Новини

Колко може да носи камионът на Tesla?

Публикувана: 1 Юли, 2019 13:36
80 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 10096
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.9 от 14 гласа.

От Tesla споделят охотно техническите и динамични характеристики на бъдещия си електрически влекач, но и до момента запазват пълно мълчание по темата с товароносимостта на Semi. Видео, заснето на калифорнийска магистрала, обаче дава известна представа за този важен параметър.


Клипът показва Semi по време на изпитания за товароносимост. Влекачът вози на ремаркето си 9 бетонни блока с тегло около 1 800 кг всеки, което означава товар от 16 тона. Заедно с камиона, който тежи около 7 000 кг, общото тегло на композицията достига 23 тона.

Товароносимостта на Tesla Semi обаче зависи от модификацията (Standard ще може да изминава 480 километра с едно зареждане, а Long Range - 800 км), тъй като за по-голям пробег трябва по-тежка батерия. По последни данни електрическият влекач на Илон Мъск ще ускорява от 0 до 97 км/ч за 20 секунди.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.9 от 14 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
незнайко
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Стабилните основи са поставени ! Остава да се развие строежа на акумулаторите. Все още те са нестабилната част от пъзела !!! Ще мине време, но и това ще бъде ОК !!! БЪДЕЩЕТО Е В ЕЛЕКТРИЧЕСТВОТО !!!

Коментиран от #2, #45


Оценка:
-27 +69

сектант
(гост)

Неутрално
2 Отговор

До коментар #1 от "незнайко":


бъдещето е газчицата

Оценка:
-40 +42

3
Този коментар е премахнат от модератор
Driving pleasure
(гост)

Неутрално
4 Отговор

До коментар #3 от "Driving pleasure":


това е копи пейст от нета, шото няма какво да се добави - освен, че за да заредиш подобна батерия ти трябват близо 2 кВч зарядно, което означава да изпържиш и зарядното и батерията! А чисто ценово не се връзва по никакви тарифи!

Коментиран от #5, #6


Оценка:
-23 +21

гост
(гост)

Неутрално
5 Отговор

До коментар #4 от "Driving pleasure":


Знаете вие физиката из основи, затова сигурно коментирате. А хората ги карат в Калифорния от почти две години. В Европа има стотици предплатени от големите вериги, вероятно всички са глупави и прости миниджъри, не са като вас знаещи и можещи хора.

Коментиран от #8


Оценка:
-13 +35

Ивайло
(гост)

Неутрално
6 Отговор

До коментар #4 от "Driving pleasure":


Казвал съм го преди, ще го кажа и сега - електрокарите са за заводски транспорт, където са близо до контакта!!! За превоз на тежки товари на големи разстояния за разумно време и пари работата е за дизеловия двигател!!! И нека плюенето да започне сега!!! ;)))

Оценка:
-33 +33

ссссс
(гост)

Неутрално
7 Отговор

До коментар #3 от "Driving pleasure":


Камионът на Тесла прави от 0-100 за 5 секунди.Тези 20 секунди са може би с товар.Този камион в момента в който го пуснат в продажба ,ще избие рибата.

Коментиран от #9


Оценка:
-15 +26

Driving pleasure
(гост)

Неутрално
8 Отговор

До коментар #5 от "гост":


Знам достатъчно, за да мога да сметна, че това е тъпизъм! Апропо никой не си ги кара в калифорния, Семи е още разработка. Единствено Даймлер пуснаха един камион на ток в европа ама чудно бизнеса не се реди на опашки за него ;)
П.С. горе съм объркал - 2 МЕГАВАТА ти трябват за да заредиш подобна батерия, а подобен енергиен поток просто ще подпали инсталацията на камиона...

Коментиран от #10, #12, #13


Оценка:
-26 +11

Driving pleasure
(гост)

Неутрално
9 Отговор

До коментар #7 от "ссссс":


Трудно се спори със сектанти ама да пробваме... 1во няма чорбаджия, дето да му пука за колко прави 100 тая бънгия, чорбаджията я взима да му изкарва пари! 2ро тоя кошник не можеш да го заредиш на домашно зарядно, ще виси на суперчарджър. 3то чорбаджията като фане молива ще открие че средната цена в щатите е 30 цента на киловат тоест 1000 кв за максимум 400 км ще му струват 300 долара. Новите модели на европейските влекачи горят около 25/100 - да сложим американеце да гори 40 литра значи 160 литра нафта... по 80 цента нафтата 130 долара - ай честита ти икономия :D Даже да вземем цена на електричеството за домашни потреби пак са 12 цента и излиза танто за танто.... само дето Семи струва 1/2 повече за поръчка... трябва си голям идиот за да ползваш тая шитня щото видиш ли вдигала до 100 за 5 секунди...

Коментиран от #11, #64


Оценка:
-19 +27

гост
(гост)

Неутрално
10 Отговор

До коментар #8 от "Driving pleasure":


Ами не се редят, защото е скъп и минава 170км максимум, разработка е на Фузо тръкс. И подобно на е-голф и др. не предлага нищо смислено, за да се купува. Тесла от друга страна, както доказа и с колите си, може да е скъпа, но поне ти дава използваем пробег. Не гледай България, у нас е смешно да търсиш прогрес и новости, виж там, където е създадено и където е най-евтино САЩ. Там един модел 3 е 35х.долара, сравнено с една кола със сходни параметри към 25-28х.долара. Или на фона на икономията от гориво и обслужване в дългосрочен период електричката вече ти излиза по-евтино от бензинка. У нас на зарядната станция с 22кв макс ти искат по 48ст. на квч при пазарна цена от 20ст.

Оценка:
-4 +15

гост
(гост)

Неутрално
11 Отговор

До коментар #9 от "Driving pleasure":


Брееейййй , как можел да фантазира , райш , тебе в Марвел направо да те взимат , а , хахахаххах !!!Ми една цифричка поне реална да беше написал , ей тъй от кумува срама , дето викат !!! Айде да почнем с 1000 (!!!!!!) квт за 400 км !!!!! Хахаххахахаххахахаххахахах !!! То ясно , че ти се ще , ама що си мислиш , че някой ще ти върже се пита !!!! А реалния разход е всъщност даже под 100 кв/100 км , освен ако няма някакъв баир като Алпите например !!! Следващо , "средната" цена била 30 цента !!!!!!Ахахахаххахахаххах !!! Ами да беше прочел барем , че Мъск ГАРАНТИРА цена за Семи от Суперчарджър 7 (СЕДЕМ) ЦЕНТА на квт !!!!!! Още като го представиха !!! И какво стана със "сметката" ти или по-скоро нощните ти полюции , хахах ??? 100 квт по 7 цента май е 7 (СЕДЕМ) долара за 100 км !!!!! По-твоите твърдения за 80 цента нафта това май прави 8,5 ЛИТРА на 100 км !!!!!! Сега остава да ми покажеш влекач дето гори колкото лека кола ,а ???? Или да не се надявам , хахахха !!!! За другите глупости нямам сила да пиша , то бива простотии , ама това е нечовешко !!!!

Коментиран от #18


Оценка:
-9 +19

гост
(гост)

Неутрално
12 Отговор

До коментар #8 от "Driving pleasure":


Само за твое сведение , Китай и Япония почват внедряване на зарядни станции на 900 (деветстотин) киловата за ЛЕКИ АВТОМОБИЛИ !!!!!!!! А зарядното за Семи е 1200 до 1500 квт , за твое съжаление !!! Викаш ше ги изпържи ,а ?? Ееееех , няма ли кой да им каже на тия невежи къде е истинския експерт , хахаххахахах !!!!! Появиха се първи снимки на нов контакт и щепсел за зареждане по разработения в Япония CHAdeMO стандарт за DC зарядни станции. Наречено ChaoJi, това ще е третото поколение CHAdeMO и от новината става ясно, че създателите на технологията не смятат да я изоставят въпреки все по-заформящото се доминиране на CCS стандарта.

Няма и причина да го правят, тъй като азиатският пазар е огромен и с включването на Китай в разработката за новото специфично CHAdeMO зареждане има предостатъчно търсене на изток.

Миналата година Китай и Япония обявиха споразумение за съвместна работа по ChaoJi технологията, което да се използва в двете страни и в други региони, където станциите за зареждане са оборудвани с CHAdeMO или GB/T конектори. На китайски ChaoJi означава Супер.

Първоначално нямаше много подробности за ChaoJi проекта, но сега вече е обявено, че целта в новият стандартизиран щепсел за станциите и съответно контакт за колите да поддържат до 600A и 1,500V, което дава максимум от 900 кВт мощност на зареждане !!!!!!!

Оценка:
-3 +12

незнайко
(гост)

Неутрално
13 Отговор

До коментар #8 от "Driving pleasure":


Знаете ли какво сте написал ? 2 МЕГАВАТА !!! Тове са 2 000 киловата !!! Не си играйте с тези големи мощности които НЕ СА ВЕРНИ !!!

Коментиран от #15, #16


Оценка:
-3 +10

Сатаната
(гост)

Неутрално
14 Отговор
Бетонните блокчета ги броя трети път, ами все девет. гледайте преди да пишете.

Оценка:
-0 +0

Driving pleasure
(гост)

Неутрално
15 Отговор

До коментар #13 от "незнайко":


Да знам какво съм написал! За 800 кВч батерия, каквато много ама много евентуално ще е малката са нужни 1600 кВч за заряд, за 1000 кВч батерия която щяла да се зарежда за 30 минути са си 2 МЕГАВАТА! Това е!

Коментиран от #17


Оценка:
-4 +7

sss
(гост)

Неутрално
16 Отговор

До коментар #13 от "незнайко":


Като има 350 kW за автомобили може и да е повече за камиони - примерно 2000

Оценка:
-2 +2

гост
(гост)

Неутрално
17 Отговор

До коментар #15 от "Driving pleasure":


ВСЕКИ Суперчарджър с 5-6 колонки е с над 1000 квт захранване , а повечето са десетина !! Най-големия мисля че беше с 30-40 !!!! По 170-200 квт на колонка можеш ли да сметнеш колко са общо или това "не съществува" и е невъзможно , хахаххахахха !!!!

Оценка:
-2 +5

Driving pleasure
(гост)

Неутрално
18 Отговор

До коментар #11 от "гост":


Друсалника даже не дядо Коледа ми бил дедо Мраз видиш ли, ще продава под себестойност... ще купува на 12 цента (средно за щатите) и ще продава на 7 с печалбата ... ОК, както кажеш! Ама да ти напомня, че и с колите така почна, па сега си плащат, че даже и цените им вдигна. И викаш подобно "ударно" зареждане не скапва батерията и не и намаля капацитета, даже и е полезно, странно щото преди няколко седмици оправдавахте пича с Модел Ес дето сменил 3та батерия вече с това, че ползвал суперчардж непрекъснато...
Нищо де, вярвайте си на гуруто! То само това ви остана и на някой скапан политик, да ви пробута глупустите като задължителни!

Коментиран от #19, #22


Оценка:
-6 +9

гост
(гост)

Неутрално
19 Отговор

До коментар #18 от "Driving pleasure":


Друсалника или по точно тоя дето ви го надруса двоен няма нищо да купува !!!!!! Щото си има предостатъчно произведен от собствената му компания Солар сити !!!! И то на доста ПОД 7 цента !!! И трябва само да плати дребна такса за пренос по мрежата , която е МНООООГО ПОД 1 цент !!!! Не ги мисли тия сложни за тебе работи , на са за твоята зелена тиква !!!

Коментиран от #20


Оценка:
-5 +8

Driving pleasure
(гост)

Неутрално
20 Отговор

До коментар #19 от "гост":


Абе илончо беше тоя дето каза, че електричеството за всички бъдещи модели ще е безплатно... това беше някъде 2012-13... и че винаги ще е така, а тва винаги взе, че вече свърши и края на миналата година рече - търн офкаме безплатното щото не е добра сделка ;) Нищо де, вярвай си, че на най-големия си консуматор, който за разлика от атомобилите няма алтернатива на суперчарда ще му даде ток заради каузата...

Коментиран от #25


Оценка:
-4 +6

sotko
(гост)

Неутрално
21 Отговор
защо тесла ги няма в е-формулата. Там са най-новите неща, както и в хибридите на F1 и LMP1. Порше в новия ел. вариант на Панамера (mission е) представят извънземни неща в сравнение с Теслата

Оценка:
-7 +8

22
Този коментар е премахнат от модератор
за гъби съм
(гост)

Неутрално
23 Отговор

До коментар #22 от "мосфилм":


тоя е 100% на заплата - от години е дежурен под ВСЯКА статия за електромобил и пише поне 50% от коментарите с едни и същи неадекватни глупости. Хубавото е че хората които му отговарят пишат доста смислени работи, така че поне има какво интересно да се чете под статиите.

Оценка:
-3 +9

Супер
(гост)

Неутрално
24 Отговор
Може да носи повече от всеки руски грошляк.

Оценка:
-4 +4

Лъжеш, мажеш и после пак лъжеш?
(гост)

Неутрално
25 Отговор

До коментар #20 от "Driving pleasure":


Не ти ли омръзна да си съчиняваш пасквили? Каквото е обещал Илон Мъск го е изпълнил. Тези на които е обещал безплатно зареждане ще го имат за целия живот на автомобила, дори той да си смени собственика. Никога не е казвал, че безплатното зареждане ще е за всички автомобили произвеждани в бъдеще. Дори в момента има чисто нови автомобили, за които се предлага да животно безплатно зареждане. Всеки който си купи от наличните на склад Тесла модел S или Тесла модел Х, получава доживотно безплатно зареждане. След като може да си позволи това, смяташ ли че не може да си позволи ПЛАТЕНО зареждане за 7 цента на всеки който е направил депозит за камиона? Да си чул да е обещал че това ще е цената за всички произведени камиони за години напред? Щом цената на тока за домакинствата е 12 цента, да не мислиш че му изкупуват тока произвеждан от фотоволтаиците повече от 7 цента? Напрактика нищо не губи и е все едно дали ще зареди камион с него или ще го продаде на разпределителните дружества.

Коментиран от #26


Оценка:
-5 +4

Това няма да е бързо, а бавно зареждане!
(гост)

Неутрално
26 Отговор

До коментар #25 от "Лъжеш, мажеш и после пак лъжеш?":


Кой ти каза, че това ще е бързо зареждане ще скапва батерията? Тесла модел 3 има 75квч батерия и се зарежда с 250 киловата мощност. Ако камионът се зареждаше толкова бързо, щеше да му трябва 3,33 мегаватово зарядно, а той ще се зарежда два пъти по-бавно с 1,6 мегавата, което ще щади батерията. Бързите зарядни са свързани по четири към батерия която може да осигури един мегават мощност за едновременно зареждане на четири автомобила Тесла. Смяташ ли че е проблем да свържат две такива батерии, за да осигурят два мегавата мощност за зареждане на камиони?

Оценка:
-3 +2

27
Този коментар е премахнат от модератор
Язе
(гост)

Неутрално
28 Отговор
Пак се развихриха зомбитата.Радвам се като видя толкова електронеобразовани хора.Солар сити,София сити център.Ела да ти покажа какво чудовище 16 цилиндрово докарва 2 мегавата ток.Ако беше толкова лесно от слънцето щеше да има соларни панели навсякъде вместо дизел генератори.Честито на пожарникарите,сега ще трябва направо в океана да ги хвърлят вместо в контейнери с вода.Всеки иска да такова гявола във въздуха но не става.Само Муъск ги лови на бастун рибките.Колко от вас пък имат Тесла та се дуят като пуяци?Поне един?Ясно.Бегайте за надника,заслужавате си го.хухухахахи.Госта за двоен да се реди.

Коментиран от #30


Оценка:
-3 +6

29
Този коментар е премахнат от модератор
Задача за втори клас
(гост)

Неутрално
30 Отговор

До коментар #28 от "Язе":


Която обаче е с повишена трудност за Язе. Мога да се обзаложа на каквото каже, че не може да каже колко квадрата фотоволтаици са необходими, за да се зареди 1000 киловатчаса на батерия за един час в слънчево време.

Понеже не знае, обяснява колко е невъзможно да се постигне това и как граничи с фантазиите, а това е елементарно технически и е само въпрос на инвестиция. Хайде поне стреляй напосоки и си измисли произволно число. Надали и това ще направиш обаче. Винаги е най-лесно да говориш несвързано и без никаква фактология.

Коментиран от #35


Оценка:
-2 +1

До джендераста от ненорвегия
(гост)

Неутрално
31 Отговор

До коментар #29 от "до педала":


Как беше прайда тази година, не можахте да привлечете Тесла за спонсор

Коментиран от #32


Оценка:
-2 +4

до педала
(гост)

Неутрално
32 Отговор

До коментар #31 от "До джендераста от ненорвегия":


А,ти си бил на прайда! Знаеш кои са спонсорите!

Оценка:
-2 +2

Всеки си мечтае за каквото си няма
(гост)

Неутрално
33 Отговор

До коментар #29 от "до педала":


Ние мечтаем за tesla, а той мечтае за на някому оная работа!

Оценка:
-2 +2

Тесларастия
(гост)

Неутрално
34 Отговор
Много ме кефи когато някой -раст сам си поства, сам си отговаря и сам си цъка плюсове

Оценка:
-0 +3

Язе
(гост)

Неутрално
35 Отговор

До коментар #30 от "Задача за втори клас":


Много.Доволен ли си.Я сега като знаеш ми кажи колко трябват за 2000кW.Понеже явно съм по-умен ще ти кажа-много по две.Доволен по две.

Коментиран от #41


Оценка:
-0 +2

36
Този коментар е премахнат от модератор
само ви чета
(гост)

Неутрално
37 Отговор

До коментар #36 от "Само ви гледам":


Офф... Ами какво да става! Тока замръзва! В такъв кучи студ!

Оценка:
-1 +1

Мнение
(гост)

Неутрално
38 Отговор
Според мен трбяваше първо да пуснат ел.баничарка/бус. Има много повече куриерски фирми в големите градове по света, които биха купили за градски условия ел.баничарки, от колкото спедиторски фирми да купят ел.влекачи.

Коментиран от #40


Оценка:
-0 +7

Scout for funn
(гост)

Неутрално
39 Отговор
чисто функционално лесно яко

Оценка:
-1 +1

гост
(гост)

Неутрално
40 Отговор

До коментар #38 от "Мнение":


Пикапа тръгва догодина заедно с влекача !! Вече го показаха , даже дадоха цена !!! От която на петроладжиите им се стъжни , ама яко !! В САЩ баничарки няма , за Европа ще има по-късно !!

Оценка:
-6 +0

Пълен неграмотник, пък със самочувствие
(гост)

Неутрално
41 Отговор

До коментар #35 от "Язе":


Спечелих облога! Само некадърници, които не различават дори мощност от енергия могат да пренебрегват потенциала на комбинацията фотоволтаици+огромни батерийни хранилища на енергия. 2000 килоВАТА, ще заредят 1000 киловатЧАСОВАТА батерия за която питах само за половин час. "Многото" фотоволтаици всъщност са 3100 броя 330ватови панели с размер 1х1,5м, което прави "умопомрачителните" 4650м² много ли ти се виждат? Тази площ може да осигури 1 300 000км пробег ВСЯКА година на 40 тонен камион със скорост 100км/ч. Дизелов камион гори над 35л/100 при такива условия. Значи тази скромна площ осигурява еквивалент на 455 ХИЛЯДИ литра дизел на стойност над 1 милион лева.

Коментиран от #43, #78


Оценка:
-3 +2

Не съм зомби
(гост)

Неутрално
42 Отговор
Много по смислено решение за тежките камиони в Америка вместо да мъкнат един тон батерии за пробег 1000 км плюс огромни зарядни станции е да се електрифицира една лента от магистралата и да са като керван на автопилот, да имат градски пробег от 100 км да речем за да отидат да разтоварят, натоварят и отново като тролейбуси да поемат обратно. Сега чакам малката но креслива групичка на тесларастите да тръгне да обяснява че щом Свети Илон не го е предложил, значи е глупост.

Коментиран от #46


Оценка:
-1 +8

Пешо от панелката
(гост)

Неутрално
43 Отговор

До коментар #41 от "Пълен неграмотник, пък със самочувствие":


Гуглето казва следното: The equivalent of a 1 MW power plant would require 2 acres of land, nearly 14,000 solar panels and a ton of batteries. За два мегавата - 4 акра, или около 16 декара. Много ли е, малко ли е, всеки сам да решава без излишна истерия

Коментиран от #47, #48, #58


Оценка:
-1 +4

Путкин
(гост)

Неутрално
44 Отговор
От тролея по ефтино няма! Да направят една лента с жиците отгоре и камионите няма да носят толкова големи и тежки батерии, даже ще спестят от производството им

Коментиран от #49


Оценка:
-0 +3

КОРУПЦИЯ
(гост)

Неутрално
45 Отговор

До коментар #1 от "незнайко":


ВСЕКИ МЕСЕЦ ВДИГАТ ТОКА

Оценка:
-1 +1

гост
(гост)

Неутрално
46 Отговор

До коментар #42 от "Не съм зомби":


За твое най-голямо съжаление Мъск ще е първия , който би застанал на 100% зад това да се електрифицират магистралите , но това не зависи от него , а от един куп други хора !! Освен това като вземем дължината на магистралите в щатите , това може да отнеме 20-30 , че и повече години , щото това трябва да го направи държавата или поне енергоразпределителната компания в тоя район , никой няма да разреши която си иска компания да го прави !!! Така , че начина да не се чака е тоя , независим от пътищата камион , а Тесла има предостатъчна мрежа от зарядни , които ще се удвоят още един път само след 5-6 години !!! А и тая глупост за "мъкненето" на батерии само силно захлупен петролофил може да я изръси , приемайки мечтите си за реалност !!! Поне да беше погледнал в статията са ти написали черно на бяло , че влекача тежи 7 (седем) тона !!!!! Айде сега провери колко тежат любимите ти дизелови боклуци и когато видиш , че са ПО-ТЕЖКИ (!!!!!!!!) покажи колко си мъж и си ПРИЗНАЙ ТУКА ПРЕД ВСИЧКИ , че си заблуден !!!!!

Коментиран от #51, #52


Оценка:
-3 +2

еияша
(гост)

Неутрално
47 Отговор

До коментар #43 от "Пешо от панелката":


Той Електрика много обича да смята "на годишна база" и затова сметките му са едни такива "усреднени". Малко кофти се получава, когато камионът в понеделник сутринта трябва да натовари и да пътува. Има ли слънце, вятър, вълни, изригвания и т.н. няма значение - клиентът казва, че трябва да се товари и това е. Дреме му на него, че се случило да е облачно примерно. Та това е един голям проблем с тези 5-10-15 декара волтаици. Споменатите "тон батерии" мен лично хич не ме успокояват, ама какво ли разбираме ние от осигуряване на "availability" и непрекъсваеми процеси.

Коментиран от #59


Оценка:
-1 +1

гост
(гост)

Неутрално
48 Отговор

До коментар #43 от "Пешо от панелката":


За първи път разбрах , че "2 acres of land" било на български 4 (!!!!!!) акра , хахаххахаххахах !!!!!! Озаптете мечтите си петролоидиоти !!!!!! Научете се , че тука слепи няма и НЕ МОЖЕТЕ да пробутвате каквото ви изнася !!!!! Просто статийката ти е СТАРА !!!! Когато панелите бяха с двойна по-малка мощност и съответно биха заели по-голяма площ !!!! В случая два пъти по-голяма но 8 ( ОСЕМ) а не 16 декара !!!!!! И даже и да е така и да се ползват тия панели , осем декара площ ти се виждат по-неизгодни от 4-500 ТОНА дизел ????

Коментиран от #50


Оценка:
-1 +1

Реалист
(гост)

Неутрално
49 Отговор

До коментар #44 от "Путкин":


Вече се експериментира тая идея в Германия. Наистина е супер за начало. По магистралата ще дозареждат и САМО ИЗВЪН НЕЯ СА НА БАТЕРИИ.

Оценка:
-0 +1

Пешо от панелката
(гост)

Неутрално
50 Отговор

До коментар #48 от "гост":


Аз само споделям факти, без фанантични мнения. Два акра за един един мегават, в бълвочите ти става въпрос за два мегавата, толкова ти е промит мозъка, че 2х2=4 не важи когато се разквичиш за Тесла.

Оценка:
-1 +6

За госта теслараст
(гост)

Неутрално
51 Отговор

До коментар #46 от "гост":


Единственото интересно признание направи една гостенка която ми сподели че ти е майка и същевременно сте брат и сестра по бащина линия.

Оценка:
-0 +5

Тесларастията не прощава
(гост)

Неутрално
52 Отговор

До коментар #46 от "гост":


Американските “тирове” са максимум 80000 lbs или 36.3 тона за композицията. Влекачът тежи 8-9 тона, сложи го 8.3 тона защото имаш проблеми с по сложните сметки, 36.3-8.3=28 тона остават за прицепа натоварен. Това са факти. Хайде сега почвай да врещиш, покажи колко си зомбиран

Коментиран от #53, #57


Оценка:
-2 +4

Asd
(гост)

Неутрално
53 Отговор

До коментар #52 от "Тесларастията не прощава":


С този товар семито прави 0-100 за 20 секунди. Ако не вярваш погледни в официалния сайт ...има си характеристики

Коментиран от #54


Оценка:
-4 +2

шожгт
(гост)

Неутрално
54 Отговор

До коментар #53 от "Asd":


Досага не съм чул да има тарифа за секунда ускорение на тон (или нещо подобно), ама щом пък ви кефи, добре припадайте какво невероятно ускорение има. Със същия успех можем да спорим и кой камион е с по-красиви болтове на колелата. Ползта и практичността от това би била същата.

Коментиран от #55, #56


Оценка:
-2 +4

Asd
(гост)

Неутрално
55 Отговор

До коментар #54 от "шожгт":


Някои хора говорят че щом е на батерии няма да може да тегли голям товар...

Оценка:
-0 +0

Ускорението не, а скоростта важна ли е?
(гост)

Неутрално
56 Отговор

До коментар #54 от "шожгт":


За шофьора и съответно за собственика на камиона е важно колко километра ще измине за час или до следващата ЗАДЪЛЖИТЕЛНА ПОЧИВКА, защото им се плаща на километър. Разбира се че е важно да можеш да изпревариш безопасно бавнодвижещите се превозни средства и да продължиш да въртиш километри с максимална скорост. Освен това е важно да можеш да поддържаш 100 километра мотори при 15 градуса наклон за 40-тонна композиция, тоест почти навсякъде. Важно е да можеш да си свършиш работа дори да ти откажат два от четирите двигателя, като въпреки това си по-бърз и по-мощен от повечето дизелови влекачи. Изключително важно е, че профилактиката не се прави на 30 хиляди километра, а на милион и шестотин хиляди, точно като ти свърши гаранцията на двигателите. Ти се опитвай с "тир" с умрели 300 коня, да качваш баири и да минаваш проходи.

Коментиран от #63


Оценка:
-2 +2

гост
(гост)

Неутрално
57 Отговор

До коментар #52 от "Тесларастията не прощава":


Значи за тебе 8,3 тона за влекача е ПО-МАЛКО от 7 тона за Семи , барабар с "мъкненето" на батерия , хаххахаххахаха !!!!!

Коментиран от #60


Оценка:
-0 +3

Пълен неграмотник, пък със самочувствие
(гост)

Неутрално
58 Отговор

До коментар #43 от "Пешо от панелката":


До там ли ти стига образованието? Да търсиш в google и да цитираш мненията на driving pleasure и Язе като доказателство? просто някой написал едни числа без да ти казва как е стигнал до тях и ти идваш да ми ги цитираш? Поне да си беше направил труда да ми провериш сметките и да кажеш кое от тях не е вярно? Аз ще ти кажа кое не е възможно нито на теория нито на практика в твоя цитат. Къде ще съхраниш енергията на един мегават централа, ако батерията ти е един тон? Батерията на Тесла е с най-висока енергийна плътност на пазара и тежи половин тон за 100 киловата часа. Значи един тон ще са 200 киловатчаса, които ще се заредят за 12 минути при мощност на зареждане един мегават. Виждаш ли какви глупости си цитирал?

Оценка:
-1 +1

На какво да ти го сметна, да не е година
(гост)

Неутрално
59 Отговор

До коментар #47 от "еияша":


Ако искаш мога да ти помогна за целия живот на фотоволтаичната централа? За 25 години, този ТИР паркинг ще се изведе еквивалента на 11,25 МИЛИОНА ЛИТРА дизел. Като бонус, тировете ще бъдат паркирани на сянка.

Оценка:
-0 +6

Teslarasti
(гост)

Неутрално
60 Отговор

До коментар #57 от "гост":


Сметни общото тегло или съотношение общо тегло : полезен товар преди да врещиш

Коментиран от #62


Оценка:
-1 +1

До теслараста
(гост)

Неутрално
61 Отговор
Отиди на раздел "Любопитно", има статия за фекалотерапията, може да намериш там нещо полезно и да се успокоиш

Оценка:
-3 +1

гост
(гост)

Неутрално
62 Отговор

До коментар #60 от "Teslarasti":


Общото тегло е разрешеното от закона !!!! Иначе за Семи може да е много повече !!!! В пъти !!!!! Кой и къде ти каза , че това в статията е максималното тегло ???? Това е просто пример , дори се вижда , че половината ремарке е празно !!! А полезния товар при 1,3 тона разлика в тарата е поне с толкова ПО-ГОЛЯМ за Семи !!!

Коментиран от #67, #69


Оценка:
-3 +3

wtsretdfyug
(гост)

Неутрално
63 Отговор

До коментар #56 от "Ускорението не, а скоростта важна ли е?":


Човекът нещо се дуеше за ускорението и колко е впечатряващо то. Другите динамични характеристики, са обекти на друго дуене. Като твоето. Затова, вижте там се разберете каква е градацията на невероятните способности на този извънземен камион. И като го експлоатирате 2-3 години елате да се похвалите колко тона сте издърпали със 100км/час през някой проход, колко много безопасни изпреварвания сте направили, колко много сте спестили от двигателно масло и изобщо какви милионери сте станали, защото сте ударили в земата всичкото спедиторски бизнес.

Оценка:
-2 +3

El Torro
(гост)

Неутрално
64 Отговор

До коментар #9 от "Driving pleasure":


Човече, няма камион в Европа а и несамо, който е от категорията 4о тона тотал, товар композиция да харчи 25/100. Та си мисля,че и другите сметки не са ти много точни.

Оценка:
-2 +2

Атанас филипов
(гост)

Неутрално
65 Отговор
Така, да кажа и да закова темата. Влекача ускорява от 0-100 за 5 сек. С максимален допустим товар на магистрала в US - 20 sec. Тесла изграждат мрежа с зарядни специално за туровете в целите щати. Там, за разлика от тези които оравят за колите си, ще се плащат. Но в сравнение с дизела ...е адски евтино. Тировете нямат дискови спирачки, т.е. няма износване. Когато натиснете спирачката, зареждате батерията. По бърз е при 5 градусов планински наклон, от най-мощния дизел, който се предлага в щатите, при максимален товар. Влекачите ще могат да се движат в конвой. Шофьор в първия и два на автопилот след него, без шофьори. Относно батериите, тесла до гидина, ще произвежда повече литиево йонни батерии отколкото целия останал свят взет заедно и това само от единия им завод. Строят се още 2 в момента Gigafactory . Ел или течно гориво - Крaя на горелките дойде. Wv вдигна панаир преди месец два, щото бмв и мерцедес искат да си правят скъпите горелки, а wv казаха,че нямат бъдеше.. и заплашиха че може да се отделят от концерна

Коментиран от #66


Оценка:
-4 +6

Име
(гост)

Неутрално
66 Отговор

До коментар #65 от "Атанас филипов":


Ома съвсем сигурен ли си, че нямат спирачки? :D

Оценка:
-1 +2

До кресливото тесларастче
(гост)

Неутрално
67 Отговор

До коментар #62 от "гост":


Каза ми същия този който ти каза че е само пример. То пък бива култ, бива истерия, но твоето надминава всякакви граници, виж се лекувай или пиши на Илон да ти прати един йонно литиев вибратор с емблема и автограф, че много се подмокряш като чуеш Тесла

Оценка:
-4 +4

Qwert
(гост)

Неутрално
68 Отговор
Моля, изчакайте малко "гост" да се успокои, защото е видял тесла на снимка и още е много възбуден.

Оценка:
-2 +6

69
Този коментар е премахнат от модератор
Ха на бас!
(гост)

Неутрално
70 Отговор
Изтриха ти коментар 69 и без линк, но го прочетох преди това и мога да се обзаложа на каквото кажеш, че повечето гейове не карат електромобили, а автомобили с ДВГ точно като ТЕБЕ! Какъв е извода (по твоята логика)?

Коментиран от #71


Оценка:
-2 +3

Teslarasti
(гост)

Неутрално
71 Отговор

До коментар #70 от "Ха на бас!":


има една стара приказка, който се лови на бас е пе-де-рас(т) А това че са изтрили коментара не значи нищо, всеки който знае как да ползва гуглето и разбира поне малко английски (което не може да се каже за теб, LOL) може да потърси тесла, прайд парейд, гей, фегът, куйър, LGBT и всякакви други педалски комбинации

Коментиран от #74


Оценка:
-2 +4

Teslarasti
(гост)

Неутрално
72 Отговор
Но тъй като съм супер обективен, трябва да кажа че Тесла Семи показа на другите какъв напредък може да се постигне с аеродинамиката на трактър-трейлър композициите, които имат аеродинамиката горе-долу на тухла.

Оценка:
-1 +2

Коко
(гост)

Неутрално
73 Отговор
То и електричеството трябва да се произвежда.

Оценка:
-0 +1

за гъби съм
(гост)

Неутрално
74 Отговор

До коментар #71 от "Teslarasti":


Ей мръшляк - от далече те надушвам че си антиелектрика - пак взе та си пишеш гейските мечти в сайт за коли. Тоя влекач направо е геймчейнджър, много като теб ще плачат за нафтовите боклуци в скоро време.

Коментиран от #75, #76


Оценка:
-2 +2

To mushroomfcuker
(гост)

Неутрално
75 Отговор

До коментар #74 от "за гъби съм":


“Геймчейнджър” или може би “ГЕЙчейнджър”

Оценка:
-0 +3

Electrocuted
(гост)

Неутрално
76 Отговор

До коментар #74 от "за гъби съм":


В момента плачат роднините ти че се пръкна такъв жалкар

Коментиран от #77


Оценка:
-0 +2

за гъби съм
(гост)

Неутрално
77 Отговор

До коментар #76 от "Electrocuted":


Майкати само плаче за дедовия ама ме е гняс вече щото каза че един път те е целунала като си бил още малка педеруга.

Коментиран от #79


Оценка:
-1 +0

Язе
(гост)

Неутрално
78 Отговор

До коментар #41 от "Пълен неграмотник, пък със самочувствие":


Хаха,добър си но мечтател.Продължавай в съшия дух,може някой ден да станеш шеф на НЕК.Я сега сметни ако Гурото продаде примерно 1000 камиона.Идва време да се заредят.
"Умопомрачителните" 4650м² колко трябва да са?...4 650 000кв.м.Я колко компактно място става.Дет се вика една градинка.АЕЦ е истината,Фотоволтаика е за търговци които ще купят тока от централата но ще ти го продадат като зелена енергия "разбирачо".Я ми кажи колко от сградите които се нуждаят от непрекъснато захранване,разчитат на фотоволтаици?Ако днес цял ден вали колко ток ще произввдеш с това чудо?Бягай за надника.Днес си наполовин,че не си убедителен.

Оценка:
-0 +2

Teslarasti
(гост)

Неутрално
79 Отговор

До коментар #77 от "за гъби съм":


Плаче кора ми фостата на кака ти

Коментиран от #80


Оценка:
-0 +1

за гъби съм
(гост)

Неутрално
80 Отговор

До коментар #79 от "Teslarasti":


Поне майкати първа ще го види отвътре тоя нов влекач.
Като я качи на магистралата поредния турчин тъпкач.
После с парите ще ти купи вафла да спреш да ревеш по форумите и да я излагаш колко си прост и залухав :)

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.