Last news in Fakti

13 Януари, 2020 11:10 43 867 94

Lada с 1 400 к.с. и ускорение до 100 за под 2 сек.

  • lada-
  • драг-
  • 2110-
  • роторен двигател
Lada с 1 400 к.с. и  ускорение до 100 за под 2 сек. - 1

Става дума за една уникално доработена Lada 2110, която е подготвена специално за драг надпревари. Автомобилът е един от най-бързите в света с предно предаване. Последният рекорд на наточената Lada е 8.413 секунди за класическите 402 метра. На финала на драг отсечката скоростта на автомобила е 301.3 км/ч.

Lada с 1 400 к.с. и  ускорение до 100 за под 2 сек.

Всичко това става реалност благодарение на трисекционен роторен двигател с обем 1 962 см3 и мощност 1 400 конски сили. При конструирането на този агрегат е използвана комбинация от детайли собствено производство и такива, дело на японците от Mazda. Плюс турбокомпресор Garrett GTX5533 Gen2.

Lada с 1 400 к.с. и  ускорение до 100 за под 2 сек.

Системата на смазване е със сух картер и маслена помпа AMS. Самият двигател, за да подобри разпределението на теглото на автомобила, е инсталиран така, че да е завъртян на 180 градуса около оста на въртене на ексцентричния вал. Горивото, което използва този агрегат е метанол. Ускорението до 100 км/ч е под 2 секунди.

Lada с 1 400 к.с. и  ускорение до 100 за под 2 сек.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 82 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Марио

    197 26 Отговор
    Има и кадърни руснаци, щом от този коптор (фабрична "десетка") са успели да направят това чудо.

    Коментиран от #5, #19, #44, #62, #63

  • 2 Гост

    76 20 Отговор
    Не закъсня отговорът на коментарите "Лада кога"?
  • 3 уточнение

    46 134 Отговор
    Не сте прави ! По бърза е - след изхвърлянето на Ладата от товарен самолет се постигна ускорение от 10 м. в секунда.

    Коментиран от #55, #59, #79

  • 4 Стани да си легнеш

    68 100 Отговор
    Кое е ЛАДА от това че така и не разбрах.

    Коментиран от #6, #8

  • 5 Random

    105 23 Отговор

    До коментар #1 от "Марио":

    Що да е коптор? Нормална бюджетна кола си е.
  • 6 Random

    52 32 Отговор

    До коментар #4 от "Стани да си легнеш":

    Двигателя, ВАЗ-413 с добавена още една секция. И купето, вероятно и скоростите, естествено подсилени.

    Коментиран от #9, #13, #93

  • 7 бай онзи

    35 33 Отговор
    някога може и да е било лада това...
  • 8 onq s konq

    42 42 Отговор

    До коментар #4 от "Стани да си легнеш":

    Всичко е на LADA и цилиндрите, и турбото е от LADA Самара! Ладата бегачка!

    Коментиран от #10, #11

  • 9 Random

    42 15 Отговор

    До коментар #6 от "Random":

    Скоростите са от Ево 8, но блока за управление на двигателя си е руски - Абит М11.38
  • 10 Random

    92 13 Отговор

    До коментар #8 от "onq s konq":

    Я посочи една кола с тая мощност дето да си е с фабричните карантии и турбо.

    Коментиран от #49, #92

  • 11 Димов

    50 9 Отговор

    До коментар #8 от "onq s konq":

    Роторен мотор няма цилиндри, но си прав - моторът е Ладов.

    Коментиран от #14

  • 12 Димов

    66 19 Отговор
    Все пак имало хляб в роторките :) Че и на метнол, въпреки, че аз предпочитам етанола. От 0-100 за под 2 сек - Къде сте Тесла не ви чувааааааам?

    Коментиран от #50

  • 13 Димов

    20 13 Отговор

    До коментар #6 от "Random":

    Или е редовен ВАЗ 426 - трироторен с 270кс, който са правили за самолети.

    Коментиран от #20

  • 14 Komapak

    13 40 Отговор

    До коментар #11 от "Димов":

    Ако мотора е ладов май след всеки драг има основен ремонт.

    Коментиран от #15, #36

  • 15 луд с винкел

    35 14 Отговор

    До коментар #14 от "Komapak":

    Роторен т.е. вангкелов и е от Мазда.

    Коментиран от #16, #22

  • 16 луд с винкел

    16 4 Отговор

    До коментар #15 от "луд с винкел":

    Ванкелов:))
  • 17 Джуган

    47 41 Отговор
    Руски е само каскета на главния конструктор
  • 18 Анонимен

    22 14 Отговор
    Мотора е Ванкелов двигател, поставян в Mazda RX-8

    Коментиран от #23

  • 19 Шошо

    37 22 Отговор

    До коментар #1 от "Марио":

    Ми чи то няма нищо руско, освен ламарина та отвън.

    Коментиран от #24

  • 20 Шошо

    20 10 Отговор

    До коментар #13 от "Димов":

    Чети статията. Там пише. Чукча писател.....

    Коментиран от #21, #37

  • 21 Random

    22 13 Отговор

    До коментар #20 от "Шошо":

    Какво пише? Трироторен ванкел, какъв е ВАЗ-426 - трироторен ванкел. Кое не е вярно?

    Коментиран от #27

  • 22 Random

    25 13 Отговор

    До коментар #15 от "луд с винкел":

    Не е от Мазда, ладов си е

    Коментиран от #28

  • 23 Random

    26 8 Отговор

    До коментар #18 от "Анонимен":

    Не, руски е.
  • 24 Random

    16 8 Отговор

    До коментар #19 от "Шошо":

    И двигателя, и блока за управление, сигурно и окачването, макар и не заводско.

    Коментиран от #32

  • 25 Льох

    8 8 Отговор
    А табелата LADA къде е а

    Коментиран от #31

  • 26 Сибиряк

    18 24 Отговор
    Сделано от Союзмультфилм....Под заказу ВВП....
  • 27 Коmapak

    13 5 Отговор

    До коментар #21 от "Random":

    В музея на Мазда в Аугсбург съм виждал на живо разрязан макет на Ванкел. Впечатляващ е.
  • 28 луд с винкел

    21 9 Отговор

    До коментар #22 от "Random":

    Понеже инфото за руските роторни двигатели е по-малко от колкото за еднорог, ти цитирам руски източник. ..."Двигателя е взаимстван от 1.3 кубиков Мазда. Архитектура, размери и параметри - еднакви.Този японски двигател е в основата на дву и трисекционните "руски" мотори , като с японски ротор, успяват да докарат около 20 000км, а с руски ротор едва 10 000, при предвидени 20 000. Та, какво казваш руски , но с японски части.

    Коментиран от #34, #35, #38

  • 29 AЪЕ

    6 4 Отговор
    Lada 2110 VS MAZDA RX - LIKE FOR LADA 2110 COMMENT FOR MAZDA RX
  • 30 Пънчо

    19 17 Отговор
    Всичко е руско , даже инфото за този свръх автомобил. Лично Путин е участвал в разработката на мультфилмчето .
  • 31 Borislav Popov

    7 11 Отговор

    До коментар #25 от "Льох":

    Виж го това недарозумение на състезанието, не можа да стартира даже.
  • 32 Borislav Popov

    8 10 Отговор

    До коментар #24 от "Random":

    Виж го това недарозумение на състезанието, не можа да стартира даже.
    https://www.youtube.com/watch?v=rnxgMLfpymo

    Коментиран от #33, #39, #57

  • 33 Random

    14 6 Отговор

    До коментар #32 от "Borislav Popov":

    Ми щото тръгна на задна. И какво? Има клип с хонда дето тръгва на задна, значи ли че всички хонди са недоразумения?

    Коментиран от #42, #45

  • 34 Random

    9 6 Отговор

    До коментар #28 от "луд с винкел":

    Има предостатъчно информация : https://amp.kolesa.ru/article/po-stopam-vankelya-vzlyot-i-padenie-rotornyh-motorov-vaz

    Коментиран от #40

  • 35 Random

    7 5 Отговор

    До коментар #28 от "луд с винкел":

    Има предостатъчно информация : https://amp.kolesa.ru/article/po-stopam-vankelya-vzlyot-i-padenie-rotornyh-motorov-vaz
  • 36 Димов

    12 6 Отговор

    До коментар #14 от "Komapak":

    Що бе, на драгстерите в сащ да не би да не им хвърлят V-осмаците след всеки рън?
  • 37 Димов

    10 6 Отговор

    До коментар #20 от "Шошо":

    Мдааа.... Явно е някъв гювеч. Руски мотор, къстъм части, детайли разработка от Мазда.......
  • 38 Димов

    11 8 Отговор

    До коментар #28 от "луд с винкел":

    Знаеш ли буталата на твоята кола къде са правени? Не и в страната производител на колата ти. Която и съвременна кола да хванеш, частите й идват от Тайланд, Сингапур, Китай и Индонезия. Да не говорим, че съм купувал рейсингови бутала, правени в Гърция.

    Коментиран от #41

  • 39 Димов

    44 12 Отговор

    До коментар #32 от "Borislav Popov":

    Борка, стига бе! Като изкарат някоя щатска бангия, събирана с части от 5 континента, веднага почвате молебените и хвалебствията. А като пуснат руснаците яка машина, с няколко неруски чарка, и веднага - кое в нея било руско. Айде, нема нужда от двойни стандарти и излишна сектантщина. Признайте, че руснаците са се справили чудесно с тая машина. Всякакви други твърдения са смешни увъртания.

    Коментиран от #43

  • 40 Borislav Popov

    14 4 Отговор

    До коментар #34 от "Random":

    Изгледах в Ютуба съседното видео за тази Лада и там коментатора си го каза ясно, че в двигатела са използвани и части от ванкела на Мазда.
  • 41 луд с винкел

    16 0 Отговор

    До коментар #38 от "Димов":

    По принцип, статията е за руска Лада. Спора е за конкретен екземпляр, а не по принцип за руския ванкел. Хората ясно си казват, ротари, уплътнения - Мазда. Електроника - Мазда. (виж. статията на руски).

    Коментиран от #48

  • 42 Borislav Popov

    10 10 Отговор

    До коментар #33 от "Random":

    Ми нали уж рекорд поставила бе, на задна ли го е поставила ?? Е, гах го и у състезатела, аз ли да отида да му включа предната !?
  • 43 Borislav Popov

    12 3 Отговор

    До коментар #39 от "Димов":

    Димов, тези състезания са американско ноу-хау и се провеждат там от преди 50 години и в тяхния шампионат по драг, участват специално подготвени автомобили с по над 8-9 хиляди к.с.
  • 44 Ламзи

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "Марио":

    От всичко става, малко знания трябват:)
  • 45 Borislav Popov

    13 5 Отговор

    До коментар #33 от "Random":

    Ми, ето ти резултатите от последния шампионат по драг в Русия, където тази твоя Лада "рекордьорка" се е провалила и както винаги, в различните категории, побеждават само японски и немски марки, така, че аре успокой малко топката https://www.drive2.ru/b/512805077442888260/
  • 46 Авраааам

    9 10 Отговор
    Ако не е Россия изобщо няма да има свят ние като сме такива негодяй какво направихме???
  • 47 Ivan dragan petkan

    4 1 Отговор
    Вие от факти прости репортери щом показваш една кола прави високи скорости дай видео да гледат хората прости репортери
  • 48 Random

    6 5 Отговор

    До коментар #41 от "луд с винкел":

    Къде я тая електроника мазда? https://dragsng.ru/vaz-2110-moskva-aslanov-elshan/amp/
  • 49 onq s konq

    8 2 Отговор

    До коментар #10 от "Random":

    Dodge Viper henesi !!!
  • 50 Отпуши си ушите

    9 8 Отговор

    До коментар #12 от "Димов":

    "Все пак имало хляб в роторките :) Че и на метнол, въпреки, че аз предпочитам етанола. От 0-100 за под 2 сек - Къде сте Тесла не ви чувааааааам?"

    https://m.fakti.bg/avto/270960-tesla-roadster-10000-nm-i-19-sek-do-100-km-ch

    С ускорение от 0 до 96 км/ч за по-малко от 2 секунди новата спортна Tesla не само е най-пъргавият сериен автомобил в света, а и вдига над 400 км/ч.

    Новият Roadster има три електромотора, захранвани от батерия с капацитет 200 кВтч. Два от тях задвижват задните колела, а един - предната ос. Мощността им не се съобщава, но на фона на въртящия момент от 10 000 (десет хиляди) Нм тя няма и особено значение.


    Четириместният електромобил (да, макар да не личи, отзад също има две малки седалки) ускорява от място до 100 мили/ч (161 км/ч) за 4.2 сек. Класическата драг дистанция от четвърт миля (402 м) пък остава назад след 8.9 секунди.

    Не по-малко впечатляващ е пробегът с едно зареждане. От Tesla твърдят, че при движение извън града Roadster може да измине 620 мили (998 км).


    И това са данните за базовия модел, но ще има и по-бърз. Харесва ли ти това което "чу" или по-добре да не беше попитал?

    Коментиран от #75

  • 51 Bulpan

    7 9 Отговор
    Руски, на Луково лято
  • 52 Gkbb

    7 0 Отговор
    Предно предаване с 1400 к.с. 😉
  • 53 АНАЛИЗАТОР

    7 1 Отговор
    Е ДА,АМА НЕ СТАВА ЗА КАРАНЕ ПО ШОСЕ. ЕДВА ЛИ ЩЕ МИНЕ 10км.БЕЗ ДА И ГРЪМНЕ ДВИГАТЕЛА ПРИ ТИЯ ОБОРОТИ. ПРИ ДРАГ ТОВА СА МОМЕНТНИ СКОРОСТИ.
  • 54 Путин

    1 5 Отговор
    Powered by Lukoil A95, само най-доброто.
  • 55 Българин

    2 3 Отговор

    До коментар #3 от "уточнение":

    Не момко! Въпреки масата си, поради обема ще стигне около 35-40м. в сек. Тебе обаче ако те подпра, каквато си шушулка, ще пикираш с мин. 65м. в сек.
  • 56 Ххх

    6 5 Отговор
    Руската школа винаги е била номер едно ,пък вия си говорете колкото си искате
  • 57 бай Шиле

    5 5 Отговор

    До коментар #32 от "Borislav Popov":

    Бориславе,много вяли ти станаха плюнките по Русия.Да не би да са ти спряли запалащането?
  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 Ако баба ти беше мъжка

    2 1 Отговор

    До коментар #3 от "уточнение":

    Винаги може да се покажеш с много " ум ".Достатъчно е да си мълчиш.
  • 60 оня с коня

    6 7 Отговор
    Лада 2110 е с Проектна мощност 90 коня.За да се монтира нов Двигател с Горепосочените конски сили,следва да се ПОДМЕНЯТ АБС. ВСИЧКИ ВЪЗЛИ И ДЕТАЙЛИ по Трансмисия и Ходова част,Скор. кутия,Съединител и т.н. защото е НЕМИСЛИМО да издържат на "Напъна" дори и на 300-400коня.След като уточним че и в Двигатела СЪЩО няма нито едно Руско болтче дори,стигаме до Купето.Ново Купе е абсурд да се намери поради спиране преди десетилетия от Производство на модела,остава Варианта "Яки кърпежи" и Сглобка на забравени по Автоморгите врати ,Калници,Брони и всякакви др. Ламарини.И възниква Въпроса:ЗА КАКВО е необходимо на Руснаците да създадат тоя "Франкенщайн" с помощта на ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ЗАПАДНИ ЧАСТИ И ДВИГАТЕЛ както и с "Активното съдействие "/ТРУДА И ИЗРАБОТКАТА/ на Западни Специалисти,като "Руски" са само Ламарините ,Идеята и Парите?Ами заради САМОЧУВСТВИЕ,защото Романтичната Руска душа има нужда да се ПОХВАЛИ пред Света ,че ЕТО- "И ние Можем"!

    Коментиран от #71, #72

  • 61 Пръдня

    3 1 Отговор
    Те си го знаят
  • 62 Дядко

    6 2 Отговор

    До коментар #1 от "Марио":

    Ти си карай дръгливото Ауди пък нека тя да е коптор

    Коментиран от #64

  • 63 Така е

    2 3 Отговор

    До коментар #1 от "Марио":

    Никъде не се споменява че автомобила е направен в Русия.
  • 64 4х4

    1 6 Отговор

    До коментар #62 от "Дядко":

    Викаш той да страда в дръгливото ауди, пък ти да си гъзарееш с ладичката ахахахахаах

    Коментиран от #66

  • 65 Driver

    3 6 Отговор
    На това от Лада му е останала само крушката на левия мигач - всичко друго е западно ...

    Коментиран от #69

  • 66 Смотан

    0 6 Отговор

    До коментар #64 от "4х4":

    Старата кола е като ковчег ти за умора на метала чувал ли си? Затова даваме толкова жертви по пътищата заради стария автопарк

    Коментиран от #70

  • 67 Racer

    9 3 Отговор
    Мноо професори тука бе !
    Чета статията .. Чета коментарите ...
    Ама не прочетох никъде ..
    Брао хубава кола .. Бегачка ...
    Аман от тролове и хейтъри . А и дървени философи : )

    Коментиран от #68

  • 68 Я па я

    2 2 Отговор

    До коментар #67 от "Racer":

    Колата е много хубава , ама гледам че не се карат много , много.
  • 69 Random

    6 3 Отговор

    До коментар #65 от "Driver":

    Двигателя е руски, купето е руско, окачването е руско, електрониката дето му управлява двигателя е руска, западни са само гумите, седалките, турбото и скоростите.

    Коментиран от #73

  • 70 Random

    5 2 Отговор

    До коментар #66 от "Смотан":

    Не, жертвите са заради шоферите. Ако няма сблъсък няма значение дали колите са нови или стари.
  • 71 Random

    5 2 Отговор

    До коментар #60 от "оня с коня":

    Не позна. Има и с двигатели Ц20ХЕ, има и 2110 РПД със 190 коня, иначе най-мощната серийна с руски двигател е 123 коня. АБС в тоя спорт не ти трябва, окачването между другото е леко променено от 2108/9/99 демек разработено с помощта на Порше. Трансмисията държи с малко по-нежно отношение 400, иначе има по 350 коня без ядове.
  • 72 Random

    4 1 Отговор

    До коментар #60 от "оня с коня":

    Двигателя си е руски, в него западни са само роторите и инжекторите. Корпуса и ексцентрика са руски, окачването е руско(макар да не е заводско, руснаци са го преработвали, или искаш да кажеш че са я товарили на самолет до германия, щатите, островните?) И къде ги тия западни специалисти?
  • 73 гост

    2 5 Отговор

    До коментар #69 от "Random":

    Давай, повтаряй го и накрая и ти ще си повярваш.Руска е само руската тройка,ако бяха я развили сега щяхме да имаме руско превозно средство,а те тръгнаха да копират запада.
  • 74 луд с винкел

    1 2 Отговор
    Не ми се получава, да прикача линка. Превеждам. След две годишно отсъствие се появи десятката (Лада 2110) сериозно преработена. От двуроторен, сега мотора е трироторен с ротори Мазда,електронния блок на управление на мотора също е взаимстван от Мазда, но с променени настройки . Скоростната кутия е сенквенциална 4 степенна ръчно изработена на основата на кутия от Мицубиши Лансер. Турбина Гарет, като при 2 бара и 10500 об/мин. мощността надвишава 1000 к.с. Дал е време 9 и нещо. Сега при повишено налягане
    е станала 1400 оборотите не пише колко са , дала е време 8.413.

    Коментиран от #77, #78

  • 75 Димов

    2 1 Отговор

    До коментар #50 от "Отпуши си ушите":

    Публикувано във факти.бг: "Харесва ли ти това което "чу" или по-добре да не беше попитал?" ------- По-скоро ме учуди. Не вярвах, че някой ще е толкова ***, че да изкоментира тази ми закачка. Но, току-вземе, че се появи поредният ***, като тебе, и тотално ме опровергае. Ако Мъск разбере, че си му сравнявал колата с няква си тъпа Лада, ще ти одърпа ушите, задето се гавриш с марката и труда му. Манящината би трябвало да има граници и край, но явно не и при вас - вманиячените шмайзерчета. Повечето хора, ненавиждащи електичките, ги мразят имено заради манящината ви. Вие предизвиквате повече негативно отношение към електричките, отколкото който и да бил друг фактор.

    Коментиран от #76

  • 76 перничанин

    2 0 Отговор

    До коментар #75 от "Димов":

    Евала за коментара, дано го прочете "гост" (норвежеца) и дано го разбере, но силно се съмнявам.
  • 77 луд с винкел

    2 1 Отговор

    До коментар #74 от "луд с винкел":

    Това което съм писал е за състезание в Грозни през 2016г. От тогава подобренията са: нови скорости ( 5 степенна ,отново на база Лансер Evo) и нов компресор Гарет. Не се споменават налягане и обороти които достига, другите данни ги има статията. Между другото, джантите са специални (не са руски) , а панелите на купето са ръчно изработени от руска фирма.
  • 78 Random

    2 2 Отговор

    До коментар #74 от "луд с винкел":

    Интересно откъде четеш че блока за управление бил маздовски...

    Коментиран от #80, #81

  • 79 Метър в секунда

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "уточнение":

    1 метър в секунда е равен на 3.6 км. в час.
    Следователно, 10 метра в секунда се равняват на 36 км. в час. С една дума, искаш да си интересен, но си тъп и не знаеш как да го направиш.
    Пробвай да мълчиш.
    Понякога така може да изглеждаш по умен.
  • 80 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #78 от "Random":

    Звездите му го говорят.

    Коментиран от #82

  • 81 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 82 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 83 Random

    2 0 Отговор

    До коментар #81 от "луд с винкел":

    Нещо си попаднал на фейк.
    Контроллер системы, отвечающей за подачу нитроса, носит марку NX Maximizer 2 американской фирмы Nitrous Express, а двигателем управляет ECU Корвет М10.38 питерской фирмы АБиТ. Этот блок управления двигателем позволяет в реальном времени менять с помощью компьютера все параметры впрыска топлива и зажигания.

    Коментиран от #84, #85

  • 84 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 85 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 86 Wer

    1 2 Отговор
    Това с малолитражните - Ванкели е само на книга, защото, се измерва пространството в камерата при сгъстяване. Реално още от rx7 беше ясно, че реално двигателя е между 3.4 и 4л. От там и разхода над 12 л. Интересното тук е дали този автомобил изобщо може да завие при дори 50% от въртящият момент??? И как издържат полуосите при въртящият момент, който се генерира??? 🙄🤔😲

    Коментиран от #87

  • 87 ФауВе

    0 0 Отговор

    До коментар #86 от "Wer":

    Това как се определял обема на Ванкелите беше много смешно :))))) Камерата на една секция от този мотор специално съставляват 50 до 60 см3.
  • 88 Милен Илиев Минков

    1 0 Отговор
    Честито,...
    Дори, да- е, кражба- от, мигранти,.
    Нека- се, запознават- младите ....
  • 89 Random

    1 0 Отговор

    До коментар #84 от "луд с винкел":

    Руска си е, АБит. Това е най-новата информация.
  • 90 луд с винкел

    1 2 Отговор
    Щом казваш, но какво е ладовото в тая кола? (коментар 22)

    Коментиран от #91

  • 91 Random

    1 0 Отговор

    До коментар #90 от "луд с винкел":

    двигателя, купето и задното окачване. Иначе руски са блока за управление, предното окачване и др. неща. "Западни" са роторите на двигателя, нитро системата и скоростите.
  • 92 Agera 1500 коня заводски

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "Random":

    AGERA 1500
  • 93 Бокосама

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "Random":

    Двигателя е роторен от Мазда, силовият тракт не е от Лада, седалките и приборите са сменени, даже и купето няма нищо общо ... правилен е коментара че тук няма нищо от Лада!

    Коментиран от #94

  • 94 Random

    0 0 Отговор

    До коментар #93 от "Бокосама":

    Двигателя е Лада с други ротори, 2/3 руски е значи. Само скоростите са от мицубиши, полуосите сигурно са правени, така че са пак руски. Седалките пък кой му дреме какви са? Има купе, двигател и евентуално задно окачване от лада, предно окачване, електроника и работа по купето дело на руски фирми. Западни са роторите, турбото, седалките, приборите, скоростите и нитро системата. Все малки части.