В интернет пространството се появи едно видео, на което е показано как работи задното антикрило на датския суперкар Zenvo TSR-S. Този елемент от активната аеродинамика може да променя не само ъгъла си на атака, а и положението си спрямо автомобила в завой. Това решение позволява да се постигне допълнителна сила на натиск и на практика играе роля на въздушен стабилизатор. Вижте.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Майор Костов
Коментиран от #3
10:59 25.05.2018
2 Караиванов
Коментиран от #4
11:07 25.05.2018
3 gg gg gg
До коментар #1 от "Майор Костов":
Преди да пишеш нещо интересувай се малко!!! Google.com е много добър първи вариянт за теб12:04 25.05.2018
4 656
До коментар #2 от "Караиванов":
Пише се анти крило, прав е човека. Думата е крило и при самолетите върши и двете роли с помощта на задкрилките, веднъж издига и друг път снижава, според ъгъла на атака на въздушната струя. Антикрило е неофициално казано, дори като го напишеш слято се появява червена черта под думата, за неправилно въвеждане.Коментиран от #9
13:13 25.05.2018
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 shopo
Коментиран от #7
20:59 25.05.2018
7 гост
До коментар #6 от "shopo":
Може да е грозно (въпрос на вкус), но върши работа!А пък красивите спойлери на повечето масови коли са само за украса, не създават никаква притискаща сила!!
11:15 26.05.2018
8 Guest
22:43 26.05.2018
9 Пилот
До коментар #4 от "656":
Олеееее мале човекът е прав макар и при автомобилите да се използва.Първо задкрилките и предкрилките знаеш ли за какво служат, излагаш се? Увеличават площта на крилото за да може при ниска скорост да има по-голяма подемна сила!!!!
Второ крилото си е крило, всичко зависи от ъгъла на атака, наклони носа на самолета и ще разбереш дали самолета има крило или антикрило?????
13:00 28.05.2018