Last news in Fakti

12 Октомври, 2012 15:44 5 562 11

Toyota намери решение за неравномерна работа на двигателя при GT86

  • toyota-
  • gt86

Както вече ви информирахме, клиенти, закупили двата нови спортно ориентирани автомобила Toyota GT86 и Subaru BRZ, започнаха да съобщават за оплаквания, свързани с неравномерна работа на празен ход и с гаснене на двигателя. Ето и официалната реакция на Toyota и респективно на вносителя у нас Toyota Balkans Ltd за намиране на адекватно решение на проблема.

 
Според компанията производител проблемът е свързан с управлението на променливото газоразпределение (VVT). При определени комбинации на VVT-актуатора (възбудителя) и масления клапан (Oil Control Valves, OCV) е възможна неравномерна работа на празен ход, светване на индикатора за неизправност и в редки случаи изгасване на двигателя. Това състояние се причинява от комбинация от нормални механични променливи величини, които управляващия компютър следи постоянно. Проблемът не засяга всички автомобили от модела и неговите клонинги.
 
От август 2012 г. необходимите превантивни мерки вече са приложени в производството на двигателите. В същото време ако клиенти с вече доставени автомобили се сблъскат с проблема, е необходимо да се свържат с дилър на Toyota за преглед на автомобила. При необходимост дилърът гаранционно и безплатно ще замени следните части: VVT актуатор и маслен клапан (OCV), като през това време Toyota ще предостави на клиента безплатен заместващ автомобил. На този етап няма сведения за засегнати автомобили в България.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 хонда

    0 1 Отговор
    sistemata e VTEC-purvoobraza na gazorarazpredelenieto, savur6enna, prosta i beotkazna

    Коментиран от #6

  • 2 paco

    0 1 Отговор
    Evala kolega to4no tova 6tqh da kaja to da ne e VTEC :D pri honda az sy6to sym hondadjiq nqma qdove pri Honda,ama Toyаta qko se opitvat da kopirat ot Honda,
  • 3 guza

    0 1 Отговор
    az sum zasegnat, vkarah q pri bai pe6o da q vidi, che sofeto po tiq sfetofari ne moe se kara
  • 4 Marimba

    1 0 Отговор
    Какво да даваш пари за тестове ,писти , заплати на пилоти, часове труд на инжинери , хиляди разходи , данъци и такси . Плащаш на дизайнерите да направят як дизайн , бухаш квато ти падне техника а балъците тестват за без пари . Сами си плащат за колата , бензина , времето , ремонтите . Като станат твърде много сядаш мислиш решаваш проблема . Каниш ги в сервиза да си загубят един ден ровиш им в новите коли и това е внимание към клиента . Японците обожават сервизните кампании . Постоянно се грижат да посещаваш сервиза да намираш нови социални контакти там , единомишленици . Един вид социална мрежа .

    Коментиран от #5

  • 5 service campaign

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "Marimba":

    Тези кампании са любими на БМВ , последно май викаха М серията защото двигателят може да блокира.А софтуерните бъгове даже не ги казват тихомълком ги замазват като отидеш в сервиза.
    Мерцедес и Ауди са същите.
    Както каза колега това са тестове с колите на балъците които си плащат за това.даже наскоро един промит мозък каращ БМВ ми обясняваше че било нормално защото се чувствал като пилот от Формула 1 , влизал в бокса за най новите настройки.
  • 6 Japanese

    1 1 Отговор

    До коментар #1 от "хонда":

    1. Карам Хонда, но не съм толкова омаян като колегите по долу. Знам какво притежавам , но знам какво правят и другите компании.
    Системата VTEC на Хонда е легендарна, но малко хора знаят, че е взаимставана от БМВ. Т.е. БМВ са я измислили, а след това Хонда я разработват и подобряват.
    2. Двигателят на тази кола НЕ е правен от Тойота, а е Субару, който не вярва да отвори предния капак и да види какво пише по отделните части.
    3. Инжелциона D-4S е разработка на Тойота.
    4. Проблема не е толкова генерален и може да се оправи лесно с Re-flash na ECU-то.
    (http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=15577)
    (http://www.autoweek.com/article/20121004/CARNEWS/121009939)
    5. Това е првото поколение на напълно нов автомобил създаден от нулата. Не е базиран на никой преди него. Нормално е да се появят някакви “детски болести”.
  • 7 до: Japanese

    1 1 Отговор
    Надявам се можеш да подкрепиш думите си с нещо, което можем да видим, че системата VTEC е взаимствана от БМВ и че те са я били измислили. Много ми се иска да го направиш, защото в противен случай оставам с убеждението, че си крайно непросветен или по-лошото, че искаш да манипулираш и заблуждаваш.
    Всеки може да напише в търсачката:
    „променливо газоразпределение“
    или на английски:
    „variable valve“
    и да се убеди сам, че глупостите, които пишеш не отговарят на истината.
  • 8 писнало му е

    0 0 Отговор
    Ей , заблудени промити мозъци , моля ви , философствайте си на масата с ракията и салатата.... Тук не е място за това , омръзнало ми е от такива като вас, комплексари любители на определени марки....
  • 9 Иван Вълчев

    0 1 Отговор
    BMW имат вече VALVETRONIC. Нямат стигане от японците ;)
  • 10 диан

    0 0 Отговор

    ии тъкмо свикнах с тоя
    сега заместващ да карам докато го оправят
  • 11 рл4ж

    0 0 Отговор
    - In 1958 Porsche made application for a German Patent, also applied for and published as British Patent GB861369 in 1959.
    - Fiat was the first auto manufacturer to patent a functional automotive variable valve timing system which included variable lift. Developed by Giovanni Torazza in the late 1960s,
    - Honda's REV motorcycle engine employed on the Japanese market-only Honda CBR400F in 1983 provided a technology base for VTEC.

    По-статията - Тойота напоследък все повече се ос..рат, говоря за европейското подразделение. Говоря от позицията на човек, който работи във фирма с гараж от 40 тойоти. Модели 2011-12 все по-често стоят по сервизите, вместо да са на пътя и да изкарват пари.