Last news in Fakti

15 Ноември, 2015 10:00 4 149 10

GKN представиха подобрени полуоски за автомобили

  • полуоски

Един от големите производители на части GKN Driveline представи нови полуоски предназначени за автомобили със задно предаване. Те са по- леки с повече от 4 килограма в сравнение със стандартните използвани в масовото производство. Частите с ниско тегло в задвижващата система
водят до много по-малки загуби на мощност.

Носеща наименованието VL3 тя може да понесе и с 27 процента повече въртящ момент, а той е критичния фактор при тях. Полуоската се предлага в четири размера, като най-големия от тях може да понесе до чудовищните 3300Nm въртящ момент.

Ниското тегло е предпоставка и за много по-ниски нива на вибрации, следователно и по-голям комфорт. Тя използва патентованата система CounterTrack - четири вместо стандартните три сачмени легла в каретата. Това е и причината за понасянето на повече въртящ момент.
 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 некойси

    1 1 Отговор
    То хубаво ама след най-много 10 години двигателите ще бъдат внедрявани в колелата (където им е мястото).
  • 2 Фен на Мерцедес

    1 0 Отговор
    От както направиха таратайките с предно предаване започнаха и проблемите с полуоските! Някой да е чул Мерцедес да има с разбита полуоска?Аз не съм чувал.И не ми развивайте сега теории моля а се замислете!

    Коментиран от #4, #5, #9

  • 3 Фен на Фен на Мерцедес

    0 1 Отговор
    За сметка на това си чувал Мерцедес да има разбит двигател, скорости, да прави вежди и тн.

    Коментиран от #7

  • 4 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #2 от "Фен на Мерцедес":

    Естествено , задните колела не завиват и полуоските се сгъват много по-малко . Предните се разбиват най-много точно на завоите .
  • 5 Ех ех ех

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Фен на Мерцедес":

    Ми то не ти трябва да чуеш човече,а да видеш,фенчо на Мерцедес.А да си виждал как масово не могат да се развъртят свещите на твоята марка и се сваля цялата глава а?
  • 6 Фен на Мерцедес

    0 0 Отговор
    Зададох ви конкретен въпрос за полуоските. Полуоските на Мерцедес никога не се сменят.Това е факта. А свещите се късат защото се отвиват от неграмотни идиоти! Не е непбходими да се сваля главата.Има си специални инструменти за изваждането на скъсана свещ.

    Коментиран от #8

  • 7 Фен на Мерцедес

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Фен на Фен на Мерцедес":

    Нито съм чувал , нито съм виждал да имат разбит двигател ,скорости камо ли пък да правят вежди.Това да не ти е Опел? Тези проблеми са само в твоята глава.
  • 8 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Фен на Мерцедес":

    ами пич и на Москвича не се сещам да съм сменял полуоска някога - хоратата ти го казаха - задните колелета не завиват и там износването е много по-малко
  • 9 пак аз

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Фен на Мерцедес":

    да за това се сменят пък диференциали на поразия...
  • 10 опсмопсус

    0 0 Отговор
    Мерцедеса е здрав като нов, спор няма.
    НО като дойде в БГ на 125х. км. "реални" почват ремонтите!
    Всички коли се правят да издържат до 200/250х. км и после
    за джилезу, ама ние ги купуваме нов Фнос на 125.

    За френските и италианските боклуци всичко е ясно!
    Японците са в масовия клас ненадминати.
    Който има излишни пари кара мерц и бмв, те това е!