21 Май, 2018 11:03 5 985 14

Новото Subaru Forester стана хибрид

  • subaru-
  • forester-
  • хибрид
Новото Subaru Forester стана хибрид - 1

Японската компания Subaru представи хибридна версия на петото поколение на своя кросоувър Forester. Модификацията се нарича e-Boxer и вече се продава на японския пазар.

Хибридният силов тракт е построен на базата на двулитровия боксер двигател, който за целта е модернизиран. Налична е система за директно впръскване на горивото и повишена степен на сгъстяване.

Новото Subaru Forester стана хибрид

Мощността на агрегата е намалена от 150 (198 Нм при 4200 об/мин) до 145 (188 Нм при 4000 об/мин) конски сили. Силовият тракт обаче е допълнен от електромотор с мощност 13.6 коня, както и от акумулаторен блок от йон литиеви батерии.

Японците обаче заявяват съвсем не нисък среден разход на гориво от 7.1 литра на 100 километра пробег, което според мнозина лишава от смисъл новата хибридна модификация.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 вижся

    8 8 Отговор
    тия японци не се ли научиха да не пият саке на чертожната дъска.. от 2007 насам се излагат.
  • 2 Тост

    12 0 Отговор
    Тамън си мислех, че вече има с какво да сменя аутбека, ма тва ич не ми хареса

    Коментиран от #3

  • 3 EJ251

    6 0 Отговор

    До коментар #2 от "Тост":

    Свиркай си , новите не са като старите :)
  • 4 не кефи

    10 4 Отговор
    Кофти дизайн, прилича на средностатистически китайски автомобил :(
    Изтърваха нещата субару, а до края на 90-те правеха интересни коли .
  • 5 гост

    17 2 Отговор
    Ужасен дизайн, страхотна техника. Явно мнозината, които се възмущават от разхода, са свикнали да ги лъжат с някакви си 4-5л/100км. Кое е по-добре: да си я купиш под предтекст, че хари 4,5л, а тя да харчи 7л, или да си я купиш като 7л разход и той да е верен? Този двигател с перманентно предаване и такова купе при нормални условия под 9-10л няма как да падне, та 7л реален разход си е постижение от близо 20-25%. Кое не му е доброто на този хибрид? Като такъв ще има много облекчения, които ще компенсират разликата в цената и накрая ще имате един приличен разход с прилична мощност в ужасен дизайн.

    Коментиран от #9

  • 6 4x4

    12 1 Отговор
    Егати и простотията, много съм разочарован, много. Имаше една добра кола 4x4 и я развалят все повече. Решетката е грозна както и стоповете, мяза на китаец. А бе хората са казали - Toyota land cruiser а ма като не слушам и аз
  • 7 Тост

    4 1 Отговор
    а разхода хич не го гледам, външния вид ме отблъсква...иначе при моите 14-16/100...тоя разход ми е смешен на право
  • 8 Гост

    9 0 Отговор
    Вариатор и хибрид в това грозно нещо?
    В САЩ ще е хит, а в Европа ме загубиха като клиент.
    Дъртия ми Форестър изглежда класи над това, върви много повече и има истински здрава скоростна кутия.
    Явно повече няма да карам Субару!
  • 9 мм84

    4 1 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Колега, за хибрида няма никакви облекчения - пиша от личен опит :). В България още няма абсолютно нищо, което да стимулира хората да купуват хибриди. И да разхода на такъв хибрид е нормално да е около 7 - това е среден разход. В града може да падне и до 5, но извън града ще лапа :)
    Сега за автомобила. Субаро като техника никога не са разочаровали клиентите си, може би като изключим боксеровите дизелови двигатели. Супер здрава техника, човек винаги може да разчита на своето субаро, че ще го заведе там където иска. Дизайна няма да го коментирам - вкусове всякакви.

    Коментиран от #14

  • 10 Непознат

    5 0 Отговор
    Нещото, което ме отказа в този модел е, че е махната версията с турбо двигател ХТ. Разликата си е около 100к.с. отгоре.
  • 11 Гост

    3 0 Отговор
    Прав си за XT версията,карам такъв форко и много ме радва
  • 12 Гост

    6 0 Отговор
    Абе те рали икона като WRX спряха, какво остава за турбобензините на Форестъра. Мотивът им е, че в САЩ не ги купували, а там е основния им пазар.
    Станаха и те едни смешници - преди правеха коли за удоволствие, а сега за печалба и резултатът е отблъскващ!
  • 13 Plameni

    3 1 Отговор
    От грозен по-грозен.
  • 14 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "мм84":

    Да, съгласен съм за България, но нашата страна е пълна издънка и не е показателно. Никъде другаде из Европа стара дизелова кола на четвърт век, бълваща канцерогени, не струва 10евро годишен данък. В същото време нова кола с евро 5 или 6 стува годишно от 150 до 400евро според мощността. И пак никъде няма ограничение на зачитането на катализатор спрямо мощността, да не говорим за 100кс колко нормални и акулани са в днешно време. България остана в 89та докато другите стани най-малкото използваха добрите практики в ЕС.