Last news in Fakti

7 Януари, 2020 11:22 8 654 23

BMW се отказва от двигателя с четири турбини

  • bmw-
  • двигател-
  • 4 турбокомпресора
BMW се отказва от двигателя с четири турбини - 1

Немската компания BMW планира постепенно да се откаже от използването на дизелов двигател с четири турбини. В гамата двигатели на BMW от петата и седмата серия, както и кросоувърите X5, X6 и X7, днес има трилитров дизелов шестак с четири турбокомпресора - такива автомобили са обозначени с табелката M50d.

Според изданието Bimmer Today, доста скоро този двигател ще бъде изпратен в пенсия: баварците ще го изоставят, защото е твърде сложно и скъпо, за да продължи производството му.

Хора от BMW казват, че през лятото на 2020 г. моделите M550d и M750d ще изчезнат от гамата на марката, а малко по-късно те ще премахнат от производството X5, X6 и X7 с индекса M50d.

Двигателят, известен като B57D30S0, за пръв път се появи в моделната линия на баварската марка през 2016 моделна година. Дизелът с четири турбини развива 400 конски сили и осигурява впечатляваща динамика и завидна ефективност. В краткосрочен план BMW няма да има приемник за този двигател, но други версии на двигателя B57D30 с по-малко турбини все още ще се предлагат.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ивайло

    33 3 Отговор
    Абе направо да ги направят с турбина на всеки цилиндър!!! ;)))
  • 2 бай Кольо

    15 1 Отговор
    Нямат толкова охлюви
  • 3 11111111111

    42 8 Отговор
    трилитровия дизелов двигател на БМВ с 4 турбини е най-скапания им мотор, много върви, но ресурса му е макс 100К км. на всеки 100К км. трябва да сменяш двигател, това го пише във всички форуми, мисля, че това е причината да го спират.

    Коментиран от #8, #14, #19

  • 4 BMW

    22 3 Отговор
    На три - четири смени на маслото и айде на боклука.
  • 5 Разбирач

    22 1 Отговор
    Да, 4 турбини за 6 цилиндров двигател са прекалено малко!Нормално е да се откажат.Трябва да направят отделно туинтурбо за всеки цилиндър.
  • 6 Тодор

    17 2 Отговор
    Точно увлечението по този тип автомоби, компрометира ДВГ. Вместо да направят достатъчен , икономичен и екологичен мотор, се слугува за жаждата за още и още, която се вижда вече до къде води. Същата жажда, отсега " подлага крак" на електромобилите. Представете си масово над 100,KW., електрокари, скъп ток, яки цени и данъци, изнервени водачи и коли, които за 2-3 секунди вдигат 100. Ей тогава се избиха всинцата по тесните ни и лоши пътища!!!

    Коментиран от #20

  • 7 Кочо

    27 1 Отговор
    Да направят с 5 турбини. Всяка по 3000лв поне. Като дискотека ще е. Една смениш, друга се скапе. Нон стоп лампи по таблото и пари в сервиза.
  • 8 Колко?

    4 11 Отговор

    До коментар #3 от "11111111111":

    Как 100 хил. км., бе? Според Антиелектрика, ДВГ издържа 1 мил. даже и 2 мил. км (нови мотори)! А батериите издържали само 600 хил. км!

    Коментиран от #17

  • 9 Петър Стефанов

    7 37 Отговор
    Факти бг, съжалявам но поне си напишете домашното когато публикувате глупости и измишльотини! БМВ нямат двигател с 4 турбини и никога не са имали! M50d моделите са с 3(три)! турбокомпресора и са едни от най успешните до момента... жалко, че дори не си правите усилие да проучите за какво става въпрос а само пишете ей така да има статия! 😡😡😡😡

    Коментиран от #10, #11

  • 10 Румен Георгиев

    26 2 Отговор

    До коментар #9 от "Петър Стефанов":

    Прочети малко и тогава ще си информиран, точно с четири е от 2016г. Предния модел беше с три
  • 11 Сигурен ли си?

    5 1 Отговор

    До коментар #9 от "Петър Стефанов":

    Една статия! Е на руски е!
    https://motor.ru/news/m550d-26-04-2017.htm

    Коментиран от #12

  • 12 Borislav Popov

    2 5 Отговор

    До коментар #11 от "Сигурен ли си?":

    Така е имат такъв мотор, но е рядка порода, може би Петър иска да каже, че в България не се срещат тези мотори.
  • 13 Ivan

    3 1 Отговор
    V Bg nqma takiva motori zashtoto nqmat pari dago kupqt
  • 14 Haha

    18 9 Отговор

    До коментар #3 от "11111111111":

    Тоя двигател и 50к не издържа ама и ми кажи кой мотор от бмв в момента издържа и 100к нито един незнам кой болен мозък все още кара тея пародии

    Коментиран от #18

  • 15 Митака

    4 0 Отговор
    Да бе то само за у нас е тоз мотор с тази "хубава и качественна" нафта давайте да залагаме колко км.ще изкара?Баровците не искат да го купуват заради това най-вече.
  • 16 BMW

    4 4 Отговор
    Бърка Маслото с Водата!!!
  • 17 Антиелектрика

    7 0 Отговор

    До коментар #8 от "Колко?":

    Многониково тролче, до кога ще ме споменаваш в простите си коментарчета? Аз не пиша, така че си коментирай тъпата Тесла и как и сменят "вечните" електромотори на 50 000 км, неуко човеченце!
  • 18 Random

    0 1 Отговор

    До коментар #14 от "Haha":

    Хахаха, и кога има та знаеш колко издържа?
  • 19 Random

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "11111111111":

    Линкче, нещо?
  • 20 асддса

    2 0 Отговор

    До коментар #6 от "Тодор":

    На тебе пък какъв ти е проблема ? Имаш ли представа тези мощните коли какъв малък процент са от общо всички коли на планетата ?
    И напълно ад изчезнат всичките изведнъж, ефект няма да има никакъв, същото ще си е.
  • 21 така е

    3 5 Отговор
    .. и така да е.. БМВ си остава най-доброто!!
  • 22 Гост

    8 2 Отговор
    Дизелът си отива,това и децата го знаят! Ще се използва в други сфери,но не и при колите! На тяхно място идват електромоторите и хибридите с бензин! От БМВ са наясно с това и режат разходите за производство,което няма бъдеще! Слагайте минуси колкото искате,но нещата са точно такива!
    И за да не съм празнословен... Евро 6 дизел замърсява повече спрямо бензин Евро 4 и Евро 5! За Евро 6 бензин дори не е нужно да споменавам! Там разликите са огромни! Този двоен стандарт беше прикрит по икономически и финансови причини,но с времето нещата не могат повече да се прикриват!

    Коментиран от #23

  • 23 Един

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "Гост":

    И да се прикриват, и да не се не си въобразявайте, че електро таратайките ще са мно0ого чисти, евтини и вечни, ако не сте разбрали прогреса не върви в ваша полза, а в посока забогатяване на корпорациите, оглупяване и контрол над МАСИТЕ!!. Поредната изкуствено създадена еуфория, в началото безплатна и широко рекламирана, в последствие ще видите за какво иде реч. Нито са чисти нито безплатни!! На никого не му пука за екологията, нито за хората...Много загрижени се правят... Ако бяха загрижени на първо място нямаше да пробутват храни- боклуци и ГМО и да закриват собственото производство. Всичко е манипулация, широко тиражирана реклама с цел печалби в ущърб на всички...