Руският военно-промишлен комплекс е все по-близо до създаването на хиперзвуково оръжие. То изисква използването на принципно нови материали и системи за управлние, които работят в плазмена среда, ракрива заместник-министърът на отбраната на РФ Юрий Борисов пред ТАСС.
Определението "хиперзвукови" обикновено се отнася до технологии, които позволяват развиването на скорости над 5 Мах. На Земята 1 Мах се равнява на 343 м/сек (1 234.8 км/ч), но намалява с нарастването на височината.
Според Борисов руската армия се намира на прага на научно-техническа революция. Новите видове оръжия ще се конструират и произвеждат по принципи, които не са използвани до този момент. От вземането на решение до поразяването на определена цел сега минават часове и дори дни. Скоро същият процес ще трае секунди.
Неотдавна началникът на дирекцията за програми на военната авиация в Обединената авиостроителна корпорация Владимир Михайлов обяви, че Русия ще създаде хиперзвуков изтребител от шесто поколение. Новите самолети можели да влязат на въоръжение още през 2018 г.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 А такаааааа
Коментиран от #17
13:48 20.01.2017
2 бббббб
Коментиран от #4
13:59 20.01.2017
3 Иля
17:13 20.01.2017
4 раптор
До коментар #2 от "бббббб":
Ама моля Ви се! Не се напрявагайте! Вие сте малко племе, дето през по-голямата част от своята славна история е било под чуждо упрваление... Не се терзайте напразно.Коментиран от #11
17:49 20.01.2017
5 misli posle govori
Преди 5 г. НАСА започна разработка за създаване на плазмен двигател, но за космически цели.Няма да се учудя, ако нещо са откраднали руснаците от американците, така както стана със съветската атомната бомба.
Според разработчиците от НАСА полет до Марс ще отнеме между 28-32 дни, в сравнение сегашните технологии, които отнемат минимум 9 месеца, това го даваха по един филм за проектите на НАСА, които се разработват за усвояване на нови космически технологии и развиване на по- високи скорости на космическите кораби на янките.
17:58 20.01.2017
6 Георги
18:10 20.01.2017
7 каПутин
22:31 20.01.2017
8 misli posle govori
22:45 20.01.2017
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 може още другия месец
Само пълен неграмотник може да повярва на това за 2018 г. Те имат няколко бройки от Т-50 (5-то поколение), а догодина вече 6-то. Или е грешка или пропаганда или е идиот.
00:49 21.01.2017
11 от племето
До коментар #4 от "раптор":
"Малкото племе" ви даде език и писменост, даде ви и вяра. Е, не че това ви цивилизова.....Коментиран от #13
00:53 21.01.2017
12 кьор кютук
03:42 21.01.2017
13 раптор
До коментар #11 от "от племето":
Малкото племе е взело вяра, и писменост от византия. Реално нищо не ни е дало, а и щеше да се по добре да сме латинци и католици, като цяло! С покръстването ни, спряхме да опустошаваме вашите земи! Вярата ни и писмеността ни идват от Византия, не от вашето племе бездарно, плагиатско!15:52 21.01.2017
14 до Раптор
Коментиран от #19
16:44 21.01.2017
15 misli posle govori
(Х-15 всъщност е експериментална програма на НАСА и ВВС на САЩ за осъществяване на хиперзвуков полет на изключително големи височини. За целта е конструиран ракетопланът North American X-15. През 2012 г. North American X-15 официално е признат за най-бързия летателен апарат, пилотиран от човек. Той може да достигне невероятната скорост от 7 274 км/ч. С такава скорост полетът от Лондон до Ню Йорк трае само 45 минути! Самолетът държи първенството и за най-висок полет – 108 километра над морското равнище.)
Коментиран от #18
17:42 21.01.2017
16 misli posle govori
Ракетни системи
17:49 21.01.2017
17 Геро
До коментар #1 от "А такаааааа":
Не бързай, приятел!Все още няма нищо черно на бяло.
Не ги ли знаеш руснаците, че са маниаци на секретността. Ако построят нещо такова, 20 години ще го държат в тайна. А сега някой излиза и говори в аванс....
Може и да не съм прав, но си е "мехур" това....
22:49 21.01.2017
18 незнайко
До коментар #15 от "misli posle govori":
American X-15 официално е признат за най-бързия летателен апарат, пилотиран от човек. С ТАЗИ РАЗЛИКА, ЧЕ В НЕГО НЯМА ЧОВИК - ПИЛОТ А Е БЕЗПИЛОТЕН.Коментиран от #23
11:40 22.01.2017
19 раптор
До коментар #14 от "до Раптор":
Аз съм чист руснак. Нищо не въртя!13:38 22.01.2017
20 до Раптор
20:42 22.01.2017
21 Трифонов
13:50 23.01.2017
22 ГОСТ
15:19 23.01.2017
23 misli posle govori
До коментар #18 от "незнайко":
(Максимална скорост: 7270 км/чПърви полет: 8 юни 1959
Най-скоростният пилотиран самолет в света е X-15 с ракетен двигател. X-15 лети за първи път на 8юни 1959, когато от височина 13700 м. е пуснат от В-52 Няколко години по-късно, на 3 октомври 1967, Х-15 надминава всички световни рекорди, постигайки скорост 7200 км/ч или Мах 6.72.
Произведени са общо три Х-15, които са извършили общо199 полета преди програмата на стойност 300 милиона долара да бъде прекратена. - See more at: http://www.pan.bg/view_article-68-332152-Devette-naj-skorostni-samoleta.html#sthash.GxxoPO9y.dpuf)
08:57 24.01.2017
24 misli posle govori
..............There were 10 other pilots in the program for a total of 12: five from NASA, five from the Air Force, one from the Navy, and one, Crossfield, from North American. Generally, pilots used one of two types of flight profiles a speed profile that called for the pilot to maintain a level altitude until time for descent to a landing, and a high-altitude flight plan that required maintaining a steep rate of climb until reaching altitude and then descending.
-15 pilots in order by dates of first flights # of Flights
Ето ги пилотите по имена:
A. Scott Crossfield, North American Aviation, 14
Joseph A. Walker, NASA, 25
Robert M. White, United States Air Force (USAF), 16
Forrest S. Petersen, United States Navy, 05
John B. McKay, NASA, 29
Robert A. Rushworth, USAF, 34
Neil A. Armstrong, NASA, 07
Joe H. Engle, USAF, 16
Milton O. Thompson, NASA, 14
William J. Knight, USAF, 16
William H. Dana, NASA, 16
Michael J. Adams, USAF, 07
Total Number of Flights: 199
09:12 24.01.2017
25 misli posle govori
342156main_E62-7893_full.jpg
Cutaway drawing of the North American X-15 showing the various components of the aircraft.
Credits: NASA Illustration
On Nov. 15, 1967, on Michael Adams seventh flight, he entered a spin from which he was able to recover but could not bring it out of an inverted dive because of a technical problem with the adaptive flight control system. He died in the resultant crash of the X-15 number three.
Тук са описани два инцидента с пилоти на тази машина.
-В първия случай има проблем при кацане на 9 ноември 1962г. с един от колесниците и пилота получава наранявания и по-късно е пенсиониран.
-Самолетът навлиза в т.н спин(мисля, че това означаваше невъзможност да се изправи носа на самолета при заход за кацане) на 15 ноември 1967г.Пилотът Майкъл Адамс е загинал със седмия полет.
09:36 24.01.2017
26 Пешо
06:29 06.02.2017