Last news in Fakti

29 Март, 2018 09:31 5 173 11

Нова суперспирачка от Brembo

  • brembo-
  • спирачен апарат-
  • ню йорк 2018

Италианският производител на спирачни системи Brembo представи на автосалона в Ню Йорк нов модел спирачен апарат с революционен дизайн и намалено тегло. Новият супорт тежи 400 грама и притежава най-доброто съотношение между маса и деформационна устойчивост за подобни възли от лят алуминий.

Новите апарати са проектирани по метода на топологичната оптимизация - софтуерен инструмент, който позволява на инженерите да симулират най-натоварените зони в конструкцията и да премахнат излишния материал. Резултатът от процеса е супорт, който прилича на оръжие от арсенала на Батман.

От Brembo твърдят, че новият апарат може да бъде съчетан идеално по форма и цвят с ексклузивни модели. Това вероятно е една от причините да бъде избран от Pagani за Huayra.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Японеца

    10 25 Отговор
    Brembo, италианци, Momo, Sparco!
    A колите им за масова употреба качество издържащо 5г.!
  • 2 petkov

    23 4 Отговор
    Такова, не че нещо, но кое му е революционното? Методи за оптимизация на конструкцията се използват от десетилетия в машиностроенето и се основават на изчисления по метода на крайните елементи - метод, който се изучава от всички студенти по машинни специалности в България в дисциплината Съпромат (Съпротивление на метериалите). В момента има изключително много софтуерни решения на този метод, като почти не се сещам за CAD-CAM система, която да няма интегрирана в себе си подобна функционалност (преди 20-30 години програмите за такива изчисления бяха външни, правиш проекта, прехвърляш го за изчисления и правиш модификациите, сега всичко е вече на куп). Има дори възможност за моделиране и флуидни потоци, топлинни натоварвания и какво ли не още... Вярно, че въпреки всичко са си нужни реални тестове, но това не е някакъв нов, още по -малко пък революциенен подход... Не ми казвайте, че Брембо сега са научили, за това нещо... Не е възможно.. нещо друго ще да е.. ако правят реклама на софтуерно решение... това вече е друго нещо...
  • 3 питам

    27 4 Отговор
    Ей само тъпанарите български знаят всичко , по-добре от всеки!Интересно защо тогава сме на тоя хал и не правим нищо на световно ниво , освен кисело мляко и то не ние , а бактериите кръстени на нас ?

    Коментиран от #4, #8

  • 4 Зорлем

    11 4 Отговор

    До коментар #3 от "питам":

    Човекът, имам предвид petkov, просто вижда отвъд пълнежа, който строи от всеки маркетингов текст и рекламен каталог, и излага съвсем логични доводи и тези.

    Това, че болшинството от четящите кълват като шарани на празна кука на всякакви рекламни трикове е проблем предимно на самите четящи. И да - четящите такива текстове са едни и същи (идиоти!) по цял свят, т.е. дежурният нихилизъм, както обикновено, е повече от смехотворен!
  • 5 Име (като гост):

    0 3 Отговор
    На тоя хал сме защото точно знаем всичко и не лъжем по лъскави обещания , като тия от брембо боядисали го в сино и хайде нов модел , а то си е стария , ама ще искат 1000 лева от горе и балъците ще ги дадат.
  • 6 гост

    3 6 Отговор
    Е как може Пагани да се "излага" със спирачки от алуминий !!! Тука по-долу от кевлар не може и да се помисли !!! И кви са тия 400 грама , тва си е повече от кило и половина за четирите колела , пък после се чудят що идва некаква Тесла два тона и кусур и ги отвява на старт !!!

    Коментиран от #9, #11

  • 7 ТАД

    5 1 Отговор
    Здравей, Касабов,
    Айде ако може на български - СУПОРТ ???????????????????????????????
  • 8 Отговарям

    6 0 Отговор

    До коментар #3 от "питам":

    Този коментар като прибра овцете ли го написа или преди да ги изведеш на паша?
    Иначе Петков БРАВО, но хората като теб почти не пишат в тези коментари вече.
  • 9 petkov

    5 0 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Наистина, дори не се опитвате да вникнете в написаното... Не става въпрос за спирачки, а за спирачни апарати (поне гледайте какви снимки са показали хората). Когато става въпрос за карбонови спирачки, се има предвид карбонови спирачни дискове, които издържат на по-високи температурни натоварвания, а не за карбонови спирачни апарати. Стандартно спирачните апарати се изработват от чугун (за конвенционалните автомобили) или от алуминий за по-притенциозните машини (по-ниска маса на материала, по пък по-скъп материал).

    Коментиран от #10

  • 10 незнайко

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "petkov":

    Абсолютно сте прав. Алуминиеви апарати се изработват от специална сплав която не кородира и е снъпа а не от обикновен "дурал" на жаргон както сме свикнали ! "Дурала" кородира от солта през зимата !!! Затова масовите апарати са от чугун .
  • 11 Бухахахахахха

    2 1 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    След два такива старта отива на зарядното и след това дори пешеходец я отвява.Я кажи защо на Тесла и паднаха акциите с близо 10%?