Тестовете на здравината на конструкциите на автомобилите могат предимно да разкриват външни белези, защото достъпът до детайлите след удар е много труден, а и микропукнатините не могат да се забележат с просто око. Поради тази причина Daimler и учени от института Фраунхофнер разработват специален скенер, който ще изследва автомобилите по време на удар вместо това да става статично след него.
За целта те са увеличили скоростта на стандартната дълга експозиция с над 1000 пъти, като технологията е наречена X-ray car crash X-CC. Те се надяват, че с този процес ще се преглеждат правилно все по-сложните композитни конструкции, които вече не включват само метали.
Тази година те ще се опитат да построят сложен алгоритъм, който да комбинира снимките от скенера с реалните и така да бъдат създавани 3D проекти, които да разкриват структурата на автомобила по време на удар.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА