Новини

Tesla ще пъди крадци с музика от Бах

Публикувана: 28 Януари, 2019 14:11
71 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3794
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Нов режим за сигурност Sentry Mode в електромобилите на Tesla ще пропъжда крадци с "Токата и фуга в ре минор" от Йохан Себастиан Бах, обяви в Twitter Илон Мъск. Първата бета-версия на системата ще се появи в Model S, Model X и Model 3 до две-три седмици.

Tesla Sentry Mode will play Bach’s Toccata and Fugue during a robbery (and keep Summer safe)https://t.co/wnS5qLeB2E

— Elon Musk (@elonmusk) 27 януари 2019 г.

Освен в оригиналната партия за орган, Sentry Mode ще може да възпроизвежда произведението и в хеви метъл вариант. Една от функциите на системата ще използва камерите за кръгов обзор около колата за видеозапис на случващото се.

През декември пак лично Илон Мъск обяви в Twitter появата на нова функция в електромобилите си. В режим Emissions Testing Mode бордовата електроника предоставя възможност за възпроизвеждане различни по тембър и сила "пръдни по заявка" на всяко от местата в салона.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Ъъъъъъ
1 Отговор
Някой разбра ли нещо от новината? Ако не бях я прочел в чуждо издание, въобще нямаше да схвана за какво се говори тук.

Оценка:
-0 +16

драйвинг плежер
2 Отговор
Поредната пропаганда за Илончо..стига вече . САМО ДВГ. ние в академията нямаме крадци , нищо че не слушаме Бах , Моцарт и тн.
Искаме си бензин , газ метан...на академията само такива има

Оценка:
-7 +4

Meganoob BG
3 Отговор
Някой да му пише в Туитъра на Елон и да го запознае с песните на Фики, по-добра система ще направи.

Коментиран от #34


Оценка:
-0 +13

Само Дъстър
4 Отговор
Като засвири в 3 сутринта пред блока Бах , Теслата ще яде кирката

Оценка:
-2 +11

Кръстанов
5 Отговор
То на наще апаши им е все едно какво ще звучи пак ще си я гепят.

Оценка:
-0 +3

Бай хой
6 Отговор
Кой ша краде миксери ве? Освен алкохолите ако разберат че имат акумулатори.

Коментиран от #7


Оценка:
-5 +5

Зорлем
7 Отговор

До коментар #6 от "Бай хой":


Оказва се, че има кой да краде от Тесли-те. Миналата или по-миналата седмица излезе статия, че специално на Модел 3 им чупели малкото задно странично стъкло и от там бутали облегалката на задната седалка, за да си "пазаруват" от багажника. Просто Модел 3, а и нес само той, няма "обемни" датчици на алармата. Сега щели да пускат такива за Модел С (или беше Х?), пък за 3-ката по-натам.

Коментиран от #9


Оценка:
-1 +5

8
Този коментар е премахнат от модератор
Антиелектрика
9 Отговор

До коментар #7 от "Зорлем":


Ти прочете ли поредната изсмукана от пръстите новина за Тесла? След уникалната простотия, че може да се пуска звук на пръдня в колата, сега ни сензацират с музика от Бах, ако колата засече крадци. В общи линии карат нормалните хора да намразват Тесла с постоянното писане за тях.

Коментиран от #12, #22


Оценка:
-4 +4

Бесен Язовец
10 Отговор
Какъв е този Бах бе Илончо, чалгичка нема ли там при вас ??

Коментиран от #18


Оценка:
-2 +2

Язе
11 Отговор
И на това казват най-иновативната кола!!!!!!Или поне на електроджендърите те така им се иска.Тоя вече е минал на гъби.

Коментиран от #19


Оценка:
-5 +3

Илон
12 Отговор

До коментар #9 от "Антиелектрика":


И какво е виновен Илон, че вместо да пишат статия как Tesla държи 50% от пазара, пишат статия за музиката на Бах, като дори не са написали кога се пуска. Важното тук е да се насажда негативно отношение към Тесла.

Коментиран от #14


Оценка:
-4 +4

Русенец
13 Отговор
Защо изборът на саунд, за алармата на Тесла, трябва да е някаква топ-новина? Ама как си личи гърменето, около тия кенефи..... Иначе НЕ - никак не я рекламират и не я насаждат. Само дето, накъдето се обърнеш всички медии те заливат с поредните безсмислени новини за Тесла.

Оценка:
-2 +5

Русенец
14 Отговор

До коментар #12 от "Илон":


50% от пазара на кое държи Тесла, че не схванах?

Коментиран от #15, #17


Оценка:
-2 +5

Илон
15 Отговор

До коментар #14 от "Русенец":


Нали новините за Тесла не те интересуват? Защо питаш 😉? Не мислиш ли, че тази новина, също с днешна дата, щеше да ти е по-полезна и интересна, отразяваща тенденциите в автомобилостроенето, отколкото безсмислената настояща отегчителна статия, целяща единствено насаждане на омраза към Тесла?

Коментиран от #20


Оценка:
-3 +2

12345
16 Отговор
Тоя пак си прави безплатна реклама. Явно поръчките намаляват?

Оценка:
-1 +3

Зорлем
17 Отговор

До коментар #14 от "Русенец":


50% от пазара на електрички в щатите. Това е същото като някоя да се хвали, че е най-красивата мацка в МЕИ-то :)

Коментиран от #21


Оценка:
-0 +6

Бай хой
18 Отговор

До коментар #10 от "Бесен Язовец":


Един е бах и той умря. Факт.

Оценка:
-0 +1

Секси
19 Отговор

До коментар #11 от "Язе":


Тесла не е иновативна а модна, като Покемон. Електричките си ги имаше, просто Мъск умери Ли-Йон възход и ги направи модни, еко, секси. Но всяка мода с времето си

Оценка:
-0 +2

Русенец
20 Отговор

До коментар #15 от "Илон":


Новините за Тесла не ме интересуват.Интересуват ме тъпите коментари на маняците браточка.

Оценка:
-0 +1

Русенец
21 Отговор

До коментар #17 от "Зорлем":


Аха///// по тази логика Тесла държи 100% от пазара за червени електрички с буквите Т С и Л в името.

Коментиран от #23


Оценка:
-0 +3

Да питам
22 Отговор

До коментар #9 от "Антиелектрика":


Какво значи “нормални”? Които карат Тесла ненормални ли са?

Коментиран от #25


Оценка:
-0 +0

Народна кола
23 Отговор

До коментар #21 от "Русенец":


Е що така тогава всички са се устремили да гонят Мисля... ъъъ Тесла де... Само преди година всички останали им се подиграваха,а сега ще влагат не милиарди, а десетки и дори стотици милиарди САМО ДА СТИГНАТ ПОСТГНАТОТО ПРЕЗ 2012 от Тесла? Само преди година всички обясняваха, че само да пожелаят, ще произвеждат повече, по-хубави и по-евтини електромобили от Теслите и край с Тесла. Сега дори Фолксваген не си помисля подобно нещо, а признава Тесла за лидер и открито се притесняват за собственото си бъдеще. Въобще не си помислят да се целят в пазарния дял на Тесла, а в останалите 50% на пазара, която си делят всички останали производители. Ама те от Фолксваген какво ли разбират в сравнение с вас.

Коментиран от #36, #42


Оценка:
-2 +1

Илон е нашият Вожд
24 Отговор
Интересно дали пръдните са на Вожда, или са избрани с конкурс измежду зомбиранните собственици. Ако е второто, дано не са се изпуснали от напъване в опитите си да се харесат на Вожда и да станат официалните пърдешковци на Тесла. Дори се учудвам че Вожда не се е сетил организира ежегоден конкурс - надпръцквяне за култа. Първа награда - нови батерии.

Оценка:
-0 +3

Илон е нашият Вожд
25 Отговор

До коментар #22 от "Да питам":


Просто са зомбирани

Коментиран от #26, #27


Оценка:
-0 +2

Бай хой
26 Отговор

До коментар #25 от "Илон е нашият Вожд":


Или прости и зомбирани.

Оценка:
-0 +1

Вожд на Фолксваген - зомбиран
27 Отговор

До коментар #25 от "Илон е нашият Вожд":


„В момента пазарният дял на Tesla при електромобилите в Щатите е 50% - поясни Киог. – Останалите 50% се делят между другите компании на пазара. Въпросът е кой ще спечели битката в тази втора половина. Този модел, който ще донесе успеха в тези 50% още не се е появил, надявам се, че VW ще го представи.”

Коментиран от #28


Оценка:
-1 +1

Глупости
28 Отговор

До коментар #27 от "Вожд на Фолксваген - зомбиран":


Абе Гунчо това е все едно сега България да си затвори АЕЦ Козлодуй и да напуска ВЕИта като вече си го е изплатил и тока му е 5ст. А знаеш ли колко са процентите на КИА/Хюндай в Кореа или Дачия в Румъния или Лада в Русия и т.н. Американска кола увита в лъскав станьол и Американците купуват щото е модно. Изчакай 10 години да видим кой кой е.

Оценка:
-0 +3

Гунчо
29 Отговор
Искаш ли да се обзаложим какъв ще е пазарният дял на Тесла в Германия или Франция или която и да е държава в Европейския съюз или дори в целия Европейски съюз още в края на тази година въпреки, че ще започнат да продават от средата на годината. Най-вероятно ще продаде повече електромобили за годината от всички останали взети заедно, въпреки че ще имат няколко месеца преднина. Какъв е пазарният дял на Audi в Германия? А на Volkswagen? За да не се отплесвате с лирични отклонения, говорим за пазарен дял на електромобилите, в който стогодишните щяха да борят Тесла и да я фалират.

Коментиран от #30


Оценка:
-2 +0

Ти си Гунчо
30 Отговор

До коментар #29 от "Гунчо":


Ще я борят когато имат изгода от това, тоест когато печалбата от ел. кола е по-голяма от ДВГ и когато пазарният дял на електричките е достатъчно голям. За сега просто показват че могат и мислят в тази насока. Тесла няма ДВГ и няма избор тяхната ситуация е друга. Наблюдавай пазарът на Холандия тази година когато субсидиите спират за луксозни Ел. автомобили къде ще бъде Тесла!!!!!!

Коментиран от #31


Оценка:
-0 +2

Гунчо
31 Отговор

До коментар #30 от "Ти си Гунчо":


Искаш ли да се обзаложим, че Тесла тази година ще продаде повече електромобили в Холандия, отколкото е продала миналата година със субсидиите? Искаш ли да се обзаложим, че Тесла ще печели на автомобил повече, отколкото печелят стогодишните? А още не са започнали да произвеждат новите по-евтини батерии. Другата седмица ще излезе резултата за предишното тримесечие. Точно това ги боли стогодишните. Тесла вече няколко години преди тях и не могат и няма да могат да предложат следващите няколко години електромобил дори без печалба, дори на подобна цена на Тесла, а при Тесла дори ще има печалби. Огромни печалби, заради липсата на конкуренция на пазара. Китайците също са по-напред и вече имат изградени фабрики и за батерии и за електромобили.

Коментиран от #32


Оценка:
-2 +0

Ти си Гунчо
32 Отговор

До коментар #31 от "Гунчо":


Добре ще говорим април.

Оценка:
-0 +1

Диригент
33 Отговор
Един е Бах и той умря на сцената....

Оценка:
-1 +1

Кръстник
34 Отговор

До коментар #3 от "Meganoob BG":


Издислав мюзик ентърпрайсис анти-тефт туул

Оценка:
-0 +5

Шокар
35 Отговор
Най обичам да берем бакър на лунна соната!

Оценка:
-0 +3

Язе
36 Отговор

До коментар #23 от "Народна кола":


Най-добре е да те подценяват.Какво е постигнала Тесла през 2012год. и какво се промени от тогава до днес в ел.колите?Една и съща претоплена манджа и много ще,ще,ще.

Коментиран от #37


Оценка:
-0 +2

Народна кола
37 Отговор

До коментар #36 от "Язе":


Задаваш неправилен въпрос. Правилният въпрос е, какво са постигнали всички останали в сравнение с Тесла от 2012 година? Тесла оттогава проектира и започна да произвежда още два модела с пробег 500 км, въпреки, че имаше закъснения и проблеми с производството. Ще ми покажеш ли поне един производител, който в момента произвежа електромобил с пробег 500 км? Всички ЩЕ го произвеждат, ПРЕЗ 2020 ГОДИНА И ПО-НАТАТЪК и то евентуално и по десетина хиляди бройки годишно. Тогава Тесла смята да произвежда автомобил с 1000км пробег, а още тази година с пробег 800км.

Коментиран от #38, #43


Оценка:
-2 +1

Смешко
38 Отговор

До коментар #37 от "Народна кола":


Аз още днес мога сам да направя ел. автомобил да изминава 2000 км, ако ти го покажа ще мирясаш ли и да си зададеш въпросът това ли е най-важното и трудно за постигане???
Всички автомобили имат еднакъв пробег сравнен с капацитета на батерията, подхода е друг какво означава еко автомобил ????

Коментиран от #40


Оценка:
-0 +2

Иванов
39 Отговор
Най- хубаво е теслите да се самоохраняват с електрошокови седалки, имат ток достатъчно да изпържат двама автокрадци. Крадеш чужда кола- ставаш на барбекю!))))

Оценка:
-0 +0

Отивай на работа в Audi или jaguar
40 Отговор

До коментар #38 от "Смешко":


След като си такъв експерт, отивай на работа в Audi, чиято батерия тежи над 100 кг повече, но е с по-малък капацитет или пък в ягуар, който дава 23% повече разход на енергия за изминаване на километър, въпреки че е по-малък и по-лек от Тесла модел екс. То на приказки е много лесно да направиш електромобил, но реалността се оказва друга. Смяташ ли че ако стогодишните можеха да направят по-добър и по-евтин автомобил от Тесла, Тесла вече нямаше да е фалирала?

Коментиран от #41, #44


Оценка:
-2 +1

Смешко
41 Отговор

До коментар #40 от "Отивай на работа в Audi или jaguar":


Тесла 85 кВч - 540кг а Хюндай 64кВч -453 кг напълно съпоставими имайки предвид че теглото не е правопропорционално на заряда. И 2000 км да изминава все тая ако искаш набутай в батерията цялата енергия на слънцето вътре за да стане още по-добра бомба!!!! Идеята е не да имаш бомба под краката си а да може когато поискаш и за макс. бързо да се презаредиш. Аз за 5 мин. мога да презаредя като включвам и пътя ако има опашка примерно 10 мин макс. е защо по дяволите ми трябва да нося туби в багажника и да изминавам не 500км а 5000 км??? Мога да си дърпам и цистерна ако искам тогава не 5000 а 5М километра ще измина тогава ще ме признаеш ли за номер 1???? Никой не иска Тесла да фалира това е само в твоят болен мозък и всяка компания иска макс. печалба, тесла е пример, че засега това с Ел. коли не е възможно особено когато големите се наредят на клона на субсидиите и той се счупи.

Оценка:
-0 +2

Русенец
42 Отговор

До коментар #23 от "Народна кола":


Нещо си се объркал, браточка. Никоя марка не се е сравнявала с Тесла.Но пък Тесла не спира да се сравнява с всички останали. Тесла продаде повече от тоя.Тесла продаде повече от оня.Само за това четем.Никъде не прочетохме как ФВ са продали повече от Тесла.Никой не се сравнява с мравката, браточка.А тя неспира да се прави на по-голяма от слона.Не се мъчи да извъртиш фактите.Няма как.

Оценка:
-0 +2

Русенец
43 Отговор

До коментар #37 от "Народна кола":


Това какво смята Тесла и какво и кога го постига всички видяхме.Правят си план за след една година а после го отлагат за след три.Иди си продавай светената вода от чешмата другаде.Няма кой да ти я купи тука.

Оценка:
-0 +2

Русенец
44 Отговор

До коментар #40 от "Отивай на работа в Audi или jaguar":


Стогодишните имат за цел да правят електромобили едва след като доизцедят парите от ДВГ.А днес ДВГ все още е основният източник на пари в автомобилостроенето.Електромобилите нямат и 5% от пазарният дял.Стогодишните много добре си преценяват кога да превключат от едната политика на другата.Не ги мисли ти тях.Те са си оплели кошницата.Не са вчерашни.В гъсти храсти се пуска един будала като Мъск да се поти и сече напред а умният минава след него и строи път и вдига империя.

Коментиран от #45


Оценка:
-0 +1

Народна кола
45 Отговор

До коментар #44 от "Русенец":


Жестоко си се объркал. Бъркаш бизнеса с закона на джунглата. Ако в природата голямата риба изяжда малката, то в бизнеса бързата риба изяжда бавната. А Тесла е с години напред.

Коментиран от #46, #70


Оценка:
-1 +0

ХаХа
46 Отговор

До коментар #45 от "Народна кола":


И с милиарди назад. Явно Мъск е измислил антигравитационен двигател и квантов компютър и сега колите му левитират а автопилотът му е умопомрачителен:))). Това всичкото Мъск ти го каза на уше докато му лижеше топките нали???

Коментиран от #47


Оценка:
-0 +4

Народна кола
47 Отговор

До коментар #46 от "ХаХа":


Тцъ... Шеф от Volkswagen ми го каза, а шефовете на останалите автомобилни производители му пригласят. Прочети отново пост 27:„В момента пазарният дял на Tesla при електромобилите в Щатите е 50% - поясни Киог. – Останалите 50% се делят между другите компании на пазара. Въпросът е кой ще спечели битката в тази втора половина. Този модел, който ще донесе успеха в тези 50% още не се е появил, надявам се, че VW ще го представи.” всички до един се опитват да настигнат Тесла. Би ли ми обяснил логиката да гонят с някой, който не е преди тях?

Коментиран от #48


Оценка:
-0 +0

ХаХа
48 Отговор

До коментар #47 от "Народна кола":


А колко е печалбата на Тесла като държи 50% и то при огромни субсидии? Има нещо бяло между устата ти, това мляко ли е или???
ФВ ще го представи когато това ще им доведе повече печалба отколкото загуба.

Коментиран от #49


Оценка:
-0 +1

Народна кола
49 Отговор

До коментар #48 от "ХаХа":


Само след няколко часа ще разбереш каква е печалбата за последното тримесечие. За предишното беше около 300 милиона. Самият факт, че говорим вече за печалба, е достатъчно красноречив колко напред е Тесла пред останалите, които губят хиляди евро за всеки продаден електромобил, а тепърва трябва да влагат десетки милиарди само за разработка на електромобили, без дори да говорим за още милиарди за производствените мощности. Това освен пари, които лесно се набавят, изисква и години, които не могат да се купят с пари.

Коментиран от #50, #51


Оценка:
-0 +0

ХаХа
50 Отговор

До коментар #49 от "Народна кола":


ХаХа 300 милиона и то като прехвърли част от колите за последното тримесечие. И ти искаш големите да правят до 1милиард на година печалба и да са доволни. И това при огромни субсидии тоест тази печалба е от джоба на хората дето карат коли за 30 000 долара спонсорират хора дето карат коли за 60 000 долара много справедливо. Няма ли да си избършеш устата все пак, не е прилично.

Оценка:
-0 +1

ХаХа
51 Отговор

До коментар #49 от "Народна кола":


Десеткимилиарда за развитие на какво????
На асинхронен двигател, на батерия, на инвертор :)))Та всичко това вече го има на пазара и се ползва от години като изключим ли-йон батерия която е по-нова но също е ясна на всеки, нищо тайно няма в нея :))).

Коментиран от #53


Оценка:
-0 +1

Гост
52 Отговор
Един е Бах и той умря! ;)))

Оценка:
-0 +0

Народна кола
53 Отговор

До коментар #51 от "ХаХа":


Ами а питай ги де? Простаци. Не ти дадат 1 милиард на тебе да им обясниш колко е просто всичко, ами ще откриват топлата вода с години и ще харчат десетки милиарди! Ходи изкарай ми милиард от всички, вместо да си губиш времето тук.

Коментиран от #54


Оценка:
-1 +0

ХаХа
54 Отговор

До коментар #53 от "Народна кола":


Ще харчат ама за какво, нов тип асинхронен двигател ли ще правят, нов тип транзистори за инвертора ли ще изобретяват или нова батерия дето вместо литий и кобалт ще използват криптон :))). Ти знаеш ли колко струва да изработят новият голф дето е като старият дааааа хвърлят милиарди. Фирми като Тесла използват откритията на НАСА, университетите и научни лаборатории или стартъпи и после само слагат една подходяща обвивка. Това което го може Тесла го може и Дачия въпросът е че с емблемата на Дачия никой няма да даде тези пари и ще фалират набързо.

Коментиран от #55


Оценка:
-0 +0

Народна кола
55 Отговор

До коментар #54 от "ХаХа":


Ти си приказвай Тесла си действа. Вече излезе отчета за тримесечието и годината. Tesla отново е на печалба. Тази година ще строи фабриките за модел y и за камиона. Почти ще удвоят броя на зарядните станции, а съществуващите ще ги направят по-мощни. Знаеш ли колко капиталови разходи са предвидили за тази цел? 2 милиарда и половина. Нека останалите да хвърлят десетки милиарди за да правя дизелови голфчета, щом смятат че това е бъдещето. Както казваш, Илон Мъск ще ползва разработките нанася за да произвежда... електромобили. Изключителна логика извади брат, изключителна. Хайде сега измисли някаква обида на етнически , расов или сексуален характер, защото други аргументи нямаш.

Коментиран от #56, #57


Оценка:
-2 +0

Поправка
56 Отговор

До коментар #55 от "Народна кола":


Илон Мъск ще ползва разработките на НАСА за да произвежда... електромобили

Оценка:
-1 +0

57
Този коментар е премахнат от модератор
Народна кола
58 Отговор

До коментар #57 от "ХаХа":


Я се разбери със себе си? Тесла или останалите компании мислят за пари? Нали стогодишните искаха само печалби и не ги интересуваше развитието на технологиите? Нали Тесла била все на загуба и не ги интересували печалбите? Ако не можеш да ме разбереш какво ти казвам ще ти го кажа в прав текст. Илон Мъск не е измислил топлата вода. Илон Мъск е измислил как да направи електромобилите и ракетите по-евтини за използване. Само това е направил. ПО-ЕВТИНИ ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ. Предвид цените им трудно ще го проумееш, но Тесла прави по-евтини автомобили от конкуренцията при едни и същи параметри. Отделно че стогодишните дори не могат да стигнат параметрите на Тесла. Прав си че могат, ако искат, но не могат на тази цена. Ако все пак направят електромобил с тези параметри, той ще стане непродаваем. Има и електромобили с по-добри параметри от Тесла. Погледни им цените.

Коментиран от #59, #60


Оценка:
-1 +0

ХаХа
59 Отговор

До коментар #58 от "Народна кола":


Ти добре ли си, я отиди да се прегледай!!!! Как да не я интересуват парите, всички компании се стремят към печалба някои успяват други не, някои минават през криза приемат оздравителен план връщат се на печалба това е все борба компанията да е печеливша, никой не прави коли ей така за кеф това само зомбитата им се казва така че Мъск е извънземен от Марс които парите ги смята за най-голямото зло на човечеството, съжалявам те. Евтини хахахах ходи си купи кашона за 120 000 лева и спи в него като си клошар и искаш евтино, зомбиран якооооо. Това и аз казвам всеки може да направи каквото и другият, ама като сложиш емблемата на Дачия или Шевролет та това са коли за работници, не са секси и никой не ги купува, ако сложиш обаче Тесла и зомбитата като подивели 120 000 лева за кашон ти кога ще дадеш тези пари ако има емблема на Дачия или Лада аааааа????

Коментиран от #62


Оценка:
-0 +0

Зорлем
60 Отговор

До коментар #58 от "Народна кола":


Да обясняваш, че Тесла продават по-евтини електромобили е като да кажеш, че "Долче и Габана" са лансирали дизайнерска линия за работни обувки от крокодилска кожа.

Коментиран от #61


Оценка:
-0 +1

Народна кола
61 Отговор

До коментар #60 от "Зорлем":


Предварително ви казах че не ви стига мозъчен капацитет да ме разберете. Оказах се прав. В момента ще се скъсате да ми обяснявате как 50-килограмов чувал със захар е 25 пъти по-скъпо от пакет от 1 килограм захар. Няма никакъв шанс да ви обясня че захарта която купувате 25 пъти по-евтино е по-скъпа!

Коментиран от #63, #65


Оценка:
-1 +0

Народна кола
62 Отговор

До коментар #59 от "ХаХа":


Казах ти да разискваш този въпроси със себе си. Ти твърдиш такива неща. Твой беше аргументът, че стогодишните не произвежда ли такива електромобили, защото се стремели към печалба за разлика от Тесла, която постоянно била на загуба. Аз бях този който ти доказа, че грешиш и Тесла ще има печалба оттук нататък. Печалбата от предишното тримесечие било от прехвърлени от предишното тримесечие автомобили. Печалбата за последното тримесечие откъде дойде тогава? Да не са прехвърлили автомобили от следващото тримесечие? Не се опитвай да мислиш, не ти отива. Няма какъв аргумент да изкараш, затова може да продължиш с обидите. Tesla е с години преди всички останали, колкото и да не ти харесва този ФАКТ С ДНЕШНА ДАТА.

Коментиран от #64


Оценка:
-0 +0

ХаХа
63 Отговор

До коментар #61 от "Народна кола":


А ти няма как да разбереш че като вземаш 2000 евро чисто няма как да си купиш кола за 60 000 евро!!!!!!!Още повече че 60 000 е един кашон а за 30 000 ще получиш лукс а още повече че еко колата тежи като слон и е пълна с химикали.И между другото акциите на Тесла падат защото 140 милиона печалба със пълна субсидия не са задоволителни.А краят на февруари акциите трябва да са над 360, защото иначе ще трябва да изплати 900М и нещата не са розови. Да Мъск сигурно ще съобщи че е измислил перпету мобиле и ще вдигне акциите спекулативно ще видим.

Оценка:
-0 +0

64
Този коментар е премахнат от модератор
Зорлем
65 Отговор

До коментар #61 от "Народна кола":


А ти не можеш да разбереш, че ти казваме, че Тесла и всички ел. автомобили са толкова скъпи, че на практика са бутикова и луксозна стока.

Оценка:
-0 +1

Народна кола
66 Отговор
Ами всеки производител с малко мозък в главата, ще започне да електрифицира най-скъпия сегмент и ще продължи към по-евтининия. Само глупаците чакат за евтина масова електричка и 100% преминаване към електромобили за една нощ. Само глупаците сравняват Форд фиеста с Тесла Модел Х, а не с автомобил с подобни характеристики и цена. Порше не мислят как работник с 2000 Евро заплата ще си го позволи.

Коментиран от #67


Оценка:
-1 +0

ХаХа
67 Отговор

До коментар #66 от "Народна кола":


Ти дебил ли си или се правиш на такъв??? Щял да произведе висок сегмент кола , е нали трябва инфраструктура за нея кой ще я направи??? Нали това правят Порше показват някой прототип, показват че могат , но казват ние не сме електроразпределително дружество и няма да харчим пари да ставаме такива. Тесла нямат избор те да стават доставчици на ток.

Коментиран от #68


Оценка:
-0 +0

Народна кола
68 Отговор

До коментар #67 от "ХаХа":


Абе ти имаш ли някаква връзка с реалността? Точна porsche ще изгражда зарядни станции, защото все още няма такива които да им зареждат електромобилите достатъчно бързо. Тесла именно затова са с години напред, защото не мислят просташки като тебе, а много добре са си направили сметката и освен зарядна инфраструктура, си изградиха и завод за батерии, като подписаха договор за доставка на материали за години напред. Сега стогодишните ида искат да произвеждат електромобили, няма откъде да си вземат батерии за тях. А когато има, цената не ги устройва. Иначе Илон Мъск е голям глупак а ти си много по-умен от него, нали? Ако не знаеш, Тесла е и производител на фотоволтаични панели, от които се добива ток за зареждане на електромобилите. Прави и огромни батерии в комунален мащаб, които да съхраняват произвежданият ток когато има слънце за да се ползва когато няма. Всички тези инвестиции, заради които Tesla беше на загуба толкова години, сега носят чиста печалба в кеш, освен че клиентите предпочитат да си купят Тесла, а не друг електромобил заради зарядната им инфраструктура .

Коментиран от #69


Оценка:
-0 +0

69
Този коментар е премахнат от модератор
Русенец
70 Отговор

До коментар #45 от "Народна кола":


Тесла лежи и почива само на санкции към конкуренцита и пари, прехвърлени й от тези санкции. Ти си се объркал сериозно.

Коментиран от #71


Оценка:
-0 +0

Народна кола
71 Отговор

До коментар #70 от "Русенец":


Искаш да кажеш че едно продадено електрическо Рено или един Nissan, получават по-малко държавни помощи отколкото Тесла ли? Ти си се объркал. Субсидиите не зависят от марката. Който продаде електромобил ги получава.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
Екатерина Захариева
Външният министър Екатерина Захариева с коментар за отношенията ни с Македония
Това е офертата, няма да преговаряме повече с Македония"

Още бисери
ТОП 5