Само преди година спортното поделение на Nissan зарадва почитателите на марката с новината, че започва да предлага нови оригинални части за нейни класически модели. Сега обаче Nismo готви изненада, от която феновете ще изпаднат във възторг - култовият двигател RB26 се завръща в производство.
Този редови шестак се смята за отговор на Nissan на моторите 1JZ и 2JZ на Toyota. Двата агрегата се монтират на еднакво прочути асфалтови герои като Skyline и Supra от златната ера на японското автомобилостроене през 80-те и 90-те години на миналия век.
Също като 1JZ и 2JZ, RB26 се превръща в легенда благодарение на невероятната си издръжливост и надеждност. Почитателите на спортни японски автомобили го ценят високо най-вече заради способността му да търпи безропотно съществено увеличение на мощността, без да се налагат изменения във вътрешното устройство.
Нов блок за RB26 ще струва 170 000 йени, а цилиндрова глава - 187 000. По днешния валутен курс това прави съответно €1 366 и €1 503. Цена за напълно окомплектован двигател не е обявена.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 конска радост
Коментиран от #7
13:39 29.03.2019
2 сектант
Коментиран от #3
14:20 29.03.2019
3 СектаФен
До коментар #2 от "сектант":
Току-виж си преустановил Дачията си с този двигател, а? :DКоментиран от #4
14:23 29.03.2019
4 сектант
До коментар #3 от "СектаФен":
ще си взема едно сандеро и ще го направя слийпър да наказвам улични състезатели с пъпки по лицетоКоментиран от #11
14:32 29.03.2019
5 Браво
14:48 29.03.2019
6 Ивайло
15:33 29.03.2019
7 Random
До коментар #1 от "конска радост":
Само дето М50 без ванос е по-добър от който и да е японски двигател.Коментиран от #8, #12
16:55 29.03.2019
8 ...
До коментар #7 от "Random":
Глупости! Един свестен двигател нямат немските травестити-мошенници. Всичко е мъртвороден трошляк.Коментиран от #10
17:24 29.03.2019
9 сервизен техник
17:33 29.03.2019
10 Random
До коментар #8 от "...":
Викаш N54 дето му викат "Немския 2JZ" за нищо не ставал? 800 коня без пипане на карантията нищо ли не е?Коментиран от #16
17:42 29.03.2019
11 като гостите
До коментар #4 от "сектант":
Нямаш си на идея колко добър слипар ще стане моята 240-ка (Волво 240)20:51 29.03.2019
12 Той
До коментар #7 от "Random":
Остей... Хората нито са се занимаеали, нито карали, нито знаят кое на колко бой държи.... И как RB-то цепи бутало на всяко палене 😀😀😀Коментиран от #15
20:52 29.03.2019
13 John Doe
Коментиран от #14, #17
21:11 29.03.2019
14 Random
До коментар #13 от "John Doe":
Направо карантия от М54Б30. За под 1000лв получаваш 3.0л двигател който ще държи повече от 2JZ-GE(от GTE не поради високата степен на сгъстяване, но с бутала от N54/55 и това ще се оправи). Въобще японските двигатели са много надценени ззащото частите на немските са скъпи отвъд голямата локва. Не казвам че са лоши, ама пък и не са най-добрите.22:13 29.03.2019
15 Kirumo
До коментар #12 от "Той":
RB-то цепи бутало, НО при 4-цифрени мощности със стокови вътрешности.Коментиран от #19
22:55 29.03.2019
16 Kirumo
До коментар #10 от "Random":
N54 със стокови вътрешности и 800 коня има не повече от 300км. живот, ако имаш голяма доза късмет, може да изкара цели 500 преди да каже бум.22:58 29.03.2019
17 Kirumo
До коментар #13 от "John Doe":
2JZ-GTE достига стабилни, надеждни и сигурни 1000 коня за малко над 30 000лв. Според мен не е скъпо. През целия си живот не съм виждал нито един добре работещ, надежден строукър, който да не трака като стар дизел дори с 300 коня, а ти говориш за 800!? Славата на японските двигатели идва оттам, че си взимаш едно Ево 4 с 4G63T 2.0 литра турбо с 276 коня сток и само с турбина и кулер (+ няколко други дребни нещица) става 600 коня и е НАДЕЖДЕН за разлика от повечето европейски автомобили. Много ясно, че може да се вземе дори един Голф 1.9 TDI и да стане 500+ коня, но този мотор ще работи за максимум 10 пълни ускорения и след това ще умре, за разлика от повечето японски мотори.Коментиран от #18
23:10 29.03.2019
18 John Doe
До коментар #17 от "Kirumo":
Една М50 за половината от тези пари, които си споменал спокойно ще удари 1000 и повярвай ми изобщо няма да трака. Пък да не говорим за 30k какво може да се получи от еднo S54. Както и да е, аз ги харесвам двигателите, не казвам, че са лоши, даже напротив. За Евото няма какво да коментирам. То самото струва адски скъпо като кола, камо ли да го модифицираш. Аз за 40К ще карам 335-ца със 600кс. минимум, ти за тея пари какво Ево ще караш?23:50 29.03.2019
19 Random
До коментар #15 от "Kirumo":
За да изкараш 1000 коня от RB трябва да смениш карантията. Само 2jz го може това, ама пък рядко.Коментиран от #20
07:02 30.03.2019
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 ВАГ
23:39 31.03.2019