Suzuki представи официално новото поколение на култовата Katana. Дизайнът на мотоциклета съвместява автентичния облик от 80-те години на миналия век и съвременен стил. Цената все още се е известна.
Новата Katana е базирана на GSX-S1000F и има същите технически характеристики - четирицилиндров двигател с водно охлаждане, обем 999 см3 и мощност 148 к.с., 43-милиметрова вилка KYB, алуминиева рамка и спирачки Bremdo.
От Suzuki са се постарали да съхранят в максимална степен дизайна на незабравимия модел от 1981 г., за да направят мотоциклета разпознаваем. Може би именно затова резервоарът има вместимост от едва 12 литра, което може да се окаже проблем при тегло 215 кг.
Новото издание на култовия байк няма да робува на електрониката. Оборудването включва само ABS, тракшън контрол, LED светлини и течнокристален дисплей, което е направо нищо в по днешните стандарти.
Оригиналната Katana е разработена от германското студио Target Design по поръчка на Suzuki. Оформлението на мотоциклета е дело на бившия дизайнер от BMW Ханс Мут. По-късно под същото име започва да се продава богата гама от спортни и туристически байкове, последният от които излиза през 2006 г.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гост
Коментиран от #5
11:43 04.10.2018
2 Ценител
11:50 04.10.2018
3 катана
12:33 04.10.2018
4 Мани бегай
13:05 04.10.2018
5 гост
До коментар #1 от "Гост":
6л. разход ако не го натискаш, поиграеш ли си с тягата и оборотите и лесно отива към 8-10л. Или трябва да търсиш бензиностанция на всеки 150км, за да не останеш на пътя.Коментиран от #7
14:07 04.10.2018
6 гост
15:07 04.10.2018
7 Гост
До коментар #5 от "гост":
Така е, прав си, но имах предвид управление тип "возене", както и факта, че е нов мотоциклет, вкарани са нови технологии и материали, т.е. приемам, че са свалили разхода с 20%.16:20 04.10.2018
8 незнайко
10:14 07.10.2018