ФАКТИ.БГ

Porsche пусна базов Taycan за Европа

Електрическият автомобил е със задно задвижване и автономен пробег до 484 км

Публикувана: 25 Януари, 2021 13:27
12 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2944
Porsche пусна базов Taycan за Европа
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.2 от 5 гласа.

Германската марка Porsche, която е част от Volkswagen Group, представи в Европа базовата модификация на електрическия автомобил Taycan, който стана четвъртият електромобил от поредицата, след електрическите превозни средства Taycan Turbo S, Taycan Turbo и Taycan 4S, които вече навлязоха на европейския пазар.

Новата базова модификация Taycan е със задно предаване и ще се предлага в две нива на оборудване - Performance и Performance Plus. Електромобилите Taycan Performance са оборудвани с едностепенна батерия с капацитет 79,2 кВтч и електрически мотор с мощност до 408 к.с.

Porsche пусна базов Taycan за Европа

Автономният диапазон на шофиране според стандарта WLTP достига 431 км. В конфигурацията на Taycan Performance Plus двустепенната батерия е с капацитет от 93,4 kWh, двигателят има максимална мощност 476 к.с., а автономният пробег е около 484 км. Максималната скорост на Taycan и в двете нива на оборудване е 230 км/ч.

Porsche пусна базов Taycan за Европа

Поддръжката на технологията за бързо зареждане с капацитет от 225 и 270 kW, осигурява презареждане на батерията от 5 до 80% за 22.5 минути. Времето за ускорение до 100 км/ч е 5.4 секунди. Като опция базовият Taycan може да бъде оборудван с въздушно окачване PASM.

Porsche пусна базов Taycan за Европа

Технологията Plug & Charge също е внедрена с автоматично зареждане от акаунт на шофьор, без да се използват карти и приложения в зарядни станции, които поддържат тази опция. В Германия цената на Porsche Taycan започва от 83 520 евро.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.2 от 5 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
сектант
1 Отговор
колата действиително е хубава но не може да се мери с някои източно европейски конкурентни корпорации

Коментиран от #6


Оценка:
-14 +4

Обирът
2 Отговор
В Изтoчнa Eврoпa, Руcия и aрaбcкият cвят имa нaй-мнoгo eкcклузивни мoдeли и нaй-мaлкo бaзoви, нa Зaпaд мнoгo рядкo мoжe дa ce види AМг или тoп мoдeлитe нa Пoршe или Бмв, тoвa ca мoдeли миcлeни зa дa oбeрaт пaритe нa Шeйхoвe или Дc-тa oт изтoкa, приближeни дo влacттa и др.

Коментиран от #4


Оценка:
-1 +13

Ужас
3 Отговор
Това Порше е по-зле като характеристики от най-слабата Тесла модел 3, която се продава на два пъти по-ниска цена. Все пак им желая успех в продажбите на по-бавни и по-скъпи автомобили, които се продават само заради надписа на капака. Със сигурност ще има пазар и за тях.

Коментиран от #7


Оценка:
-19 +9

7739
4 Отговор

До коментар #2 от "Обирът":


Пълни глупости.Най-малкото в Русия хората нямат пари ,за да може да купуват ексклузивни модели на поразия.S класата на Мерцедес например се продава най-много в 1.Китай 2.САЩ. 3. Южна Корея и.т.н..Същото важи и за другите споменати от теб модели.

Оценка:
-8 +2

Знайко
5 Отговор
Радослав Славчев какво означава "едностепенна батерия" и "двустепенна батерия"? Доколкото разбирам има 2 батерии с по-малък и с по-голям капацитет. Радослав Славчев, като не знаеш чужди езици, по- добре да попиташ някой, който знае отколкото да превеждаш невярно и да пишеш глупусти. Факти нямате ли си редактори, които да оправят простотиите на "журналистите" ви? А може би пък да е защото и "редакторите" ви, са необразовани като "журналистите" ви.

Оценка:
-0 +18

Морето
6 Отговор

До коментар #1 от "сектант":


Кои корпорации по-точно?:)) Поне първата буква да беше написал, Секта.....или да гадаем, а?!

Оценка:
-0 +10

Behemoth
7 Отговор

До коментар #3 от "Ужас":


Да де ама тя теслата сякаш е дялкана с теслъ ХАХАХА....

Оценка:
-2 +12

Станчо
8 Отговор
Аз ще си купувам киа е ниро.
Но защо в България е 46 000 евро, а в Германия 36 000 евро?

Оценка:
-0 +8

ники
9 Отговор
Много е скъпа

Оценка:
-1 +2

гост
10 Отговор
Видя се, че с голямата батерия едва мина 300км, което е разход от почти 30квч, а с тази малка батерия дали няма да са 250км? Хайде, който си го купи да се похвали дали при нормални условия успява да прехвърли 300км, ами като го настъпи? И защо турбо Ес е 150х.евро, а тази 80х.евро? Един мотор и малко по-малко клетки в батерията половината кола ли струват?

Оценка:
-1 +3

ДОКО
11 Отговор
СУПЕР..АМА ПАК Е ЗА ХОРА ОТ ГЕРБ КОИТО ИМАТ ЧЕКМЕДЖЕТА..А НИЕ ПАК ЩЕ ВЪЗДИШАМЕ..

Оценка:
-1 +3

Сатаната
12 Отговор
Май ще взема за мен и гаджето по една, вместо новата М5. И парите са същите, поне да са две вместо една кола, и данък няма. Замислям се сериозно.

Оценка:
-0 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


Ловци на бисери
Доналд Тръмп
Кандидатът за президентската номинация на Републиканската партия Доналд Тръмп коментира контрола върху даването на лицензи за оръжия в САЩ в интервю пред CBS:
Чувствам се много по-добре, когато съм въоръжен"

Още бисери
ТОП 5