ФАКТИ.БГ

Как се отваря електрическият Mustang?

Публикувана: 19 Ноември, 2019 12:03
7 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3451
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.4 от 5 гласа.

Една от най-интересни дизайнерски особености на новия Ford Mustang Mach-E е липсата на дръжки на вратите. Отстрани на електрическото крос купе няма дори вдлъбнатини, в които да са скрити лостчета за отваряне.

Едва когато се приближи, човек вижда кръгли бутони със светещ кръг в колонките на покрива над линията на прозорците. Натискането на тези копчета е съпроводено с щракащ звук, сред което вратите се открехват леко.

В декоративната лайстна под предното странично стъкло има едва забележима дръжка, с която вратата може да бъде издърпана. Отзад обаче няма нищо, което може да се хване с ръка. За да отвори задната врата, пътникът трябва да провре пръсти в процепа, образуван след освобождаването на електрическата брава.

Вътрешните дръжки на вратите са също толкова интересни. Те представляват лостчета с правоъгълни отвори в джобовете на корите. Издърпване с няколко милиметра назад освобождава електрическото резе и отваря вратата.

От Ford са се подсигурили срещу прекъсване на захранването. Във всяка врата има суперкондензатор, който да осигури енергия за бравата в случай, че батерията на електромобила се изтощи.

За да избегнат напълно риска от блокирани в купето пътници, от инженерите на Ford са предвидили резервен вариант дори да са се повредили и суперкондензаторите. По-силно издърпване на дръжката от вътрешната страна с още няколко милиметра отваря вратата механично.

По незнайни причини с такава последна възможност за изход разполагат само пътниците отпред. В случай на катастрофа или друга екстрена ситуация пасажерите на задната седалка трябва да се измъкнат през предните врати.


Поставете оценка на статията:
Оценка 3.4 от 5 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Ал та фанах Атаопънах
1 Отговор
По-правилният въпрос е не си ли взеха поука от ония човечец дето изгоря жив в Теслата понеже пожарникарите не намерили начин да го измъкнат с тези електронни дръжки?

Коментиран от #7


Оценка:
-4 +30

Ивайло
2 Отговор
Айде за предните врати - иди, дойди (доколкото може да се разчита на елктронна дръжка при ПТП)!!! Но да отваряш задните врати, като натиснеш копчето и после си завреш пръстите в "цепеца", това вече е тотално безумие!!! Пъхнеш пръста, някой се натисне леко на вратата и си готов сакат!!! Що за дизайнер ще измисли такава простотия???

Оценка:
-3 +24

бягай ве
3 Отговор
сризилиха мустанга - пак! има две или три бяха смешни генерацийки мустангчета, тая ще е поредната, пф! да бяха измисли друго име на тоя кенеф... примерно ел кенеф :)

Оценка:
-7 +13

8343
4 Отговор
Неминуемо се сещам за вица от соц. времената за българинът, който си купил японска тоалетна, пълна с автоматика.

Оценка:
-2 +2

pun4o
5 Отговор
Що да е просто, като може да е сложно!

Оценка:
-1 +8

Ivan S
6 Отговор
Бе къде ша й търся цепката, да си пъхна пръста ако станело зорно...

Оценка:
-1 +4

гост
7 Отговор

До коментар #1 от "Ал та фанах Атаопънах":


Пожарникарите имат брадви, могат да счупят стъклата за 5 секунди, това че врата не се отваря не е пречка з ваденето на човек. В много от катастрофите на конвенционални коли не може да отвориш врата понеже е деформирана, затова пожарникарите имат пневматични ножици в пожарната. Пробелмът е бил, че колата не се е отключила, а не че дръжките се прибират, опитай се да отвориш заключена кола със стандартни дръжки. Тесла пазаруват от същите доставчици каквито ползват и останалите производители. Все едно да омаловажаваш факта, че 140 души загинаха, защото ГМ използват контактен ключ струващ долар, а не 2 долара, но той изключвал спорадично по време на движение и така предизвикал множество катастрофи, при които загинали много хора, ей това е вече умишлено спестяване, а има документи, в които доставчика предупреждава за риска, ГМ обаче го поемат съзнателно. При Тесла не стои така въпросът и ако питаш пожарникарите ще разбереш, че много коли остават заключени, има статистики в развитите страни.

Оценка:
-1 +3

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
Георги Гергов
Лидерът на БСП – Пловдив с коментар за исканата му оставка
Каква оставка бе. Няма ненаказано добро."

Още бисери