12 Февруари, 2021 14:56 6 605 26

12 000 евро за "модерната Isetta"

  • microlino

Малкият електрически автомобил ще има пробег от 200км

12 000 евро за "модерната Isetta" - 1
Снимки: Micro

Ако сте запознати с по-старите модели на BMW, то най-вероятно дизайна на Microlino ви напомня на един класически модел на баварската компания. Модерната препратка към BMW Isetta има за цел да влезе в серийно производство и да се бори с големите автомобили в Европа. Малкият електрически автомобил е дело на швейцарската компания Micro и има за цел да влезе на европейския пазар като двуместен градски автомобил с пробег от около 200км.

12 000 евро за "модерната Isetta"

Според изследване на компанията, „колите в Европа са карани от средно 1.2 човека и изминават по 35 км на ден, именно това прави 95% от автомобилите по-големи от нуждите за които се използват“. Именно това дава живот на Microlino, който ще предлага максимална скорост от 90км/ч и достатъчно място за двама възрастни и три каси бира, поне според производителите му.

12 000 евро за "модерната Isetta"

Модерната Isetta тежи 513 килограма и също както и оригинала предлага предна врата с разликата, че тук воланът е захванат към пода, а не на вратата, както е при класическото BMW. Интериорът също запазва минималистичният дизайн с екран, който показва нужната информация пред водача, а стойка за телефон замества екран за мултимедията.

12 000 евро за "модерната Isetta"

Цените на Microlino ще започват от около 12 хиляди евро за модел с по-малката батерия и пробег от 125 км, а при модела с по-голяма батерия, цената ще бъде с няколко хиляди евро по-висока. Процесът по хомологация на малкия автомобил в Европа ще започне през месец Юни, което означава, че ще можем да видим автомобил готов за серийно производство поне към края на годината.


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 12 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Онзи

    24 19 Отговор
    Страхотна малка количка. С удоволствие ще ходя на работа с нея зимата, когато избягвам да ползвам метро.
  • 2 Футурист

    21 10 Отговор
    Бъдещето е на такива автомобили. Всичко по-голямо трябва да е достъпно само за царе и малцината власт имащи. За разни дребни мутрички с палат в драгалевци трябва да се полага такава изета, както и за останалите простосмъртни.

    Коментиран от #6

  • 3 Пернишкия винкел

    39 8 Отговор
    12 халки в евро.......Не мерси . Голфа ми върши по-добра работа.
  • 4 Ако бате бойко

    21 3 Отговор
    Влезне и излезне от тая количка ,ще гласувам за мангaроf😀
  • 5 БАЙ Х@Й ‼

    12 1 Отговор
    Аман бе ‼ Видя ли как се пише Изета преди да пуснеш статията⁉️
  • 6 Jack Bauer

    12 9 Отговор

    До коментар #2 от "Футурист":

    Добре че бъдещето не зависи от теб. С такава кола като тръгнете на почивка цялото семейство ще сте като керван камили в пустинята. Не само че ще задръстите трафика по първокласните пътища ами и ще сте опасни за участниците в движението.

    Коментиран от #10, #12, #26

  • 7 Behemoth

    17 0 Отговор
    Новия Камаз е къде по готин и си мяза на кола ..
  • 8 Гост

    7 7 Отговор
    Това е автомобил за истински мъже! Малък, с почти никакво ускорение и още по-никаква максимална скорост! Няма как да се пребиеш. А не като Тесла, 320 километра максимална скорост и ускорение за две секунди - автомобил за джендъри!

    Коментиран от #11

  • 9 Дизела

    17 1 Отговор
    Пък и цената му е по-ниска! На кой са му нужни повече от 200 км в града. Това е идеалният градски автомобил.
  • 10 CIRK

    12 3 Отговор

    До коментар #6 от "Jack Bauer":

    Тази кола не е за МОРЕТО! Тази е за ГРАДО! Капиш! За Морето ще си вземе друга и си качи цялата рода!!
  • 11 гост

    8 3 Отговор

    До коментар #8 от "Гост":

    Ама как ги разбираш.С тая въш...а ако се избухаш с 60 км и ще те събират с лопатата.Да,няма да се пребиеш,направо ще се убиеш.
  • 12 хху

    20 3 Отговор

    До коментар #6 от "Jack Bauer":

    На морето се ходи средно по един път в годината.По
    добре ще е ако отидеш със самолет и там си вземеш
    кола под наем, вместо цяла година да разкарваш 2 тона
    желязо и да опушваш града и себе си заради едното
    ходене на море.Е друго си е да се изфукаш с голямата
    боядисана ламарина.
  • 13 Гост

    6 2 Отговор
    Аз съм мъж и това е мъжка кола. Да не съм джендър да се блъскам! Само джендърите карат бързи коли, а аз карам бавно и безопастно. Това да не ти е автопилота на теслАта.
  • 14 Turbo

    5 1 Отговор
    Колкото по-малка батерия, толкова по-бързо се зарежда от контакта. Тази батерия ще се зареди за една нощ, а 100 киловатчаса батерия на теб това трябва да се зарежда четири нощи.

    Коментиран от #15

  • 15 Къде ще

    11 1 Отговор

    До коментар #14 от "Turbo":

    зареждате, като политиците затворят АЕЦ и ТЕЦ

    Коментиран от #17, #18

  • 16 Минувач

    5 0 Отговор
    Еха "Изета' беше възможно най-странната кола!
  • 17 Turbo

    4 1 Отговор

    До коментар #15 от "Къде ще":

    Е как откъде ще зареждаме? От контакта.
  • 18 Това да не е Тесла

    18 1 Отговор

    До коментар #15 от "Къде ще":

    За Тесла трябват 150 киловата за зареждане. 1000 тесли харчат 150 мегавата. Милион тесли ще харчат 150 гигавата. За да ги заредиш трябва да се построят 75 атомни централи.

    Тази кола се зарежда от контакта с три киловата.
  • 19 Посетител

    4 1 Отговор
    Твърде скъпо.

    Коментиран от #20

  • 20 Как ще е скъпа

    5 1 Отговор

    До коментар #19 от "Посетител":

    Три пъти по-евтина е от Тесла.
  • 21 Харесва

    6 1 Отговор
    Харесва ми, за градско, с удоволствие бих купил, но ако правителството поеме останалите 12 хиляди евро, без такси и данъци.
    Бъдещето е в тези коли.

    За извънградско, почивки, провинция, по-мощни на паркинги извън големите градове, оставяш електричката, качваш се на джипа.
    Градовете се задъхват от отрови.

    Коментиран от #22

  • 22 Прав си

    6 0 Отговор

    До коментар #21 от "Харесва":

    Ако при покупка на този автомобил, държавата ми върне 15 хиляди евро, с радост ще си купя поне 4 броя. А защо не и 10 или 20? Много хитър ще дойдеш нещо?
  • 23 гост

    4 0 Отговор
    Това не е за нас, не можеш я опази. Не че нещо ама 500кг.?!? Те сега катализатори крадат, а това ще я натоварят на каручката и ще я върнат на металекс за 200-300 кинта нищо че си броил 12к евра
  • 24 алцхаймерист

    3 0 Отговор
    Има един участник в час - "гост". За да стане масова в България, първо трябва да закрият веднага всички пунктове за вторични суровини. То дали някой в момента знае какво от тях се използва вторично ? - но това е друга тема. Изетата на каручката и в пункта - 20 лева за батерията - хопа - ла - две бутилки ракия и всичко е ОК. Поминъкът на ромите е евроосъвременен - може да заслужим похвала от Евросъюза.
  • 25 Съдията Дред

    1 0 Отговор
    Точно в този вид не знам как ще се справят с тестовете за безопасност. Иначе звучи привлекателно,особено ако можеш да паркираш префенциално в София. Да освободят поне половината места за електрички, и да бият шута на "собствениците", дето са с по три дизеляка на улицата пред тях. Но ще ми трябва с голямата батерия, 125 км не стигат за 5 дена. Идеята е - през седмицата ходиш на работа с малката колица, през уикенда изкарваш голямата от гаража , и вкарваш малката да се зарежда.
  • 26 Джон Купър

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "Jack Bauer":

    А ве Бахур ти май не четеш че става въпрос за градска количка?