ФАКТИ.БГ

Финландци: Боята на Tesla е гола вода

Публикувана: 5 Август, 2019 17:38
82 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 13762
Финландци: Боята на Tesla е гола вода
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.4 от 16 гласа.

Лаковото покритие на Tesla Model 3 е прекалено меко и тънко, което води до преждевременно износване, лесно надраскване и дори лющене, констатира Финландската търговска камара. Нерадостната оценка е резултат от проверка, предизвикана от оплакване на собственик, който установил дефекти по боята след едва месец експлоатация.

Джони Саволайнен получил своя Model 3 на 29 март и още на 29 април забелязал, че по лаковото покритие на новия му електромобил са започнали да се появяват следи. Оплакал се от проблема в представителството на Tesla, но от там го информирали единствено, че гаранцията не покрива такъв дефект.

Саволайнен естествено не останал никак доволен от отговора и се обърнал към Финландската търговска камара с молба за инспекция (част от дейността на организацията са технически проверки на стоки и услуги). Експертите установили непълно покритие "покрай пантите на предните и задните врати, долната им част, предните и средните колонки на каросерията", както и "неточно напасване на вратите, което допринася за повреждането на лаковото покритие".

Формата на калниците също причинявала щети, тъй като позволявала на колелата да изхвърлят малки камъчета по боята. Монтажът на калобрани можел да предотврати такива наранявания, но със сигурност щял да влоши аеродинамиката и автономния пробег на електромобила.

Финландците констатирали и друг недостатък. Лаковото покритие на Model 3 било със средна дебелина 106 микрона, докато стандартът в автомобилната индустрия варирал между 110 и 150 микрона. Нещо повече - на места боята на американския електромобил била дебела едва 70 микрона. Докладът на Финландската търговска камара завършва със заключение, че " в най-засегнатите зони боята е доста под минималния долен праг, посочен от производителя".

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.4 от 16 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Гаргамел
1 Отговор
кожата е боклук също...сложиш детско столче и след 2 дена дупка....цялата кола е КЕНЕФ

Оценка:
-11 +93

Коментар📝
2 Отговор
Скоро Няма да Има Потребители Който да се Водят от Комерсиалните стоки

Коментиран от #80


Оценка:
-3 +36

гост
3 Отговор
Това са лъжи, Тесла са най добри, Илон е гений

Коментиран от #6, #42


Оценка:
-85 +19

Миризлив пор
4 Отговор
Ами при някакви диви пробеги от по 400-500 хиляди до замяна на батерия как ще накарат хората да си купят нова кола след 5 години?

Оценка:
-3 +19

Driving pleasure
5 Отговор
Полека лека и най-отявлените джендерасти ще почнат да проумяват че Друсаното африканче им пробутва кочак, колкото да им вземее парите, ама става бавно - много са идиотите пусто!

Коментиран от #33


Оценка:
-22 +57

Driving pleasure
6 Отговор

До коментар #3 от "гост":


Съгласен съм! Илончо е гениялен бандит! Няма друг такъв тарикат като него да измъква парите на бунаците по толкова нагъл начин като Илончо! Престъпен гений с престъпен ум!

Оценка:
-14 +56

омъскатяване
7 Отговор
Теските са жалка история е го преди двадена карам по една европейска магистрала всички си карат с 110-120 до ограничението, а един с тесличка едва се влачи с 50-60 явно пести батерийка, пак казвам жалка история ! До феновете електроджендъри, изчакайте още малко истинските производители на коли да пуснат техните разработки и тогава, купувайте, карайте на воля !

Оценка:
-18 +40

8
Този коментар е премахнат от модератор
Бачо Киро
9 Отговор

До коментар #8 от "простотия до шия":


Тц тц тц тц значи и тоя финландец е руска ушанка, а... Онея със замръзналите тесли на температура около нулата и те, а... Тея с изгорелите от прегряване на подгряването, за да отвори вратите даже са от Чукотка... Няма лошо, знаем, че балъците няма да свършите никога... Карайте си това недоразумение - таблета на колела, ние ще караме произведения на хора, които знаят как се прави автомобил. Ама туй верните лаещи кучета сте все хора, които никога не сте карали Тесла. Собствениците са много по- в час от вас и нямат нищо общо с конете с капаци... Шест човека познавам собственици и всички са в час с проблемите, но имат пари и искат да имат и по Тесла в гаража. Да, ускорението е страхотно, ел мотор е все пак, но туй то... Никой от тях никога не се е пънал като фенчетата тук в коментарите да ми обяснява, как това е номер 1 и туй то...

Коментиран от #10, #12, #50


Оценка:
-13 +40

мнение
10 Отговор

До коментар #9 от "Бачо Киро":


Карал съм Тесла и имам Тесла! Кон с капаци не съм! Проблема го има при някой, да! Гледал съм и други снимки! Проблема е специално и при тази боя, черната! Не е достатъчно издръжлива, явно е тънка, но не излиза при всички! Тази вървеше в цената, не е металик! Някой решиха проблема с престилки! В момента Модел 3 се предлага в цената с бялата боя, която е много по - устойчива! Запознат съм с проблемите, колите не са по -дефектни от други нови модели на други марки!

Коментиран от #62


Оценка:
-19 +18

Behemoth
11 Отговор
Ами това е американска кола какво очаквате...и все пак Мъск посочи пътя и дори Тесла да фалира ...той е историческа личност...

Оценка:
-13 +9

Да да
12 Отговор

До коментар #9 от "Бачо Киро":


Хората в Норвегия, Дания, Холандия, Германия и др. развити страни, карат Тесла не заради ускорението. Ежедневно срещам Тесли по пътя и досега нито един водач не се е пънал да ускорява! Докато в България всеки с Тесла се дърпа! Що ли е така?

Коментиран от #14, #15, #31


Оценка:
-7 +16

Ганьо
13 Отговор
Пълни глупости и подкупени лъжи. По принцип боята се прави с различна дебелина за да изглежда равно! Ами ако е стръргал леда като хамалин? Хубаво е че имат стандартизиращи служби, които работят за гражданите а не за капиталистите, но работата намирисва на развалено

Оценка:
-24 +5

Абе
14 Отговор

До коментар #12 от "Да да":


Как да ускори, като ще държи до работа инна връщане пеш!

Коментиран от #17


Оценка:
-5 +16

Driving pleasure
15 Отговор

До коментар #12 от "Да да":


На изброените бунаци вибраторите им идват с държавна премия - затва ги карат! Спри премиите и преференциите и ела да си поговорим пак колко са популярни вибраторите ;)

Коментиран от #16, #47


Оценка:
-2 +26

мнение
16 Отговор

До коментар #15 от "Driving pleasure":


Модел 3 е доста конкурентен в Европа и без субсидии! Причината е, че подръжката на ДВГ е скъпа и цената на бензина е висока! Знаеш ли, колко е цената на час работа, на сервиз? Колко е цената за смяна на ангренаж, на турбо, на ДПФ, на съединител и много други? Това е причината, хората да не искат ДВГ - ТА! В България си правите старите коли при кварталните майстори! Защо не ги карате на фирмените сервизи? В Европа квартални майстори няма! Хората знаят, защо ги сменят! И как, ще купиш ДВГ, като скоро може и да ги забранят! Знаеш ли каква ти става обезценката на колата, като никой не ти я иска?

Коментиран от #20


Оценка:
-24 +9

мнение
17 Отговор

До коментар #14 от "Абе":


Не говори глупости, Модел 3 с голямата батерия при нормално каране с 90 км/ч си издържа 500 км.! Да вметна, че България е толкова от единия край до другия! Ако си спомняте в Топ Гиър, Кларксън караше Мустанг Шелби мисля до Италия, с разход 20 на 100 и 50 литра резервоар! Бензина му свършва по - бързо от на електричка! Колко км.изминавате градско с бензинова кола 50 литра резервоар и 10 разход?

Коментиран от #45, #67


Оценка:
-15 +6

Жоро
18 Отговор
Пълни измишльотини и глупости....Tesla Model 3 е автомобил на годината в всички категории...Квичите, не квичите...Хората от цял свят я искат и поръчват,чакат за нея с заявка..Може да се провери..ФАКТ

Коментиран от #77


Оценка:
-22 +13

Порно
19 Отговор
Пропускате най важното. Човека се оплакал и държавен орган е направил обективна проверка. Оттук нататък или ще му решат проблема , или съдът ще ги пореже. Познайте у нас какво ще се случи.

Оценка:
-2 +25

Driving pleasure
20 Отговор

До коментар #16 от "мнение":


Говориш глупости! Даже в самата Америка със спада на субсидиите продажбите паднаха, в гейропа дават и данъчни облекчения и безплатно паркиране и още глупусти - само това стимулира покупката, а не защото е по-добрата техника. Зареждането е преобладаващо на суперчардж и струва 30 цента на кВ това са си 5 евро на 100 сложи надценката, която си дал при покупка, дно 20 тина хил евро, сложи и подмяната на батерията след няколко години и просто няма как да я изкараш икономически изгодна т'слата. Да не говорим, че има доста хора, които гаранционно са подменяли даже електромотори - как си представяш ти, да ти направят необслужваема кола - не ставай смешен. Т'слата се трош и обслужва също както конвенционалния автомобил - разликата е, че парите ги даваш на куп, вместо във времето

Коментиран от #21, #23, #32


Оценка:
-6 +19

Ганьо
21 Отговор

До коментар #20 от "Driving pleasure":


Оо забравяш че в Америка не ги цъкат по 1,20 за кофичка мляко и по 55% акциз върху горивата!

Оценка:
-1 +9

Хехехехе
22 Отговор
Ама верно има ненапаснати детайли, цкънете до 4.04. Ако колата беше руска, щяхте да пишете, че е сделана от пиян мужик в петък.
Лека полека идва отрезвяването. Не, че и при другите съвременни марки лаковото покритие е по-дебело, но свети Илон тук се е ос.....л.
Търкалям един служебен ВАГ на 2 години, лакът му на предния капак от камъчета е в по-лошо състояние от личния ми ВАГ, който е правен 2005 г.

Оценка:
-4 +7

мнение
23 Отговор

До коментар #20 от "Driving pleasure":


30 цента! Това ти го писах, аз преди! Това е в Германия, където е най - скъп! А знаеш ли колко е в Норвегия?

Коментиран от #25


Оценка:
-8 +2

анова
24 Отговор
СЪВРЕМЕННОТО АВТОМОБИЛОСТРОЕНЕ Е ПАРОДИЯ

Оценка:
-0 +15

Driving pleasure
25 Отговор

До коментар #23 от "мнение":


А знаеш ли колко голям е норвежкия автомобилен пазар спрямо германския ;) А Норвежците, на които богатството идва от износ на петрол са ми бая лицемерни - нема лошо да спре европа да купува петрол от тях, за да са напълно зелени и после да си говори какви субсидии и какви цени ;)

Коментиран от #30


Оценка:
-1 +18

Driving pleasure
26 Отговор
П.С. в щатите достига цена 36 цента в зависимост от щата - помниш ли статията за собственика на Модел С минал 700 хил км и дал 47 000 долара за електричество това ще рече към 7 долара за 100 км - при 3 долара за галон са 2.2 галона - грубо 8-9 литра /100 все едно е горил и пича беше някъде от западните щати, където цената беше по-ниска...

Оценка:
-3 +13

мнение
27 Отговор
май наистина говоря глупости, но още по големи тъпни ръся с ник "гост"

Коментиран от #29


Оценка:
-2 +6

Random
28 Отговор

До коментар #8 от "простотия до шия":


Коя Лада не пали бе плосък? Грантата през 2011? За 14000лв толкова. Новите нямат никакви ядове,ама вие ако не повтаряте една случка отпреди 8 години с предпроизводствен модел няма да има какво да пишете.

Оценка:
-4 +11

мнение
29 Отговор

До коментар #27 от "мнение":


Не пишете с други никове!

Оценка:
-0 +0

мнение
30 Отговор

До коментар #25 от "Driving pleasure":


Ако не от Норвегия, петрола ще се купи от друго място, защото петрол трябва! Не знам, дали знаеш, че в Норвегия, се добива доста екологично, за да не замърсява при добива! Защото, следващата индустрия е рибата!

Коментиран от #38


Оценка:
-4 +6

123
31 Отговор

До коментар #12 от "Да да":


Ами щото са развити страни, с развити хора! Да не довършвам, че ще се обидите!

Оценка:
-1 +6

мнение
32 Отговор

До коментар #20 от "Driving pleasure":


Знаеш ли, колко е средния живот на колите в ЗАПАДНА Европа? В някой държави е 12-13 години! При Тесла гаранцията е 8 години! Мислиш ли, че не може да издържи другите 5? Батерията е проектирана да издържи тези години! Така, както ТСИ моторите са проектирани да издържат около 250 хиляди км.! И даже доста по - рано сдават багажа! Ти колко годишна кола караш?

Коментиран от #43


Оценка:
-8 +6

Също не харесвам Тесла но
33 Отговор

До коментар #5 от "Driving pleasure":


Вие с “Илончо”на един чин ли сте седяли,господин изпитващ удовоствие, от карането на 15 годишната си “Е четиресе и шестица
“?Надали,просто манталитет май,а!

Коментиран от #35


Оценка:
-5 +7

Варбург
34 Отговор
Дори и утре да фалира ТЕСЛА, Мъск успя! Той обърна света с хастара НАВЪТРЕ.

Коментиран от #36, #66


Оценка:
-6 +4

Госあ
35 Отговор

До коментар #33 от "Също не харесвам Тесла но":


А ма той на училище ходил ли е ? Имам предвид онзи шарлатанин от Африка.

Оценка:
-2 +5

969
36 Отговор

До коментар #34 от "Варбург":


Хастарът по принцип е отвътре на дрехата, така че ако искаш да кажеш, че Мъск не е променил нищо, си прав.

Коментиран от #41


Оценка:
-1 +7

Sofia
37 Отговор
Тоя на клипа дали е грозен а ?

Оценка:
-0 +3

РИГ
38 Отговор

До коментар #30 от "мнение":


Хаха стига с тези простотии. Участвал съм в правенето на много петролни платформи. Технологията е еднаква както за Норвегия така и за Африка. По принцип е доста чисто, стига да няма инцидент, не си мислете че в Африка примерно има замърсяване.

Оценка:
-1 +8

ДОКО
39 Отговор
АБЕ ПИЧ ХИЧ ДА ТИ НЕ ПУКА КАРАЙ СИ КОЛАТА И СИ ГЛЕЙ ЖИВОТА..ВСЕ ПАК САМО ПИРАДИМИТЕ В ЕГИПЕТ ОТГОВАРЯТ НА СТАНДАРТИТЕ..

Оценка:
-0 +8

Турист
40 Отговор
Много ми е интересно защо като не е направено от американците не се вдига толкова шум но ко е от тях е манна небесна и врява до небето. Доказано е че нито нагризаната ябълка нито теслата са първите такива но при тях рекламата изигра решаващата роля

Оценка:
-3 +6

6х9+6+9
41 Отговор

До коментар #36 от "969":


Лицето на дрехата е редно да е чисто. ДВГ не е парфюмопроизводство. Неискам то да е лицето на цивилизацията!

Оценка:
-3 +1

Хайл
42 Отговор

До коментар #3 от "гост":


Ти нали караше тесла,пребоядиса ли я вече

Оценка:
-1 +5

Хайл
43 Отговор

До коментар #32 от "мнение":


Изпилиха ти мозъка с тая тесла.когато тоя боклук стане на годините на моята кола знаеш ли че никой няма да помни какъв цвят е била щото ще се е скапала отдавна,някое негърче отдавна ще се е наиграло с таблета от нея

Коментиран от #44


Оценка:
-1 +5

мнение
44 Отговор

До коментар #43 от "Хайл":


Тя доста преди да е станала на годините на твоята, ще си е върнала парите от горивото!

Оценка:
-6 +1

Хост
45 Отговор

До коментар #17 от "мнение":


500 км никак не лош.! Лошото е че както казваш ако прекосиш Българи от единия до другия крайи в близките 8 часа бе моцеш да се върнеш. Това е проблема на електричките и докато не го променят за мен си остават коли за градско или за пробек до 200 км от вкъщи. Надявм се в най скоро време да намерят решение на проблема със зареждането и тогава със сигурност ще си зема ел. Кола

Коментиран от #46


Оценка:
-3 +2

мнение
46 Отговор

До коментар #45 от "Хост":


Не разбрахте, че проблема не е пробега, а липсата на зарядни в България! В Европа се минава спокойно 1500 километра на ден!

Коментиран от #54


Оценка:
-6 +1

мнение
47 Отговор

До коментар #15 от "Driving pleasure":


Понеже, пишеш за субсидии! Бяха ли субсидирани дизелите в началото, когато се смятаха за екологични?

Коментиран от #48


Оценка:
-2 +2

652
48 Отговор

До коментар #47 от "мнение":


Бяха, и точно затова ви обясняваме, че схемата е същата, обаче вие се кълнете, че "този път ще е различно" и ел. колите са екологични, икономични и практични, и всичко ще е цветя и рози. Вервайте си колкото искате в Дядо Коледа и как сте хванали Господ за шлифера и как ще е..те Дявола във въздуха, но недейте рева като ви се подиграваме на наивността и лекомислието (да не използваме по-образни думи).

Коментиран от #49


Оценка:
-1 +7

мнение
49 Отговор

До коментар #48 от "652":


Екологично е, но е важно и тока да се произвежда чисто! За производството на бензин, също се изразходва много ток, който идва от ТЕЦ! А тока можеш направо да си заредиш в колата, а не да пренасяш нефт през половината свят, да го рафинираш и да го разнасяш през цялата държава! Тока е чистата енергия, но трябва да се добива чисто или поне по - голямата част!

Коментиран от #56


Оценка:
-4 +4

50
Този коментар е премахнат от модератор
мнение
51 Отговор
Всеки знае че ние гейовете сме много по умни и интелигентни от остатъка от населението!!! Фактът че избираме Тесла пред другите е най доброто доказателство че Тесла е несравнимо по добра от всички останали, бензин, дизел, хибрид, електричка, водородна, парна и пр.!!!!! Или Тесла или нищо!!!!!!! Илон е велик и ние се гордеем с него защото той променя света всеки ден!!!!!!!!!

Коментиран от #53


Оценка:
-6 +4

ФауВе
52 Отговор
Всичко в Тесла е набързоскалъпено, колкото да се продаде. И пак са на загуба.

Оценка:
-1 +5

ФауВе
53 Отговор

До коментар #51 от "мнение":


.... за един по-пед^лски свят.

Оценка:
-1 +4

ФауВе
54 Отговор

До коментар #46 от "мнение":


Със зарядни на всеки километър, екологията и зелените площи ще я втасат чудно.

Коментиран от #55


Оценка:
-1 +6

мнение
55 Отговор

До коментар #54 от "ФауВе":


На мястото на бензиностанциите? Или за бензиностанции зелени площи не се губят?

Коментиран от #81


Оценка:
-5 +2

5699
56 Отговор

До коментар #49 от "мнение":


Айдеее, продължаваме с бележките "под черта" - електричките са практични, ама трябва да има зарядна инфраструктура. Електричките са екологочни, ама токът трябва да е "зелен". Електричките са надеждни, ама трябва батерията да се управлява и зарежда не знам си как. С други думи ракетата си е чудесна, но космосът е крив. Като ти е зор да си екологичен, те ти метан, те ти дизел от рапица, те ти етанол от захарна тръстика. Така да се каже все ВЕИ източници на гориво.

Коментиран от #57, #60


Оценка:
-1 +6

57
Този коментар е премахнат от модератор
мнение
58 Отговор
Айде да ви напиша малко математика и стига! Цената на бензина, както четохте в развитите страни е 3, 50 лв (Норвегия, Холандия и други). При среден разход 10 на 100 бензин (градско 80 процента , за 200 хиляди км. колкото е гаранцията при Тесла за батерия и мотор, една бензинова кола ще изгори бензин за 70 ХИЛЯДИ ЛЕВА! Най -евтиния Модел 3 е 85 хиляди лева! Тока е евтин и на много работни места е безплатен!

Коментиран от #82


Оценка:
-7 +2

12345
59 Отговор
Не може да бъде. Теслътъ е най-убавата тенекия на колела. Това са долни инсинуации и клевети от фенове на "мръсните" коли с ДВГ. Мдаа, скоро ел.революция в автомобилостроенето няма да има, колкото и екоджендърите да го искат. Просто са прекалено скъпи и неудобни за по-дълги преходи.

Оценка:
-1 +3

мнение
60 Отговор

До коментар #56 от "5699":


Пич, незнам как мислиш за оправдание инфраструктурата! Ти ако имаш една бензиностанция в Пловдив и една във Видин, ще си купиш ли бензинова кола?

Коментиран от #63


Оценка:
-2 +0

Антиелектрика
61 Отговор

До коментар #57 от "Антиелектрика":


Защо продължаваш да пишеш с моя ник, след като изрично казах, че повече няма да пиша в смешния сайт, именно заради анонимността и писането с чужди никове?! С болни мозъци нямам намерение да се занимавам!

Оценка:
-1 +5

Право
62 Отговор

До коментар #10 от "мнение":


Проблемът се решава с малко черно фолио. Имаше снимки. Дори седи стилно. Тойотата ми има фабрично такова фолио...

Оценка:
-3 +0

7583
63 Отговор

До коментар #60 от "мнение":


Ако има две бензиностанции на кръст не знам дали ще си купя бензинова кола, но със сигурност няма да бия тъпан колко са практични бензинките и как е песен да живееш с такава.

Коментиран от #64, #65


Оценка:
-1 +4

мнение
64 Отговор

До коментар #63 от "7583":


Е, да де! Аз не живея в България, аз пиша за Европа! Там зарядни има много! А за България, говорете с Бойко да ви направи! Тук е статия за кола във Финландия, а не в България!

Коментиран от #69


Оценка:
-3 +2

мнение
65 Отговор

До коментар #63 от "7583":


А и защо, да не вземеш! Нали инфраструктурата не може да е проблем! Караш от София, зареждаш в Пловдив! Бензиновата кола има голям пробег с един резервоар, не е проблем!

Коментиран от #70


Оценка:
-2 +0

66
Този коментар е премахнат от модератор
Asd
67 Отговор

До коментар #17 от "мнение":


Първо не беше Кларксън, а Хамънд. Второ не беше Мустанг, а Додж Чарджър, трето не беше топ гиър, а Гранд тур предаването

Коментиран от #68, #74


Оценка:
-1 +4

68
Този коментар е премахнат от модератор
5626
69 Отговор

До коментар #64 от "мнение":


Като четем какви колосални продажби имат електричките в Европа (обикновено 20 хил. бройки на година са мираж!) направо им завиждам за ел. инфрастуктурата там. В "родната" ти Норвегия едва ги докарвате до 30-40% от продажбите на нови коли и то след като за електричките няма ДДС и една камара други такси и налози, т.е. "състезанието" е меко казано манипулирано. Но, както казах, продължавайте да ми обяснявате колко сте прогресивни и напредничави, но не мрънкайте като ви се подигравам за религиозните ви вярвания.

Оценка:
-2 +4

7268
70 Отговор

До коментар #65 от "мнение":


Ама вие отворихте дума за инфраструктурата - електричката била много хубава, но ѝ и трябвала подходяща зарядна инфрастктура. Ми, щом има уславие за хубавостта ѝ, значи не е баш толкова хубава. При бензинките проблемът със зарядната инфраструктура се оправя с две туби по 20л. в багажника. Ето това е пример за практично и ефективно ИНЖЕНЕРНО решение. Подчертавам - инженерно. Всичко останало са мрънкания и уфлянквания като на 6-класничка след класно по български език и литература. Тя електричката ми е много хубава, много бърза, мога многа да я карам, ама само на определени места и в определено време. Пак казвам, щом има толкова условия и дребен шрифт значи въпросната електричка е всичко друго, но не и инструмент, който да ми улеснява живота. Моден аксесоар, пичеловка, хоби - да, но не и удобство.

Оценка:
-2 +5

мнение
71 Отговор
Делът за първите 6 месеца е 48 процента! Всяка 2 кола е електрическа! Бензиновата кола я зареждаш на бензиностанция, а електрическата навсякъде можеш! На работа, на магазина, на хотела, в гаража, на вилата, можеш и от агрегат, ако се наложи! От всякъде! Продажбите на електрички растат и ще продължават да растат, по причините които изброих по - нагоре! До сега продажбите не са били много високи, поради липсата на избор! До скоро нямаше ел.коли които да могат да заменят бензинови! Ако обиколиш в Европа, ще видиш много ел.коли от други държави! В Европа се пътува свободно с ел.коли, с по - големи батерии и възможност за бързо зареждане!

Оценка:
-4 +2

4565
72 Отговор
Да, бе, добре. Ние не пътуваме "из Европа" е не виждаме къде какво се кара. Статистиките за продажбите там също са неверни навярно? И тези 48% са само за Норвегия, нали? С якото субсидиране и подпиране, нали? Ми, да ти кажа Европа не е Норвегия. За останалия свят да не говорим.

Коментиран от #73


Оценка:
-1 +4

мнение
73 Отговор

До коментар #72 от "4565":


Ами ти колко искаш да продават, не мога да разбера? Кой да ги произведе? За второто тримесечие Тесла е произвела 87 хиляди и е продала 95 хиляди! Не виждаш ле че няма капацитет?

Коментиран от #75


Оценка:
-3 +1

мнение
74 Отговор

До коментар #67 от "Asd":


Изтрили са ми коментара, не знам дали си го видял! Напиши в Тубата Мустанг Шелби Кларксън Топ Гиър! Кара до Италия!

Оценка:
-1 +0

75
Този коментар е премахнат от модератор
76
Този коментар е премахнат от модератор
До експертите
77 Отговор

До коментар #18 от "Жоро":


Пич тази кола я искат защото е модерна и защото има държавни субсидии. Плюс това до момента нямаше алтернативи. Искаш бърза електричка, отиваш при чичо ти Илън. Чакай още една две години и тогава говори за колко добра е колата. Аз съм се возил в модел тройка и качеството на колата не е оправдано от 55000 евро цена в Европа. Верно че в Америка е 35000 долара ама все пак не е достатъчно добра за тези пари където и да е. Туй то...

Коментиран от #78, #79


Оценка:
-1 +3

мнение
78 Отговор

До коментар #77 от "До експертите":


Уж си се возил, а нещо си нямаш понятие, от Тесла! Значи 35 хиляди долара, в Америка и 55 в Европа? И кои модели са това? SR, SR +, LR или Performence ?Или няма значение, важното е цената? Специалисти!

Оценка:
-2 +1

мнение
79 Отговор

До коментар #77 от "До експертите":


Иди напиши в статията на ТСИ на ФВ! Там може да си по - компетентен, но не вярвам! ФВ е супер качество, с развалени двигатели!

Оценка:
-1 +0

Кикива
80 Отговор

До коментар #2 от "Коментар📝":


Ти си неграмотен!

Оценка:
-0 +0

ФауВе
81 Отговор

До коментар #55 от "мнение":


Бензиностанциите нама нужда да са толкова много, колкото трябва да са електростанциите, защото петролните коли изминават много повече км с един заряд, отколкото електричките. Двойно повече електростанции ще трябват.

Оценка:
-0 +1

ФауВе
82 Отговор

До коментар #58 от "мнение":


Тока е евтин. Тока на зарядка е безплатен. Ама за сега. Като стане нужен за всяка кола, цената му ще скочи в пъти. Толкова ли не схващаш? Днес Тесла строи зарядни станции за да печели пари от тях утре. А колите й са пипалата й в джоба ти.

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
Збигнев Бжезински
Бившият държавен съветник по сигурността на американския президент Джими Картър дава съвети на новия стопанин на Белия дом Доналд Тръмп
Господин Президент, бъдете честен и откровен, но не целувайте задници. Ще направите голяма услуга на света, ако кажете на президента Путин: не бъдете авантюрист, особено когато държите в ръцете си ядрено оръжие"

Още бисери