2 Януари, 2019 12:08 5 379 44

Как се прави Tesla Model 3 в 48 секунди

  • tesla-
  • model 3-
  • производство-
  • завод-
  • фабрика

Tesla публикува видео от поточната линия във фабриката си във Фриймонт, където се сглобява Model 3. За съжаление клипът не показва целия процес на изработката на електромобила, а само окомплектоването на интериора му.

Компанията на Илон Мъск често е обвинявана в прекомерна автоматизация. От видеото обаче става ясно, че ролята на хората в производството далеч не е малка.

Въпреки слуховете за множество нарушения на промишлените стандарти, колосален брак и забавяния по веригата, Tesla успя да достигне планираните тиражи на Model 3. В момента от най-евтиния електромобил на компанията се сглобяват по 7 000 бройки седмично и скоро се очаква дебютът му на европейския пазар.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 каруцар

    25 15 Отговор
    да идват най-после,че ми писна от двг дараци

    Коментиран от #2

  • 2 ФауВе

    18 5 Отговор

    До коментар #1 от "каруцар":

    Щото като дойдат, ти ще си купиш веднага.

    Коментиран от #4

  • 3 TREV

    5 0 Отговор
    Прави се и ще се прави, а бeнве се отказва от i 8.Газови генератори бол, а бенве заложи на бензинов!
  • 4 каруцар

    15 2 Отговор

    До коментар #2 от "ФауВе":

    Жена ти ще ми купи.

    Коментиран от #12

  • 5 Driving pleasure

    8 19 Отговор
    Прави се през пръсти! Качеството е по-зле от китайско копие! И за тва ше дадеш минимум 100 бона... Откачалници!
  • 6 Ivo

    0 2 Отговор
    ,,,,
  • 7 Зорлем

    1 9 Отговор
    Абе онзи пич от Engineering Explained, когото често цитирате и в този сайт, тия дни пусна едно видео за дефектите по купето на чисто новата му 3-ка, и изглежда, че производството на тоз модел хич не е за хвалба - меко казано!

    Коментиран от #8

  • 8 Голем зор

    15 2 Отговор

    До коментар #7 от "Зорлем":

    Даа,все по- зорлем намирате аргументи срещу Тесла.

    Коментиран от #9

  • 9 Зорлем

    3 9 Отговор

    До коментар #8 от "Голем зор":

    Освен когато аргументите сами намират нас...

    Коментиран от #10

  • 10 Аргументи

    12 0 Отговор

    До коментар #9 от "Зорлем":

    Всички знаят колко некачествена е сглобката на първите тройки, но въпреки това Тесла модел 3 е най-продаваният седан в Щатите. Какво ще кажеш за този аргумент? Дали потребителите не са склонни да простят детските болести на модела?

    Коментиран от #11

  • 11 Зорлем

    7 5 Отговор

    До коментар #10 от "Аргументи":

    Това са същите потребители, които си правят палаткови лагери пред магазините на Епъл, или са някакви други потребители?

    Коментиран от #13

  • 12 Някой ще го боли гъ за

    3 7 Отговор

    До коментар #4 от "каруцар":

    Може ама първо ще те плющи със страпон, обещай че и много да те боли няма да пищиш
  • 13 Аргументи

    4 3 Отговор

    До коментар #11 от "Зорлем":

    Да не би да твърдиш, че няма телефон с по-добри характеристики от Епъл и потребителите се редят на опашки защото нямат избор? Вероятно тогава и ти си от онези облъчените. Нима твърдиш, че потребителите имат друга алтернатива освен тесла за пълноценен електромобил? Би ли споделил кои са тези опции, ама да не са от онези 55 модела на Фолксваген от 2030 година? Нека да е нещо което може да си купиш реално.

    Коментиран от #14

  • 14 Зорлем

    5 5 Отговор

    До коментар #13 от "Аргументи":

    Аха, значи Теслата не е качествен автомобил, но въпреки това се купува само защото е електрически. В смисъл, като няма риба и ракът е риба. Или дай да си купя дървени обувки, нищо че са неудобни и ми убиват, стига да са с етикет "Версаче". А някои тука ми твърдят, че Тесла не са култ и потребителите им са рационални!

    Коментиран от #15, #16

  • 15 Аргументи

    6 0 Отговор

    До коментар #14 от "Зорлем":

    Напротив! Купуват Тесла именно защото НЯМА по-рационален електромобил от Тесла. Склонни са да направят компромис със сглобката, но не и с техническите характеристики. Ако им монтират два различни цвята кори на вратите, могат да отидат да направят рекламация. Но ако Е-голфо изминава само 100 км с едно зареждане, няма каква рекламация да направят, защото той толкова си може и толкова са заложили в техническите характеристики, а струва почти колкото тесла с 4 пъти по-голям пробег. Ти на това ли викаш рационалност?

    Коментиран от #23

  • 16 гост

    5 3 Отговор

    До коментар #14 от "Зорлем":

    Aвтoмoбилитe нa aмepиĸaнcĸия пpoизвoдитeл Теѕlа щe ce пpoдaвaт c 2000 дoлapa пo-eвтинo пoнe нa пaзapa в Щaтитe. Toвa нeoчaĸвaнo cъoбщeниe, нaпpaвeнo oт ĸoмпaниятa в пъpвия дeн нa тъpгoвия зa 2019 гoдинa !
    Cчитaнo oт днec пpoизвoдитeлят щe нaмaли цeнaтa нa aвтoмoбилитe Моdеl Ѕ, Моdеl Х и Моdеl 3 нa aмepиĸaнcĸия пaзap c 2000 дoлapa, зa дa ĸoмпeнcиpa нaмaлявaнeтo нa фeдepaлния дaнъчeн ĸpeдит зa eлeĸтpичecĸи aвтoмoбили.
    Cъщo тaĸa Теѕlа oбяви дaннитe зa пpoизвoдcтвoтo пpeз пocлeднoтo тpимeceчиe нa 2018 гoдинa. Cпopeд тяx ca били пpoизвeдeни oбщo 86 555 aвтoмoбилa, вĸлючитeлнo 61 394 Моdеl 3ѕ в cpaвнeниe c 53 239 Моdеl 3ѕ пpeз тpeтoтo тpимeceчиe . Компанията е доставила 90 700 автомобила. Да не се "притесняваш" за субсидията , де , а и да си направиш сметка на каква "загуба" ще е Тесла след увеличение на продажбите от близо 15 % спрямо предното тримесечие , което беше ПЕЧЕЛИВШО , ако си забравил !!!!

    Коментиран от #28

  • 17 Акция

    3 4 Отговор
    Гост я кажи как вървят акциите на Тесла много ли вече са напред от Мерцедес а ???
    От тази година субсидята започва да намалява за Тесла в САЩ а от догодина ще е 0, да видим тогава тарикатите дето искат да вземат нещо да го карат и после да го пласират и да си вземат парите. А забравих следи и пазарът в Холандия тази година за С-ката ще има изненади щото субсидиите за лукс автомобили се реже драстично :). Моля те осведоми ни все пак за месечният бюлетин за акциите на Тесла???

    Коментиран от #18

  • 18 гост

    3 1 Отговор

    До коментар #17 от "Акция":

    Еми сигурно си как беше , "функционално неграмотен" , че даже и гугъл не можеш да ползваш , ама хайде от мен да мине , ето ти положението на 2.1.2019 г , 22,30 ч. !!!! Тесла 53 млд долара , Даймлер 48,8 млд долара , а пък след отчета за тримесечието , направо не ми се мисли !!! И за да не пиша пак за глупостите ти , цената на акциите е написана отгоре и за двете компании и е в ДОЛАРИ !!!!
    https://www.google.com/search?q=NASDAQ:TSLA&tbm=fin#scso=_GCAtXOrVNar1qwHj2JbQCw2:1284&smids=/g/1dv75vfj&wptab=COMPARE

    Коментиран от #19, #24

  • 19 Акция

    1 3 Отговор

    До коментар #18 от "гост":

    ХаХа аиде бе я пак я пак дали мерцедес е на Американската борса а???
    Правиш ли разлика между Насдак и Германската борса :))
    Та значи дай пак да видим дали са 48.8 долари или евро???

    Коментиран от #21

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 гост

    3 1 Отговор

    До коментар #19 от "Акция":

    Ами дал съм ти точно сравнението с преизчислени цени на акциите , само че на факти нещо им идват дълги линковете , не по моя вина естествено !! А ти без чужда помощ не знаеш ли как се сравняват компании в това дето съм ти го показал ??? Май трябва хонорар за уроци вече да взимам , а ??

    Коментиран от #22

  • 22 Акция

    2 2 Отговор

    До коментар #21 от "гост":

    Какво си дал бе брат дъщеря ми в детската градина може да напише Mercedes shares price и то ти излиза. Къде търсиш Мерцедес в насдак толкова си заблуден че и ти не знаеш.

    Коментиран от #25, #26

  • 23 Зорлем

    4 2 Отговор

    До коментар #15 от "Аргументи":

    Въпросът е защо изобщо си купуват ел. автомобил след като очевидно този автомобил нито е по-качествен, нито е по-евтин. Явно се купува само и едниствено, защото е електрически и очевидно нищо друго няма значение. Ето тази "рационалност" искам някой да ми обясни, както и по какво тя се различава от "рационалността" на купувачите, които са готови да платят примерно 3000 евро за дънки от незнамсикой дизайнер.
  • 24 Гостилничар

    4 1 Отговор

    До коментар #18 от "гост":

    Бате гост, я разкажи какво не ти се мисли за Тесла, че акциите май паднаха 6-7% за един ден, а в отчета за тримесечието щяло да има изакано някакво миризливо клефаче което инвеститорите не очакват с кофички и лопатки.

    Коментиран от #27

  • 25 гост

    2 0 Отговор

    До коментар #22 от "Акция":

    Еми явно и ти си толкова грамотен !! Това е финансова информация на ГУГЪЛ , "информирания" , която дава всички борси и всички компании и много други неща , ама не за неграмотници !!!!
    https://www.google.com/search?q=NASDAQ:TSLA&tbm=fin#scso=_2M4tXO7WH56EwPAPgvKuqAc2:1498&smids=/g/1dv7cbbb&wptab=COMPARE

    Коментиран от #29

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 гост

    2 0 Отговор

    До коментар #24 от "Гостилничар":

    Бреей , голяма трагедия , а , 6-7% ?? Ами всъщност паднаха с почти 9 и какво от това ?? А като се вдигат с по 10-15 % за един ден , що не викаш толкова , а ?? И като са паднали дали няма да се вдигнат и то с повече само след няколко дни ? Само последните 5 година СЛЕД всички спадания и качвания РЕАЛНИЯ ръст е над 12 ПЪТИ , от 30 на над 360 долара , искаш ли да ти кажа същия резултат на любимците ти ?? БМВ - 2012 -70,3 евро , 2018 - 70,7 евро !!!! Даймлер -47,8 евро , 2018 - 45,9 евро !!! Е как ти се струва , кой се развива по-добре ?? А за отчета не рони сълзи , че да не ти дойде в повече след някой ден !!

    Коментиран от #40

  • 28 Язе

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "гост":

    Пак копираш каквото ти е изгодно.Случайно ли пропусна падането с 7% акциите на Тесла?ГоУем си.

    Коментиран от #31

  • 29 Акция

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "гост":

    ХаХа пълен куку вместо да си признае грешката той настоява че е пълен неграмотник: https://www.daimler.com/investors/share/ Цифрите които даваш са Евро за мерцедес евроооооо. В долари са над 55 млрд НЕГРАМОТНИКОООООООО. За мерцедес гледаш ЕТР борсата където цифрите са в ЕВРОООООООО :)

    Коментиран от #30

  • 30 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "Акция":

    Преди да бързаш да се подмокриш , прочете ли цените за една акция в началото на сравнението и какво пише след тях ??? Да не би да е ДОЛАРИ , ах защо целия свят е против "функционално неграмотните" , хахахах !!!

    Коментиран от #32

  • 31 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "Язе":

    Чети коментар 27 !!

    Коментиран от #39

  • 32 Акция

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от "гост":

    Ако EUR е долар може, ти верно ли се правиш на ударен или вече за да се измъкне се правиш на клоун. Всички ти се смеят в момента USD е долар а EUR евро бе клоун.

    Коментиран от #34

  • 33 mediator37

    2 3 Отговор
    Че бъдещето е на електричките спор няма, въпросът е кога ще се случи и дали няма да е в крайна сметка пак хибридче с поне 0,8-1л. ДВГ за зор заман, като свършат тоците, все пак да се доберем до щепсела. При тази 1.Петролна МАФИЯ; 2.Неосъществен технологичен пробив в батериите; 3. Никаква инфраструктура на зарядни станции, дали в нашия реален живот през следващите 15 години електричките ще станат 50% + 1 бройка от всички таралясници.
  • 34 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "Акция":

    Що ли се мъча да обяснявам на неграмотници , цената в евро на Даймлер на ETR e 45,2 !!!! В сравнението е 49,5 долара !!! Сега и курс долар-евро ли искаш да ти покажа ?? На всичкото отгоре , даже да приема , че е в евро 48,05 ( щото вече е толкова) млд евро са 52,8 млд долара , срещу 53,2 за Тесла !!! Или за тебе е особено важно с колко точно Тесла е ПО-СКЪПА ??? Хахахахха !!!

    Коментиран от #35, #36

  • 35 Акция

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "гост":

    Е ти само на приемане го караш а истината е около 45 евро за акция около 48 мил. евро капитализация или около 55 мил. в долари. А иначе спекулацията на борсата не ме интересува просто ти гледам сеира. А забравих ако знаеш какво означава volume може и сам да направиш проверка кой е прав.

    Коментиран от #37

  • 36 Акция

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "гост":

    И още неграмотник няма нужда да смяташ, то всичко си го пише. Можеш ли да четеш?
  • 37 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "Акция":

    Не , верно ли и да смяташ не можеш ??? Я пак колко били 48 млд по курс 1,1 за долар ???? Май само в мечтите ти се въртят някакви 55 млд , ама няма да ги дочакаш , хахахах !!!!

    Коментиран от #38

  • 38 Акция

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "гост":

    Я да видим кой не е ходил в 5 клас? Когато става въпрос за милиарди дали е 1.10 или 1.14 е от голямо значение!!! Нищо де имаш време да се образоваш😊

    Коментиран от #41

  • 39 Язе

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "гост":

    Какво да му чета?Копираш нещо но пропускаш друго.Радваш ме,толкова си се омазал на тема Тесла,че 4 километър и без да кандидатстваш ще те вземат.Колко Тесли имаш вече и колко спечели от борсата?Ей така питам от любопитство.
  • 40 Гостилничар

    1 0 Отговор

    До коментар #27 от "гост":

    Пожелавам на Тесла да дига акциите колкото и ти дигаш самолета.
  • 41 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "Акция":

    Май след ей тая новинка тънките сметки до хилядните ще са най-малкия проблем , а ??? Германското правосъдие даде днес зелена светлина за съдебен процес на акционерите срещу Daimler в рамките на скандала с манипулации на вредните емисии, съобщи съдът в Щутгарт, цитиран от Франс прес. Подобен съдебен процес вече започна срещу Volkswagen, припомня БТА.

    Решението идва след жалба на акционерите, които упрекват производителя на Mercedes Benz, че не е изпълнил задълженията си да предостави информация на пазарите по време на Дизелгейт и предявяват иск за щети от загубите, които са претърпели инвестициите им.

    С това решение, взето в края на декември, но оповестено днес, Щутгартският съд иска занапред откриването на "съдебна процедура-модел", която ще позволи да се съберат в един процес общите въпроси от няколко дела.

    Адвокатите на ищците твърдят, че Daimler е трябвало още от 2012 година "да информира финансовите пазари за рисковете, които произтичат от използването на незаконни софтуери в дизеловите му автомобили", каза Андреас Тлип , цитиран в комюнике на кантората му.

    Коментиран от #42

  • 42 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "гост":

    "Смятаме, че няма основание за тази жалба и ще я оспорваме с всички юридически способи, с които разполагаме", коментира Daimler.

    Автомобилостроителят оспорва от самото начало всички обвинения, отправени срещу него.

    Министерство на транспорта на Германия нареди в началото на юни да се изтеглят незабавно 774 000 автомобила Mercedes в Европа, след като Федералната служба за автомобилен транспорт (KBA) установи, че в тези автомобили е използван софтуер, който може да манипулира нивата на вредните емисии.

    Най-засегнатите модели са минивановете Mercedes Vito и високопроходимите автомобили от емблематичния клас GLC и C.

    След избухването на скандала Дизелгейт през септември 2015 година няколко германски прокуратури започнаха разследване за измама, манипулация на котировките на борсата и повеждаща реклама срещу служители на Volkswagen, но и срещу марките на автомобилния концерн Audi и Porsche, както и срещу автомобилостроителя Daimler, компанията за оборудване Bosch и срещу Opel - филиал на PSA Peugeot Citroen.
  • 43 123

    0 0 Отговор
    жалко, че най-близкия дилър е във Виена, Австрия, и то май там само ги продават, нямат сервиз, което е важното. Защото лесно се внася от сащ, но къде се обслужва? Във холандия знам, че има тесла сервиз, което си е бая бая далечко.
    Дано това лято отворят някъде по-наблизо. Поша, Унгария, Хърватска. Нещо такова! Ще е поносимо!
    В софия има бая тесли, не знам къде ги обслужват! Да, и електрическата кола има обслужване, просто е по-просто, но все пак трябва да се прави в тесла представителство.
  • 44 тесла

    1 0 Отговор
    Не знам, ама model 3 със задно задвижване и long range battery, който е 43 000 долара на пазара в сащ, минава 580км, а ако караш бавно и икономично, и навън не е много топло нито много студено, минава и 700! има клипчета как минава 1000км! Европейските боклуци няма да стигнат тесла скоро.. 75квч батерия 1000км - това му викам high tech икономична технология. Краш тестове виждали ли сте? Теслите са 5 пъти по здрави от другите коли. Особено при страничните удари и здравина на покрива.