Японската компания Subaru представи хибридна версия на петото поколение на своя кросоувър Forester. Модификацията се нарича e-Boxer и вече се продава на японския пазар.
Хибридният силов тракт е построен на базата на двулитровия боксер двигател, който за целта е модернизиран. Налична е система за директно впръскване на горивото и повишена степен на сгъстяване.
Мощността на агрегата е намалена от 150 (198 Нм при 4200 об/мин) до 145 (188 Нм при 4000 об/мин) конски сили. Силовият тракт обаче е допълнен от електромотор с мощност 13.6 коня, както и от акумулаторен блок от йон литиеви батерии.
Японците обаче заявяват съвсем не нисък среден разход на гориво от 7.1 литра на 100 километра пробег, което според мнозина лишава от смисъл новата хибридна модификация.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 вижся
11:07 21.05.2018
2 Тост
Коментиран от #3
11:14 21.05.2018
3 EJ251
До коментар #2 от "Тост":
Свиркай си , новите не са като старите :)11:23 21.05.2018
4 не кефи
Изтърваха нещата субару, а до края на 90-те правеха интересни коли .
11:23 21.05.2018
5 гост
Коментиран от #9
11:24 21.05.2018
6 4x4
11:27 21.05.2018
7 Тост
11:30 21.05.2018
8 Гост
В САЩ ще е хит, а в Европа ме загубиха като клиент.
Дъртия ми Форестър изглежда класи над това, върви много повече и има истински здрава скоростна кутия.
Явно повече няма да карам Субару!
12:48 21.05.2018
9 мм84
До коментар #5 от "гост":
Колега, за хибрида няма никакви облекчения - пиша от личен опит :). В България още няма абсолютно нищо, което да стимулира хората да купуват хибриди. И да разхода на такъв хибрид е нормално да е около 7 - това е среден разход. В града може да падне и до 5, но извън града ще лапа :)Сега за автомобила. Субаро като техника никога не са разочаровали клиентите си, може би като изключим боксеровите дизелови двигатели. Супер здрава техника, човек винаги може да разчита на своето субаро, че ще го заведе там където иска. Дизайна няма да го коментирам - вкусове всякакви.
Коментиран от #14
17:22 21.05.2018
10 Непознат
20:23 21.05.2018
11 Гост
20:27 21.05.2018
12 Гост
Станаха и те едни смешници - преди правеха коли за удоволствие, а сега за печалба и резултатът е отблъскващ!
21:07 21.05.2018
13 Plameni
21:35 21.05.2018
14 гост
До коментар #9 от "мм84":
Да, съгласен съм за България, но нашата страна е пълна издънка и не е показателно. Никъде другаде из Европа стара дизелова кола на четвърт век, бълваща канцерогени, не струва 10евро годишен данък. В същото време нова кола с евро 5 или 6 стува годишно от 150 до 400евро според мощността. И пак никъде няма ограничение на зачитането на катализатор спрямо мощността, да не говорим за 100кс колко нормални и акулани са в днешно време. България остана в 89та докато другите стани най-малкото използваха добрите практики в ЕС.12:13 23.05.2018