Тома Николов: Бай Мангал – Каскадьора, който уби Исус

19 Август, 2025 10:02 7 352 99

  • катастрофа-
  • софия-
  • автобус-
  • ауди-
  • ром

Минималното наказание е осем години

ФАКТИ публикува мнения с широк спектър от гледни точки, за да насърчава конструктивни дебати.

Циганинът, който торпилира автобус на градския транспорт, уби пътник в него и прати гаджето си и още двама да берат душа в интензивното, се превръща във все по-голям проблем.

Вчера в коментар под нечий пост написах, че скандалът ще се разрасне, защото е загинал чужд гражданин.

Сириец, ще си кажете, един бежанец по-малко, голяма работа!

Това коментира във "Фейсбук" Тома Николов.

Но загиналият не е млад сирийски бежанец, дошъл да безчинства из София, а лекар, завършил медицина в България и работил преди време в Центъра за спешна медицинска помощ в София, където е спасявал такива като боклука, който го уби! Д-р Иса Али освен това е мюсюлманин, което отваря и верски проблем. Противно на името си, доктор Иса няма да възкръсне (Иса е арабският еквивалент на Исус), но името му дълго ще се споменава като жертва на бай Мангал, когото няма да удостоя с име и снимка - не заслужава такова внимание.

Наказанието е ясно отсега: дванадесет години затвор по чл. 343(1)а) от НК за смърт, причинена при управление на моторно превозно средство, по непредпазливост (престъпна самонадеяност), представляваща особено тежък случай (висока степен на обществена опасност).

Минималното наказание е осем години, но тъй като едновременно са причинени още няколко престъпления - нанасяне на значителни имуществени вреди, както и няколко средни и тежки телесни повреди (да се надяваме, че няма да има и втори смъртен случай), то е ясно, че на основание чл. 24 от НК присъдата ще бъде увеличена до максималната - дванадесет години.

Отново напомням, че съм твърдо против ограничената възможност за акумулиране на присъдите, залегнала като принцип в българското законодателство.

Ако можеха да се акумулират наказанията, то бай Мангал щеше да лежи между 20 и 30 години!

Смятам, че следващата поправка в НК трябва да предвижда изключение в чл. 23 и чл. 24, което да позволява ПЪЛНО АКУМУЛИРАНЕ на присъдите при престъпления с МПС.

Убеден съм, че бай Мангал няма да бъде пуснат на свобода поради вероятността да се укрие!

Да не е посмял някой да реве, че са му нарушени правата!

Аз лично ще следя дали след седем или осем години някой съдия няма да реши по вътрешно убеждение да го освободи предсрочно!

Отсега обещавам да публикувам всички лични данни на въпросния съдия, както и да си платя полагащата се глоба по ЗЗЛД!

Айде стига, че се ядосах...

***

КОЙ ТОЧНО Е БАЙ МАНГАЛ КАСКАДЬОРА?

Бай Мангал, който торпилира вчера сутринта нощен автобус номер 3 на бул. "Възкресение", уби пътник (д-р Иса Али) и рани петима други, е всъщност дребен наркодилър от квартал "Димитър Миленков".

Преди около месец полицията прибрала шефа му и бай Мангал се взел за Пабло Ескобар. Почнал той да върти бизнеса, моторизирал се и всеки ден пилел гуми из маалата. В четвъртък вечерта така прекалил с "пиленето", че го подгонили да го бият, но успял да избяга. Как са го хванали след катастрофата без дрога (амфети според моя източник) в колата, не ми е ясно, освен ако някой не я е укрил или изхвърлил, преди да дойдат ченгетата.

Иначе на бай Мангал не му върви много. Преди години фамилията му си докарала голяма семейна трагедия. Баща му, брат му и още неколцина техни близки палели гуми в махалата, за да извлекат от тях метал. Добре, ама не си ги палели в двора, а пред нечия чужда къща. Собственикът излязъл да им се кара, те го набили, както си им е навик. Само дето не улучили човека... Набитият се оказал бивш военен, прибрал се вкъщи, взел си личното оръжие, излязъл обратно и ги разстрелял на място. Моят източник не беше сигурен освен брат и баща дали и сестрата не е дала фира, както и дали общо застреляните са трима или четирима. Историята е отпреди години, бай Мангал още е бил малко чааве тогава.

Едно се знае - нито е син на тартор, нито има гръб, особено след като шефът му е също на топло, та няма да отърве максималната присъда. Ако не изкара късмет да го тикнат при бай Ставри в ЦСЗ, може и жив да не излезе от пандиза, особено ако има мюсюлмани близо до него (загиналият доктор сириец, напомням, е мюсюлманин).

В обобщение - един боклук по-малко на улицата и някак съм солидарен с мюсюлманската общност, че липсата на смъртно наказание е слабост в правораздаването ни....


Поставете оценка:
Оценка 4.8 от 216 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Гост

    112 0 Отговор
    А аз като пиша, че рома е с думата в заглавието ми триете поста. А в заглавието може. Еми не е честно.

    Коментиран от #26, #97

  • 4 000

    212 2 Отговор
    Браво за материала!

    Коментиран от #33

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Аман

    45 0 Отговор
    Амин.
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Като пръднали

    223 2 Отговор
    Убит е свестен скриец интегрирал се в българското общество. БХК мълчат като пръднали за свестните хора и вият като чакали за всеки лумпен.
  • 9 ООрана държава

    47 0 Отговор
    Мангалтрии бъзо мангалтрии бързо мангалтрии бързо
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Българин

    166 0 Отговор
    Силна статия, вярна за съжаление.

    Коментиран от #81, #90

  • 13 помаците ходят с вълнени

    4 68 Отговор
    чорапи лятото и на джамията . билета дава 10 бона - застраховка . може да го пратят на близките му в сирия . имал нередовни документи . бизнеса му бил с мигрантите . щял на летището , после до бежанския център на овча купел , после обратно . Инцидент . ако имаше митцубиши 800 к.с. , ама няма . съда да осъди шофьора . явно той е карал . не е имал тежки катастрофи .

    Коментиран от #75

  • 14 При акумулиране - 100-200 години

    87 0 Отговор
    Доживотна, без право на обжалване, е по тежко наказание от смъртна присъда.

    Коментиран от #83

  • 15 Дипломата

    114 0 Отговор
    С каква диплома е изкарал шофьорските курсове!!!
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Бай Ставри

    86 0 Отговор
    Сега системата трябва да провери колко книжки има издадени на лица без основно образование и далите им ги при мен! Трябва вместо талон да се носи копие за завършено образование заверено от заведението от където е издадено!
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Истината

    56 0 Отговор
    Защо не са се намесили медиците, за да ни спасят от такъв генетичен материал?
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Факт

    52 5 Отговор
    Доктор Иса вероятно е бил християнин. Останалата информация би трябвало да бъде разпространена от МВР официално. Но явно МВР вместо да си върши работата, дава сведения на странични лица!
  • 24 Вуте

    107 1 Отговор
    Отлична статия. Най после всичко с истинските имена.
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Хубаво

    56 2 Отговор
    Нека да му дадат поне 8 години, но защо Максим Стависки се измъкна с условна за подобно престъпление?

    Коментиран от #37, #49

  • 29 Знаменосец

    4 37 Отговор
    Какъв чл. 24 нк какви пет лева? Първо квалификацията ще е по Ал. 3!!! Чети - както и след превишаване на разрешената скорост в населено място с повече от 20 км/ч
    Ще се приложи б. Б първото предложение като наказанието ще е от 10-15 г. Може и да го квалифицират като особено тежък случай, но си трябва още един умрял. Въпреки че под плебейски натиск всичко е възможно.
    И никакви други престъпления не е извършил. Стените и тежки телесни повреди се поглъщат от по-тежкия състав! Идеалната съвкупност в случая е само привидна, защото обектът на посегателство е един и същ! Какъв чл. 24 какви пет лева?!
    А предложения за законодателни изменения от плебеи много молим не благодаря!

    Коментиран от #48

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Чики-Рики

    46 0 Отговор
    А някой дали си зададе въпроса, този бай М@нгал, изобщо дали като млад шофьор по закона е имал право да управлява какъвто и да е автомобил в този час от денонощието,да не говорим за мощен , като този?!
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 ФАКТ Е

    23 41 Отговор

    До коментар #4 от "000":

    ИСТИНАТА

    Защо Путлер не може да спре войната в Украйна?
    Защото като се завърнат в Русия,
    много от войниците са мобилизирани от затворите крадци и бандити убийци,
    и в Русия ще настане ад!
    Закоравели от мародерства, безразборни убийства и брутални изнасилвания в Украйна
    ще продължават да правят същото и в Русия.
    Тогава за Путлер Кремъл ще се превърне в затвор или в лобно място!

    Коментиран от #45, #69, #95

  • 34 тъжно е

    29 1 Отговор
    че авторът намира утеха във факта, че ако убитият не е българн това означава по-честна присъда.
    А ако е българин - замазване и замитане?

    Кофти работа
    50 000 души избити по улиците за 20-30 години! Повечето млади и перспективни. Това за 3 десетилетия е загуба на 100 000 активни млади българи.
    Един жизнен град по-малко.
  • 35 Територията е насена с безмозъчни

    25 3 Отговор
    индивиди, с чалга мозъчна гънка и reptile brain. Винаги и било така, разликата е че сега същите могат притежават супер бързи коли и т.н., с две думи цар за един ден, пепеляшка никой не я брой, парите решават всичко.
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Между другото

    30 1 Отговор

    До коментар #28 от "Хубаво":

    След него започнаха такива изцепки,видяха ,че да убиваш не се наказва
  • 38 АМЕРИКАНСКИ

    34 2 Отговор
    НИКАКЪВ СПИРАЧЕН ПЪТ! ТОВА Е УМИШЛЕН ТЕРОРИЗЪМ !
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Гост

    22 13 Отговор
    Бай ман"гал е от любимците на сем. пеефски (бойко и делян). Затова на бай ман"гал няма да му се случи нищо
  • 41 БРАВО

    37 2 Отговор
    Страхотен коментар, напълно споделям казаното !!!!
  • 42 гост

    25 3 Отговор
    трябва само солна киселина...
  • 43 Том

    35 2 Отговор
    Отлично браво на автора
  • 44 МВР служител

    24 12 Отговор
    До като Борисов и Пеевски са на свобода, България е в опасност.
  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Спасителят в ръжда

    5 7 Отговор
    Бре къв храбър прокурор, да не поверваш.
    Кат некъв нов исус.
  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Гневен

    31 0 Отговор

    До коментар #28 от "Хубаво":

    Стависки се измъкна с условна присъда заради до дъно корумпираната ни съдебна система!!! Но това не значи,че всеки след него трябва да се измъква! Трябва да се преборим срещу този ад,да ни избиват по улици и тротоари разни боклуци и психопати! Трябва да се преборим срещу мижавите закони,които позволяват на съдиите да налагат смешни присъди за причинена смърт! Но не от диваните и клавиатурата,а по площадите!!! И да не се правим на сърдити по време на избори,а да гласуваме и да мислим много аналитично за кого гласуваме!!!
  • 50 Бай онзи

    31 0 Отговор
    Подкрепям автора на 100%(ако може и 1000% бих дал)
  • 51 СЪДНИК

    9 0 Отговор
    ПИШЕ СЕ КУМУЛИРАНЕ, АКУМУЛИРАШ МИСЪЛ, НО НЕ КУМУЛИРАШ РЕСПЕКТ!
  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Кемал

    0 21 Отговор
    Атрактивно заглавие, но не е толерантно.

    Коментиран от #67

  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Вуте

    16 0 Отговор
    Аре пак трият. Нема да се учудя ако този убиец го пуснат на свобода срещу 2000лв. гаранция.
  • 56 Вуте

    11 0 Отговор
    За пишещите тук е забранено да се ползват точните думи. А пишете м....л, ц.....н автоматично трият.
  • 57 МаДа

    5 0 Отговор
    Науката е доказала, че някои явления се случват веднъж на 2000 години.
    Не си губите времето в безмислени търсения.
    Първата версия била прекалено добра и я разпънали преносно, и буквално.
    Втората не толкова...
    Третата ще бъде жестока.., и последна.
  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Знаменосец

    3 15 Отговор
    Продължение -. За пример трябва да се дават Франция, Германия, Италия и тн. има къде да се подобрят нещата.

    ПС. В повечето щати на САЩ има смъртно наказание, което се налага и от съдебни заседатели-плебеи. Не знам убийствата да са престанали. Май САЩ е една от страните с най-много убийства в света.

    Коментиран от #64, #84

  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 55555

    4 3 Отговор

    До коментар #61 от "Знаменосец":

    Не,Русия е.

    Коментиран от #78

  • 65 друг

    13 0 Отговор
    Вие свободна медия ли сте като триете коментари?
  • 66 Ганьо

    9 0 Отговор
    За разградския защо няма нищо по темата...
  • 67 То, заради

    13 0 Отговор

    До коментар #53 от "Кемал":

    Тази толерантност сме на това дередже.
  • 68 Ядосан

    18 1 Отговор
    Пак ще повторя: При скорошно ПТП, причинено от господин от въпросния произход с фирмен самосвал, пристигналите полицаи не направиха никаква проверка на камиона, който беше без действащи спирачки, нито пък провериха шофьора с дрегер. Нахвърлиха се върху пострадалия с въпроси като "Кво е станало та звъните на 112?". Шофьора и шефа му се отърваха безнаказано. Правете си сметка какво е състоянието на държавата
  • 69 Медведев

    13 0 Отговор

    До коментар #33 от "ФАКТ Е":

    Русия не е Факултето, т.ъ.п.@. н@р.
  • 70 Мюфтията

    10 0 Отговор
    Ех, къде е сега човекът със странните мустачки.Добре го беше замислих това със"сапуна".
  • 71 Един

    14 1 Отговор
    Точен коментар.Но бъзливо българско племе.
    Тези ги оставиха без наказани,особено по селата.И това го направиха тези двамата дебелите.Не пипат махалите,притискат полицаите,докторите,учители и пр.И Слави участва.Сега мълчат като ....И за онзи с родители полицаи и пр.
  • 72 някой

    11 1 Отговор
    Статията е изстрел в правилната посока . За съжаление управлението на територията зависи от други индивиди . И правилната гражданска позиция няма да помогне .
  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 Жбръц

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "помаците ходят с вълнени":

    Много ти куца мисълта.При теб се потвърждава правилото: Каквото му писането,такова мисленето! Тръгваш от вълнени чорапи,през билет за ГТ,летище, мигранти - тюрлю гювеч!
  • 76 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 77 Мнение

    12 1 Отговор
    Този е за доживотна присъда и то само защото нямаме смъртно наказание. Но ако почине някоя от ранените при катастрофата моми, нейните близки няма да се съобразят с тази липса в законодателството ни.
  • 78 Знаменосец

    1 4 Отговор

    До коментар #64 от "55555":

    Може. Като абсолютен брой Гугъл смята, че в САЩ са повече умишлените убийства, но като процент от населението Русия води. Няма как да имам точни данни.
  • 79 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 80 ники

    8 0 Отговор
    Доживотен му е малко на това недоразумение. Да го храним и поим, да си седи на топло...Защо?! За такива като него...смъртна присъда и се приключва. Да видим следващия подобен индивид, без значение какъв е по етнос дали няма да се замисли....

    Коментиран от #82

  • 81 Чудя се...!

    7 1 Отговор

    До коментар #12 от "Българин":

    Как е публикувана тази статия,с тези ...,,обидни квалификации" ,относно едно небезизвестно наше...- ,,кротко и хрисимо"...малцинство...?!
  • 82 Прав си ,,Ники"!

    1 0 Отговор

    До коментар #80 от "ники":

    Но за съжаление-няма да се реализира ...!
  • 83 Знаещ

    3 1 Отговор

    До коментар #14 от "При акумулиране - 100-200 години":

    Не при акумулират, а при сумиране ! При акумулират и 10 да са престъпленията не ги сумират а дават само най голямата . А ако всички са с еднакъв размер . 10 присъди от по 1 година , няма да му дадат 10 години както ще бъде при сумиране , а ги кумулират само в 1 година !!! Това не е справедливо не само към обществото , но и към престъпници с 1 присъда от 1 година , които ще лежат година , толкова колкото лежи и престъпник с 10 присъди от о 1 година кумулирани в 1 . В чий интерес е това ? Ми в интерес на престъпниците рецидивисти и защитаващи ги адвокати . Друг е въпросът , че полиция , прокуратура хабят работни часове и парите на данъкоплатците да разкриват 10 престъпления за които престъпниците получават реално наказание само за 1 !
  • 84 Знаещ

    7 1 Отговор

    До коментар #61 от "Знаменосец":

    В болшинството щати на САЩ има и закони за третата криминална присъда която е задължително от 20 до 30 години независимо от размера на престъплението! В щатите приели такъв закон убийствата са намалели с 50 процента . Оказало се , че те се извършват именно от такива като Виктор. Защо и тук не се приеме такъв закон ? За да не умрат адвокатите от глад ли ?
  • 85 Пампаец

    4 1 Отговор

    До коментар #79 от "Пропускаш нещо важно":

    Нищо не пропуска той , ами най нагло манипулира , защото е юрист и захлебва яко от написаните от адвокати закони във Великото народно събрание. Нашето право било континентално . Ами в Испания какво е ? Защо в Испания присъдите ги сумират , а не ги кумулират като у нас ? Като са ни некадърни юристите да напишат един качествен Наказателен и един Наказателно Процесуален кодекс , защо не препишат едно към едно испанските например? Там

    Коментиран от #92

  • 86 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 87 Питам

    5 1 Отговор
    Що не кажеш къде са убитите в САЩ? 90 процента от убитите са в гетата като нашите Факултето , Столипиново , Максуда... Що не кажеш , какъв е процентът на афроамериканците и латиносите в американските затвори ? Статистиката показва, че САЩ на глава от населението има по няколко огнестрелни оръжия. И независимо от това , убийствата не са разпределени равномерно , а са предимно в населените с маргинални неграмотници гета . Обикновенните хора живеещи извън гетата оставят автомобилите си незаключени по улиците и паркинги. Значи ,,плебейското" право на зидаромазачите в САЩ действа , за разлика от правото на съдиите , прокурори хотелиери и продаващи индулгенции на престъпниците безочливи адвокати у нас . И да. В САЩ съдебните заседатели плебеи зидаромазачи вкарват задълбочава и напоително корумпирани прокурори , адвокати и съдии, без да им мине окото . Там няма съдийски и прокурори имунитет , а съдийската и прокурорските длъжности са изборни и ги избират плебеи зидаромазачи .

    Коментиран от #96

  • 88 Питам

    5 1 Отговор
    Как пък не се намери един не родила се на МАФИЯТА български юрист депутат , който да заяви в Парламента , че целта на правото е да защитава интересите на потърпевшите , а не да продава индулгенции на престъпниците? И не само да заяви , но и да заплетени ръкави и да пледира за изхвърляне на прогнилите ни Наказателен и Наказателно Процесуален Кодекс на бунището , и да пледира за незабавната им замяна с ефективно действащи Наказателно и Наказателно Процесуален Кодекси от други държави ? Не се намери и за това думата юрист , адвокат, съдия , прокурор, следовател... станаха по обидни и от думата, ченге . В Наказателния Кодекс има понятие , престъпно бездействие . Зидаромазачите, трябва да наритат юристите ни за престъпното бездействие и да ги пратят да бъркат хоросан и бетон . И без това полза от тях няма . Бзнаказаността води до анархия и тогава плебеите вземат правото в свои ръце , а юристите висят по дърветата...
  • 89 безпартиен

    8 0 Отговор
    Как допуснахте тази статия!? Съгласен те нея не на 100, на 1000 /100!!!Да не би нещо в страната да започне да се променя?А дано!Ама надали.
  • 90 Вярна

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "Българин":

    Но безполезна
  • 91 Знаменосец

    4 1 Отговор

    До коментар #79 от "Пропускаш нещо важно":

    Аз затова повтарям, че щом има желание да има обесени по площадите се създава партия и се влиза в НС. Там партията предлага законодателно измемение и започваме да бесим за пресичане на червено. За непредпазливо причиняване на смърт може да се приеме разчленяване от коне. Проблемът е решен. Зидаро-мазачите са доволни и всичко е точно.

    Коментиран от #98

  • 92 Знаменосец

    2 1 Отговор

    До коментар #85 от "Пампаец":

    Просто се опитвам да обясна, че няма да има никакв кумулация специално в този случай, но нали сте плебеи от едно ухо влиза от другото излиза. Нито ще бъде увеличавана някаква присъда. Това един състав, бе, умствено ограничени. Ще се наложи едно наказание. Както ако избият три зъба на даден човек, счупят му ръката и накрая го пратят в нокаут за 20 минути. Все средни телесни повреди, които ще бъдат наказани с едно наказание, защото обекта на посегателство е един и същ. Същото е и с прословутия член 343. За да го има този "проблем" с чл. 23-25 трябва съответните състави на престъпления да се разбият на съставните им части и да се направят 20 нови престъпления. И ще дам обикновен пример за проблем със съвкупностите. Другият клет ром, който застреля съпругата си с незаконен пистолет. Ще бъде осъден за държане на огнестрелно оръжие без разрешително да кажем на 5 г. Освен това ще бъде осъден за умишлено убийство в условията на домашно насилие да кажем 20 г. В този случай ще бъде наложена само 20 годишната присъда и това е. Както и трябва да бъде! Тогава съществува т.нар. "проблем" с кумулациите. Тогава може да има увеличаване. Целият пример е изначално грешен, даден от зидаро-мазач чел недочел нещо си там.
  • 93 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 94 Пил е ром

    4 0 Отговор
    Така пише в подзаглавието:
    "катастрофа-
    софия-
    автобус-
    ауди-
    ром"
  • 95 Де те чукат,

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "ФАКТ Е":

    де се пукаш! :))
  • 96 Знаменосец

    0 1 Отговор

    До коментар #87 от "Питам":

    Ето данни от ФБР за умишлените убийства в САЩ:
    2018 г. - 16 374
    2019 г. - 16 669
    2020 г. - 21 570
    2021 г. - 22 536
    2022 - 21 156

    ЕС 2023 - 3 930

    Население САЩ - 340 млн плюс минус
    Население ЕС - 449 млн плюс минус
    Със сигурност най-добрата държава за живот. Хубаво е, че има смъртно наказание в мнозинството щати. Държи убийствата ниски. Съдебните заседатели бояджии със сигурност поддържат високо ниво. Хах то няма щат, който да има по-малко убийства от България. Добре де, 15 са. Да кажем 12-13, защото два-три са с идентични данни. От тия 13 щата няма с население повече 1.5 млн. или 4-5 пъти по-малки от България. Като процент ще е по-зле и накрая ще остане сигурно само Аляска, където е пустиня.
  • 97 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 98 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 99 циг@нин

    2 0 Отговор
    Циганинът, който торпилира автобус ще бъде торпилиран аналитично многократно в затвора