Италианският производител на спирачни системи Brembo представи на автосалона в Ню Йорк нов модел спирачен апарат с революционен дизайн и намалено тегло. Новият супорт тежи 400 грама и притежава най-доброто съотношение между маса и деформационна устойчивост за подобни възли от лят алуминий.
Новите апарати са проектирани по метода на топологичната оптимизация - софтуерен инструмент, който позволява на инженерите да симулират най-натоварените зони в конструкцията и да премахнат излишния материал. Резултатът от процеса е супорт, който прилича на оръжие от арсенала на Батман.
От Brembo твърдят, че новият апарат може да бъде съчетан идеално по форма и цвят с ексклузивни модели. Това вероятно е една от причините да бъде избран от Pagani за Huayra.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Японеца
A колите им за масова употреба качество издържащо 5г.!
09:46 29.03.2018
2 petkov
09:50 29.03.2018
3 питам
Коментиран от #4, #8
10:46 29.03.2018
4 Зорлем
До коментар #3 от "питам":
Човекът, имам предвид petkov, просто вижда отвъд пълнежа, който строи от всеки маркетингов текст и рекламен каталог, и излага съвсем логични доводи и тези.Това, че болшинството от четящите кълват като шарани на празна кука на всякакви рекламни трикове е проблем предимно на самите четящи. И да - четящите такива текстове са едни и същи (идиоти!) по цял свят, т.е. дежурният нихилизъм, както обикновено, е повече от смехотворен!
11:17 29.03.2018
5 Име (като гост):
12:02 29.03.2018
6 гост
Коментиран от #9, #11
12:11 29.03.2018
7 ТАД
Айде ако може на български - СУПОРТ ???????????????????????????????
14:56 29.03.2018
8 Отговарям
До коментар #3 от "питам":
Този коментар като прибра овцете ли го написа или преди да ги изведеш на паша?Иначе Петков БРАВО, но хората като теб почти не пишат в тези коментари вече.
15:03 29.03.2018
9 petkov
До коментар #6 от "гост":
Наистина, дори не се опитвате да вникнете в написаното... Не става въпрос за спирачки, а за спирачни апарати (поне гледайте какви снимки са показали хората). Когато става въпрос за карбонови спирачки, се има предвид карбонови спирачни дискове, които издържат на по-високи температурни натоварвания, а не за карбонови спирачни апарати. Стандартно спирачните апарати се изработват от чугун (за конвенционалните автомобили) или от алуминий за по-притенциозните машини (по-ниска маса на материала, по пък по-скъп материал).Коментиран от #10
15:12 29.03.2018
10 незнайко
До коментар #9 от "petkov":
Абсолютно сте прав. Алуминиеви апарати се изработват от специална сплав която не кородира и е снъпа а не от обикновен "дурал" на жаргон както сме свикнали ! "Дурала" кородира от солта през зимата !!! Затова масовите апарати са от чугун .17:47 29.03.2018
11 Бухахахахахха
До коментар #6 от "гост":
След два такива старта отива на зарядното и след това дори пешеходец я отвява.Я кажи защо на Тесла и паднаха акциите с близо 10%?21:43 29.03.2018