Джеръми Кларксън, Ричард Хамънд и Джеймс Мей разработват нов проект за социална мрежа за любители на автомобили. Бившите водещи на предаването Top Gear вече са инвестирали $5.5 млн. в Drivetribe, съобщава The Wall Street Journal.
По замисъл новата социална мрежа трябва да се превърне в средство за масова информация за новото поколение фенове на коли. В Drivetribe потребителите ще могат да общуват помежду си, да гледат най-новите видеоматериали с участието на Кларксън, Хамънд и Мей и да клипове със знаменитости.
Инвеститори в новата социална мрежа са американският фонд Breyer Capital на инвеститора Джим Брейър и компанията Atomico на един от създателите на Skype Никлас Зестрьом. По план Drivetribe трябва да стартира през ноември.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дон Кихот
09:15 19.08.2016
2 Този коментар е премахнат от модератор.