Един от големите производители на части GKN Driveline представи нови полуоски предназначени за автомобили със задно предаване. Те са по- леки с повече от 4 килограма в сравнение със стандартните използвани в масовото производство. Частите с ниско тегло в задвижващата система
водят до много по-малки загуби на мощност.
Носеща наименованието VL3 тя може да понесе и с 27 процента повече въртящ момент, а той е критичния фактор при тях. Полуоската се предлага в четири размера, като най-големия от тях може да понесе до чудовищните 3300Nm въртящ момент.
Ниското тегло е предпоставка и за много по-ниски нива на вибрации, следователно и по-голям комфорт. Тя използва патентованата система CounterTrack - четири вместо стандартните три сачмени легла в каретата. Това е и причината за понасянето на повече въртящ момент.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 некойси
10:24 15.11.2015
2 Фен на Мерцедес
Коментиран от #4, #5, #9
17:42 15.11.2015
3 Фен на Фен на Мерцедес
Коментиран от #7
19:03 15.11.2015
4 гост
До коментар #2 от "Фен на Мерцедес":
Естествено , задните колела не завиват и полуоските се сгъват много по-малко . Предните се разбиват най-много точно на завоите .19:17 15.11.2015
5 Ех ех ех
До коментар #2 от "Фен на Мерцедес":
Ми то не ти трябва да чуеш човече,а да видеш,фенчо на Мерцедес.А да си виждал как масово не могат да се развъртят свещите на твоята марка и се сваля цялата глава а?22:12 15.11.2015
6 Фен на Мерцедес
Коментиран от #8
06:50 16.11.2015
7 Фен на Мерцедес
До коментар #3 от "Фен на Фен на Мерцедес":
Нито съм чувал , нито съм виждал да имат разбит двигател ,скорости камо ли пък да правят вежди.Това да не ти е Опел? Тези проблеми са само в твоята глава.06:52 16.11.2015
8 гост
До коментар #6 от "Фен на Мерцедес":
ами пич и на Москвича не се сещам да съм сменял полуоска някога - хоратата ти го казаха - задните колелета не завиват и там износването е много по-малко09:59 16.11.2015
9 пак аз
До коментар #2 от "Фен на Мерцедес":
да за това се сменят пък диференциали на поразия...12:27 16.11.2015
10 опсмопсус
НО като дойде в БГ на 125х. км. "реални" почват ремонтите!
Всички коли се правят да издържат до 200/250х. км и после
за джилезу, ама ние ги купуваме нов Фнос на 125.
За френските и италианските боклуци всичко е ясно!
Японците са в масовия клас ненадминати.
Който има излишни пари кара мерц и бмв, те това е!
08:07 17.11.2015