 П.С. образование
До коментар #96 от "Мога само да се присъединя":
За разлика от Първанова, за д-р Радева може да се намерят подробности за образованието ѝ (в LinkedIn) - вътрешна медицина, нефрология и хемодиализа, нефрогериатрия, кардиогериатрия. Всичко е дадено по години и място (от кога до кога и къде е специализирала).Коментиран от #98, #100
14:22 25.09.2020
98 П.С. образование
До коментар #97 от "П.С. образование":
И да, и пневмология14:23 25.09.2020
99 ВМОРО
До коментар #92 от "Пробвах, не намирам":
Прав си. Цифрите, които тя посочва, как би ги изтълкувал?Коментиран от #102
14:32 25.09.2020
100 ВМОРО
До коментар #97 от "П.С. образование":
За "Antoniya Parvanova" важи същото (в LinkedIn)Коментиран от #104
14:37 25.09.2020
101 Просто статистика
Извод - някой яко ни връзва с короната!
14:38 25.09.2020
102 Не разбирам
До коментар #99 от "ВМОРО":
За кои цифри говорим, за тези, за които нито привържениците, нито противниците на Мангъров не вярват, че са реалните цифри ли? А запита ли се освен това тя какви мотиви може да има, като политик и здравен икономист. Например, че липсата на лекарство означава липса на доходи от лекарства против Ковид? Прочети какво е публикувала д-р Радева като практикуващ лекар. Говори и за PCR-тестовете и то от личен опит. Тогава ще говорим.Коментиран от #107, #111
14:39 25.09.2020
103 Hoho Boho
До коментар #93 от "Абе пич,":
...и какво общо има това със статията и, и верността на написаното от нея?...а това, че занимава с цифри е добре, защото тя анализира точно цифрите
Коментиран от #105
14:43 25.09.2020
104 Даа...
До коментар #100 от "ВМОРО":
За Първанова в Linked In даже не е споменато, че е специализирала педиатрия?! Освен споменаването на медицина във връзка със следването ѝ в МУ-Варна, всичките други неща са свързани само и единствено с администрация, мениджмънт и политика. Отново казвам, това може да го запише и човек, завършил право или икономика, без познания в медицината.Коментиран от #108
14:46 25.09.2020
105 Абе нека си ги анализира Тея цифри като
До коментар #103 от "Hoho Boho":
Ако иска да анализира и колко килограма картофи са продадени тази година. Не ѝ го оспорвам, може да е компетентна в боравенето с цифро. Ама все тая, ако цифрите са фиктивни. Като отида на лекар, искам да е компетентен като такъв. Все ми е тая колко добър икономист или политик е.Коментиран от #125
14:49 25.09.2020
106 Потресаващо
14:54 25.09.2020
107 ВМОРО
До коментар #102 от "Не разбирам":
За цифрите, представени от д-р Първанова, тях имам предвид. Като например шансът да го преболедуваш е 99,8%. Предполагам, че са достоверни. Чел съм и съм слушал всякакви специалисти, последният бе проф. Карл Хинегън/Carl Heneghan от Оксфордския университет. Всеки би могъл да има мотиви(финансови, политически и прочее), доколкото знам госпожата отдавна не е в политиката. И далеч не е единствената, която поддържа тези позиции. Ще се поинтересувам от д-р Радева до края на деня.Коментиран от #109, #110
14:54 25.09.2020
108 ВМОРО
До коментар #104 от "Даа...":
Практикувала е 7 години и 11 месеца педиатрия според въпросния уебсайт.14:56 25.09.2020
109 Извинявай, моя грешка
До коментар #107 от "ВМОРО":
Току-що видях, че Първанова има и 7 год. като педиатър в Добрич, отпреди 23 години.15:01 25.09.2020
110 Добре
До коментар #107 от "ВМОРО":
В LinkedIn пише, че Първанова от 2016г досега е собственик и на фирмата Alba Consulting Ltd. Ако имаш време, погледни и какъв е предметът на действие на тази фирма.15:13 25.09.2020
111 ВМОРО
До коментар #102 от "Не разбирам":
Прочети/чуй интервютата с проф. д-р Иван Чалъков.Коментиран от #112
15:20 25.09.2020
112 Четох ги
До коментар #111 от "ВМОРО":
Виж, ако смъртността е ниска, това може да е само добре. Но става въпрос и за пораженията от болестта. Ще цитирам само 1-2 изречения от написаното от д-р Радева: "(...)Седем листа епикризи на 30 годишни пациенти. Спасени, не могат да ходят с дегенеративни неврологични промени. Излизат от ритъм. Правят епилептични гърчове.(...)"Коментиран от #113
15:30 25.09.2020
113 ВМОРО
До коментар #112 от "Четох ги":
Съгласен съм с теб и д-р Радева. Не противореча. Няма спор, вирусът явно е смъртоносен. Но не мога да пренебрегна и мнението на проф. д-р Чалъков. Дяволът не е така чер. Имам роднини, които го преболедуваха, познавам още дузина, които го изкараха. Бъдете здрав!Коментиран от #114, #118
15:45 25.09.2020
114 Благодаря,
До коментар #113 от "ВМОРО":
Вие също!15:56 25.09.2020
115 ПЕНКО
15:56 25.09.2020
116 г-жо Първанова,
Ама ти т.н. докторке си от юпитата на царя.Какъв Джон Ъпдайк?! Чети си мангъра.
17:05 25.09.2020
117 Чата
17:51 25.09.2020
118 Чата
До коментар #113 от "ВМОРО":
Самата Първанова и семейството и са го изкарали в Англия! Тя не говори ей така като някой, който не е патил!17:53 25.09.2020
119 Чата
До коментар #88 от "ВМОРО":
Да! Трябва незабавно да спрете да пътувате! Ако знаеш, че ти, детето ти, най милите ти хора и домашният любимец ще пострадате при ПТП, не само ще забраниш всякакво пътуване с МПС, но въобще като хан Крум ще заповядаш да се унищожат всички автомобили, камиони, влакове, тирове, мотори, велосипеди и тротинетки!17:56 25.09.2020
120 Прост
18:03 25.09.2020
121 Анонимен
Защо никой от вас не коментира и забелязва емоционалният конфликт и психологическият ефект от ситуацията как информацията и мерките промениха живота и отношенията на хората?
Покрай пандемията със Спин-а как беше?
С годините какво стана?Сега всеки умира от Ковид ли?
Да Ама не.
Защо ви казват да следите потока от парите свързан с вируса и да търсите истината там?
Нямаше ли очакване преди вируса за сериозна икономическа рецесия?
Изведнъж се появи вируса и така не е ли по-удобно да се замаже една лъжа като се използва друга?
18:20 25.09.2020
122 Гост
Фокуса ни масово докато е в липсите,ще си привличаме още повече от тях.
Ако се обединим да си помагаме и да спрем да следваме тарикатите живота ни ше се промени коренно и тук е разковничето,че промяната тръгва от нас.
Тези кредити и помощи не са от вчера и да сте видяли полза от тях за обикновеният народ?
18:49 25.09.2020
123 Анонимен
Коментиран от #124
18:56 25.09.2020
124 Този коментар е премахнат от модератор.
125 Hoho Boho
До коментар #105 от "Абе нека си ги анализира Тея цифри като":
Цифрите не са фиктивни. Можеш да ги провериш.Ако ти се налага да ходиш на лекар - си е твой проблем при кого ще ходиш.
22:47 26.09.2020
126 Царят е гол
До коментар #9 от "Браво":
Царят е гол07:44 27.09.2020
127 И аз да кажа
До коментар #23 от "Глупости колко повече се миеш":
Определено не е вярно- имат много болни от туберкулоза. Виж им и средната продължителност на живота. Не са за завиждане12:01 27.09.2020
128 И аз да кажа
До коментар #60 от "Обективно":
Прочети повечко- "ваксината на Путин" е общоизвестна, не лицензирана поради липса на клинично изпитване и опасна за бременни. Лицензирана отдавна в Япония, за да се прилага при особено опасни епидемии. От 60 души , на които е изпитана в Русия, има 2 починали, докато от контролната група 20 души на плацебо няма починал. Предлага се за три препоръчителни курса, всеки с цена 120000 рубли. Или целият курс излиза към 4000 евро! Толкова!12:23 27.09.2020
129 Антон
09:45 28.09.2020