ФАКТИ.БГ

Lada с 1 400 к.с. и ускорение до 100 за под 2 сек.

Публикувана: 13 Януари, 2020 11:10
94 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 39519
Lada с 1 400 к.с. и  ускорение до 100 за под 2 сек.
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.2 от 81 гласа.

Става дума за една уникално доработена Lada 2110, която е подготвена специално за драг надпревари. Автомобилът е един от най-бързите в света с предно предаване. Последният рекорд на наточената Lada е 8.413 секунди за класическите 402 метра. На финала на драг отсечката скоростта на автомобила е 301.3 км/ч.

Lada с 1 400 к.с. и  ускорение до 100 за под 2 сек.

Всичко това става реалност благодарение на трисекционен роторен двигател с обем 1 962 см3 и мощност 1 400 конски сили. При конструирането на този агрегат е използвана комбинация от детайли собствено производство и такива, дело на японците от Mazda. Плюс турбокомпресор Garrett GTX5533 Gen2.

Lada с 1 400 к.с. и  ускорение до 100 за под 2 сек.

Системата на смазване е със сух картер и маслена помпа AMS. Самият двигател, за да подобри разпределението на теглото на автомобила, е инсталиран така, че да е завъртян на 180 градуса около оста на въртене на ексцентричния вал. Горивото, което използва този агрегат е метанол. Ускорението до 100 км/ч е под 2 секунди.

Lada с 1 400 к.с. и  ускорение до 100 за под 2 сек.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.2 от 81 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Марио
1 Отговор
Има и кадърни руснаци, щом от този коптор (фабрична "десетка") са успели да направят това чудо.

Коментиран от #5, #19, #44, #62, #63


Оценка:
-26 +197

Гост
2 Отговор
Не закъсня отговорът на коментарите "Лада кога"?

Оценка:
-20 +75

уточнение
3 Отговор
Не сте прави ! По бърза е - след изхвърлянето на Ладата от товарен самолет се постигна ускорение от 10 м. в секунда.

Коментиран от #55, #59, #79


Оценка:
-134 +46

Стани да си легнеш
4 Отговор
Кое е ЛАДА от това че така и не разбрах.

Коментиран от #6, #8


Оценка:
-100 +68

Random
5 Отговор

До коментар #1 от "Марио":


Що да е коптор? Нормална бюджетна кола си е.

Оценка:
-23 +105

Random
6 Отговор

До коментар #4 от "Стани да си легнеш":


Двигателя, ВАЗ-413 с добавена още една секция. И купето, вероятно и скоростите, естествено подсилени.

Коментиран от #9, #13, #93


Оценка:
-32 +52

бай онзи
7 Отговор
някога може и да е било лада това...

Оценка:
-33 +35

onq s konq
8 Отговор

До коментар #4 от "Стани да си легнеш":


Всичко е на LADA и цилиндрите, и турбото е от LADA Самара! Ладата бегачка!

Коментиран от #10, #11


Оценка:
-42 +41

Random
9 Отговор

До коментар #6 от "Random":


Скоростите са от Ево 8, но блока за управление на двигателя си е руски - Абит М11.38

Оценка:
-15 +42

Random
10 Отговор

До коментар #8 от "onq s konq":


Я посочи една кола с тая мощност дето да си е с фабричните карантии и турбо.

Коментиран от #49, #92


Оценка:
-13 +92

Димов
11 Отговор

До коментар #8 от "onq s konq":


Роторен мотор няма цилиндри, но си прав - моторът е Ладов.

Коментиран от #14


Оценка:
-9 +50

Димов
12 Отговор
Все пак имало хляб в роторките :) Че и на метнол, въпреки, че аз предпочитам етанола. От 0-100 за под 2 сек - Къде сте Тесла не ви чувааааааам?

Коментиран от #50


Оценка:
-19 +65

Димов
13 Отговор

До коментар #6 от "Random":


Или е редовен ВАЗ 426 - трироторен с 270кс, който са правили за самолети.

Коментиран от #20


Оценка:
-13 +20

Komapak
14 Отговор

До коментар #11 от "Димов":


Ако мотора е ладов май след всеки драг има основен ремонт.

Коментиран от #15, #36


Оценка:
-40 +12

луд с винкел
15 Отговор

До коментар #14 от "Komapak":


Роторен т.е. вангкелов и е от Мазда.

Коментиран от #16, #22


Оценка:
-14 +35

луд с винкел
16 Отговор

До коментар #15 от "луд с винкел":


Ванкелов:))

Оценка:
-4 +16

Джуган
17 Отговор
Руски е само каскета на главния конструктор

Оценка:
-41 +46

Анонимен
18 Отговор
Мотора е Ванкелов двигател, поставян в Mazda RX-8

Коментиран от #23


Оценка:
-14 +22

Шошо
19 Отговор

До коментар #1 от "Марио":


Ми чи то няма нищо руско, освен ламарина та отвън.

Коментиран от #24


Оценка:
-22 +36

Шошо
20 Отговор

До коментар #13 от "Димов":


Чети статията. Там пише. Чукча писател.....

Коментиран от #21, #37


Оценка:
-10 +20

Random
21 Отговор

До коментар #20 от "Шошо":


Какво пише? Трироторен ванкел, какъв е ВАЗ-426 - трироторен ванкел. Кое не е вярно?

Коментиран от #27


Оценка:
-13 +22

Random
22 Отговор

До коментар #15 от "луд с винкел":


Не е от Мазда, ладов си е

Коментиран от #28


Оценка:
-13 +25

Random
23 Отговор

До коментар #18 от "Анонимен":


Не, руски е.

Оценка:
-8 +26

Random
24 Отговор

До коментар #19 от "Шошо":


И двигателя, и блока за управление, сигурно и окачването, макар и не заводско.

Коментиран от #32


Оценка:
-8 +16

Льох
25 Отговор
А табелата LADA къде е а

Коментиран от #31


Оценка:
-8 +8

Сибиряк
26 Отговор
Сделано от Союзмультфилм....Под заказу ВВП....

Оценка:
-24 +17

Коmapak
27 Отговор

До коментар #21 от "Random":


В музея на Мазда в Аугсбург съм виждал на живо разрязан макет на Ванкел. Впечатляващ е.

Оценка:
-5 +13

луд с винкел
28 Отговор

До коментар #22 от "Random":


Понеже инфото за руските роторни двигатели е по-малко от колкото за еднорог, ти цитирам руски източник. ..."Двигателя е взаимстван от 1.3 кубиков Мазда. Архитектура, размери и параметри - еднакви.Този японски двигател е в основата на дву и трисекционните "руски" мотори , като с японски ротор, успяват да докарат около 20 000км, а с руски ротор едва 10 000, при предвидени 20 000. Та, какво казваш руски , но с японски части.

Коментиран от #34, #35, #38


Оценка:
-9 +21

AЪЕ
29 Отговор
Lada 2110 VS MAZDA RX - LIKE FOR LADA 2110 COMMENT FOR MAZDA RX

Оценка:
-4 +6

Пънчо
30 Отговор
Всичко е руско , даже инфото за този свръх автомобил. Лично Путин е участвал в разработката на мультфилмчето .

Оценка:
-17 +18

Borislav Popov
31 Отговор

До коментар #25 от "Льох":


Виж го това недарозумение на състезанието, не можа да стартира даже.

Оценка:
-11 +7

Borislav Popov
32 Отговор

До коментар #24 от "Random":


Виж го това недарозумение на състезанието, не можа да стартира даже.
https://www.youtube.com/watch?v=rnxgMLfpymo

Коментиран от #33, #39, #57


Оценка:
-10 +8

Random
33 Отговор

До коментар #32 от "Borislav Popov":


Ми щото тръгна на задна. И какво? Има клип с хонда дето тръгва на задна, значи ли че всички хонди са недоразумения?

Коментиран от #42, #45


Оценка:
-6 +14

Random
34 Отговор

До коментар #28 от "луд с винкел":


Има предостатъчно информация : https://amp.kolesa.ru/article/po-stopam-vankelya-vzlyot-i-padenie-rotornyh-motorov-vaz

Коментиран от #40


Оценка:
-6 +9

Random
35 Отговор

До коментар #28 от "луд с винкел":


Има предостатъчно информация : https://amp.kolesa.ru/article/po-stopam-vankelya-vzlyot-i-padenie-rotornyh-motorov-vaz

Оценка:
-5 +7

Димов
36 Отговор

До коментар #14 от "Komapak":


Що бе, на драгстерите в сащ да не би да не им хвърлят V-осмаците след всеки рън?

Оценка:
-6 +12

Димов
37 Отговор

До коментар #20 от "Шошо":


Мдааа.... Явно е някъв гювеч. Руски мотор, къстъм части, детайли разработка от Мазда.......

Оценка:
-6 +10

Димов
38 Отговор

До коментар #28 от "луд с винкел":


Знаеш ли буталата на твоята кола къде са правени? Не и в страната производител на колата ти. Която и съвременна кола да хванеш, частите й идват от Тайланд, Сингапур, Китай и Индонезия. Да не говорим, че съм купувал рейсингови бутала, правени в Гърция.

Коментиран от #41


Оценка:
-8 +11

Димов
39 Отговор

До коментар #32 от "Borislav Popov":


Борка, стига бе! Като изкарат някоя щатска бангия, събирана с части от 5 континента, веднага почвате молебените и хвалебствията. А като пуснат руснаците яка машина, с няколко неруски чарка, и веднага - кое в нея било руско. Айде, нема нужда от двойни стандарти и излишна сектантщина. Признайте, че руснаците са се справили чудесно с тая машина. Всякакви други твърдения са смешни увъртания.

Коментиран от #43


Оценка:
-12 +44

Borislav Popov
40 Отговор

До коментар #34 от "Random":


Изгледах в Ютуба съседното видео за тази Лада и там коментатора си го каза ясно, че в двигатела са използвани и части от ванкела на Мазда.

Оценка:
-4 +14

луд с винкел
41 Отговор

До коментар #38 от "Димов":


По принцип, статията е за руска Лада. Спора е за конкретен екземпляр, а не по принцип за руския ванкел. Хората ясно си казват, ротари, уплътнения - Мазда. Електроника - Мазда. (виж. статията на руски).

Коментиран от #48


Оценка:
-0 +16

Borislav Popov
42 Отговор

До коментар #33 от "Random":


Ми нали уж рекорд поставила бе, на задна ли го е поставила ?? Е, гах го и у състезатела, аз ли да отида да му включа предната !?

Оценка:
-10 +10

Borislav Popov
43 Отговор

До коментар #39 от "Димов":


Димов, тези състезания са американско ноу-хау и се провеждат там от преди 50 години и в тяхния шампионат по драг, участват специално подготвени автомобили с по над 8-9 хиляди к.с.

Оценка:
-3 +12

Ламзи
44 Отговор

До коментар #1 от "Марио":


От всичко става, малко знания трябват:)

Оценка:
-0 +4

Borislav Popov
45 Отговор

До коментар #33 от "Random":


Ми, ето ти резултатите от последния шампионат по драг в Русия, където тази твоя Лада "рекордьорка" се е провалила и както винаги, в различните категории, побеждават само японски и немски марки, така, че аре успокой малко топката https://www.drive2.ru/b/512805077442888260/

Оценка:
-5 +13

Авраааам
46 Отговор
Ако не е Россия изобщо няма да има свят ние като сме такива негодяй какво направихме???

Оценка:
-10 +9

Ivan dragan petkan
47 Отговор
Вие от факти прости репортери щом показваш една кола прави високи скорости дай видео да гледат хората прости репортери

Оценка:
-1 +4

Random
48 Отговор

До коментар #41 от "луд с винкел":


Къде я тая електроника мазда? https://dragsng.ru/vaz-2110-moskva-aslanov-elshan/amp/

Оценка:
-5 +6

onq s konq
49 Отговор

До коментар #10 от "Random":


Dodge Viper henesi !!!

Оценка:
-2 +8

Отпуши си ушите
50 Отговор

До коментар #12 от "Димов":


"Все пак имало хляб в роторките :) Че и на метнол, въпреки, че аз предпочитам етанола. От 0-100 за под 2 сек - Къде сте Тесла не ви чувааааааам?"

https://m.fakti.bg/avto/270960-tesla-roadster-10000-nm-i-19-sek-do-100-km-ch

С ускорение от 0 до 96 км/ч за по-малко от 2 секунди новата спортна Tesla не само е най-пъргавият сериен автомобил в света, а и вдига над 400 км/ч.

Новият Roadster има три електромотора, захранвани от батерия с капацитет 200 кВтч. Два от тях задвижват задните колела, а един - предната ос. Мощността им не се съобщава, но на фона на въртящия момент от 10 000 (десет хиляди) Нм тя няма и особено значение.


Четириместният електромобил (да, макар да не личи, отзад също има две малки седалки) ускорява от място до 100 мили/ч (161 км/ч) за 4.2 сек. Класическата драг дистанция от четвърт миля (402 м) пък остава назад след 8.9 секунди.

Не по-малко впечатляващ е пробегът с едно зареждане. От Tesla твърдят, че при движение извън града Roadster може да измине 620 мили (998 км).


И това са данните за базовия модел, но ще има и по-бърз. Харесва ли ти това което "чу" или по-добре да не беше попитал?

Коментиран от #75


Оценка:
-8 +9

Bulpan
51 Отговор
Руски, на Луково лято

Оценка:
-9 +7

Gkbb
52 Отговор
Предно предаване с 1400 к.с. 😉

Оценка:
-0 +7

АНАЛИЗАТОР
53 Отговор
Е ДА,АМА НЕ СТАВА ЗА КАРАНЕ ПО ШОСЕ. ЕДВА ЛИ ЩЕ МИНЕ 10км.БЕЗ ДА И ГРЪМНЕ ДВИГАТЕЛА ПРИ ТИЯ ОБОРОТИ. ПРИ ДРАГ ТОВА СА МОМЕНТНИ СКОРОСТИ.

Оценка:
-1 +7

Путин
54 Отговор
Powered by Lukoil A95, само най-доброто.

Оценка:
-5 +1

Българин
55 Отговор

До коментар #3 от "уточнение":


Не момко! Въпреки масата си, поради обема ще стигне около 35-40м. в сек. Тебе обаче ако те подпра, каквато си шушулка, ще пикираш с мин. 65м. в сек.

Оценка:
-3 +2

Ххх
56 Отговор
Руската школа винаги е била номер едно ,пък вия си говорете колкото си искате

Оценка:
-5 +6

бай Шиле
57 Отговор

До коментар #32 от "Borislav Popov":


Бориславе,много вяли ти станаха плюнките по Русия.Да не би да са ти спряли запалащането?

Оценка:
-5 +5

58
Този коментар е премахнат от модератор
Ако баба ти беше мъжка
59 Отговор

До коментар #3 от "уточнение":


Винаги може да се покажеш с много " ум ".Достатъчно е да си мълчиш.

Оценка:
-1 +2

оня с коня
60 Отговор
Лада 2110 е с Проектна мощност 90 коня.За да се монтира нов Двигател с Горепосочените конски сили,следва да се ПОДМЕНЯТ АБС. ВСИЧКИ ВЪЗЛИ И ДЕТАЙЛИ по Трансмисия и Ходова част,Скор. кутия,Съединител и т.н. защото е НЕМИСЛИМО да издържат на "Напъна" дори и на 300-400коня.След като уточним че и в Двигатела СЪЩО няма нито едно Руско болтче дори,стигаме до Купето.Ново Купе е абсурд да се намери поради спиране преди десетилетия от Производство на модела,остава Варианта "Яки кърпежи" и Сглобка на забравени по Автоморгите врати ,Калници,Брони и всякакви др. Ламарини.И възниква Въпроса:ЗА КАКВО е необходимо на Руснаците да създадат тоя "Франкенщайн" с помощта на ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ЗАПАДНИ ЧАСТИ И ДВИГАТЕЛ както и с "Активното съдействие "/ТРУДА И ИЗРАБОТКАТА/ на Западни Специалисти,като "Руски" са само Ламарините ,Идеята и Парите?Ами заради САМОЧУВСТВИЕ,защото Романтичната Руска душа има нужда да се ПОХВАЛИ пред Света ,че ЕТО- "И ние Можем"!

Коментиран от #71, #72


Оценка:
-7 +6

Пръдня
61 Отговор
Те си го знаят

Оценка:
-1 +3

Дядко
62 Отговор

До коментар #1 от "Марио":


Ти си карай дръгливото Ауди пък нека тя да е коптор

Коментиран от #64


Оценка:
-2 +6

Така е
63 Отговор

До коментар #1 от "Марио":


Никъде не се споменява че автомобила е направен в Русия.

Оценка:
-3 +2

4х4
64 Отговор

До коментар #62 от "Дядко":


Викаш той да страда в дръгливото ауди, пък ти да си гъзарееш с ладичката ахахахахаах

Коментиран от #66


Оценка:
-6 +1

Driver
65 Отговор
На това от Лада му е останала само крушката на левия мигач - всичко друго е западно ...

Коментиран от #69


Оценка:
-6 +3

Смотан
66 Отговор

До коментар #64 от "4х4":


Старата кола е като ковчег ти за умора на метала чувал ли си? Затова даваме толкова жертви по пътищата заради стария автопарк

Коментиран от #70


Оценка:
-6 +0

Racer
67 Отговор
Мноо професори тука бе !
Чета статията .. Чета коментарите ...
Ама не прочетох никъде ..
Брао хубава кола .. Бегачка ...
Аман от тролове и хейтъри . А и дървени философи : )

Коментиран от #68


Оценка:
-3 +9

Я па я
68 Отговор

До коментар #67 от "Racer":


Колата е много хубава , ама гледам че не се карат много , много.

Оценка:
-2 +2

Random
69 Отговор

До коментар #65 от "Driver":


Двигателя е руски, купето е руско, окачването е руско, електрониката дето му управлява двигателя е руска, западни са само гумите, седалките, турбото и скоростите.

Коментиран от #73


Оценка:
-3 +6

Random
70 Отговор

До коментар #66 от "Смотан":


Не, жертвите са заради шоферите. Ако няма сблъсък няма значение дали колите са нови или стари.

Оценка:
-2 +5

Random
71 Отговор

До коментар #60 от "оня с коня":


Не позна. Има и с двигатели Ц20ХЕ, има и 2110 РПД със 190 коня, иначе най-мощната серийна с руски двигател е 123 коня. АБС в тоя спорт не ти трябва, окачването между другото е леко променено от 2108/9/99 демек разработено с помощта на Порше. Трансмисията държи с малко по-нежно отношение 400, иначе има по 350 коня без ядове.

Оценка:
-2 +5

Random
72 Отговор

До коментар #60 от "оня с коня":


Двигателя си е руски, в него западни са само роторите и инжекторите. Корпуса и ексцентрика са руски, окачването е руско(макар да не е заводско, руснаци са го преработвали, или искаш да кажеш че са я товарили на самолет до германия, щатите, островните?) И къде ги тия западни специалисти?

Оценка:
-1 +4

гост
73 Отговор

До коментар #69 от "Random":


Давай, повтаряй го и накрая и ти ще си повярваш.Руска е само руската тройка,ако бяха я развили сега щяхме да имаме руско превозно средство,а те тръгнаха да копират запада.

Оценка:
-5 +2

луд с винкел
74 Отговор
Не ми се получава, да прикача линка. Превеждам. След две годишно отсъствие се появи десятката (Лада 2110) сериозно преработена. От двуроторен, сега мотора е трироторен с ротори Мазда,електронния блок на управление на мотора също е взаимстван от Мазда, но с променени настройки . Скоростната кутия е сенквенциална 4 степенна ръчно изработена на основата на кутия от Мицубиши Лансер. Турбина Гарет, като при 2 бара и 10500 об/мин. мощността надвишава 1000 к.с. Дал е време 9 и нещо. Сега при повишено налягане
е станала 1400 оборотите не пише колко са , дала е време 8.413.

Коментиран от #77, #78


Оценка:
-2 +1

Димов
75 Отговор

До коментар #50 от "Отпуши си ушите":


Публикувано във факти.бг: "Харесва ли ти това което "чу" или по-добре да не беше попитал?" ------- По-скоро ме учуди. Не вярвах, че някой ще е толкова ***, че да изкоментира тази ми закачка. Но, току-вземе, че се появи поредният ***, като тебе, и тотално ме опровергае. Ако Мъск разбере, че си му сравнявал колата с няква си тъпа Лада, ще ти одърпа ушите, задето се гавриш с марката и труда му. Манящината би трябвало да има граници и край, но явно не и при вас - вманиячените шмайзерчета. Повечето хора, ненавиждащи електичките, ги мразят имено заради манящината ви. Вие предизвиквате повече негативно отношение към електричките, отколкото който и да бил друг фактор.

Коментиран от #76


Оценка:
-1 +2

перничанин
76 Отговор

До коментар #75 от "Димов":


Евала за коментара, дано го прочете "гост" (норвежеца) и дано го разбере, но силно се съмнявам.

Оценка:
-0 +2

луд с винкел
77 Отговор

До коментар #74 от "луд с винкел":


Това което съм писал е за състезание в Грозни през 2016г. От тогава подобренията са: нови скорости ( 5 степенна ,отново на база Лансер Evo) и нов компресор Гарет. Не се споменават налягане и обороти които достига, другите данни ги има статията. Между другото, джантите са специални (не са руски) , а панелите на купето са ръчно изработени от руска фирма.

Оценка:
-1 +2

Random
78 Отговор

До коментар #74 от "луд с винкел":


Интересно откъде четеш че блока за управление бил маздовски...

Коментиран от #80, #81


Оценка:
-2 +2

Метър в секунда
79 Отговор

До коментар #3 от "уточнение":


1 метър в секунда е равен на 3.6 км. в час.
Следователно, 10 метра в секунда се равняват на 36 км. в час. С една дума, искаш да си интересен, но си тъп и не знаеш как да го направиш.
Пробвай да мълчиш.
Понякога така може да изглеждаш по умен.

Оценка:
-0 +0

Гост
80 Отговор

До коментар #78 от "Random":


Звездите му го говорят.

Коментиран от #82


Оценка:
-1 +1

81
Този коментар е премахнат от модератор
82
Този коментар е премахнат от модератор
Random
83 Отговор

До коментар #81 от "луд с винкел":


Нещо си попаднал на фейк.
Контроллер системы, отвечающей за подачу нитроса, носит марку NX Maximizer 2 американской фирмы Nitrous Express, а двигателем управляет ECU Корвет М10.38 питерской фирмы АБиТ. Этот блок управления двигателем позволяет в реальном времени менять с помощью компьютера все параметры впрыска топлива и зажигания.

Коментиран от #84, #85


Оценка:
-0 +2

84
Този коментар е премахнат от модератор
85
Този коментар е премахнат от модератор
Wer
86 Отговор
Това с малолитражните - Ванкели е само на книга, защото, се измерва пространството в камерата при сгъстяване. Реално още от rx7 беше ясно, че реално двигателя е между 3.4 и 4л. От там и разхода над 12 л. Интересното тук е дали този автомобил изобщо може да завие при дори 50% от въртящият момент??? И как издържат полуосите при въртящият момент, който се генерира??? 🙄🤔😲

Коментиран от #87


Оценка:
-2 +1

ФауВе
87 Отговор

До коментар #86 от "Wer":


Това как се определял обема на Ванкелите беше много смешно :))))) Камерата на една секция от този мотор специално съставляват 50 до 60 см3.

Оценка:
-0 +0

Милен Илиев Минков
88 Отговор
Честито,...
Дори, да- е, кражба- от, мигранти,.
Нека- се, запознават- младите ....

Оценка:
-0 +1

Random
89 Отговор

До коментар #84 от "луд с винкел":


Руска си е, АБит. Това е най-новата информация.

Оценка:
-0 +1

луд с винкел
90 Отговор
Щом казваш, но какво е ладовото в тая кола? (коментар 22)

Коментиран от #91


Оценка:
-2 +1

Random
91 Отговор

До коментар #90 от "луд с винкел":


двигателя, купето и задното окачване. Иначе руски са блока за управление, предното окачване и др. неща. "Западни" са роторите на двигателя, нитро системата и скоростите.

Оценка:
-0 +1

Agera 1500 коня заводски
92 Отговор

До коментар #10 от "Random":


AGERA 1500

Оценка:
-0 +0

Бокосама
93 Отговор

До коментар #6 от "Random":


Двигателя е роторен от Мазда, силовият тракт не е от Лада, седалките и приборите са сменени, даже и купето няма нищо общо ... правилен е коментара че тук няма нищо от Лада!

Коментиран от #94


Оценка:
-1 +1

Random
94 Отговор

До коментар #93 от "Бокосама":


Двигателя е Лада с други ротори, 2/3 руски е значи. Само скоростите са от мицубиши, полуосите сигурно са правени, така че са пак руски. Седалките пък кой му дреме какви са? Има купе, двигател и евентуално задно окачване от лада, предно окачване, електроника и работа по купето дело на руски фирми. Западни са роторите, турбото, седалките, приборите, скоростите и нитро системата. Все малки части.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.