Базата на ПФК Славия в София ще приеме футболен камп на академията на Динамо Загреб, съвместно с Динамо Варна и академия Петър Шопов, съобщават от столичния клуб.
През септември 60 деца, родени през 2013 и 2014 година, ще имат възможността за тренират под ръководството на треньори от хърватския гранд, който има една от най-продуктивните школи в Европа.
От тези 60 млади футболисти, по 30 в двете възрастови групи, ще бъдат селектирани по 16 деца, които няколко месеца по-късно ще прекарат една седмица в Загреб. В Хърватия те ще проведат няколко тренировки по методиката на Динамо и ще играят мачове срещу тимове от съответната възрастова група на местния клуб.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 краварска подлога
Или господарите плащат, за да говорите така?
22:02 23.04.2024
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Истина за Камп Динамо Загреб в България
1. Маркетинг чрез марката мечта
Използва се силен бранд – в случая „Динамо Загреб“, който е известен като „кузница на таланти“. На родителите се внушава мисълта: „Ако моето дете попадне там, ще има шанс да заиграе в Европа“.
В действителност в академията в Загреб стигат изключително малко деца (и то по други канали – чрез агенти, скаути, национални отбори).
2. Модел: плати, за да участваш
Децата се разделят на групи (например 60 деца). Всеки родител плаща „правото на участие“ – така се покриват разходите за база, треньори, организация.
Таксата обикновено не е малка (в България и Хърватия такива кампуси струват от 400 до 1000 евро за няколко дни).
3. Илюзия за селекция
На родителите се казва: „Ще има селекция – само 16 деца ще заминат за Загреб“.
Това създава мотивация да плащат и да инвестират повече: родители започват да водят децата си на допълнителни тренировки, да купуват екипировка, дори да плащат частни уроци с „препоръчани“ треньори.
Самият подбор често е субективен: избират деца, чиито родители са по-активни или които в момента изглеждат по-физически развити.
4. Втори етап на монетизация
След „първата вълна“ идва пътуването до Загреб.
Родителите отново плащат: транспорт, хотел, екип, такса за участие.
Клубът в Загреб показва на децата базата си, провежда няколко тренировки, организира един-два мача с местни отбори.
За родителите това е „сбъднат
08:07 19.09.2025