Руската тенис легенда Мария Шарапова взе активно участие в кампанията на крипто стартъп компанията MoonPay, която събра $87 млн., научихме от Reuters.
Идеята на компанията е да създаде мрежа от незаменими токени (NFT), която да носи информация за собствеността на дадено съдържание в интернет. Така първоизточниците излизат на светло, а в замяна печелят пари от всяко последвало препродаване на техния продукт, независимо дали става въпрос за видео, снимка или текст.
Освен Шарапова, в кампанията се включиха още световни звезди от ранга на Снуп Дог, Брус Уилис, Джъстин Бийбър, Дрейк, Гуинет Полтроу, Аштън Къчър, The Weeknd и куп други.
Поставете оценка:
Оценка 2.3 от 3 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА