Сметосъбиращата компания от ОАЕ Bee’ah стана първият близкоизточен купувач на електрическите влекачи Tesla Semi. Фирмата е резервирала 50 камиона, които ще бъдат доставени през 2020 г., съобщава InsideEVs.
Поръчката на Bee’ah е една от най-големите от представянето на Semi миналия ноември. Повече електрически влекачи са капарирали само PepsiCo (100 бр.) и UPS (150 бр.). Камионите ще бъдат използвани за извозване на отпадъци.
Автопаркът на Bee’ah се състои от компактни машини за почистване на улици, фургони и товарни автомобили. Компанията обяви, че планира да премине изцяло на електрическа енергия.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 АЙДЕ ФАНДЪКОВА
17:35 16.01.2018
2 радев
Коментиран от #3, #4, #7
19:53 16.01.2018
3 жмуц
До коментар #2 от "радев":
Странно... тенденцията през последните 25 години е цената да намалява всяка година.20:40 16.01.2018
4 гост
До коментар #2 от "радев":
Даааа , ама само за някои , дето последните "няколко" години спаха и хъркаха !!!!22:53 16.01.2018
5 четете ли бе
00:39 17.01.2018
6 Бесен язовец
08:52 17.01.2018
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Бай Шиле
Коментиран от #9
10:10 17.01.2018
9 гост
До коментар #8 от "Бай Шиле":
Лично министъра на петрола на Саудитска Арабия още преди две години заяви , че до 2040 година СПИРА ВСЯКАКЪВ ДОБИВ НА ПЕТРОЛ и не защото ще свърши , повече от 30% от запасите ще си останат в земята !!!!! И минават изцяло на фотоволтаична енергия с големи планове за износ !!10:50 17.01.2018
10 гост
До коментар #7 от "Амада":
На това ли се надявате в "сервизчето" ??? Ама и то няма да помогне , а икономическата ти "логика" е направо за докторат !!!10:53 17.01.2018
11 гост
Тези хора управляват бизнес за много милиони, съобразяват се с местните регулации и заработват пари за акционерите си. Вероятно са преценили ползите, дори са си калкулирали и проценти на несъответствие или възможно покачаване на цените.
До разбирачите на пазара на батерии: колко струваше един обикновен ГСМ навремето и колко струва един такъв сега? Преди 200лв, сега 20лв. Колкото повече производители има на пазара, толкова повече цените падат, защото важи теорията за мащаба. Суровините се рециклират, а добивът може да се увеличава. По вашата логика с увеличаването на производството на батерии цените на квч трябва да се вдигат, а за последните 5г. те са спаднали 3 пъти и сега гони 100длр/квч. Автопроизводителите предлагат два пъти по-висок капацитет на същата цена. Явно реалността не се води по вашите прогнози.
14:10 17.01.2018
12 Патриот
Иначе "пролет". Нека не забравяме, че човекът, който ще спечели най-много от електрифицирането на света е евреин. Именно от това идва желанието за закупуване на такива камиони. Подобно беше и закупуването на оръжие на Япония от САЩ, не поради желание, а поради нежелание за втори път да получат Хирошима и Нагасаки. Същото е и тук, само че на преден фон излиза само каймака.
Коментиран от #13
21:30 17.01.2018
13 Доналд
До коментар #12 от "Патриот":
Точно така е! Аз ги накарах. Американското правителство е най-големият защитник на парижкото споразумение за климата и много държи на всеки зелен проект. Ненавижда също така въглищата и нефта.Следователно много правилно разсъждаваш.Евала.22:04 17.01.2018
14 хост
Коментиран от #15
23:45 17.01.2018
15 Инкасатор
До коментар #14 от "хост":
Нема ток и ОАЕ, та строят централи като луди за да има къде да си зареждат боклукчийските камиони.http://3e-news.net/технологии/инвестициите-в-слънчевата-енергетика-през-ii-тримесечие-на-2017-г-достигат-36-5-млрд-долара_55446
00:18 18.01.2018