18 Януари, 2018 13:03 7 066 11

Показаха най-малкия двигател за "Кортеж"

  • нами-
  • кортеж-
  • путинмобил-
  • двигател

Централният научноизследователски автомобилен институт на Русия (НАМИ) публикува първата снимка на най-малкия двигател за автомобилите от проекта "Кортеж". Информация за агрегата се появи и в официалния профил на института в Instagram.

Рядный бензиновый двигатель L4 проекта ЕМП. Спроектирован и изготовлен в ФГУП «НАМИ» ⠀ Основные технические параметры: ☑️Тип двигателя – с искровым зажиганием и распределенным впрыском топлива ☑️Номинальный рабочий объем – 2,2 литра ☑️Номинальная мощность по Правилам №85 ЕЭК ООН – 245 л.с. ☑️Номинальный крутящий момент по Правилам №85 ЕЭК ООН – 380 Нм ☑️Удельный крутящий момент – 173 Нм/л ☑️Удельная мощность – 82 кВт/л ☑️Частота вращения при номинальной мощности - 5500 мин-1 ☑️Максимально допустимая частота вращения – 6500 мин-1 ☑️Наддув – 1ТКР Порядок работы цилиндров – 1-3-4-2 ☑️Масса сухая – 150 кг А сколько лошадей в Вашем автомобиле ❓ ⠀⠀⠀ #НАМИ #ФГУПНАМИ #nami #fgupnami #ФГУП #автомоторныйинститут #бензиновыйдвигатель #проектЕМП #ЕМП #двигательL4 #разработкиНАМИ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀ Подробнее о двигателе L4 в нашем сюжете: https://www.youtube.com/watch?v=HbOZ6WVtfb8

A post shared by ГНЦ РФ ФГУП «НАМИ» (@fgupnami) on Jan 12, 2018 at 3:41am PST

Четирицилиндровият редови турбомотор с обем 2.2 литра е проектиран и построен от НАМИ. Агрегатът с тегло 150 кг развива мощност от 245 к.с. и максимален въртящ момент 380 Нм. По предварителна информация ще се комплектова с деветстепенна автоматична трансмисия.

Освен с базовия четирицилиндров двигател моделите от гамата "Кортеж" ще се оборудват с V8 с 650 к.с., разработен в сътрудничество с Porsche Engineering, и V12 с четири турбокомпресора, 850 коня и 1 000 Нм. Големите мотори ще се монтират на лимузината и всъдехода.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Самовар

    36 15 Отговор
    Браво, много добре изглежда!
  • 2 СССР

    40 31 Отговор
    РУСНАЦИТЕ СЕ ЗАВРЪЩАТ!

    СТАВАЙ СТРАНА АГРОМНАЯ!
  • 3 Русофил

    22 51 Отговор
    Кенеф, досущ като държавата на произход.
  • 4 гост

    23 18 Отговор
    да покажат и видео от диното , че нещо пак не вярваме че е истински!
  • 5 СССР

    25 32 Отговор
    Таз година картинка , догодина картонен макет - след 10 години прототип ! Да живее Расия !
  • 6 Лост

    25 18 Отговор
    Добре че ние си имаме български двигатели, че да сме независими!
  • 7 Kcaniba

    25 20 Отговор
    В Русия се работи, тук само се оплюва и се троли...
  • 8 Kcaniba

    20 14 Отговор
    В Русия се работи, тук само се оплюва и се троли...
  • 9 Чурулик чурулик

    12 10 Отговор
    Нали е секретно ко показват чарколяците? Хаххахахах са малкия мук ше прати сите на сибир да берат банани хахахха
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Някой си

    2 3 Отговор
    Много ми напомня двулитровият двигател на VW.